Oak schreef:Ik heb alleen Whispering Gallery en natuurlijk Cruachan gezien. Eerst genoemde was zeer matig. Cruachan was zeer, maar dan ook zeer goed!!!!
SoulReaveR was leuk voor een aantal nummers, daarna ging het mij helaas wat vervelen. Wel een leuke podium presentatie en er zit zeker wel meer in voor deze band. Katafalk was ook niet mijn ding, klonk naar mijn mening grotendeels eentonig. Her en der nog wel een leuk rifje kunnen ontdekken maar over het algemeen mij te recht toe, recht aan death metal. Slayer cover band oftewel de zm huisband, erg gaaf. Klassiekertjes kwamen voorbij denderen, publiek ging goed los en het meebler gehalte was hoog. Whispering Gallery vond ik erg goed, prettige doom! Flink wat afwisseling in de nummers, heerlijk. Cruachan, gaaf!!! Publiek maakte er een feestje van, erg goede sfeer en tja het prachtige nummer Ride On kwam voorbij dus ik was happy!
Qua sfeer was het erg goed, erg gezellig! Ook de terug weg was een succes
Edit: Ik vond overigens wel dat het geluid niet echt super stond afgesteld, zang was vaak zeer slecht te horen en bij Katafalk was de muziek een grote brij herrie.
Let op! Bandopgave Occultfest 2006 binnenkort weer mogelijk.
See You At Occultfest 2006!
http://www.occultfest.nl