Precies.CoenV schreef:Dat ken ik weer niet, maar het zal wel die happyhardcorebende zijn die hij samen met Charly Lownoise gemaakt heeft, dat vond ik altijd wel lachen, lekker vrolijk, van die etterstemmetjes ertussen door, en geinige (erg lompe) clips.
Gabberrrrr!! [Hardcore-discussietopic]
- The Reckoning
[quote="AltarOfSacrifice"]Je bent geweldig.[/quote]
- the true Thorko
Het zijn goede consumenten, dus waar maken jullie je druk om?Rascul_Waznagga schreef:[..]
Juistem, met kale kop en bomberjack er bij, GAD-VER-DAMME! Krijg een leven, doe iets serieus, maar wees godverdomme intelligenter dan die bonkbonkbonkbeats.
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
- The Reckoning
- the true Thorko
- The Reckoning
- the true Thorko
- The Reckoning
En al die metalfans die standaard met dezelfde bandshirtjes en bijbehorende broek en kisten dingen als SLAYEEEEEEEER, METAAAAAAAAAAAL SAAAAAATAAAAAAAAN lopen te verkopen zijn slimmer?Rascul_Waznagga schreef:[..]
Juistem, met kale kop en bomberjack er bij, GAD-VER-DAMME! Krijg een leven, doe iets serieus, maar wees godverdomme intelligenter dan die bonkbonkbonkbeats.

- CALIBANaan
- Contacteer:
yepeternal rage schreef: En al die metalfans die standaard met dezelfde bandshirtjes en bijbehorende broek en kisten dingen als SLAYEEEEEEEER, METAAAAAAAAAAAL SAAAAAATAAAAAAAAN lopen te verkopen zijn slimmer?
In 1 seconde metal zit namelijk meer intelligentie dan in alle house bij elkaar opgeteld
Dat is het wezenlijke verschil.
..it's all just a togetherwalk of circumstances...
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Gelukkig ken ik er daar niet veel vaneternal rage schreef:[..]
En al die metalfans die standaard met dezelfde bandshirtjes en bijbehorende broek en kisten dingen als SLAYEEEEEEEER, METAAAAAAAAAAAL SAAAAAATAAAAAAAAN lopen te verkopen zijn slimmer?
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- The Reckoning
- MindlessMayo
The_Horseman schreef:[..]
En dan nog vooral die kansloze idioten die
Hardcore will never die
in koor gaan roepen
Punk is not dead (ofzoiets)
en
Heavyyyy mettullllll 4 evvaaahhh
is zeker niet kansloos?
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl
- defenderofsteel
tuurlijk wel. maar het komt vaak wel gaaf over zulke nummers
het is zoiezo slecht als je moet zeggen dat het nooit dood zou gaan. dan ben je het aan het verdedigen dat en waarom zou je dat doen als het toch niet dood gaat
verder neem ik "muziek" dat volledig door de pc is gemaakt niet serieus. duitse schlager of hoe je het ook schrijft en smartlappen allemaal muziek. maar die computerzooi noem ik geen muziek
oja als je alles met je pc doet en er doorheen gaat zingen telt ook niet
het is zoiezo slecht als je moet zeggen dat het nooit dood zou gaan. dan ben je het aan het verdedigen dat en waarom zou je dat doen als het toch niet dood gaat
verder neem ik "muziek" dat volledig door de pc is gemaakt niet serieus. duitse schlager of hoe je het ook schrijft en smartlappen allemaal muziek. maar die computerzooi noem ik geen muziek
www.myspace.com/suddenthrash
Harcore Will Never Die is een redelijk vaak geuitte kreet, en dat slaat nergens op, aangezien deze scene nog redelijk leeft.MindlessMayo schreef:[..]
Punk is not dead (ofzoiets)
en
Heavyyyy mettullllll 4 evvaaahhh
is zeker niet kansloos?
Punk en heavymetal sterft langzaam af denk ik, al houden grote namen het nog wel effe vol.
Wantlist cd/lp:
Original Sin – Sin Will Find You Out
Sindrome - Into the Halls of Extermination
Sindrome - Vault of Inner Conscience
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Net zoals metal niet een stroming is, maar uit vele sub-stroming is opgebouwd, geldt dat ook voor house. Ik kan met gemak house muziek noemen die 100 x zo muzikaal en intelligent is als bepaalde metal. Andersom kan ik dat uiteraard ook.saz schreef:[..]
yep
In 1 seconde metal zit namelijk meer intelligentie dan in alle house bij elkaar opgeteld
Dat is het wezenlijke verschil.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
[img]http://picserver.student.utwente.nl/i/ILV6IS57P6G0[/img]
- The Reckoning
Zit wat in.Rascul_Waznagga schreef:Onzin. Punk leeft de laatste jaren steeds meer op, evenals metal. Met dank aan de nu-metal natuurlijk, maar ook nieuwere soorten als brute US-Death Metal en Grindcore doen het goed. De metal staat er een stuk beter voor dan begin jaren '90, en dat zegt wel wat.
defenderofsteel schreef:tuurlijk wel. maar het komt vaak wel gaaf over zulke nummers
Dit is zo'n beetje de meest onintelligente post die ik tot nu toe in dit forum heb mogen aanschouwen.
"I already smashed James in the mouth one time, and Lars is scared of his own shadow." - Dave Mustaine
- The Reckoning
Van punk (geen punkrock) weet ik het niet, ik dacht juist dat de interesse daarvan juist afnam, en het ging niet over deathmetal en grindcore, maar over heavymetal, en daarvan weet ik bijna wel zeker dat de interesse afneemt.Rascul_Waznagga schreef:Onzin. Punk leeft de laatste jaren steeds meer op, evenals metal. Met dank aan de nu-metal natuurlijk, maar ook nieuwere soorten als brute US-Death Metal en Grindcore doen het goed. De metal staat er een stuk beter voor dan begin jaren '90, en dat zegt wel wat.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- Hieronimus
- ruben somewhere online
Tot nu toe, vind ik althans, is er geen heavy metal band die een waardige opvolger kan worden van bijvoorbeeld Iron Maiden of Judas Priest. Zo'n nieuwe band kan de heavy metal weer doen opleven.CoenV schreef:[..]
Harcore Will Never Die is een redelijk vaak geuitte kreet, en dat slaat nergens op, aangezien deze scene nog redelijk leeft.
Punk en heavymetal sterft langzaam af denk ik, al houden grote namen het nog wel effe vol.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
CoenV schreef:[..]
Dat doe ik ook, tof cd'tje.

Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- The Reckoning
- Lone Starr
- The Reckoning
- The Reckoning
Scooter geen hardcore-act? Download het nummer Crank it Up maar eens!!CoenV schreef:Die zooi die je rond 1995/96 had was hardstikke gaaf, toen in elk geval wel. Scooter is geen gabber, gewoon een house(ofzo)act, een redelijk geslaagde.
Al die happyhardcore rommel is wel geinig om het bij wijze van grap eens te draaien.

Dus? Misschien hebben ze ooit wel eens een hardcorenummer gemaakt, maar ze hebben over het algemeen duidelijk een andere stijl.
Wantlist cd/lp:
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
Vulture - Easier to Lie
Paradox - Heresy
- The Reckoning
saz schreef:Ik kan het niet echt serieus nemen..
Het klinkt behoorlijk kut, en ik snap het nut niet van het voortbrengen van kutgeluiden terwijl er zo veel mooie harmonieen gevormd KUNNEN worden..
Ondanx dat heel veel mensen het gaaf schijnen te vinden, is dit voor mij geen bewijs dat het ook even serieus genomen moet worden als "echte muziek" [excuses voor de "kortzichtigheid"] waar echte spelkunst voor nodig is, en waar arrangement meer is dan wat opeenvolgingen van befgeluidjes over elkaar heen gelayerd. [Het zal wel weer aan mijn perceptie liggen zeker?]
Heel veel mensen vinden tegenwoordig cocaine ook gaaf. En er zijn ook miljoenen moslims die vinden dat wij als westerlingen dood moeten.
Dit lijkt niet relevant, maar wat ik ermee wil zeggen is:
"Wat veel mensen cool vinden, IS nog niet noodzakelijk ook echt gezond!"
P.S. Waar ik me mateloos aan kan irriteren is opmerkingen over bepaalde rock of metal in de trant van: "Hoe eentonig" !
Ik hoor godver vaker zulke uitingen over rock/metal dan over house.. Als dat niet hypocriet is..
daar sluit ik mij volkomen bij aan
Ik vind hardcore best goed klinken zo af en toe. Jammer dat het vaak een aantal rascistische elementen bevat, maar dat heb je ook in sommige extreme metal.
Vaag dat veel mensen zo anti-gabber zijn. Het zijn eigenlijk ook gewoon mensen die ANTI zijn, net zoals veel metalheads.
Vaak zie je ook trouwens dat veel mensen vroeger naar hardcore luisterden en nu naar black metal e.d.
Vaag dat veel mensen zo anti-gabber zijn. Het zijn eigenlijk ook gewoon mensen die ANTI zijn, net zoals veel metalheads.
Vaak zie je ook trouwens dat veel mensen vroeger naar hardcore luisterden en nu naar black metal e.d.
Und die Gräber täten sich auf...
- MindlessMayo
~FacToR-X schreef:Ik vind hardcore best goed klinken zo af en toe. Jammer dat het vaak een aantal rascistische elementen bevat, maar dat heb je ook in sommige extreme metal.
Gabbers zijn kut, stelletje tering lui hier elke dag in huis en voor de deur. Paar keer ruzie met ze gehad (met van die hoeren wijven) heb je die hele groep ineens achter je aan. Alhoewel een meeting tussen hun gympies en mijn lompe te grote kisten de gemoederen wel bedaard heeft.
De muziek vind ik dan wel weer gaaf, ik hou van extremen in muziek. Snel, lomp en hard.. heerlijk!
- metal-willem
- innuendo
- Lult over cdtjes
MindlessMayo schreef:[..]
~
Gabbers zijn kut, stelletje tering lui hier elke dag in huis en voor de deur. Paar keer ruzie met ze gehad (met van die hoeren wijven) heb je die hele groep ineens achter je aan. Alhoewel een meeting tussen hun gympies en mijn lompe te grote kisten de gemoederen wel bedaard heeft.
De muziek vind ik dan wel weer gaaf, ik hou van extremen in muziek. Snel, lomp en hard.. heerlijk!
Mijn zusje gaat ook die kant op, dus over een jaar heb ik ook zulke ruzies. Word nog leuk

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.
- MindlessMayo
Dat denk ik niet..innuendo schreef:[..]
Mijn zusje gaat ook die kant op, dus over een jaar heb ik ook zulke ruzies. Word nog leuk
Eentje valt nog wel mee, maar als ze met een groepje voor je voordeur hangen en er een dom gabbersnolletje op de motorkap van je auto gaat zitten.. tsjaaaa
Ik heb vannacht nog ruzie gehad met ubergabbers. Er was een enorm gabberfeest in unitas hiero, en ik kwam rond 4 vanochtend langsfietsen, en toen werd ik "aagehouden" door twee kerels met zwarte bomberjacks van het terrorcorps en die vonden het nodig mij tegen te houden. Ik zei goedenavond, zij zeiden krijg kanker, toen zei ik das goed, en toen fietste ik door.
Meteen waren mijn vooroordelen weer bevestigd, kankervolk.
Meteen waren mijn vooroordelen weer bevestigd, kankervolk.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- toffe_ellende