Nee het ging anders... iets in de trant vanSvenson schreef:Je weet wat ze zeggen he louis, een echte man is pas een man wanneer hij een baard heeft
Al die willen te kaap'ren varen
Moeten mannen met baarden zijn
Okee, ik ga wel..natassja schreef:nee
je durft niet he
tis maar net wat je leuk vind, maar eh als je geilt op een knie in je rug, een knie in je nek en je beide armen op je rug gedraaid dan eh.. ja heel spannendthe true Thorko schreef:[..]
??? Klinkt spannend!
wat een slap excuus zegMindlessMayo schreef:[..]
Okee, ik ga wel..
Draai jij mijn dienst dan even de zondag erna van 8 tot 16 uur. Mag je mijn alarmbel om! Draag stevige schoenen, je weet hopelijk wel hoe je een persoon tegen de grond aan moet fixeren?
Fijn dat je die dienst voor me wil draaien!
Haha, juist ja.. en dan op het werk de klappen opvangen omdat ik er mijn kop niet goed bij heb wegens katerverschijnselen. Wat een goeeeed ideeeee zeg..natassja schreef:[..]
wat een slap excuus zeg
de goudvishal gaat om 24.00 dicht dus heb je alle tijd om te slapen en smorgens te gaan werken
Jaja, als je me ziet moet je me maar aanspreken en dan krijg je een biertje.natassja schreef:maar je heb toch al wel flink gespaard om mij bier te geven he
heb nu al dorst namelijk
(oja me zusje komt ook mee, is nog op zoek!)
Discussie voeren hoeft niet altijd over een probleem te gaan en trouwens.. vertellen welke kleding je over anderhalve week aantrekt is niet kansloos natuurlijk.telluriet schreef:[..]
Ja, dat snap ik wel, maar het feit dat er weer een uiterst kansloze discussie wordt gevoerd over iets dat helemaal geen probleem hoeft te zijn.
Achja, vrouwen..