Hate Eternal en Dying Fetus in den Baroeg
- CALIBANaan
- Contacteer:
- Black_Goddess
- Contacteer:
Jongens, ik ben gister door onverklaarbare redenen op de grond gevallen bij scum, flauwgevallen. Schijn een aardige hersenschudding te hebben nu, ook heb ik 2 gaatjes achterop m'n hoofd, die zijn gehecht.
Ik probeer steeds maar weer te denken hoe het nou komt dat ik gevallen ben, ik snap het nog steeds niet. Weet daarna flarden van wat er met me gebeurt is.
Ik kwam in de wc bij, daar hadden ze me heengebracht omdat ik had verteld dat ik moest kotsen. Toen heb ik geschreeuwd om pier, vervolgens lag ik in een of andere auto....en was ik aan het mopperen dat ik alleen maar zwart gezien had (en geen hemel, was zwaar teleurgesteld...) Opeens zat ik op een raar doktersbankje, met twee dokters naast me...en die man was naar aan het doen, hij prikte zomaar wat in m'n kop (was de hechting) Toen was ik ineens thuis bij pier, ben ik gaan slapen...maar heel stom, je moet om de 2 uur wakker gemaakt worden..
Nu ben ik dit dan toch aan het typen, heb barstende hoofdpijn...wilde jullie alleen ff afmelden dat ik vanavond dus niet kom...
Allemaal fijne avond!
Ik probeer steeds maar weer te denken hoe het nou komt dat ik gevallen ben, ik snap het nog steeds niet. Weet daarna flarden van wat er met me gebeurt is.
Ik kwam in de wc bij, daar hadden ze me heengebracht omdat ik had verteld dat ik moest kotsen. Toen heb ik geschreeuwd om pier, vervolgens lag ik in een of andere auto....en was ik aan het mopperen dat ik alleen maar zwart gezien had (en geen hemel, was zwaar teleurgesteld...) Opeens zat ik op een raar doktersbankje, met twee dokters naast me...en die man was naar aan het doen, hij prikte zomaar wat in m'n kop (was de hechting) Toen was ik ineens thuis bij pier, ben ik gaan slapen...maar heel stom, je moet om de 2 uur wakker gemaakt worden..
Nu ben ik dit dan toch aan het typen, heb barstende hoofdpijn...wilde jullie alleen ff afmelden dat ik vanavond dus niet kom...
Allemaal fijne avond!
Constant Paranoia Uber Groupie!
Kijk op www.constantparanoia.com voor de clip!
Kijk op www.constantparanoia.com voor de clip!
- Miss-Freaky
Oef, klinkt niet fijn. Jammer dat je het niet haalt vannavond, maargoed je gezondheid is toch wel even belangrijker. Beterschap!Black_Goddess schreef:Jongens, ik ben gister door onverklaarbare redenen op de grond gevallen bij scum, flauwgevallen. Schijn een aardige hersenschudding te hebben nu, ook heb ik 2 gaatjes achterop m'n hoofd, die zijn gehecht.
Allemaal fijne avond!
- CALIBANaan
- Contacteer:
- Gr. Dracula
- Lult over cdtjes
helaas ben ik OOK al verhinderd door plots opgedoken werkzaamheden. En omdat ik tegen de "platzak-heid" aanzit kan ik dus moeilijk nee zeggen.
Kutzooi, zeer jammer van Hate Eternal.
Luitjes die gaan, veel plezier!
Kutzooi, zeer jammer van Hate Eternal.
Luitjes die gaan, veel plezier!
Perhaps you should try the morgue
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]
- CALIBANaan
- Contacteer:
Stelletje mietjes! Jullie hebben wel wat gemist. Dying Fetus heerschte verschrikkelijk hard! Deeds Of Flesh was ook wel leuk ookal heb ik er weinig van gezien. Prejudice was wel ok, maar die misten gewoon iets om het plaatje compleet te maken. Hate Eternal was wel goed vind ze alleen nogsteeds niet zo boeiend. De sound staat me gewoon niet aan denk ik. Maar oh oh wat heerschte Dying Fetus!!
In-der-daad!
Prejudice was wel ok...beetje suf eigenlijk.
Deeds Of Flesh speelde de pannen van het dak, al zou de baroeg dakpannen hebben. godver die speelden echt goed!
Dying Fetus daarna overtrof Deeds Of Flesh gewoon. echt een strakke set, snoeiharde pit, en gewoon lekker bangen!
Hate Eternal heb ik maar een paar nummers meegemaakt, beetje in de pit gestaan, en toen maar weggegaan omdat ik dr niks aan vond
Deeds Of Flesh speelde de pannen van het dak, al zou de baroeg dakpannen hebben. godver die speelden echt goed!
Dying Fetus daarna overtrof Deeds Of Flesh gewoon. echt een strakke set, snoeiharde pit, en gewoon lekker bangen!
Hate Eternal heb ik maar een paar nummers meegemaakt, beetje in de pit gestaan, en toen maar weggegaan omdat ik dr niks aan vond
Heus.
- Heer Petomaan
Hate Eternal niks aan? Why that?Gods Puke schreef:In-der-daad!
Makkers staakt uw wild geraas
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan
- Heer Petomaan