Hier staan ook wat foto's trouwens

Maar eh damn, heb nu wel spijt dat ik niet gegaan ben. Had het mooi kunnen inplannen als ik niet pas donderdag avond te horen kreeg tot hoe laat dit gebeuren zou duren.
Wat was er gebeurd? Toen ik naar huis ging lag daar iemand op de grond ofzo en was er politie+ambulance?Suncross schreef:vraag me af wat er nu met die gast aan de hand was, aangezien er redelijk veel drukte over gemaakt werd door gvh personeel en politie.
heb ook nog een mooie foto van een bestikkerde politieauto, zal zo wel posten.
Ja, die gozer verdient heel wat lovende woorden, dat was een amusementsfactor, zo zat als die was.verwoesting schreef:Net zoals die gast die de helft van de tijd de vocals over nam bij menig band.
ja ik zag hem ze schoen verliezen, die kerel naast me pakte het nog op en deed het in zijn jas. kwam die kerel vragen of hij zijn schoen had, zei die zo nee. hij weer terug de pit in haha even later gaf hij zijn schoen wel terug, erg gave kerel hij ging maar door hahaCoenV schreef:[..]
Ja, die gozer verdient heel wat lovende woorden, dat was een amusementsfactor, zo zat als die was.
Die heeft meer tijd op het podium gestaan dan tussen het publiek, zelfs toen de bands wegwaren wilde hij nog crowdsurfen.
Wel leuk dat ie bij Goddes Of Desire gewoon bleef zingen, wat ze ook deden om hem weg te krijgen, al kende hij de teksten wel.
Ik zag hem later nog lopen op 1 schoen, en zwaar bebloede knieen.