Wat zeiden ze nog meer over martyrium?sephtis schreef:Wij zijn naar de Zaandamsche versie geweest. Was weer geweldig. Eerst een interview om 7 uur met Blasphemer, waarna we daar, door het continue aanbod van bier van Blazz en Maniac niet meer weg mochten. Natuurlijk een hoop geouwehoerd met de heren en lekker promotie gemaakt voor Martyrium, waar ze laaiend enthausiast over waren. Volgens Blasphemer moesten we meer liegen op onze site, en een 'Yeah exactly like that', was zijn reactie toen ik voorstelde: 'So, we did a few gigs with Mayhem some fuckin' where?
Maniac stuurt me nog ff een cd van zijn, ahum, punk bandje. Dus ik ben benieuwd haha.
Nou op een gegeven moment moest Mayhem op dus zijn we naar beneden gegaan, hebben ff goed genoten en even ge-after-partied met ze.
Hellhammer was nog even erg gelukkig z'n ei kwijt te kunnen omtrent zijn vertrek bij The Kovenant gheheh.
Uitermate geschikte kerels! EN we hebben ze helemaal blauw laten liggen van 't lachen toen Maniac begon over de zang van Dani Filth, en wij hen uitlegden hoe we dat hier in Nederland nog wel eens willen verwoorden: Duck Grunt! Haha, 4 man van Mayhem rollend over de grond van 't lachen; die hadden ze nog nooit gehoord.
Yeah, was weer gaaf!
[Vera Groningen] MAYHEM, Cadaver, Defiled donderdag 13 mei
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
Weet je dat nog niet dan?
Hmm, nou, Blasphemer en Maniac zorgen voor een zooi cd's in Oslo (Blaz neemt ze overigens ook mee naar Portugal waar hij nu woont).
Ze leveren d'r een paar af bij maten die een klein label hebben.
Blazz tipt ons even bij de John Dee in Oslo; dus ff contact-gegevens uitgewisseld.
Maniac baalde dat we voor hem niet nog een kopie hadden ('t album is namelijk nog niet officieel af (drukwerk) dus we hadden voor Blaz ff een promo gemaakt); en die bleef er maar om zeuren gheheheh. Hij vond 't wel wat geloof ik.
Nah 't was gewoon mooi dat ze ons herkenden van de ontmoeting Inferno afgelopen jaar! Dus ja, dat opende toch een paar extra deuren denk ik; is gewoon praktisch als je wat contacten daar hebt. Die lui herkennen toch ook wel een beetje dat prille band enthausiasme en het geworstel met zalen/labels, en ja...zij boden 't nodige aan; nou aangrijpen toch?
Hmm, nou, Blasphemer en Maniac zorgen voor een zooi cd's in Oslo (Blaz neemt ze overigens ook mee naar Portugal waar hij nu woont).
Blazz tipt ons even bij de John Dee in Oslo; dus ff contact-gegevens uitgewisseld.
Maniac baalde dat we voor hem niet nog een kopie hadden ('t album is namelijk nog niet officieel af (drukwerk) dus we hadden voor Blaz ff een promo gemaakt); en die bleef er maar om zeuren gheheheh. Hij vond 't wel wat geloof ik.
Nah 't was gewoon mooi dat ze ons herkenden van de ontmoeting Inferno afgelopen jaar! Dus ja, dat opende toch een paar extra deuren denk ik; is gewoon praktisch als je wat contacten daar hebt. Die lui herkennen toch ook wel een beetje dat prille band enthausiasme en het geworstel met zalen/labels, en ja...zij boden 't nodige aan; nou aangrijpen toch?
Al klinkt het allemaal wat onwaarschijnlijk, zeker aangrijpen!sephtis schreef:Weet je dat nog niet dan?
En een paar cdtjes die kant op sturen kan nooit kwaad.
Vanavond maar ffkes over hebben
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
Kijk, dat dacht ik!
Haha, best leuk, dronken worden op 't bier van Mayhem!
En t leukste was nog, dan hang je daar zo: komen er van die gasjes binnen, "ooooooh Maniac, you're soooo coool". En die willen 'm een hand geven, maar hij weigert, en die jochies nog aanstalten maken om 't ons dan maar te vragen; WTF! Dus toen lagen we wederom in een deuk, en mochten de heren opzouten! gheheheh
Maareh, vanavond zullen we de foto's ook ff meenemen; en hoor je wel meer!
Hoe dan ook; ik vond 't een erg geslaagde optreden; blij Mayhem weer live te hebben gehoord. Ik blijf ze geweldig vinden iig!
Haha, best leuk, dronken worden op 't bier van Mayhem!

En t leukste was nog, dan hang je daar zo: komen er van die gasjes binnen, "ooooooh Maniac, you're soooo coool". En die willen 'm een hand geven, maar hij weigert, en die jochies nog aanstalten maken om 't ons dan maar te vragen; WTF! Dus toen lagen we wederom in een deuk, en mochten de heren opzouten! gheheheh
Maareh, vanavond zullen we de foto's ook ff meenemen; en hoor je wel meer!
Hoe dan ook; ik vond 't een erg geslaagde optreden; blij Mayhem weer live te hebben gehoord. Ik blijf ze geweldig vinden iig!
Hmm, met zo'n vaart zal 't niet lopen; zolang er geen label is zal 't eerder iets zijn van: ok, jullie kunnen komen, in 't voorprog. van die en die band. En we zullen vast een kleine onkosten vergoeding krijgen, maar de reiskosten en overnachting zullen voor ons zijn, heheheh. MAAR, aangezien de retourtjes oslo tegenwoordig net zo duur zijn als de retourtjes Utrecht - Groningen; is dat ook nog wel te overzien. Punt is: het is cool als we in Oslo zouden kunnen spelen