Anathema tour!

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
shagratha

Bericht door shagratha » ma jan 26, 2004 2:55 pm

T-tusz schreef:ok, ik vroeg me al af of je specifiek ONS bedoelde of anathema, of 'de hele avond'.. het laatste dus. Als je zelf moet spelen krijg je ook vaak weinig mee van de andere spelende bands.

Overigens denk ik dat de meeste mensen zich die avond prima vermaakt hebben.

succes met je foto's (net je site bezocht).
thanxx

Cooma

Bericht door Cooma » ma jan 26, 2004 2:57 pm

shagratha schreef:[..]

jij moet je bek houden,hopelijk sta jij binnenkort bij een concert niet in MIJN zicht,hou namelijk niet van verwijfde homos. :evil:
chick fight!!! :lol:

:Evil-dicE:
Contacteer:

Bericht door :Evil-dicE: » ma jan 26, 2004 3:25 pm

ik vond het overigens weer geweldig... 't is nou de 6e keer da'k die lui zie, maar 't was zeker niet slecht!! 't was niet hun sterkste optreden, maar zeker geen slechte. veel bands weten de sfeer er niet echt in te brengen omdat ze geen uitstraling hebben, maar anathema heeft daar dus totaal geen last van naar mijn idee... ik heb me in ieder geval prima vermaakt die avond!!

Bob

Bericht door Bob » ma jan 26, 2004 3:39 pm

shagratha schreef:[..]

jij moet je bek houden,hopelijk sta jij binnenkort bij een concert niet in MIJN zicht,hou namelijk niet van verwijfde homos. :evil:
Wat zijn we weer lichtgeraakt vandaag. Een opmerking over maandelijkse toestanden zou wel erg voorspelbaar zijn.

shagratha

Bericht door shagratha » ma jan 26, 2004 3:41 pm

Bob schreef:[..]

Wat zijn we weer lichtgeraakt vandaag. Een opmerking over maandelijkse toestanden zou wel erg voorspelbaar zijn.
:evil: lichtgeraakt is zwak uitgedrukt.

Bob

Bericht door Bob » ma jan 26, 2004 3:41 pm

Is het weer die tijd van de maand?

Cooma

Bericht door Cooma » ma jan 26, 2004 3:42 pm

beetje voorspelbaar, bob :P

shagratha

Bericht door shagratha » ma jan 26, 2004 3:46 pm

Bob schreef:Is het weer die tijd van de maand?
nee niet eens,heb dagelijks zulke uitbarstingen :wink:

Bob

Bericht door Bob » ma jan 26, 2004 3:52 pm

Daar heb je pillen voor weetjedat? En appartementen trouwens. Én kleding.

inageandsadness
Contacteer:

Re: anathema en support

Bericht door inageandsadness » ma jan 26, 2004 3:56 pm

T-tusz schreef:aangezien er hier over ons (LAWN) gepraat wordt leek het me leuk om iets van me te laten horen. Hoewel wij uit een andere hoek komen (meer indie, alternative) bleek de combinatie Lawn + Anathema geslaagd. Dat bleek uit reacties van het publiek, maar ook uit de reacties van Anathema. Ze herkenden Mogwai en Godspeed in onze nummers, met name favorieten van Danny. Jamie had tevoren al nummers van ons gedownload en me enthousiast gemailed. Dat is erg tof om te horen natuurlijk!

Anathema ken ik ook al vanuit het begin, dus ook ik ben meegegroeid met hun muziekale koers. (Hetzelfde geld ook een beetje voor The Gathering, een band waarmee hebben mogen werken (Anneke) op onze nieuwe plaat).

Overigens was het een klein wonder dat we konden aantreden in 013. onze bassist is woensdag op donderdag in het ziekenhuis opgenomen. Uiteindelijk gaf het ons slechts iets meer dan een halve dag om iemand te vinden en in te werken. De rit groningen - tilburg is o.a. benut om op de achterbank van het busje de laatste partijen in te studeren. Maar t was het waard! Op onze website staat een uitgebreider verslagje: http://www.lawn.nl

Wij hadden een prima avond, Anathema ook, en hopelijk het publiek ook. In ieder geval vonden wij het publiek erg open staan voor onze muziek, zelfs al werd het gespeeld met een invalsbassist en zonder onze toetsenman. Erg cool.

Gr,

T-tusz / Lawn
Ik vond jullie een goede band, alleen jammer dat jullie er zo "student achtig" uitzien haha :wink:
[url=http://www.inageandsadness.com][img]http://members.chello.nl/p.houwelingen2/logo.jpg[/img][/url]

shagratha

Bericht door shagratha » ma jan 26, 2004 4:05 pm

Bob schreef:Daar heb je pillen voor weetjedat? En appartementen trouwens. Én kleding.
ja dat weet ik,slik er al 6 op n dag :wink:

anyway....ik zal dit topic verder niet verneuken.

Meltdown

Bericht door Meltdown » ma jan 26, 2004 4:54 pm

Ja anathema was zeker gaaf.. alleen de terug reis was een ramp...
Ik kon gelukkig bij iemand blijven maffen, want nadat we uit de Extase gerolt kwamen, had ik die laatste trein echt niet meer gered. :)
Hêhêh, vishandel Berekoek.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » do jan 29, 2004 6:19 pm

Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Ivo

Bericht door Ivo » vr jan 30, 2004 2:05 pm

Was zelf op 22 januari geweest, in tivoli, was echt helemaal te gek! Ben wel blij dat ik het voorprogramma groot en deels heb gemist, wat was dat gay-ass! :P
[img]http://www.bonedaddy.net/ivo/masto.jpg[/img]

:Evil-dicE:
Contacteer:

Bericht door :Evil-dicE: » ma feb 09, 2004 4:04 pm

Ivo schreef:Was zelf op 22 januari geweest, in tivoli, was echt helemaal te gek! Ben wel blij dat ik het voorprogramma groot en deels heb gemist, wat was dat gay-ass! :P
i fucking agree!!
wat is dat homosexuele neger-muziek, dat voorprogramma! eria d'oh!!!

Plaats reactie