Zowiezo koop ik bijna alleen maar, maar dit soort albums, die koop jeparadigm shift schreef:Ik ben m nu aan het luisteren, en t is echt geweldig! Ergens tussen Lovage en California in. lala, pm, torrent...

Zowiezo koop ik bijna alleen maar, maar dit soort albums, die koop jeparadigm shift schreef:Ik ben m nu aan het luisteren, en t is echt geweldig! Ergens tussen Lovage en California in. lala, pm, torrent...
Ja, zeer weinig gefreak hier, zo hier en daar een uithaal, maar over het algemeen is het lekker soulful, zoetgevooisd, sexy, heerlijke zomerplaat!Fusion schreef:[..]
Zowiezo koop ik bijna alleen maar, maar dit soort albums, die koop jeIk ben ZEER benieuwd. Man, tussen Lovage en California in, oei!!
Ik neem dus aan dat ie meer zingt dan freakt? HEt is altijd zo'n verademing hem te horen zingen, wat een stem! Een van mijn favoriete nummers is dan ook "24.000 Baci", ge-wel-dig!
Klint best lekker japlayingwithfire schreef:Uitkijken iscariah (& rest)
Ik kan gewoonweg niet genoeg krijgen van dit..
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... D=66563274
Apart, bij mij is het juist andersom. De laatste paar Patton platen vond ik erg matig, en ik had een beetje het idee dat hij voor kwantiteit ipv. kwaliteit ging. Maar dit Peeping Tom album vind ik wel erg prettig moet ik zeggen.Emmaneul schreef:genaaid!
ik vond Peeping Tom helaas niet echt leuk. Ik heb ook niet echt goed geluisterd (daarom). Doorgaans kan ik Mike Pattons muziek wel erg waarderen.
Ik hoop maar niet dat dat gericht was aan Fusioniscariah schreef:He schat, nu je toch online bent ... vertel eens waar ik wat meer van dit kan ophalen?
ja, ik dacht laat ik mij eens het feministische boegbeeld goed uit de hoek laten komen..gelijke rechten en plichten en zovoort..iscariah schreef:Is goed, werk lijkt me wel eerlijk verdeeld.
Empty rubious red is gerereleased door Archive, oplage van 600 stuks, vlug dus.
Enne jochie? Ik ben meer man dan jij ...
Spaar me de details over dat borsthaar ...playingwithfire schreef:[..]
ja, ik dacht laat ik mij eens het feministische boegbeeld goed uit de hoek laten komen..gelijke rechten en plichten en zovoort..
Bedankt voor de tip
en gelukkig ben jij meer man aangezien ik vreselijk sta met borsthaar..
GAAF!!!paradigm shift schreef:http://3voor12.vpro.nl/3voor12/luisterp ... 1+28567607
Et voila! Peeping Tom, op de luisterpaal
word,Fusion schreef:Joepie! General Patton vs. The Xecutioners gekocht, eindelijk! Hij is lekkerrrr, erg dope beats!
Fusion schreef:En voor de echte fans (die weten van de langlopende ruzie tussen Mr Bungle en RHCP)
http://www.youtube.com/watch?v=MTCliDUJ ... r%20bungle
Ahaskie, ik snap mskie. Euh, ken je Lovage al dan?playingwithfire schreef:Neen, zotteke de link die je hebt gepost..maar als je nog andere links hebt(M.P & co), zal ik ze met plezier aanvaarden..
Ach daar heb ik al n paar jaar last van. "Toxic" is dan ook een wereldnummer!!playingwithfire schreef:ja ik begin een softie te worden, ik zing zelf britney liedjes mee..neen bléren is een accuratere omschrijving
Youtube is te vet voor woorden. Ik kan er n hele avond zoet mee zijn, oude Death, Cynic, Exodus, Slayer, Pantera, Watchtower, Fates Warning, Mr Bungle etcplayingwithfire schreef:Youtube