Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
-
Emmaneul
-
Contacteer:
Bericht
door Emmaneul » wo feb 02, 2005 3:21 pm
Elio schreef:Trouwens ik zie net dat jij eruit bent gezet, klopt het ook dat je een bierverbod opgelegd kreeg toen je daar ff in dat tussenstukje naar buiten stond?
Een bierverbod? kan dat?
Ik heb niet in een tussenstukje
gestaan, ik werd keihard naar buiten geduwd door een overagressieve bejaarde securitydame. Ik snap echt niet waarom zij dat werk doet. Ik vroeg alleen waarom we niet meer naar de band mochten gaan kijken.
en ik was ook helemaal niet dronken dus dat lijkt mij stug.
Vorck schreef:haaa was zeker vet gestoorde tjechen
die band met die gast met die carnavalsjas met bloedspatters waren UBERKUT
rompeprop waren zeker het beste
Gronibard is Frans
[img]http://imagegen.last.fm/3blackrows/recenttracks/Emmaneul.gif[/img]
-
Vorck
Bericht
door Vorck » wo feb 02, 2005 3:28 pm
Emmaneul schreef:[..]
Gronibard is Frans
wie zegt dat ik het over hun had, hun vond ik te debiel eerlijk gezegt
LHURGOYF
-
Emmaneul
-
Contacteer:
Bericht
door Emmaneul » wo feb 02, 2005 4:03 pm
Nee, ik wil dat ze niet debiel zijn! Dan is de avond tenminste saaier!
maar, over wie had je het dan? Ik vond de tsjechische bands juist niet gestoord. Het waren bands zonder theatrale poeha en ze waren muziekaal vrij serieus (op een enkele uitspatting van Cerebral Turbulence na).
-
Jesper
Bericht
door Jesper » wo feb 02, 2005 5:09 pm
Vorck schreef:[..]
wie zegt dat ik het over hun had, hun vond ik te debiel eerlijk gezegt
Op een of andere manier probeer je zo over te komen dat iedereen zich aan je gaat ergeren.
Heus.
-
Vorck
Bericht
door Vorck » wo feb 02, 2005 6:29 pm
Emmaneul schreef:Nee, ik wil dat ze niet debiel zijn! Dan is de avond tenminste saaier!
ieder zijn eigen plezier apekop als jijn het leuk vind om naar een stelletje debielen in onderbroeken te kijken voor 15 euro die niet eens fatsoenlijke muziek maken moet je dat voor je iegen houden en mij er niet mee lastig vallen sowieso zie ik dit als aandacht trekkerij en die website bevestigd het alleen maar deze band neem ik dus niet serieus
Emmaneul schreef:maar, over wie had je het dan? Ik vond de tsjechische bands juist niet gestoord. Het waren bands zonder theatrale poeha en ze waren muziekaal vrij serieus (op een enkele uitspatting van Cerebral Turbulence na).
ik had het ove pigsty en cerebral turbulency ja, en bands zonder theatrale poeha en die muziekaal vrij serieus zijn kunne ook gestoord zijn dus doe godverdomme niet zo moelijk en het leek me vrij duidelijk dat ze frans zijn aangezien ze frans spraken
gods puke: kanker op homo, goed genoeg
LHURGOYF
-
Took
-
Contacteer:
Bericht
door Took » wo feb 02, 2005 9:33 pm
-
Emmaneul
-
Contacteer:
Bericht
door Emmaneul » wo feb 02, 2005 10:36 pm
Vorck schreef:[..]
sowieso zie ik dit als aandacht trekkerij en die website bevestigd het alleen maar deze band neem ik dus niet serieus
Dat was het ook, maar dat zegt niets over de vermakelijkheid. Ik zie het juist als een kwaliteit als je de aandacht kan trekken tijdens een optreden. Ahumado Granujo kon niet echt mijn aandacht trekken en vond ik daardoor minder leuk om naar te kijken.
-
Jesper
Bericht
door Jesper » do feb 03, 2005 7:27 am
Vorck schreef:
gods puke: kanker op homo, goed genoeg
Best, wat jij wil.
Heus.
-
Vorck
Bericht
door Vorck » do feb 03, 2005 8:41 am
Emmaneul schreef:[..]
Dat was het ook, maar dat zegt niets over de vermakelijkheid. Ik zie het juist als een kwaliteit als je de aandacht kan trekken tijdens een optreden. Ahumado Granujo kon niet echt mijn aandacht trekken en vond ik daardoor minder leuk om naar te kijken.
nah na de spundcheck was ik al weg, maar mijn aandacht hadden ze wel, daar lag het niet aan
LHURGOYF