In Flames
- Draconian
- Lult over cdtjes
Hehe oke...daar heb je een goed punt...
Nou jah mij komt t eigenlijk beter uit, dan ben ik op tijd thuis en kan ik tenminste nog een paar uurtjes pitten voordat ik de volgende dag weer om kwart voor 5 op moet

Nou jah mij komt t eigenlijk beter uit, dan ben ik op tijd thuis en kan ik tenminste nog een paar uurtjes pitten voordat ik de volgende dag weer om kwart voor 5 op moet

We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Tja daar heb jij een punt. Mijn wekker gaat pas om 5.50 uur.Draconian schreef:Hehe oke...daar heb je een goed punt...

Maar goed, concerten moeten gewoon in het weekend gegeven worden!
(Ik ga er tòch heen hoor

Caliban. Ja, die ook vorige maand nog met Soilwork tourden.Draconian schreef:Ik ben dr ook in de 013...ook al zuigt het voorprogramma. Dr staat overigens op de site Devil Driver & Kaliban + 2 supports. Staan dr maarliefst 4 (waarschijnlijk kut)bands in het voorprogramma dan?:?
Levensmoe die gasten.
- GrafGraver
Alvast bij voorbaat sorry dat deze reactie zo laat komt ... en sorry voor wat er uberhaubt in staat ...
Maar wat een gezever over nix zeg ... In Flames is commercieel geworden Ow boehoe zeg. Het is zo vervelend dat gezeik over commercie
sorry hoor, jullie zijn waarschijnlijk allemaal geweldig toffe mensen, maar dit is toch zinloos. Je weet niet eens of deze verandering in stijl (die ik persoonlijk niet echt rampzalig vind, STYE vind k best aardig) een eis is van de platenbonk of dat In Flames gewoon zelf deze richting uitgegroeid is. Maar goed ... ik zal hier dan toch wel uitgemaakt worden voor nu-metal lover maar ach, ieder z'n mening ...
Maar wat een gezever over nix zeg ... In Flames is commercieel geworden Ow boehoe zeg. Het is zo vervelend dat gezeik over commercie

"If there's nothing to do, God we'll turn to you
But if we're an image of you
I reckon you are just as puzzled and ugly too"
But if we're an image of you
I reckon you are just as puzzled and ugly too"
Het was een goede avond, het geluid werd gelukkig beter aan het eind, alhoewel de geluidsman er ook niks aan kan doen dat ze de gitaren zo laag stemmen zodat melodie lijnen haast niet meer te horen zijn, wat moet je dan??? dit was dus mijn enige minpunt.
Maar goed, verder hadden ze een vette lichtshow! en ik heb respect voor een band die fuckin' 26 dagen van de maand op het podium staat.
voorprogramma's heb ik niet gezien maar aan de reactie van het publiek te zien kwam toch iedereen bijna voor in flames. En die zanger heeft trouwens wel humor zeg! gaaf dus.
episode666 was het beste nummer wat ze speelden en ze spelen het elke liveshow totdat ze dood gaan. VET!
Maar goed, verder hadden ze een vette lichtshow! en ik heb respect voor een band die fuckin' 26 dagen van de maand op het podium staat.
voorprogramma's heb ik niet gezien maar aan de reactie van het publiek te zien kwam toch iedereen bijna voor in flames. En die zanger heeft trouwens wel humor zeg! gaaf dus.
episode666 was het beste nummer wat ze speelden en ze spelen het elke liveshow totdat ze dood gaan. VET!
http://www.myspace.com/thenewdominion
http://www.myspace.com/msc_adams
http://www.myspace.com/msc_adams
- Metalmatje
Ik vond In Flames ook echt top in de 013 Tilburg.
Ze speelden een dikke anderhalf uur, tegenover een halfuurtje Devil Driver. Wat een verschil zeg....
En die zanger van In Flames was ook zo dankbaar de hele tijd. Hij klapt soms zelfs mee bij het applaus. En je kon aan de grijns op zijn gezicht zien dat hij zelf ook veel plezier beleefde aan het concert.
Die bassist was een droge vent zeg. Met een constant stalen gezicht staan op zijn zes snarige bas staan raggen.
Het was op moment ook goed te zien dat deze band perfect op elkaar is ingespeeld. De twee gitaristen speelden vaak dezelfde gitaarpartijen. Als ze dan naast elkaar stonden zag je twee perfect synchroon spelende gitaristen, mooi.
Kortom, topavond.
Ze speelden een dikke anderhalf uur, tegenover een halfuurtje Devil Driver. Wat een verschil zeg....
En die zanger van In Flames was ook zo dankbaar de hele tijd. Hij klapt soms zelfs mee bij het applaus. En je kon aan de grijns op zijn gezicht zien dat hij zelf ook veel plezier beleefde aan het concert.
Die bassist was een droge vent zeg. Met een constant stalen gezicht staan op zijn zes snarige bas staan raggen.
Het was op moment ook goed te zien dat deze band perfect op elkaar is ingespeeld. De twee gitaristen speelden vaak dezelfde gitaarpartijen. Als ze dan naast elkaar stonden zag je twee perfect synchroon spelende gitaristen, mooi.
Kortom, topavond.
- Frituurmaster
- Contacteer:
- The Reckoning
- Hieronimus
Hoe ze hun toekomst zien?Tokus schreef:is er nog iets wt ik aan de band moet vragen zometeen? (wel een beetje serieuze vragen dus)
Beetje standaard vraag ja

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Hieronimus
Sorry, zag net pas de tijd van dat bericht 
Volgende keer zal ik beter opletten

Volgende keer zal ik beter opletten

Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- Hieronimus