helemaal mee eens, de meeste van die bands vervallen in zenuwachtig gefreak waar Coroner ook nog pakkende riffs en songstructuren hoog in het vaandel heeft. Ja de zang is apart maar ik vind het erg vet. de meeste technothrashbands hebben van die enorm hoge zangers waar i9k dan weer weinig mee kan, hoge uithalen vind ik erg vet maar het constante hoge geluid van veel van die zangers is vaak op het valse af. Een zanger als John Cyriis komt er dan wel weer goed mee weg maar da's en uitzondering!Daeminion schreef:[..]
Ron Royce heeft ergens wat van Tom G. Warrior (Celtic Frost), en 'spreekt' meer de tekst dan dat ie zingt. Vrij apart. Ogenschijnlijk kan metalheank daar geen klote mee en om de muziek enkel daarop af te rekenen slaat in mijn opinie dan ook nergens op. Overigens is Coroner een van de weinige technische thrash bands die ik wel kan waarderen.
Ik vond overigens wel meer technothrash goed hoor zoals de eerste TOXIK, ANNIHILATOR, HADES enzo. maar moet er duidelijk voor in een bui zijn en het moet niet TE zenuwachtig zijn (sieges even???). Overigens over technothrash, "Do Or Die" van Savage Steel, super over the top maar stiekum vind ik dat echt een leuke plaat, alleen langer dan 15 minuten kan ik er niet naar luisteren.