Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
Krimhild
Altijd welkom

Re: Naar welk concert ben je gisteren geweest?

Bericht door Krimhild » wo sep 18, 2024 7:02 pm

dako schreef: ma jul 22, 2024 8:01 am
Johan schreef: vr jul 19, 2024 10:16 am
dako schreef: do jul 18, 2024 8:57 am Morgen naar de Zwarte Cross. Buurman kreeg gratis kaarten (blijkbaar delen bedrijven die aan elkaar uit, geen idee verder) en is zelf op vakantie.
Living Colour, Grand East en als we er toch zijn Ilse Delange. Dat wordt leuk.
Oef, die hadden vroeger veel meer metal in de programmering! Aan de andere kant natuurlijk toch leuk als je gratis kan gaan. Veel plezier!
Ja ach, ging erheen met wat lui die geen fuck geven om metal (waren dolblij met Partysquad of hoe heet die ellende), dus dan is dit een prima middenweg. Is ook wel echt een festival waar je heen kan gaan zonder te weten wat er speelt, er staat toch genoeg en het gaat meer om de randzaken dan de muziek.
Eerste keer ZC voor mij, het festivaslterrein is echt fucking enorm, de crossbaan is erg leuk, het is qua aankleding en dingetjes het tofste festival waar ik ooit was. Een reggaepodium, een pleintje in de stijl van oude Amsterdamse grachtenpanden met wat kleine cafeetjes, een westerndorpje, het blijft echt maar doorgaan.

(…)

Voor herhaling vatbaar dit. Ruim opgezet, relaxe sfeer, Grolsch van de tap.
Ja toch? Eens! Heel goud festival. Ben er ook zeker het meest geweest van alle festivals, 5 keer ofzo. Zeer goeie sfeer.
Mediteren kun je leren!

Krimhild
Altijd welkom

Bericht door Krimhild » wo sep 18, 2024 7:04 pm

AmnesJAn schreef: zo aug 11, 2024 9:49 am Na 5 jaar weer eens naar Party San geweest. Blijft een top festival, alleen dat kamperen dat gaan we volgend jaar niet meer doen.
:lol:
Ik dacht vorig jaar ook dat kamperen wel kon. Fout. Dat kan gewoon niet meer joh! Vreemde gewaarwording. Oud worden dan, bedoel ik.
Mediteren kun je leren!

dako

Bericht door dako » wo sep 18, 2024 7:05 pm

Ja, ik wil volgend jaar weer!

Net bij Fawlty Towers The Play geweest. Mooi theater, geen musical dus geen liedjes, maar gewoon twee uur lang een enorm grappig toneelstuk. Gebaseerd op de serie en voor toneel aangepast door John Cleese zelf, dus dat zat wel goed.
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Jan1973

Bericht door Jan1973 » wo sep 25, 2024 5:55 am

De controverse vooraf (vooral door Cleese zelf, waarop uiteraard weer diverse Guardian click-bait columns moesten volgen) over anti-"woke" blablabla bleek vooral een manier om publiciteit te genereren?

dako

Bericht door dako » wo sep 25, 2024 7:37 am

Oh, ik heb geen idee wat er aan de hand is.
Toneelstuk was niet gericht tegen woke, er zat ook niks in waar de wokebrigade aanstoot aan kan nemen. Dat hele ophefje is gelukkig langs me heen gegaan.

Jan1973

Bericht door Jan1973 » wo sep 25, 2024 10:29 pm

"Ophefje"......het mag de mensjes onderhand bekend zijn wat voor ticje Jantje 73je heeft t.o.v. mensjes die zich om 1tje of ander redentje bedienen van een overdosisje aan verkleintjeswoordjes?

Cleese is een oud zeikwijf wat van mening is dat je overal in de UK mag zeggen "dat je niks meer mag zeggen" dus hij had de lancering van dit toneelstuk(je) voorzien van het nodige anti-woke toneel. Maar dat valt in de praktijk mee.

dako

Bericht door dako » do sep 26, 2024 7:12 am

Jan1973 schreef: wo sep 25, 2024 10:29 pm "Ophefje"......het mag de mensjes onderhand bekend zijn wat voor ticje Jantje 73je heeft t.o.v. mensjes die zich om 1tje of ander redentje bedienen van een overdosisje aan verkleintjeswoordjes?
Ja dat was echt niet heerliedepeerlie van me. Sorrietjes Jan.

Krimhild
Altijd welkom

Bericht door Krimhild » do sep 26, 2024 12:24 pm

Jan1973 schreef: wo sep 25, 2024 10:29 pm "Ophefje"......het mag de mensjes onderhand bekend zijn wat voor ticje Jantje 73je heeft t.o.v. mensjes die zich om 1tje of ander redentje bedienen van een overdosisje aan verkleintjeswoordjes?

Cleese is een oud zeikwijf wat van mening is dat je overal in de UK mag zeggen "dat je niks meer mag zeggen" dus hij had de lancering van dit toneelstuk(je) voorzien van het nodige anti-woke toneel. Maar dat valt in de praktijk mee.
:mrgreen: :lolup:
Mediteren kun je leren!

Krimhild
Altijd welkom

Bericht door Krimhild » do sep 26, 2024 12:24 pm

Dit maakt m’n dag weer goed, hahahaha
Mediteren kun je leren!

Jan1973

Bericht door Jan1973 » do sep 26, 2024 11:40 pm

Het zij je "vergeven" Dakootje....

Vorige week, ik begin aan een stuk(je) in ik meen de Volkskrant of NRC online over een documentaire over het goed verborgen privé-leven van acteur Rutger Hauer, gaat lang goed, totdat schrijvertje dezes de boel zo nodig moet moderniseren door te vermelden dat de documentaire maker van jongs af aan over de vloer kwam, bij......."De HauerTJES" what de fuck!!! WAAROM dit???

Shreds of Sanity

Bericht door Shreds of Sanity » vr sep 27, 2024 10:28 am

Geef ze van Jetje Jan!

Spawn999
Opperetterbak

Bericht door Spawn999 » vr sep 27, 2024 10:53 am

tje
Cremeren kun je leren!

dako

Bericht door dako » vr sep 27, 2024 6:37 pm

Spawn fittietje

Spawn999
Opperetterbak

Bericht door Spawn999 » vr sep 27, 2024 8:27 pm

Persi fittietje
Cremeren kun je leren!

paradigm shift

Bericht door paradigm shift » ma sep 30, 2024 3:21 pm

Afgelopen vrijdag Nick Cave and the Bad Seeds in Ziggo Dome. Weergaloos goed. Mooie setlist, van het vroege noisy werk tot de nieuwste albums, met nog een Grinderman -nummer en een Bob Dylan-cover ertussen. 2,5 uur gespeeld en geen seconde verveeld.
οu φροντiς

Jan1973

Bericht door Jan1973 » ma sep 30, 2024 6:20 pm

paradigm shift schreef: ma sep 30, 2024 3:21 pm Afgelopen vrijdag Nick Cave and the Bad Seeds in Ziggo Dome. Weergaloos goed. Mooie setlist, van het vroege noisy werk tot de nieuwste albums, met nog een Grinderman -nummer en een Bob Dylan-cover ertussen. 2,5 uur gespeeld en geen seconde verveeld.
Ik ga 30 oktober in Antwerpen.

Ik weet nu ook weer waarom ik (afgezien van die van jou) geen kranten (recensies) meer lees.

Dat pretentieuze geneuzel dat ze er iets negatiefs over MOETEN vinden, iemand verwijten dat hij "teveel muziek maakt" en dat "het publiek de nieuwste CD niet kent"(omdat hij teveel muziek maakt de laatste paar jaar), pretentieus geneuzel, zoals ik al zei.

arjans

Bericht door arjans » ma sep 30, 2024 6:27 pm

Ik was donderdag in de ziggo dome.

Vreemde recensie in het parool inderdaad. Was een geweldig comcert.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma sep 30, 2024 7:51 pm

buiten het parool waren recensies wel positief
teveel muziek laatste jaren? laatste bad seeds album was vijf jaar terug, en die soloplaat was ook paar jaar terug, dus waarover heeft die parool kerel het?

heb nick cave nog nooit minder dan 'erg goed' gezien, ik ga met mijn moeder trouwens, bij alle nick cave concerten die ik ooit heb gezien, was mijn moeder erbij, dus ze wil nog eens
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Jan1973

Bericht door Jan1973 » ma sep 30, 2024 8:04 pm

Kriestof schreef: ma sep 30, 2024 7:51 pm buiten het parool waren recensies wel positief
teveel muziek laatste jaren? laatste bad seeds album was vijf jaar terug, en die soloplaat was ook paar jaar terug, dus waarover heeft die parool kerel het?

heb nick cave nog nooit minder dan 'erg goed' gezien, ik ga met mijn moeder trouwens, bij alle nick cave concerten die ik ooit heb gezien, was mijn moeder erbij, dus ze wil nog eens
Fantastisch, met je moeder erheen. Ik was in Keulen met mijn broer paar jaar terug, maar die wilde niet dit keer. Dan maar solo.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma sep 30, 2024 8:09 pm

mijn moeder is 70, maar die wil geen nick cave concert missen

eerste keer dat ik nick cave zag was dan ook dertig jaar geleden, beetje familie traditie, verschil met vroeger is dan ik hem in kleine zaaltjes heb gezien ipv de arena's nu, vind het nog altijd opmerkelijk dat hij zo groot is geworden, dertig jaar geleden was het eerder een cult artiest, maar het succes is hem gegund

ik ga ook naar elk concert dat ik wil zien, dus ik ga vaak ook alleen, vind ik ook helemaal niet erg

dako

Bericht door dako » do okt 10, 2024 9:52 am

Gister naar een optreden van CunninLynguists in de Melkweg geweest.
Maat van me is nogal hiphopfanaat en vroeg of ik een keer mee wilde.
Heb me prima geamuseerd. Ondanks de puberale naam is het serieuze muziek en nog best een flinke naam in de hiphopunderground. Leuk om eens mee te maken. Enthousiast publiek, goede sfeer. Na twee uur had ik wel een beetje genoeg van de muziek, maar men sloot af met een cover van Arthur Brown, dus dat was erg goud.

Shreds of Sanity

Bericht door Shreds of Sanity » do okt 10, 2024 11:52 am

Daar had ik best bij willen zijn. Ik moet die hiphopagenda eens beter in de gaten houden.

Jan-Willem

Bericht door Jan-Willem » ma okt 14, 2024 12:49 pm

Wij zijn zaterdag naar Heidevolk bij fantasyfest geweest.

De jongens vonden het fantastisch, normaal hebben ze de aandachtsspanne van een goudvis maar 5 kwartier Heidevolk ging er in als koek.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma okt 14, 2024 10:35 pm

zaterdag naar death metal festivalletje kashfest in terneuzen geweest

jonge plaatselijke helden van i inherited speelden combinatie van groove metal met death metal invloeden, is nog werk aan de winkel qua songwriting, maar leuk dat ze leeftijdsgenoten aantrekken, maar mijn muziek is het niet echt

klaiton viel me tegen, had veel verwacht van deze band met paar oud polluted inheritence leden, maar kwam jammer genoeg niet uit de verf

het nederlandse unlocked was beetje saai, een mix van grindcore en death metal, maar het was net niet dat

dan de verrassing van de avond, carnation, wat ik van ze ken is vrij commerciele mix van death metal met soms wat black metal elementen, dacht op voorhand dat dit maar niets ging worden, maar concert stond als een huis, snap dat ze succes hebben en een platencontract bij season of mist hebben gekregen, duidelijk podium en festival ervaring

hoofdact was Master, tja, ik vind dat beetje motorhead van de death metal, elk nummer en vocale lijn klinkt ongeveer hetzelfde, wel respect dat die paul speckmann blijft optreden, maar het is even spannend als een raketijsje

muzikaal dus geen topavond, maar qua sfeer en gezelligheid was het top

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma okt 14, 2024 10:38 pm

dako schreef: do okt 10, 2024 9:52 am Gister naar een optreden van CunninLynguists in de Melkweg geweest.
Heb me prima geamuseerd. Ondanks de puberale naam is het serieuze muziek en nog best een flinke naam in de hiphopunderground. Leuk om eens mee te maken. Enthousiast publiek, goede sfeer. Na twee uur had ik wel een beetje genoeg van de muziek, maar men sloot af met een cover van Arthur Brown, dus dat was erg goud.

ik doe wel vaker hip hop concerten, inderdaad altijd topsfeer, de sfeer tijdens hip hop concerten wordt maar zelden meer door metalbands bereikt, een volledige zaal die los gaat..
ben ook jaren naar het woo hah festival bij beekse bergen geweest en daarvoor in park spoor in tilburg

was altijd een groot FEEST

heb ook best grote hip hop collectie hier staan, maar denk niet dat mensen op dit forum dat boeiend vinden, terwijl er in de underground en productioneel erg goede hip hop wordt gemaakt, en dan niet die trap rap met autotune, maar echte hiphop

Shreds of Sanity

Bericht door Shreds of Sanity » di okt 15, 2024 9:35 am

Kriestof schreef: ma okt 14, 2024 10:38 pm
dako schreef: do okt 10, 2024 9:52 am Gister naar een optreden van CunninLynguists in de Melkweg geweest.

ik doe wel vaker hip hop concerten, inderdaad altijd topsfeer, de sfeer tijdens hip hop concerten wordt maar zelden meer door metalbands bereikt, een volledige zaal die los gaat..
ben ook jaren naar het woo hah festival bij beekse bergen geweest en daarvoor in park spoor in tilburg

was altijd een groot FEEST

heb ook best grote hip hop collectie hier staan, maar denk niet dat mensen op dit forum dat boeiend vinden, terwijl er in de underground en productioneel erg goede hip hop wordt gemaakt, en dan niet die trap rap met autotune, maar echte hiphop
Ik heb ook een aardige hiphop collectie. Volgens mij kunnen we best een hiphop topic aanmaken in de non metal bands sectie. Zien we vanzelf wel of er meer mensen meepraten. Ik ben best benieuwd naar je underground tips.

dako

Bericht door dako » di okt 15, 2024 9:37 am

Ja, doen!

bakvet

Bericht door bakvet » zo okt 20, 2024 10:35 am

Ulcerate. Naam kende ik al jaren, maar tot recent nooit iets van geluisterd totdat dat een aantal van jullie positief was over het nieuwste album, dat ik ben gaan luisteren. Blijkt heel goed.

Gisteren naar Ulcerate in Leeuwarden geweest. Begin een beetje geluid bijschaven en rustig de waan van de dag loslaten en daarna was het subliem!

Wat een geweldige band. [headbang]

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » zo okt 20, 2024 10:53 am

Ik zou gisteren naar Child gaan in de Little Devil. Leuk Australisch blues/stonerbandje. Ticket gekocht, op de fiets gesprongen richting het station. Daar herinner ik me wat mijn vrouw die ochtend nog tegen mij zei: werkzaamheden tussen Eindhoven en Tilburg. Een hele week nog wel. Daar sta je dan op Eindhoven centraal. Gelukkig was de omweg niet heel erg lang. Ik kon kiezen tussen de trein naar Boxtel en verder met de bus of via Den Bosch. Dan maar via Den Bosch, want bussen van de NS zijn nooit erg prettig. Ik wist naar welk spoor ik moest, maar vlak voor Den Bosch stond de trein een paar minuten stil. Eenmaal aangekomen, liep ik stevig door richting spoor 7a. De trein kwam al binnen rijden terwijl ik nog van de trap af kom. Op zich is er tijd genoeg en stapte rustig in, pakte mijn boek uit mijn zak en ging nog even verder lezen. Vanaf Den Bosch is het nog twintig minuten namelijk. De trein reed het station uit en via de intercom verwelkomde de conducteur ons in de trein naar Maastricht. Ik dacht nog: vreemde route... "Tussendoor zullen we nog stoppen in Eindhoven...". Kak...

Eenmaal terug in Eindhoven ben ik maar naar huis gefietst. Geluk bij een ongeluk was dat bij het uitchecken op het station mijn reis "geannuleerd" was en heeft dat me niks gekost. Ik denk dat ik een te drukke week heb gehad.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Spawn999
Opperetterbak

Bericht door Spawn999 » zo okt 20, 2024 2:07 pm

Ennnnn....

Afbeelding
Cremeren kun je leren!

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » zo okt 20, 2024 2:57 pm

Haha, mijn vrouw zat op de NS te vloeken, maar ik heb gewoon zelf niet goed opgelet hoor.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Krimhild
Altijd welkom

Bericht door Krimhild » ma okt 21, 2024 12:24 pm

Haha jammer is dat!
Mediteren kun je leren!

AmnesJAn
Lult over cdtjes

Bericht door AmnesJAn » ma okt 21, 2024 12:37 pm

The White Buffalo in Doornroosje.

Die man zou het telefoonboek kunnen voorlezen en ik zou geboeid blijven luisteren.
לֹא אעבוד

Amibor

Bericht door Amibor » za okt 26, 2024 10:28 am

Witch Club Satan in kleine zaaltje van de Patronaat, relatief onbekend bandje van drie dames uit Noorwegen die barst van de noodzaak en oude rauwe BM spuwt met riffs die mij terugwierpen naar de begindagen van Darkthrone en Mayhem, aangevuld met de intensiteit van een Lingua Ignota. Erg gaaf.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma okt 28, 2024 7:10 am

Hangman's Chair en Dool in zaal de Cinema in Aalst, kleine sfeervolle club. Ondanks wat technische problemen halverwege de set een fantastisch concert van Dool - regelmatig kippenvel. Ook Hangman's Chair overtuigde opnieuw.

https://www.setlist.fm/setlist/dool/202 ... 0577b.html
Facebook band

All life is temporary - what lasts is consciousness

Last.fm profiel

arjans

Bericht door arjans » di okt 29, 2024 5:22 pm

Ik was zaterdag op Samhain.

Gezellige dag gehad maar ik heb weinig optredens gezien die echt indruk hebben gemaakt.

Kampfar, 1349 en Imha Tarikat waren zeer vermakelijk.

Johan

Bericht door Johan » wo okt 30, 2024 3:23 pm

De zondag op Samhain was nog wel stukken beter qua line-up en optredens. Sterke shows gezien van Rotting Christ, Borknagar, UADA, Messa, Cloak en Spectral Wound. Van wat ik heb gezien vond ik alleen Hexvessel tegenvallen. Russian Circles helaas maar laten schieten vanwege het halen van de bus ipv dure taxi en de werkdag op maandag.

Johan

Bericht door Johan » wo okt 30, 2024 3:26 pm

Op zaterdag vond ik Fluisteraars, Kampfar, Pijn, Afsky, 1349 en Amenra prima shows neerzetten.

Sowieso een fijne plek voor een indoor festival, de Muziekgieterij. Doorgaans goed geluid, twee fijne zalen. Mooi aanbod van speciaal bieren. Volgend jaar weer!

arjans

Bericht door arjans » wo okt 30, 2024 8:11 pm

Ik was helaas wat later dus Fluisteraars en Afsky heb ik moeten missen.

Verder ben ik het met je eens. Hele fijne zaal.

Jan1973

Bericht door Jan1973 » do okt 31, 2024 6:27 am

Het Beste Dat ik Ooit Zag?

Nick Cave.

The Bad Seeds.

Sportpaleis.

Ik zei regelmatig: Jezus, gast.....

Ik heb niet gehuild, mijn eigen vader leeft nog, is 88, ondanks/dankzij een kwartier reanimatie op de operatietafel 1,5 week geleden, kwam hij terug. Die moeten we dood knuppelen denk ik.

Dus behalve het standaard gezeik in het leven heb ik verder niet recent zulk verlies geleden als Cave.

Maar dan nog, mijn vader was dan toch 88 geworden.

Cave weet zijn eigen Verlies tot Ultieme Kunst te kneden. Hij moet wel, denk ik. Het is of dat of terug aan de heroïne of er een eind aan maken?

Wat vond ik dat goed, zeg.

Jan1973

Bericht door Jan1973 » do okt 31, 2024 11:41 am

Dus de Ultieme Oplossing: ik ga vanavond nog een keer.

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » do okt 31, 2024 12:45 pm

Gisteravond mochten we het voorprogramma spelen van Bewitcher. Gave band die black / speed speelt die ergens het midden houdt tussen Midnight en Hellripper.
Facebook band

Last.fm profiel

Krimhild
Altijd welkom

Bericht door Krimhild » do okt 31, 2024 1:47 pm

Klinkt goed! Goeie show gehad?

En hoe was het Jan?

En Samhain had ik ook wel willen bijwonen!
Mediteren kun je leren!

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » do okt 31, 2024 1:50 pm

Lekker gespeeld ja. Niet zo druk. Ook niet zo onlogisch op een woensdagavond voor een verlengd weekend.
Facebook band

Last.fm profiel

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » do okt 31, 2024 8:11 pm

Jan1973 schreef: do okt 31, 2024 6:27 am Het Beste Dat ik Ooit Zag?

Nick Cave.

The Bad Seeds.

Sportpaleis.

Ik zei regelmatig: Jezus, gast.....

Ik heb niet gehuild, mijn eigen vader leeft nog, is 88, ondanks/dankzij een kwartier reanimatie op de operatietafel 1,5 week geleden, kwam hij terug. Die moeten we dood knuppelen denk ik.

Dus behalve het standaard gezeik in het leven heb ik verder niet recent zulk verlies geleden als Cave.

Maar dan nog, mijn vader was dan toch 88 geworden.

Cave weet zijn eigen Verlies tot Ultieme Kunst te kneden. Hij moet wel, denk ik. Het is of dat of terug aan de heroïne of er een eind aan maken?

Wat vond ik dat goed, zeg.
ik was er ook bij gisteren

het was inderdaad fantastisch, nick cave moet je live meemaken om hem te begrijpen, kan werkelijk niets slechts zeggen over het concert van gisteren
een dikke 2,5 uur genieten, van prachtige emotionele ballades tot zijn duivelse songs

mijn moeder vond het ook geweldig

heb hem nu de laatste 28 jaar tiental keer gezien en was altijd minstens 'zeer goed', volgende keer dus weer present

MadTinus

Bericht door MadTinus » wo nov 06, 2024 11:32 am

Zondag naar Sepulfest geweest in Den Bosch. Was oorspronkelijk niet van plan te gaan, maar kon voor de helft van de prijs mee met vrienden, dus toen dacht ik, why not! Toch Sepultura nog een keertje zien op hun afscheidstournee.

Enforced niet gezien.
We kwamen binnen tijdens 200 Stab Wounds, anderhalf nummer van gezien. Niet veel aan gemist.
Toen Jesus Piece, brute death met elke seconde 10 breaks. Niet te volgen live, als je niet bekend bent met het materiaal, mede dankzij het beroerde geluid.
Toen Gatecreeper, was ik benieuwd naar en ze leverden. Dikke sound, ook live. Hun muziek is lekker lomp en dat kwam live uitstekend uit de verf.
Daarna Obituary, die deden waar ze goed in zijn. Ik was onder de indruk van de energie die deze 'oudjes' op het podium nog kunnen leveren.
Toen Jinjer, godsgruwelijk hard en strak, maar niet mijn ding.
Tot slot Sepultura, na een intro werd geopend met Refuse/resist direct gevolgd door Territory, tof! Wel werd bevestigd was ik altijd al vond, dat ik Derrick Green helemaal niks vind als vocalist, ik weet niet of hij altijd zo klinkt (ik zag ze voor het eerst met hem), maar hij klonk als een verkouden kikker, klonk echt nergens naar. Dat deed wel af aan de oude klassiekers, wat een verschil met Max' brute strot. Een intens nummer als Attitude had daardoor een heel stuk minder impact. Een ander groot gemis is dat Derrick geen gitaar speelt en je het dus met 1 gitaar moet doen live. Wat ook opviel, was dat de post-Max nummers bij aankondiging nauwelijks enige respons kregen. Het was echt een kwestie van uitzitten tot er weer een vette oude klassieker kwam.

We zijn halverwege Sepultura vertrokken, ik zag achteraf dat er daarna nog een hoop gave nummers zijn gespeeld, maar afgaande op wat we wel gezien hebben, zullen die uitvoeringen vermoedelijk ook hun impact hebben gemist. Jammer dat een geweldige band als Sepultura zo moet eindigen.
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams

Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.

Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs

Jan1973

Bericht door Jan1973 » wo nov 06, 2024 4:31 pm

Ik mocht gisteren op uitnodiging van een maat van mij en een maat van mijn ex-zwager mee naar het Oude Luxor in Rotterdam naar een uitvoering van Pink Floyd's The Wall, min of meer hoe Roger Waters dat speelde circa 2011, door het Nederlandse Pink (Floyd) Project.

Prima band, had ze eerder gezien.

Maar....

Constatering A) wat een tent die niet geschikt is voor iemand van 1.88. Heb voor de pauze continu een uur lang met linkerknie op een scherpe punt van de stoel voor me klem gezeten. Constatering B) ben nu ziek thuis, koorts, kriebel in de keel, zou covid kunnen (or is it????).

Dus ik zou tientallen Rotterdamse 55-plussers besmet kunnen hebben, al heb ik "maar" griep. Sorry.

Jan1973

Bericht door Jan1973 » wo nov 06, 2024 5:32 pm

Krimhild schreef: do okt 31, 2024 1:47 pm

En hoe was het Jan?

Ik zit niet in de denktrant dat ik concert 2 misschien 3,75% "beter"/"minder" moet vinden.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » wo nov 06, 2024 8:03 pm

ik ga volgende week ook naar pink project, maar niet dark side, maar met dit programma:

Pink Project The Band
The Story of Floyd
Pink Project The Band bestaat dit seizoen alweer 30 jaar en is daarmee een van de oudste en meest toonaangevende Pink Floyd tributes van Europa. Dit jubileum zal, live on stage, uitgebreid worden gevierd met The story of Floyd tour!

The Story of Floyd is een livedocumentaire waarbij het intrigerende verhaal van vijf decennia Pink Floyd wordt verteld. De basis is en blijft uiteraard de prachtige muziek in de hoogwaardige live uitvoering van Pink Project. De uitleg van de boodschap en achtergrond van de iconische albums, bandperikelen en songs zorgen voor een intense beleving door het publiek en de band. Voeg daarbij fantastisch geluid, quadrafonische sound effects, een prachtige lichtshow en indrukwekkende visuals.

Jan1973

Bericht door Jan1973 » wo nov 06, 2024 11:10 pm

Nu weet ik even niet meer of ik naar hetzelfde Pink (Floyd) Project geweest ben, heb de tickets niet gezien die stonden op iemand anders telefoon.

Plaats reactie