Tankard

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo aug 26, 2009 1:54 pm

Ik heb de originele VHS, die is inderdaad erg gaaf. Gerre is niet echt dun, maar vergeleken bij hoe ie nu is, is het wel een verschil van dag en nacht ja.

Vooral de toch vollere sound die ze toen hadden met twee gitaristen spreekt me aan. Ze speelden ook absoluut sneller toen...
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Moby Rick

Bericht door Moby Rick » wo aug 26, 2009 2:20 pm

Zaterdag ga ik ze voor het eerst live zien, ik ben erg benieuwd.
Afbeelding

Johan

Bericht door Johan » wo aug 26, 2009 2:38 pm

enforcer schreef: Vooral de toch vollere sound die ze toen hadden met twee gitaristen spreekt me aan. Ze speelden ook absoluut sneller toen...
Dit vind ik ook meteen het grootste nadeel van de huidige line-up live. Denk alleen al aan het nummer Die with a beer in your hand, die intro klinkt voor geen meter met maar 1 gitaar.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo aug 26, 2009 2:59 pm

Nou ja het is nog steeds best een goede live band, maar ze zijn helaas die punk edge een beetje kwijt met de huidige line up die ze in de 80's nog wel hadden. een feestje bouwen kunnen ze iig nog steeds als de beste!

Maar eerlijk is eerlijk ik vind het sind "beasts of bourbon" muzikaal allemaal erg gezapig. Ik heb trouw alle albums gekocht maar echt wild wordt ik er niet meer van. Ik pak liever "the morning after" of ""chemical invasion" nog eens uit de kast
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Plaats reactie