10 december: Dissection in Baroeg!!!!

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Natasja
Contacteer:

Bericht door Natasja » vr dec 10, 2004 5:13 pm

Wij gaan om 18u door met de auto, maar gaan eerst nog ergens eten enzo.
http://www.last.fm/user/Natasja-84

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr dec 10, 2004 5:14 pm

ik heb geen idee om hoe laat we vertrekken, maar heb er wel zin in :)
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » vr dec 10, 2004 6:28 pm

men heeft voor mij op de valreep nog een entreetje kunnen viersieren. Dus ik gaat zo ook es op `t gemakje aantreinen.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » vr dec 10, 2004 6:35 pm

ik ga maar door, anderhalf in auto zitten

hoop dat de trip het waard is
gelukkig hebben ze in baroeg best goed bier voor een nederlandse tent

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za dec 11, 2004 11:31 am

wat een geweldige avond:

watain: best aardig, niet speciaal maar zeker niet slecht voor een blackmetalconcert, gewoon 'goed' dus

dissection: ik ben niet echt een super dissection fan (heb hun twee cd's wel in de kast staan uiteraard) en ik was aangenaam verrast: sterk optreden!

voor de rest leuke sfeer en veel gelachen

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za dec 11, 2004 11:35 am

oja twee kritiekpunten:

de nieuwe single is echt waardeloos, ook live
en elizabeth bathory nummer is ook een saai liedje

oja: en ik vond het niet eens zo druk, nog plaats zat

puist

Bericht door puist » za dec 11, 2004 12:24 pm

Watain vond ik de beste band van de avond. Goede songs en een goed geluid. Ik had hoge verwachtingen van Dissection maar die konden ze bij mij niet inlossen. Ze hadden goed geluid en speelden goed maar ik vond de muziek maar tegenvallen. Er straalde niet echt veel energie vanaf vond ik. Zelfs een beetje saai vond ik het worden.

Maar ik vond het wel een geslaagde avond.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil

Scream filled Silence

Bericht door Scream filled Silence » za dec 11, 2004 12:27 pm

Wat dissection betreft het was allemaal heel redelijk ok, maar het had weinig uitstraling, desalnietemin heb ik goed genoten
[url]www.hopsandbarley.nl[/url]

Miss-Freaky

Bericht door Miss-Freaky » za dec 11, 2004 12:27 pm

Kristof schreef:oja twee kritiekpunten:

de nieuwe single is echt waardeloos, ook live
en elizabeth bathory nummer is ook een saai liedje

oja: en ik vond het niet eens zo druk, nog plaats zat
Er waren ongeveer 360 mensen...
Zijn ongeveer 40 mensen dus niet gekomen...

Watain... niet veel van mee gekregen...
Kon iig de zanger niet horen in t cafe gedeelte...

Dissection... vond t geluid een stuk beter dan bij watain...
Leuk optreden... heb er van genoten...

Knevelaer

Bericht door Knevelaer » za dec 11, 2004 12:28 pm

Was een erg gaaf optreden! Helaas moest ik na The Somberlain weg. Welk(e) nummer(s) hebben ze hierna nog gespeeld? Verder was Jon lekker op dreef, hij had veel contact met het publiek! Die gitarist stond daar maar wat bij, en trok het hele optreden hetzelfde gezicht. Maar het was zeker een geslaagd avondje! Alleen jammer dat voorin iedereen maar stond te duwen om nog meer vooraan te komen. Watain viel een beetje tegen, ze speelden ook erg kort vond ik.
Terug van weg geweest

Knevelaer

Bericht door Knevelaer » za dec 11, 2004 12:29 pm

Miss-Freaky schreef:[..]

Er waren ongeveer 360 mensen...
Zijn ongeveer 40 mensen dus niet gekomen...

Watain... niet veel van mee gekregen...
Kon iig de zanger niet horen in t cafe gedeelte...

Dissection... vond t geluid een stuk beter dan bij watain...
Leuk optreden... heb er van genoten...
Waarom zitten jullie eigenlijk te zeiken over de reserveringen? Toen ik daar kwam en ik noemde mijn naam keken ze me aan alsof ik chinees sprak. Ik zag helemaal geen lijst met namen ofzo, als je niet had gereserveerd kwam je nog zo binnen.
Terug van weg geweest

apoptose

Bericht door apoptose » za dec 11, 2004 12:48 pm

Watain vond ik goed te pruimen, ook Dissection was goed, ik vond ook dat het wat saai werd tegen het einde.

Death
Contacteer:

Bericht door Death » za dec 11, 2004 12:53 pm

Was erg gaaf gister.

Watain vond ik best goed maar ik begon het naderhand een beetje saai te vinden.Dissection,dat vond ik geweldig..het geluid was beter...alleen de uitstraling van de band was minder.Jon had wel veel concact met het publiek,dat was erg gaaf.
het was zekr een geslaagde avond! :evil: :evil:
http://www.facebook.com/pages/Sepiroth/180198742018859?ref=ts&fref=ts

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » za dec 11, 2004 1:06 pm

Was wel wieder gezellig, zo`n goed gevulde Baroeg.

Watain was voor mij DE verassing van de avond aangezien ik deze band niet kende en mij gedurende hun optreden behoorlijk heb geamuseerd. Had er toch een cdtje van moeten kopen, achteraf gezien.

Tijdens Dissection was ik m`n sociale contacten aan het bijwerken dus deze band heb ik slechts vaag vanuit de hal meegekregen. Die zie ik dus van de zomer ( ?) wel weer ergens.

De avond eindigde minder geslaagd overigens want bij m`n fiets aangekomen vond ik de voorband in de hoedanidheid van een dubbeltje. Ik heb dus op m`n voorvelg met snelheid van 1,2 km per uur naar huis kunnen fietsen omdat ik uiteraard te lui was om te lopen.
Dat wordt dus waarschijnlijk plakken OF een nieuwe binnenband kaufen...

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » za dec 11, 2004 1:33 pm

Of een heel nieuw wiel, op je velgen rijden is niet aan te raden.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

dako

Bericht door dako » za dec 11, 2004 1:53 pm

Via de telefoon klonk het best goed, voor zo'n kankerband.
Alex, bedankt!
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Took
Contacteer:

Bericht door Took » za dec 11, 2004 2:44 pm

Watain was het lachertje van de avond. Wat doet dat als support van zo'n topact als dissection. Dat ze snel weer mogen oprotten met hun corpsepaint. Overigens mijn felicitaties aan Robgoroth, die ook met 1 van de groten op het podium heeft mogen staan (of zong jij niet in Watain???).

Anyway, naar 3 nummers hadden ik, en met mij veel van de "oude garde" van de black metalscene deze mislukte mardukclone weer gezien. Gelukkig was het aan de bar beter vertoeven.

Toen kwam Dissection, die eerst een kwartier te lang deden met het opbouwen van de stage (kom, die kaarsjes neerzetten had je ook wel een roadie kunnen laten doen, en het "blaas rook naar de kaarsen bovenop de inverted crosses" en de satanische champagne waren hilarisch).

Enkel "Shadows over a lost Kingdom" hebben ze niet gespeeld van de reguliere 2 albums.(jaja, die accoustische tussenstukken ook niet).
Vandaag eerst even Wijk bij Duurstede overtuigen van onze kunsten, daarna ga ik maar eens aan een verslag werken. Foto's zijn goed gelukt.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

Robgoroth

Bericht door Robgoroth » za dec 11, 2004 2:56 pm

Dissection schreef:Watain was het lachertje van de avond. Wat doet dat als support van zo'n topact als dissection. Dat ze snel weer mogen oprotten met hun corpsepaint. Overigens mijn felicitaties aan Robgoroth, die ook met 1 van de groten op het podium heeft mogen staan (of zong jij niet in Watain???).
Que?
Dissection schreef: Anyway, naar 3 nummers hadden ik, en met mij veel van de "oude garde" van de black metalscene deze mislukte mardukclone weer gezien. Gelukkig was het aan de bar beter vertoeven.
Hahaha, wat ben je toch ook een ontzettend infantiele grafmongool Thijs, onovertroffen! Hulde!
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » za dec 11, 2004 2:58 pm

Trek het je niet aan, ik reageer al niet eens meer op die labiele broodmongool

Svenson

Bericht door Svenson » za dec 11, 2004 2:58 pm

Dat herinner ik me ook van watain de vorige keer, dat dat zangertje een enorm opdondertje is haha.

Leuk, kaarsen op het podium, dat maakt dissection nog gaver.....
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za dec 11, 2004 3:46 pm

Dissection schreef:Watain was het lachertje van de avond. Wat doet dat als support van zo'n topact als dissection. Dat ze snel weer mogen oprotten met hun corpsepaint.
Lang leve de subjectiviteit. :roll:

Alexus

Bericht door Alexus » za dec 11, 2004 3:50 pm

Ik heb erg genoten van het optreden.
Watain kende ik enkel van naam en het optreden van hen was redelijk maar ik heb niet de neiging gekregen om me meer in ze te verdiepen. Dissection was erg gaaf, misschien iets minder show dan bij Watain maar goed, dat interesseerd me dan ook weinig.

Poggwyd
Contacteer:

Bericht door Poggwyd » za dec 11, 2004 3:56 pm

Dissection schreef: Anyway, naar 3 nummers hadden ik, en met mij veel van de "oude garde" van de black metalscene deze mislukte mardukclone weer gezien. Gelukkig was het aan de bar beter vertoeven.
Hahahaha, wat ben je toch een uberkneus die geen drol weet van muziek!
Watain is een der beste blackmetal bands die het live ook waar kunnen maken, dat jij de muziek niet begrijpt is spijtig voor je.

....niet dat ik watain overigens in de zaal bekeken heb, ik heb ze al zo vaak gezien dat ik me daar niet meer voor in de zaal ga persen. Voor dissection dan weer wel, prima show met een goed geluid.

Kristor: meuluh! dat nummer heerst!

En Jon is een prima kerel, verre van de arrogante naam die ie draagt, wellicht dat de reden is dat Watain mee op tour mocht, omdat ze niet neffe hun schoenen lopen.
Hoegaarden or die!

dako

Bericht door dako » za dec 11, 2004 4:02 pm

Dissection schreef:ik, en met mij veel van de "oude garde" van de black metalscene
Ik was er niet bij gisteren, maar: haha, sukkel!
sabaton is mijn favoriete epic metal band

nightwing

Bericht door nightwing » za dec 11, 2004 4:43 pm

Svenson schreef:Dat herinner ik me ook van watain de vorige keer, dat dat zangertje een enorm opdondertje is haha.

Leuk, kaarsen op het podium, dat maakt dissection nog gaver.....
in tegenstelling tot die gitarist
www.last.fm/user/robenroll

invocator martyrii

Bericht door invocator martyrii » za dec 11, 2004 4:47 pm

Thijs toch... oude garde... jij en verstand van black metal.... ahum, maargoed.

Watain was zonder meer een van de minst interessante bands die ik de afgelopen jaren heb mogen/kunnen aanschouwen. Reeds na 2 nummers werd mij duidelijk dat we hier met een 13- in- dozijn band te maken hadden. Blackmetal zoals deze in de begindagen gespeeld werd (je weet misschien wel, toen gefrustreerde kiddies een gitaar kochten, 3 power akkoorden eruit wisten te persen en vervolgens een blackmetalband oprichttten), zorgt heden ten dagen voor weinig beroering. Watain kon geen enkel moment ook maar enigszins boeien. Met name het gebrek aan techniek, de onstrakheid en het veel te iele geluid (1 gitarist), deed menig 'oude garde blackmetal' persoon hunkeren naar wat bier en frisse lucht. Frisse lucht, omdat men nog steeds in hun rottende varkensbloed shirtjes speelde. De stank was soms niet te harden. Overigens vraag ik mij af wat men met dit soort dingen wil bereiken. Blijkbaar gaat bij Watain image boven muziek. Onwaardige opener voor Dissection.

Dissection zelf was verre van geniaal, maar men had een geluidje waar je 'u' tegen zegt. Na Absu en Enslaved was Dissection voor mij de derde band die de strakheid en de kwaliteit van de cdees zowaar kon evenaren.
De oude nummers blijven een genot om naar te luisteren, terwijl de cover van Tormentor - E. Bathory- weinig enerverend was en het nieuwe nummer simpelweg volledig buiten de boot viel en totaal geen indruk maakte. Ook het merendeel van het publiek reageerde apatisch op dit nummer.
De gehele band was erg goed op dreef, maar vanwege de 'belachelijke' strakheid (drummer die met clicktrack speelde) was men iets teveel bezig met het strakblijven als met uit hun dak gaan. Hiermee doel ik met name op de bassist en de 2e gitarist.
Verder een geslaagde avond. Nu maar hopen of Dissection zo slim is om de nieuwe nummers eens goed onder de loep te nemen.

Death
Contacteer:

Bericht door Death » za dec 11, 2004 5:12 pm

invocator martyrii schreef:Thijs toch... oude garde... jij en verstand van black metal.... ahum, maargoed.

Watain was zonder meer een van de minst interessante bands die ik de afgelopen jaren heb mogen/kunnen aanschouwen. Reeds na 2 nummers werd mij duidelijk dat we hier met een 13- in- dozijn band te maken hadden. Blackmetal zoals deze in de begindagen gespeeld werd (je weet misschien wel, toen gefrustreerde kiddies een gitaar kochten, 3 power akkoorden eruit wisten te persen en vervolgens een blackmetalband oprichttten), zorgt heden ten dagen voor weinig beroering. Watain kon geen enkel moment ook maar enigszins boeien. Met name het gebrek aan techniek, de onstrakheid en het veel te iele geluid (1 gitarist), deed menig 'oude garde blackmetal' persoon hunkeren naar wat bier en frisse lucht. Frisse lucht, omdat men nog steeds in hun rottende varkensbloed shirtjes speelde. De stank was soms niet te harden. Overigens vraag ik mij af wat men met dit soort dingen wil bereiken. Blijkbaar gaat bij Watain image boven muziek. Onwaardige opener voor Dissection.

Dissection zelf was verre van geniaal, maar men had een geluidje waar je 'u' tegen zegt. Na Absu en Enslaved was Dissection voor mij de derde band die de strakheid en de kwaliteit van de cdees zowaar kon evenaren.
De oude nummers blijven een genot om naar te luisteren, terwijl de cover van Tormentor - E. Bathory- weinig enerverend was en het nieuwe nummer simpelweg volledig buiten de boot viel en totaal geen indruk maakte. Ook het merendeel van het publiek reageerde apatisch op dit nummer.
De gehele band was erg goed op dreef, maar vanwege de 'belachelijke' strakheid (drummer die met clicktrack speelde) was men iets teveel bezig met het strakblijven als met uit hun dak gaan. Hiermee doel ik met name op de bassist en de 2e gitarist.
Verder een geslaagde avond. Nu maar hopen of Dissection zo slim is om de nieuwe nummers eens goed onder de loep te nemen.
juist,goed gezegd
http://www.facebook.com/pages/Sepiroth/180198742018859?ref=ts&fref=ts

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za dec 11, 2004 5:50 pm

invocator martyrii schreef:Thijs toch... oude garde... jij en verstand van black metal.... ahum, maargoed.

goed gezegd, allemaal waarheden

dissection kan ook beter stoppen na deze tour, we hebben ze allemaal nu eens gezien, is mooi geweest, nu hopen dat ze in de toekomst hun eigen verleden niet gaan verknoeien

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » za dec 11, 2004 6:12 pm

Zeer geslaagd, is de reis in ieder geval waard geweest.

En die gasten van Watain ruften inderdaad een uur in in de wind, godskolere zeg, dat die gasten zelf niet omkiepen van de stank. :?
לֹא אעבוד

nuberus

Bericht door nuberus » za dec 11, 2004 6:46 pm

Watain vond ik bij vlagen best heel goed, enkel rotten ze een uur in de wind...

Dissection was heerschen....viel me echt niet tegen, ook al stond de gitaar iets te zacht in de mix. Jon kreeg gaande de set steeds meer respons en goede zin. Godver ik heb er gewwoon van genoten! Ff moshen tijdens Frozen en Night's Blood...vond het dus niet echt onderdoen voor het concert in '96. Maar goed die blijft onovertroffen in gedachten he

Zelfs Mahakali vond ik live wel te doen, een stuk beter i.i.g. dan het studionummer.

Mocht ik iemand nog een blauwe plek hebben bezorgd in de pit....xcuzer moi, maar je stond in de weg :lol: Ik was die lompe lul in dat Abigor shirt ja...
En de man zal heersen.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » za dec 11, 2004 6:55 pm

AmnesJAn schreef:Zeer geslaagd, is de reis in ieder geval waard geweest.

En die gasten van Watain ruften inderdaad een uur in in de wind, godskolere zeg, dat die gasten zelf niet omkiepen van de stank. :?
schrijf eens een recensie, ik heb geen tijd :wink:

Othrys

Bericht door Othrys » za dec 11, 2004 7:11 pm

Watain was gewoon goed, gezien de combinatie Baroeg + snelle Black Metal was het geluid heel niet slecht en ze ramden er in ca. drie kwartier toch een zooitje gave nummers door. Maar wat een lucht inderdaad, ik hoop voor Dissection dat ze niet in dezelfde tourbus zitten.

Dissection zelf was strakheid ten top en een voor de Baroeg ongeevenaard goed geluid, de band moest wel wat loskomen qua contact met het publiek maar gezien de respons uit de zaal leek Jon er steeds meer zin in te krijgen.

Enig minpuntje van beide bands vond ik dat ze hun kruit wat te vroeg verschoten door in het geval Watain "Devil's blood" en "I am the earth" als 2e en 3e nummers te spelen en Dissection had er beter aan gedaan om "Where dead angels lie" of tenminste "Soulreaper" tot de toegift te bewaren.
The True North, Strong and Free

Othrys

Bericht door Othrys » za dec 11, 2004 7:12 pm

OJa, was die kale gitarist nou Set Teitan van Aborym of heb ik dat verkeerd gehoord?

zwarte krijser

Bericht door zwarte krijser » za dec 11, 2004 7:50 pm

Idd ze hadden de set beter afgesloten met een nummer van Storm of the Lights Bane, toen ze "Thorns of Crimson Death" speelden dacht ik aanvankelijk ook dat dat het laatste nummer zou zijn. Maar gelukkig was dat dan toch weer niet zo.

Sander
Contacteer:

Bericht door Sander » za dec 11, 2004 8:34 pm

Zo, dat was behoorlijk gaaf.

Watain klonk best wel goed, maar inderdaad niet erg origineel. Maar live maakt dat ook geen hol uit, als het maar lekker klinkt.

Dissection vond ik heel erg goed. Over het algemeen klonk het allemaal heel erg strak, soms zelfs een beetje té strak. Klonk echt alsof ze gewoon een CD draaiden, maargoed.. dat is beter dan slecht geluid. Maar toch miste soms het live gevoel, ook omdat Jon in zn eentje het publiek stond te vermaken.
Kwa nummers hadden ze het inderdaad wel iets beter kunnen indelen. Na de ATPD-intro hoort gewoon Night's Blood naar mijn mening. Hoogtepunt kwa nummers vond in The Somberlain.
Nieuwe nummer klonk iets beter dan de studioversie, maar nogsteeds niet erg boeiend. De sfeer ontbreekt, het is gewoon een standaart Göteborg-stijl nummertje.

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » zo dec 12, 2004 3:31 am

Hmm, nu ik toch verscheidene mensen over de onfrisse watain-dampen hoor moet ik bij deze dus alsnog concluderen dat mijn neus mij toch niet voorgelogen heeft. Nog strijdend met een hardnekkige verkoudheid heb ik mij afgelopen vrijdag meermaals op m`n bolletje gekrabt bij het inhaleren van de lucht der Barieg gedurende het optreden van de bovengenoemde band. Aanvankelijk had ik wierook de schuld in de schoenen geschoven, maar nu ben ik toch werkelijk benieuwd geworden naar waar die stinkzooi vandaan kwam...

Miss-Freaky

Bericht door Miss-Freaky » zo dec 12, 2004 3:45 am

Knevelaer schreef:[..]

Waarom zitten jullie eigenlijk te zeiken over de reserveringen? Toen ik daar kwam en ik noemde mijn naam keken ze me aan alsof ik chinees sprak. Ik zag helemaal geen lijst met namen ofzo, als je niet had gereserveerd kwam je nog zo binnen.
Tjah...
Dat snapte ik dus ook niet...
Maar t zou te veel tijd in beslag nemen als ze alles bleven controleren...
en aan gezien er een hele lange rij stond was dat dus de oplossing...
Maar goed... er was wel een lijst met namen...

Als je liever nog een uurtje in de kou wilde staan, had dat ook gemogen hoor...

CALIBANaan
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » zo dec 12, 2004 5:00 am

ik was al dronken toen ik aankwam. Whisky heerscht.
en ik ben bij dissection en watain gewoon uit mn naad gegaan. headbangen al seen gek. ben nog Sandr tegengekomen.

maar het was echt een vette avond wat was ik lam. hehehe, geweldig.
Gelegenheids Satanist

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » zo dec 12, 2004 11:02 am

Kristof schreef:[..]

schrijf eens een recensie, ik heb geen tijd :wink:
Ik heb zo'n voorgevoel dat Thijs dat wil doen. :wink:
לֹא אעבוד

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo dec 12, 2004 11:16 am

AmnesJAn schreef:[..]

Ik heb zo'n voorgevoel dat Thijs dat wil doen. :wink:
mij goed uiteraard, maar dat stukje over watain moet hij niet schrijven, wil jij dat doen?

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » zo dec 12, 2004 11:17 am

Kristof schreef:[..]

mij goed uiteraard, maar dat stukje over watain moet hij niet schrijven, wil jij dat doen?
Is mij best, ik heb ze alleen niet helemaal gezien en ben wat minder bekend met hun werk. Maargoed.
לֹא אעבוד

Took
Contacteer:

Bericht door Took » zo dec 12, 2004 6:17 pm

Poggwyd schreef:[..]

Hahahaha, wat ben je toch een uberkneus die geen drol weet van muziek!
Watain is een der beste blackmetal bands die het live ook waar kunnen maken, dat jij de muziek niet begrijpt is spijtig voor je.
Hahahahahahah....voor alle happers: een partij zwaar jammer.
Maar goed, dan geloof je het maar niet nu, en kom je er vanzelf wel achter.

Poggy, jij hebt het overduidelijk NIET begrepen. Watain een der beste blackmetal bands die het live ook waar kunnen maken. WHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Dan maken ze toch ook knap beroerde platen.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » zo dec 12, 2004 6:18 pm

Kristof schreef: mij goed uiteraard, maar dat stukje over watain moet hij niet schrijven, wil jij dat doen?
Zo'n band verdient het om afgefikt te worden. Een 3erangs marduk clone, en dan nog een slechte ook. Corpse-paintposers.

Othrys

Bericht door Othrys » zo dec 12, 2004 6:41 pm

Gast, je hebt geen enkel benul van Black Metal. Behoud je dan ook aub van commentaar erop. "Oude garde van de Black metal scene", laat me niet lachen. Jij herkent een goede BM band nog niet eens als ze voor je neus staan te spelen.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » zo dec 12, 2004 7:04 pm

Othrys schreef:Gast, je hebt geen enkel benul van Black Metal. Behoud je dan ook aub van commentaar erop. "Oude garde van de Black metal scene", laat me niet lachen. Jij herkent een goede BM band nog niet eens als ze voor je neus staan te spelen.
Satanic Warmaster

Took
Contacteer:

Bericht door Took » zo dec 12, 2004 7:06 pm

Ik ben trouwens wel benieuwd naar Marduk as. zaterdag. Had vernomen dat ze met de "Those of the unlight" line-up speelden, kloptda?

zwarte krijser

Bericht door zwarte krijser » zo dec 12, 2004 7:07 pm

Jup die zijn idd goed. Verder lijkt Watain natuurlijk voor geen meter op Marduk, blablabla.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » zo dec 12, 2004 7:10 pm

Dissection schreef:Ik ben trouwens wel benieuwd naar Marduk as. zaterdag. Had vernomen dat ze met de "Those of the unlight" line-up speelden, kloptda?
Ben je al ontmaagd, of neuk je nog steeds je dwerghamster?

Took
Contacteer:

Bericht door Took » zo dec 12, 2004 7:17 pm

Vraag het maar aan Silentsinner...

ruben somewhere online

Bericht door ruben somewhere online » zo dec 12, 2004 7:32 pm

Dissection schreef:Een 3erangs marduk clone, en dan nog een slechte ook.
Dat maakt Watain juist een goede band.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]

Plaats reactie