Ik?Svenson schreef:Toch nog maar even wat internet research gedaan na die "stoere, obscure" bands?
Het Grote black metal topic..
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
research...grapjas...
ik weet dit alles!!
over research gesproken...
ff alle bands opnoemen met Aryan in de naam (van de black metal)
Aryan Blood (best wel aardige band trouwens, lekker rauw en hier en daar een punkig riffje)
Aryan Tormentor (ken het eerlijk gezegd (nog) niet)
Aryan Triumph (Our Future is War , is wel een lekkere agressieve demo, goeie vocalen, redelijke productie)
Aryan Terrorism (algemeen bekend, de band van Knjazz Varggoth van het in mijn mening geweldige Nokturnal Mortum.. best gave muziek, snelle black metal, jammer van de drumcomputer soms, goeie riffs ook zo nu en dan vrij punky en song 7 van de cd WAR is gewoon een oi hatecore nummer, de zang van Knjazz klinkt ook nu weer lekker fel al zijn de teksten soms wel erg extreem en zijn z'n denkbeelden niet bepaald fraai, muzikaal wel aardig)
Aryan Wind, (of terwijl Brumalis, wat een gigantische kutband, waardeloze drums, verschrikkelijke vocalen en slechte productie... geen aanrader en zal slechts puur vanwege de naam alleen bij domme nazi's aanhang vinden, ik vind het alvast waardeloos...maar dat is wel vaker met nsbm)
meer zijn er niet te vinden
ik weet dit alles!!
Aryan Blood (best wel aardige band trouwens, lekker rauw en hier en daar een punkig riffje)
Aryan Triumph (Our Future is War , is wel een lekkere agressieve demo, goeie vocalen, redelijke productie)
Aryan Terrorism (algemeen bekend, de band van Knjazz Varggoth van het in mijn mening geweldige Nokturnal Mortum.. best gave muziek, snelle black metal, jammer van de drumcomputer soms, goeie riffs ook zo nu en dan vrij punky en song 7 van de cd WAR is gewoon een oi hatecore nummer, de zang van Knjazz klinkt ook nu weer lekker fel al zijn de teksten soms wel erg extreem en zijn z'n denkbeelden niet bepaald fraai, muzikaal wel aardig)
Aryan Wind, (of terwijl Brumalis, wat een gigantische kutband, waardeloze drums, verschrikkelijke vocalen en slechte productie... geen aanrader en zal slechts puur vanwege de naam alleen bij domme nazi's aanhang vinden, ik vind het alvast waardeloos...maar dat is wel vaker met nsbm)
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Korefuji
- Grote boze forum moddereter
Demorpheus schreef:ach, ik weet al lang van mijzelf dat ik een semi-intellectuele pauper ben die alleen maar achter de pc zit als hij niet op school zit of aan het oefenen is.
of zit te zuipen.
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
Politics is the art of looking for trouble, finding it, misdiagnosing it and then misapplying the wrong remedies.
- Groucho Marx
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Korefuji
Yep, maar dat jij dat nu zelfs toegeeft....dat is wel een beetje een unicum!Demorpheus schreef:tja het lijkt me toch algemeen bekend.
Is het nu echt zo dat CW zijn leiderstatus begint te verliezen?
The secret of life is honesty and fair dealing..if you can fake that, you've got it made.
- Groucho Marx
- Groucho Marx
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Korefuji
Wijs gezegd...! Want is het gezegde niet : Ken uwzelve en u wint van wel 1000 vijanden..... ( sun tzu, de kunst van het oorlog voeren)Demorpheus schreef:als iemand zich zelf niet kent, hoe kan hij dan andere kennen.
- Groucho Marx
- Groucho Marx
Where Ravens Fly is een waarlijk geweldig Viking Metal album. Dat mag je gerust speciaal noemen ja.Robgoroth schreef:Himinbjorg is leuk ja, maar om het nou speciaal te noemen.
@Jeroen: voor een alfabetische bandindex zijn websites uitgevonden, neem http://metal-archives.com
@Demorpheus: 'excuus-blekkie'
The True North, Strong and Free
- Forseti's Justice
- XnegativeX
- Contacteer:
Zo zeg, dat is wel heel trui ende evol.Jeroen schreef:research...grapjas...
ik weet dit alles!!
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Nee, dat noemen we kansloos.XnegativeX schreef:[..]
Zo zeg, dat is wel heel trui ende evol.
Pfff... Jeroen, nou gaan we niet net alsof doen alsof je die bands allemaal in je cd-rekje hebt staan hè?
En zo wel: dan moet je je nog erger schamen voor het vergaren van waardeloze, waardeloze, waardeloze KUT musique!
Hoegaarden or die!
Ik vind de band Hitler heel erg stoer en obscuur. Vooral omdat ze nog geen demomateriaal hebben uitgebracht, want materiaal is natuurlijk niet obscuur.
Interesse in de Graven CD ben ik nu weer kwijt trouwens XnegativeX... eerst vond ik m redelijk, dat bouwde zich op tot de status 'goed', en nu ben ik m weer zat. Vreemd.
Interesse in de Graven CD ben ik nu weer kwijt trouwens XnegativeX... eerst vond ik m redelijk, dat bouwde zich op tot de status 'goed', en nu ben ik m weer zat. Vreemd.
- CALIBANaan
- Contacteer:
haha zit ik naar de finse black band Horna te zoeken, vind ik dit.
http://www.ahushornabk.nu/
heeft niks met sex te maken...
Gelegenheids Satanist
Horna is best leukCALIBANaan schreef:haha zit ik naar de finse black band Horna te zoeken, vind ik dit.
Hitler? Als bandnaam? Het moet niet gekker worden met die obscure bands die hun rechterarm omhoog houden....telluriet schreef:Ik vind de band Hitler heel erg stoer en obscuur. Vooral omdat ze nog geen demomateriaal hebben uitgebracht, want materiaal is natuurlijk niet obscuur.
En de man zal heersen.
Tering veel Nederlandse vlaggetjes op deze topic trouwens....geliefd topic bij onze vaderlandliefhebbers? Als we maar niet alles over de rechterkam scheren met uitspraken als spreek Nederlands of sterf. Gezien de leeftijd van het gros op deze topic kun je enerzijds concluderen dat die fascinatie (jawel een woordspeling!) wel weer overwaaid, anderzijds om je zo jong al met dergelijke ideologien in te laten....is een beetje dubieus en dom. Wat heeft die Hitler hond trouwens met Black Metal te maken? Fuck toch op met die nasiballen troep, ga echte black metal luisteren.
Zijn we aan het recruteren soms, middels deze topic? Kunnen we het onderhand wel Gestopic noemen....
Bah.
Zijn we aan het recruteren soms, middels deze topic? Kunnen we het onderhand wel Gestopic noemen....
Bah.
En de man zal heersen.
- Hieronimus
nuberus applaus voor je speech
Jammer genoeg gaan er niet al te veel mensen op dit topic zich er iets van aantrekken lijkt mij
Jammer genoeg gaan er niet al te veel mensen op dit topic zich er iets van aantrekken lijkt mij
Front voor/der Matigheid
last.fm
last.fm
- NecroCannibal
Die vlaggetjes hebben niks met dit topic te maken, die kwamen in beeld na de moord op die leraar in Den Haag.nuberus schreef:[..]
ja ja ik weet het, maar een goed moment voor mij om ff erop in te haken vanwege verdacht veel vlaggetjes...
edit: en er is niks mis met vlaggetjes. Dat is nou precies de Nederlandse cultuur waar ik zo'n hekel aan heb gekregen; dat je bij het minste vertoon van trots op je vaderland voor racist wordt uitgemaakt.
The True North, Strong and Free
Op koninginnedag hangt bij mijn ouders ook de vlag uit en dan ben je trots op je vaderland ja. Als het nederlands elftal weer ns wint hangt de vlag uit. Als een stel van die kutmarokkanen weer ns amok maakt, hang ik dan de vlag uit? Nee, daar ga ik mijn vaderlandse vlag niet voor bedoezelen met teksten als spreek nederlands of sterf ed. Dan zet je die kutjochies gewoon in hun vaderlandse gevangenis.
En de man zal heersen.
- Sandr
- Contacteer:
juist, en zo trots hoeft Nederland ook niet op z'n verleden te zijn (slavernij, politionele acties in Indonesie)nuberus schreef:Op koninginnedag hangt bij mijn ouders ook de vlag uit en dan ben je trots op je vaderland ja. Als het nederlands elftal weer ns wint hangt de vlag uit. Als een stel van die kutmarokkanen weer ns amok maakt, hang ik dan de vlag uit? Nee, daar ga ik mijn vaderlandse vlag niet voor bedoezelen met teksten als spreek nederlands of sterf ed. Dan zet je die kutjochies gewoon in hun vaderlandse gevangenis.
'Tuez-les tous, Dieu reconnaîtra les siens'
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/5x1/Sandr616.jpeg[/img]
- XnegativeX
- Contacteer:
Nazi Goering.nuberus schreef: Fuck toch op met die nasiballen troep...
Ik heb vandaag The funeral of being ontvangen. Tering wat is die cd ziek zeg! Ronduit geweldig. De muziek druipt gewoon als gore drek je speakers uit. Zo rauw en depressief al het maar kan. *pinkt een traantje weg*
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
Numerus,
Je hebt net als met politiek op allerlei fronten voorstanders en tegenstanders.
Ik vind dit, jij vindt dat.
Fijn voor je maar ik zeg toch wat ik zelf wil, net zoals jij dat van jezelf zal denken.
Zinnig om dan een hoop stennis te schoppen pro- of contra rechts gedachtengoed?
Jij vind het kut, ik niet.
Ik denk toch het mijne ervan en jij het jouwe.
Dus.
Fijn voor je maar ik zeg toch wat ik zelf wil, net zoals jij dat van jezelf zal denken.
Dus.
Hoegaarden or die!
- metal-willem
Het leuke van iets vinden en dat iemand anders iets anders vind is dat je erover kan disscusieren.Poggwyd schreef:Numerus,
Dus.