Geen commentaaranub_arak schreef:ik haat jou.
@ metalbanger
@ Anub_arak
Sukkel, je hebt geen smaak broekie!Sturmblast schreef:[..]
Krijg een met kringspierspastisch belemmerde strontvlieg in je anus![]()
MDB heerscht.
Dank voor de supportphyrexianc schreef:[..]
niet echt
Dank voor de supportCALIBANaan schreef:[..]
en Dream theatre
Theatre of tragedy
Lacuna coil. enz......
Ik vind dat jankerig nu niet helemaal terecht eigenlijk, dat je de muziek infantiel vind kan ik nog begrijpen, maar de stem vind ik op cd echt niet verkeerd.yesferro schreef:evanascene of hoe je het ook spelt...bleh ik jankerige zang en belachelijke muziek, gothic my ass
Zei de knul die kuttopics aan de lopende band opent.Metallica4ever schreef:[..]
En dan te bedenken dat er zelfs een topic is opgericht over die boutgroep.
Lanfear schreef:red hot chilli peppers
MANOWAR HEERST VUILE KUTPOSER!!!!!!!!Sturmblast schreef:Limp Bizkut en al diens kloontjes.
Boer Zoem(sorry ik vind ,t kut klinken, en heb betere BM gehoord).
Hecate Enthroned(Upon Promethean Shores is een sublieme plaat maar wat ze daarna uitbrachten is gewoon CoF wannabee zooi en de kwaliteit van ,t geluid is nog brakker dan brak.
Children Of Bodom(priegelzooi, nuff said)
Manowar(DE homoband van de eeuw, waarom Jim en jamai nog niet in de gelederen zitten snap ik niet)
Linkin Park(die chester gast is volgens mij hard in z,n noten getrapt want anders krijg je nooit zo,n kutstem)
Sepultura(met Max heerschten ze gewoon, met die gorilla die in z,n plaats is gekomen is ,t kotsmetal)
defenderofsteel schreef:[..]
wat gay alert gaat om de muziek poser. zeg geef daar is commetaar over inplaats van over die leren pakkies van ze te gaan lopen muilen
defenderofsteel schreef:ik heb een hekel aan band die zichzelf zo gaaf vinden onmdat ze "underground". dit zijn vaak gewoom bands die niet goed genoeg zijn of niets bijzonders hebben om door te breken of een platencontract te krijgen en daarom maar gaan schreeuwen dat ze underground zijn en dat de rest zuigt omdat ze "commercieel" zijn
innuendo schreef:[..]
daar ben ik het wel mee eens.
Wat ik dan ook vooral jammer vind is dat een band die underground wil zijn, goede muziek kan maken, maar de opnames eens gaan verneuken omdat ze dan zo "true" zijn. Echt jammer.
Ik heb eerder een hekel aan bands die zichzelf underground noemen.defenderofsteel schreef:ik heb een hekel aan band die zichzelf zo gaaf vinden onmdat ze "underground". dit zijn vaak gewoom bands die niet goed genoeg zijn of niets bijzonders hebben om door te breken of een platencontract te krijgen en daarom maar gaan schreeuwen dat ze underground zijn en dat de rest zuigt omdat ze "commercieel" zijn
ivm dat jankerig, geef toe, je hoort gewoon dat ze het zonder mix enzo niet kan waarmaken. Ik hou zo al niet van haar stem en als die songs dan nog eens veel te vaak op de radio komen heb ik het wel helemaal gehad (aan dat laatste kan de band niet veel doen)CoenV schreef:[..]
Zei de knul die kuttopics aan de lopende band opent.