Krisiun + Behemoth - 28 oktober - Doornroosje
- Ktulu
- Contacteer:
Jij bent dan ook erg stoer.Kevin schreef:Haha, ik was hier eens in zo'n lokale tent, Malevolent Creation en Dying Fetus speelden, en na afloop al die skatermannetjes tegen die lui zeggen: "Oh! It's so nice to meet you!" blablabla. Heb erom staan lachen, was erg vermakelijk.
[url=http://www.audioscrobbler.com/user/Cthulhu]Goede muziek![/url]
[img]http://www.denness.net/rpi/username/Cthulhu.jpg[/img]
[quote="Zorya over My dying bride"]sorry maar ik vond het gewoon gothics
[/quote]
[/quote]
Waarschijnlijk worden ze bewerkt tot cover van een cd waar de goorste assrapegrindbands van flauwvallen...Svenson schreef:You guys kick ass! We're more into Korn and Evanescense but this is actually quite alike. I'm going to tell aaaaaall my friends about you.
Kijken hoe die gezellige zanger van Dying Fetus daarop reageert.

[Voorheen Necrophagist]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]
[i]That is when it seems, we move in circles day to day.[/i]
Er zit een kartonne buitenhoes omheen.Svenson schreef:[..]
Jippie, dan is je cd volgekrast met een zwarte marker. Ja, dat is het geld echt dubbel en dwars waard
Daar staan de handtekeningen op...die kan toch in collectors item kast.
En foto's vindt ik ook leuk (is geen must) maar die plaats ik op een speciale afdeling "meets"

LIFE SUCKS!! AND THEN YOU DIE !!
- fetuskiller
- Contacteer:
-
Zo stond te lezen in het lokale krantje 'De Brug'.Death Metal is wat de klok slaat donderdag in Doornroosje. Onder het motto 'Spirit in Black' treden op: Krisiun, Behemoth, Incantation en Ragnarok.
Death metal vindt zijn oorsprong eind jaren tachtig en heeft zijn roots diep in de thrash metal. De morbide obsessies van de thrash werden naar nog extremere dieptes gebracht. De meedogenloze teksten (die zoals de term al zegt vooral handelen over dood, pijn en lijden) werden afgezet tegen (naar Black Sabbath te herleiden) zware gitaren terwijl de complexe composities te danken zijn aan de grondleggers zoals Metallica. De extremiteit van de muziek heeft nooit het 'grote' publiek bereikt en is in de 'underground' blijven steken, maar kent wel een grote schare trouwe fans. Krisiun en Behemoth, twee van de meest belovende exponenten van de hedendaagse death metal, hebben met hun laaste plaat laten horen hoe hoogstaande death metal klinkt anno 2004. Ze delen het podium met een van de oudste death metal bands die onder de naam Revenant al in 1987 actief was. Incantation laat horen waar de eerdergenoemde bands de mosterd vandaan halen. Opener is het Noorse Ragnarok.
Wel lache.
- zwarte krijser
- Dark Angel
Godver, het was erg gaaf.
Ragnarok had ik door de hoerensite van de Doornroosje (stond 21:00 vermeld) gemist, maar dat is niet zo heel erg.
Incantation was leuk, lekker zwaar maar niet wereldschokkend.
Behemoth was magistraal. Bruut geluid en ze gingen helemaal los, echt fantastisch. Jammer dat ze te weinig speeltijd hadden voor hun stelist en daarom wat moesten schrappen (oa Heru Ra Ra en Pure Evil And Hate
)
Krisiun was misschien niet zo goed als Behemoth maar beukte toch lekker door. Nummers als Murderer gaan er bij mij lekker in, zo ook gisteravond. Hier was het jammer dat een stel totaal bezopen idioten de pit letterlijk onveilig maakten en ook mensen aan de rand gingen meppen. Klapte met mn pens dubbel tegen de podiumrand, dat was wat minder. Mocht de pret echter niet drukken, Krisiun was de terechte headliner.
Ja, dit is wel voor herhaling vatbaar. Nogmaals, godver, wat is Behemoth toch gaaf.
Ragnarok had ik door de hoerensite van de Doornroosje (stond 21:00 vermeld) gemist, maar dat is niet zo heel erg.
Incantation was leuk, lekker zwaar maar niet wereldschokkend.
Behemoth was magistraal. Bruut geluid en ze gingen helemaal los, echt fantastisch. Jammer dat ze te weinig speeltijd hadden voor hun stelist en daarom wat moesten schrappen (oa Heru Ra Ra en Pure Evil And Hate

Krisiun was misschien niet zo goed als Behemoth maar beukte toch lekker door. Nummers als Murderer gaan er bij mij lekker in, zo ook gisteravond. Hier was het jammer dat een stel totaal bezopen idioten de pit letterlijk onveilig maakten en ook mensen aan de rand gingen meppen. Klapte met mn pens dubbel tegen de podiumrand, dat was wat minder. Mocht de pret echter niet drukken, Krisiun was de terechte headliner.
Ja, dit is wel voor herhaling vatbaar. Nogmaals, godver, wat is Behemoth toch gaaf.
Makkers staakt uw wild geraas
-
- Ktulu
- Contacteer:
Die zou zitten, als het een juiste weergave van de feiten was. Ik voel me niet eens geroepen om de juiste feiten uit de doeken te doen.Kevin schreef:[..]
Voor jouw doen een zeer scherpe analyse. Helaas ben ik niet zo stoer als jij, want jij shockeerde je christelijke schoolgenootjes door eens met corpsepaint naar school te komen, is het niet?
[/quote]
[/quote]
- zwarte krijser
- Ktulu
- Contacteer:
Je wil het echt wel graag weten he?
Dat was een optreden op de Bonte Avond aldaar. 3 avonden aan 800 man publiek per avond. That's it.
Dat was een optreden op de Bonte Avond aldaar. 3 avonden aan 800 man publiek per avond. That's it.
[/quote]
[/quote]
Ik was blij dat Behemoth gespeeld had, anders was het voor mij iig een behoorlijke kut avond geweest.
Kom je rond 9 uur bij die tent aan, blijkt dat ze al om 20:15 met Ragnarok begonnen zijn. IS HET NU ECHT ZO VEEL MOEITE OM DIT EVEN OP JE SITE TE ZETTEN???? Stelletje idioten.
Incantation is op CD best wel te pruimen maar live komt het absoluut niet over, heb ze al eens eerder live gezien en verwachtte dus ook niet dat het vandaag beter zou zijn. Jammer.
Meestal als ik een kutband zie krijg ik dus de neiging om dan maar wat meer te blowen. Toen kwam dus mijn wazige vlek, heb nog een 10 minuten kunnen ervaren hoe het is om blind te zijn. Fuck man, dat was niet cool.
Behemoth straalde echt het metalgevoel uit zoals ik het graag wil zien. Met zo'n podiumhouding + de zeer vette muziek krijg je het publiek wel mee. Klasse.
En Krisiun, niet echt mijn ding, maar het kwam op mij deze keer stukken beter over dan een andere keer dat ik ze zag. Op zich wel vet af en toe.
Al met al een matig avondje. De terugweg was wel weer gaaf, allerlei Black Metal Klassiekers op luid volume afgedraaid. Hell yeah.
Kom je rond 9 uur bij die tent aan, blijkt dat ze al om 20:15 met Ragnarok begonnen zijn. IS HET NU ECHT ZO VEEL MOEITE OM DIT EVEN OP JE SITE TE ZETTEN???? Stelletje idioten.
Incantation is op CD best wel te pruimen maar live komt het absoluut niet over, heb ze al eens eerder live gezien en verwachtte dus ook niet dat het vandaag beter zou zijn. Jammer.
Meestal als ik een kutband zie krijg ik dus de neiging om dan maar wat meer te blowen. Toen kwam dus mijn wazige vlek, heb nog een 10 minuten kunnen ervaren hoe het is om blind te zijn. Fuck man, dat was niet cool.
Behemoth straalde echt het metalgevoel uit zoals ik het graag wil zien. Met zo'n podiumhouding + de zeer vette muziek krijg je het publiek wel mee. Klasse.
En Krisiun, niet echt mijn ding, maar het kwam op mij deze keer stukken beter over dan een andere keer dat ik ze zag. Op zich wel vet af en toe.
Al met al een matig avondje. De terugweg was wel weer gaaf, allerlei Black Metal Klassiekers op luid volume afgedraaid. Hell yeah.
- zwarte krijser
- Spirit In Black
- Spirit In Black
verwoesting schreef:Zo stond te lezen in het lokale krantje 'De Brug'.Death Metal is wat de klok slaat donderdag in Doornroosje. Onder het motto 'Spirit in Black' treden op: Krisiun, Behemoth, Incantation en Ragnarok.
Death metal vindt zijn oorsprong eind jaren tachtig en heeft zijn roots diep in de thrash metal. De morbide obsessies van de thrash werden naar nog extremere dieptes gebracht. De meedogenloze teksten (die zoals de term al zegt vooral handelen over dood, pijn en lijden) werden afgezet tegen (naar Black Sabbath te herleiden) zware gitaren terwijl de complexe composities te danken zijn aan de grondleggers zoals Metallica. De extremiteit van de muziek heeft nooit het 'grote' publiek bereikt en is in de 'underground' blijven steken, maar kent wel een grote schare trouwe fans. Krisiun en Behemoth, twee van de meest belovende exponenten van de hedendaagse death metal, hebben met hun laaste plaat laten horen hoe hoogstaande death metal klinkt anno 2004. Ze delen het podium met een van de oudste death metal bands die onder de naam Revenant al in 1987 actief was. Incantation laat horen waar de eerdergenoemde bands de mosterd vandaan halen. Opener is het Noorse Ragnarok.
Wel lache.
hmppfrr....dit had er eigenlijk moeten staan;
Death metal vindt zijn oorsprong eind jaren tachtig en heeft zijn roots in de thrash metal. De pittige teksten en morbide obsessies van de thrash werden naar nog extremere dieptes gebracht. De teksten gingen vooral over dood, pijn en lijden, zoals de term al weergeeft. Deze meedogenloze kille teksten werden afgezet tegen zware gitaren die die voor het eerst werden gehanteerd door Black Sabbath in de jaren zeventig. De complexe composities had het genre meer te danken aan grondleggers als Metallica. De extremiteit van de muziek heeft nooit het grote publiek kunnen bekoren en is als zodanig in de underground blijven steken, maar kent wel een grote schare trouwe fans. Twee van de meest belovende exponenten van de hedendaagse brute death metal staan vanavond op de planken. Het uit Brazilië afkomstige Krisiun is al jaren een begrip, maar heeft menigeen de afgelopen jaren toch nog verrast met hun groei op technisch vlak. Het nieuwe werk ‘Bloodshed’ zal omstreeks deze tijd uitkomen en staat weer vol snelle, kunstzinnig opgebouwde nummers. Behemoth uit Polen kent een iets andere historie. In 1991 begon de band, niet onverdienstelijk, met black metal en is langzaam geëvolueerd naar de huidige stijl. Deze verandering heeft ze geen windeieren gelegd. De transformatie werd zo goed uitgevoerd dat ze in deze vorm veel meer bekendheid en waardering genieten. Albums als ‘Zos Kia Cultus’ als ook het zojuist uitgekomen ‘Demigod’ raggen en rossen er lustig op los zonder de compositie uit het oog te verliezen. De albums zijn ware pareltjes op death metal gebied! De beide bands delen het podium met een van de oudste death metal bands die onder de naam Revenant in 1987 al actief waren. Incantation zal laten horen waar de eerder genoemde bands de mosterd vandaan halen! Sommige bands is het nooit gegund om bekender te worden dan ze eigenlijk verdienen. Hetzelfde geldt voor deze hardwerkende en ooit grensverleggende Amerikaanse band. Het Noorse Ragnarok zal als enige vanavond duistere, kille black metal over het publiek uitstorten. Evenals de andere drie bands vanavond hebben ook zij een nieuw album uit en staan te popelen deze live ten gehore te brengen!
een lap tekst...
Nou, ik ben ook weer bij de levenden, en wat was het een vet avondje zeg!
Nouja, Ragnarok dus gemist......boeiend.
Toen was Incantation, na twee nummers ook maar gestopt met kijken/luisteren en in de kroeg gaan hangen. Op cd is het goed te pruimen, zeer goed zelfs, maar dit was gewoon oersaai en had een kankergeluid.
Behemoth daarentegen! Ondertussen al een flink aantal biertjes/jointjes verder toen de Polen opkwamen! Goddamn! En hoe! Gave set (fucking kort!!) Dat was alleen al die 14 euro waard! Zeer gaaf, die moet ik weer zien!
En hoe kon het ook anders dan dat het magistrale Krisiun af moest sluiten! Gristus wat een geniale herrie is dat toch ook. Drie gewone, gezellige braziliaanse knulletjes (hahahahaha) die je vanaf dat podium recht de grond in stampen!
Gestoord gave nummers gespeeld, en na 20 keer AGELESS VENOMOUS te hebben geschreeuwd speelden ze hem dan ook nog! Wat een beest is die drummer!
En al dat gezeur over die pit! Verdomme, die pit was hardstikke leuk! Ik heb iemand een blauw oog geslagen, die kwam mij dat na het optreden melden haha, en die kale gast met dat sikkie heeft ook meer op de grond gelegen dan gestaan. Die lui waren gewoon goeie pit gangmakers!Als iedereen dan lekker mee gaat doen dan is het een te gekke pit. Maargoed.
Verder nog wat lui van hier gezien, veel gedronken/geblowd en een lift naar huis gekregen met een auto!
Al met al: MEER VAN ZULKE AVONDEN!!!!
Toen was Incantation, na twee nummers ook maar gestopt met kijken/luisteren en in de kroeg gaan hangen. Op cd is het goed te pruimen, zeer goed zelfs, maar dit was gewoon oersaai en had een kankergeluid.
Behemoth daarentegen! Ondertussen al een flink aantal biertjes/jointjes verder toen de Polen opkwamen! Goddamn! En hoe! Gave set (fucking kort!!) Dat was alleen al die 14 euro waard! Zeer gaaf, die moet ik weer zien!
En hoe kon het ook anders dan dat het magistrale Krisiun af moest sluiten! Gristus wat een geniale herrie is dat toch ook. Drie gewone, gezellige braziliaanse knulletjes (hahahahaha) die je vanaf dat podium recht de grond in stampen!
Gestoord gave nummers gespeeld, en na 20 keer AGELESS VENOMOUS te hebben geschreeuwd speelden ze hem dan ook nog! Wat een beest is die drummer!
En al dat gezeur over die pit! Verdomme, die pit was hardstikke leuk! Ik heb iemand een blauw oog geslagen, die kwam mij dat na het optreden melden haha, en die kale gast met dat sikkie heeft ook meer op de grond gelegen dan gestaan. Die lui waren gewoon goeie pit gangmakers!Als iedereen dan lekker mee gaat doen dan is het een te gekke pit. Maargoed.
Verder nog wat lui van hier gezien, veel gedronken/geblowd en een lift naar huis gekregen met een auto!
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
Afgezien van het feit dat Doornroosje erg gay en overrated is met betrekking tot de website was het toch nog wel leuk. Toen ik mijn jas bij de garderobe afgaf was ragnarok net klaar met spelen, de homo's. Erg spijtig dat daarna ook nog eens zoiets slaapverwekkends als Incantation moet komen, toen ben ik maar gaan pinnen om een gaaf behemoth shirt op de kop te tikken.
Toen was Incantation voorbij en kwam Behemoth en dikke negerpiemels op een stokje dat was gaaf! Erg gave setlist alleen erg jammer dat ze door ikweetnietwat de helft niet hebben gespeeld.
Daarna kwam eigenlijk een beetje uit het niks krisiun, toen ze begonnen te spelen was de helft van de mensen volgens mij nog niet eens terug in de zaal. Dat neemt niet weg dat ook dat een rete strak en gaaf optreden was. Die pit had ik niet echt veel last van en afentoe was dat leuker om naar te kijken dan naar het optreden zelf
Op een gegevenmoment liepen er 2 mensen met iemand anders op de rug door de pit 
Al met al een geslaagd avondje ondanks de gaye website van doornroosje.
Toen was Incantation voorbij en kwam Behemoth en dikke negerpiemels op een stokje dat was gaaf! Erg gave setlist alleen erg jammer dat ze door ikweetnietwat de helft niet hebben gespeeld.
Daarna kwam eigenlijk een beetje uit het niks krisiun, toen ze begonnen te spelen was de helft van de mensen volgens mij nog niet eens terug in de zaal. Dat neemt niet weg dat ook dat een rete strak en gaaf optreden was. Die pit had ik niet echt veel last van en afentoe was dat leuker om naar te kijken dan naar het optreden zelf

Al met al een geslaagd avondje ondanks de gaye website van doornroosje.
[b][url=http://niggers.on.nimp.org/]http://www.gratismetalalbumsdownloaden.nu[/url][/b]
Hij zocht in ieder geval geen ruzie hoor, was best vriendelijk, maar heel dronken en geamuseerd. Naja, als je zelfs bij een Krisiun concert niet meer uit je dak mag gaan waar gaat de wereld dan heen?Rascul schreef:Niks tegen pit, alleen wat die kale knakker deed had volgens mij niets met pit te maken.
-
Ach, hoort erbij zo'n pit. Al ga ik er zelf niet altijd in staan als het me te gortig word. Tenzij je erin gesleurd word door een dronke mafkees, dan moet je wel, hehe. Ik ben meer van het hoofdschudden, hehe.
Wel lache hoe die twee loze mokkels vooraan constant helemaal verschrikt naar die pit keken. "Oei, ik kreeg een voet tegen mijn been aan!"
Wel lache hoe die twee loze mokkels vooraan constant helemaal verschrikt naar die pit keken. "Oei, ik kreeg een voet tegen mijn been aan!"
- Spirit In Black
inderdaad erg vette avond.
Ragnarok was echter zwaar kut, voor degene die nog wel goede oren hebben. Die drummer zat er vaak heel zwaar naast. de geluidsman was ook kut het was een een te massieve mur aan geluid waar je de details nie uit kon halen.
Incantation was gewoonweg kloten. Wil ik verder ook geen woorden aan vuil maken.
Behemoth kijk dan praten we weer.
Wat een vette band. bij de soundcheck werd je al even warm gemaakt met een mooie soundcheck van de drummer (tering wat is die gast goed) en dan een optreden waar je letterlijk van gaat schuimbekken (gorgelen met bier inderdaad niet doen dus) ree te strakke performers die lui van behemoth heerlijk zo'n bak gezonde arrogantie. Hulde Hulde Hulde (en voor de gene die nie goe hebben opgelet Heru ra let there be might werd wel degelijk gedraaid)
En daarna krisiun Lekker alleen het volume stond veel te hard.
En dan inderdaad nog het vervelende groepje in de pit. Ik heb er even over gedacht om die kale toch wel voor zijn bek te rammen maar besloten om het toch maar voor mezelf niet te verpesten.
Dit soort gasten moeten wat mij betreft gewoon neergeslagen worden en daarna naar buiten gesleurd worden.
Dus medewerkers van doornroosje die dit lezen. Zorg voor security anders wordt het ooit nog wel een keer matten op zo'n avond (was namelijk nie de enige die zich heel erg stond in te houden)
Ragnarok was echter zwaar kut, voor degene die nog wel goede oren hebben. Die drummer zat er vaak heel zwaar naast. de geluidsman was ook kut het was een een te massieve mur aan geluid waar je de details nie uit kon halen.
Incantation was gewoonweg kloten. Wil ik verder ook geen woorden aan vuil maken.
Behemoth kijk dan praten we weer.
Wat een vette band. bij de soundcheck werd je al even warm gemaakt met een mooie soundcheck van de drummer (tering wat is die gast goed) en dan een optreden waar je letterlijk van gaat schuimbekken (gorgelen met bier inderdaad niet doen dus) ree te strakke performers die lui van behemoth heerlijk zo'n bak gezonde arrogantie. Hulde Hulde Hulde (en voor de gene die nie goe hebben opgelet Heru ra let there be might werd wel degelijk gedraaid)
En daarna krisiun Lekker alleen het volume stond veel te hard.
En dan inderdaad nog het vervelende groepje in de pit. Ik heb er even over gedacht om die kale toch wel voor zijn bek te rammen maar besloten om het toch maar voor mezelf niet te verpesten.
Dit soort gasten moeten wat mij betreft gewoon neergeslagen worden en daarna naar buiten gesleurd worden.
Dus medewerkers van doornroosje die dit lezen. Zorg voor security anders wordt het ooit nog wel een keer matten op zo'n avond (was namelijk nie de enige die zich heel erg stond in te houden)
Een dag niet gesloopt is een dag niet geleefd
Stel zanikerds echt!
Waarom zou je je fucking gaan zitten ergeren aan iemand anders die schijnbaar wél lol heeft? Het is een fucking metalconcert, daar ga je niet heen om uit te rusten!
Nou en dat er een pit is, nou en dat jij die pit niet gaaf vindt, blijf er dan bij uit de buurt!
Het is niet alsof je naar die gast hoéft te kijken, er is verdomme een band aan het spelen.
Wat een kutmentaliteit zeg, blijf dan thuis zitten en luister een cd, pffff!
Waarom zou je je fucking gaan zitten ergeren aan iemand anders die schijnbaar wél lol heeft? Het is een fucking metalconcert, daar ga je niet heen om uit te rusten!
Nou en dat er een pit is, nou en dat jij die pit niet gaaf vindt, blijf er dan bij uit de buurt!
Het is niet alsof je naar die gast hoéft te kijken, er is verdomme een band aan het spelen.
Laatst gewijzigd door Svenson op vr okt 29, 2004 8:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Spirit In Black
heb je die gast gezien met dat gele shirtje, die 1 voortand mist en met een badge waarop 'beveiliging' stond, gezien? Dat was dus security!noene schreef:
Is idd opgeroepen na een aantal klachten over minder vriendelijke gasten, deze avond......
edit; ik had wel het idee dat alles wel met een smile op het gezicht gebeurde, maar dat het wel een beetje ruw aan toe ging.
Ik vind een pit helemaal niet erg hoor, doe zelf regelmatig meeSvenson schreef:Stel zanikerds echt!
Alleen die gast was gewoon irritant, maar ik kon er zelf wel om lachen

Vond het een klote avond...
We wisten eerst al niet waar dat fucking doornroosje was, daarna kwamen we veel te laat aan, toen speelde incantation niet zo boeiend, behemoth is overrated en krisiun moeten missen omdat die kankertreinen al te vroeg gingen en waarna we ook nog eens in utrecht stonden en niet verder konden omdat die kuttrein niet open wilde op ons station... 17 euro taxi-kosten aan een turk moeten betalen.
Nee, voor mij een kutavond gatverdamme...
En svenson, bedankt voor die joint, hehe.
We wisten eerst al niet waar dat fucking doornroosje was, daarna kwamen we veel te laat aan, toen speelde incantation niet zo boeiend, behemoth is overrated en krisiun moeten missen omdat die kankertreinen al te vroeg gingen en waarna we ook nog eens in utrecht stonden en niet verder konden omdat die kuttrein niet open wilde op ons station... 17 euro taxi-kosten aan een turk moeten betalen.
Nee, voor mij een kutavond gatverdamme...
En svenson, bedankt voor die joint, hehe.
- Spirit In Black
Zet een bord neer bij de weg met Doornroosje... Allemaal wel leuk en aardig
maar als je daar met de auto voorbij rijdt met een gangetje van 60 zie je
dat gebouw dus niet....
Had de opmerking al gemaakt voor het gebeuren dat je die tijden op de
site aan moest passen...
En hoe zit dat met : het niet verlaten van het pand tijdens bands anders weer betalen????
Verder allemaal wel OK...
maar als je daar met de auto voorbij rijdt met een gangetje van 60 zie je
dat gebouw dus niet....
Had de opmerking al gemaakt voor het gebeuren dat je die tijden op de
site aan moest passen...
En hoe zit dat met : het niet verlaten van het pand tijdens bands anders weer betalen????
Verder allemaal wel OK...
- fetuskiller
- Contacteer:
Als ik het zo lees lijkt me de volghorde Incantation, Ragnarok, Krisiun, behemoth toch wel beter zoals dat in Grun was... ik ben bang dat als ik eerst Behemoth had gezien dat Krisiun daarna een beetje tegen zou vallenSvenson schreef:Nou, ik ben ook weer bij de levenden, en wat was het een vet avondje zeg!
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
mensen, loop toch eens neit zo te piepen over die moshpit..
het is een fucking emtalconcert waar bruut gehakt meot worden.. heb je last vand e pit? ga dan ergens anders staan.. jeweet dat dit er aan zit te komen..
netzoals mensen die gaan klagen voer eht feit dat hun shirt stinkt de dag na het concert? ja gek he?
neit zo piepen zeg..
als je neit tegen zo'n pit kan, blijf dan lekekr thuis je opeth dvdtjes kijken...
eht was een gave avond..
hoppakeej!
mister svenson.....
we will drink some more baby!
het is een fucking emtalconcert waar bruut gehakt meot worden.. heb je last vand e pit? ga dan ergens anders staan.. jeweet dat dit er aan zit te komen..
netzoals mensen die gaan klagen voer eht feit dat hun shirt stinkt de dag na het concert? ja gek he?
neit zo piepen zeg..
als je neit tegen zo'n pit kan, blijf dan lekekr thuis je opeth dvdtjes kijken...
eht was een gave avond..
hoppakeej!
mister svenson.....
we will drink some more baby!
HE GOT A SHEATH MADE OF PLASTIC....
GRABS IT OVER HIS HEAD....
FOURTY GALLONS OF PETROL....
GONNA BURN YOU ALL DEAD....
GRABS IT OVER HIS HEAD....
FOURTY GALLONS OF PETROL....
GONNA BURN YOU ALL DEAD....