Top 10 van 2003 - de uitslag
- yesferro
- Contacteer:
zelfs als maiden fan moet ik je ietwat gelijk geven, het is geen slecht album maar ook geen nr 1 waardJeroen schreef:Toch een zware tegenvaller dat Iron Maiden erin staat...want wat is Dance of Death een zware tegenvaller..
Metallica's Sint Anger is helemaal een huil album...
voor de rest is de top 10 een meevaller
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion
- Iced Earth
A Perfect Circle kan je dan ook nauwelijks metal noemen. En zoals ik al zei staat er eigenlijk geen Black Metal in de top 10.toffe_ellende schreef:Vrij voorspelbare lijst. Dat A Perfect Circle er niet in staat zegt genoeg over de mensen die de lijsten hebben opgestuurd. Op een of andere manier scoort heavy/thrash/death en blackmetal hier erg goed. Ik kan het nog steeds niet begrijpen.
The True North, Strong and Free
Er is denk ik ook veel gestemd door mensen die niet hier op het forum zitten, maar gewoon op de metalfansite keken en zoiets dachten van: Een top 10, wat leuk, die vul ik maar even in.nuberus schreef:Tsja, ik heb niet eens gestemd. Wat een doorsnee pleelijst zeg. Wist niet dat er op metalfan zoveel middle of the road braverikken zaten.....beuh.
Volgens mij zijn dat van die albums die hardstikke goed zijn in hun genre, net zo als Falkenbach, en aangezien niet zo heel veel mensen dat genre waarderen komt zo'n album niet zo ver.Rascul_Waznagga schreef:Ik herhaal nog maar eens dat ik het jammer vind dat Morbid Angel er niet in staat. Niet dat ie mijn absolute favo was, maar hij had hoger verdient.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Daarnaast is het nog een van de minst goede Morbid Angel albums vind ik. Teveel onnodige onzin, vooral die tientallen gitaarsolos waarmee de cd is opgevuld. Om nog maar niet te spreken van die totaal overbodige bonus cd.CoenV schreef:[..]
Volgens mij zijn dat van die albums die hardstikke goed zijn in hun genre, net zo als Falkenbach, en aangezien niet zo heel veel mensen dat genre waarderen komt zo'n album niet zo ver.
Maar ondanks dat is het toch een puik album.
-
- SilentSinner
Afgelopen jaar 2x Metallica gezien (Fields of Rock/Gelredome), geen indruk achter gelaten bij mij (gelukkig beide keren weinig gespeeld van St.Anger), Bij Field of Rock deed Opeth dat wel! Kijk verlangend uit naar 18 januari, Dream Theater in Ahoy.Ritter schreef:toch nog 4 cd's die er in staan die ik heb, opeth had inderdaad wel hoger gemogen, van dit lijstje het beste album (vind ik)
alleen st. anger vind ik een beetje raar als je het over een slecht album hebt is dat het wel....
www.gothcore.nl/concert.htm
klik op Concert Verslagen bij Dream Theater 3 nov.2002 Ahoy
Groeten, Peet
-
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
ach ja, het schijnt dat op de frontpage ook erg veel nu metal fans (dus liefhebbers van latere metallica) lid zijn.. deze zijn dus niet lid van het forum
Iron Maiden heeft een teleurstellende cd afgeleverd (op zich wel redelijk, maar voor Maiden begrippen)
Metallica, tja daar zwijg ik liever over
Iron Maiden heeft een teleurstellende cd afgeleverd (op zich wel redelijk, maar voor Maiden begrippen)
Metallica, tja daar zwijg ik liever over
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- Jeroen
- Contacteer:
No Prayer is een lekker rauwe rocker en daar houd ik van, dat album is ook een kwestie van persoonlijke smaak..
DoD pakte me niet zodanig dat ik van een geweldenaar kan spreken
ik heb inmiddels alle cd's van Maiden hoor, tja..en ik ben ook niet echt weg van Piece of Mind
ik heb inmiddels alle cd's van Maiden hoor, tja..en ik ben ook niet echt weg van Piece of Mind

- ruben somewhere online
Hmmm...Maiden is voor jou zeker te complex qua muziek, vandaar je ook zo idolaat bent van black metal.Jeroen schreef:No Prayer is een lekker rauwe rocker en daar houd ik van, dat album is ook een kwestie van persoonlijke smaak..
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Precies, maar dit waren gewoon de platen die een groot publiek trekken en dit jaar ook gemiddeld het meest betekend hebben. Goed, er ontbreken naar mijn mening ook wel wat platen in, maar ik betwijfel of er meer mensen zijn die Black majesty erin willen...
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
-
- Contacteer:
- Jeroen
- Contacteer:
nou ja zeg, ik weet niet wat ik hoorruben somewhere online schreef:[..]
Hmmm...Maiden is voor jou zeker te complex qua muziek, vandaar je ook zo idolaat bent van black metal.
ik zal het nogmaals zeggen, misschien is het wel persoonlijke smaak heh
ik vind Maiden geweldig, voor mij één van de beste bands ooit, maar dat schijnen kortzichtige krengen op dit forum niet te begrijpen..
nou ja jammer, wat er verder word gezegd na deze uitleg laat me eerlijk gezegd koud
- toffe_ellende
Kom op zeg, Cradle of Filth en Dimmu Borgir behoren tot dat genre hoe je het ook went of keert. Ik word een beetje ziek van al die uberkleine hokjes en substrominkjes binnen als een subsubstroming als Blackmetal.Othrys schreef:[..]
A Perfect Circle kan je dan ook nauwelijks metal noemen. En zoals ik al zei staat er eigenlijk geen Black Metal in de top 10.
Dat Perfect Circle niet tot metal gerekend hoeft te worden kan ik wel begrijpen, maar ik zou gewoon niet weten waar dit soort muziek (behalve natuurlijk alternative metal, vergaarbak voor unieke bands) anders bij zou moeten horen.
[img]http://www.hanenwurger.org/wp-content/themes/default/images/hanenwurger.jpg[/img][url=http://www.hanenwurger.org]HANENWURGER![/url]
- Black_Goddess
- Contacteer:
ffies offtopic: PIER NEEM JE TELEFOON ES FF OP!!!pier_hier schreef:over oude topics gesproken
ik zoek t `top tien van 2003` topic waar iedereen (incluis moi) zijn lijstjes heeft gepost
niet om em omhoog te schoppen, slechts ter informatie

Constant Paranoia Uber Groupie!
Kijk op www.constantparanoia.com voor de clip!
Kijk op www.constantparanoia.com voor de clip!
- HellcommandeR
- HellcommandeR