Dat heb ik met een stuk of 4 platenNapo schreef:Damn, ik baal d'r van dat ik mijn lijstje al heb ingeleverd... Vorige week Trivium album gehoord, die had er eigenlijk tussen moeten staan...

Dat heb ik met een stuk of 4 platenNapo schreef:Damn, ik baal d'r van dat ik mijn lijstje al heb ingeleverd... Vorige week Trivium album gehoord, die had er eigenlijk tussen moeten staan...
Opeth, dat was wel te verwachten.Tokus schreef:De stemmen zijn geteld voor de lijst op de frontpage:
1. Opeth - Ghost Reveries
2. Dream Theater - Octavarium
3. Nevermore - This Godless Endeavor
4. Kreator - Enemy of God
5. Nile - Annihilation of the wicked
6. After Forever - Remagine
7. Arch Enemy - Doomsday Machine
8. Children of Bodom - Are You Dead Yet?
9. Hypocrisy - Virus
10. System of a Down - Mezmerize
ik denk dat die gelobbied hebben ofzo. of via veel proxyservers lijsten ingestuurd.XnegativeX schreef:Wat dacht je van Virulent dan? Ik ken die band niet eens.
(Ik zal wel niet goed opgelet hebben)
Ik zou dan ook aanraden de lijsten in te zamelen van reeds geregistreerde users. Nu krijg je een beetje een standaard lijst die waarschijnlijk grotendeels is gevormd door 15-jarige puistenkoppen die SoaD en CoB de beste platen vinden. Heb ik ook gedaan voor ZM en die lijst ziet er toch wat aardiger uit imho.Tokus schreef:[..]
ik denk dat die gelobbied hebben ofzo. of via veel proxyservers lijsten ingestuurd.
Wel heb ik daar ook diverse inzendingen van weggegooid, want als er 4x vanaf hetzelfde IP adres een zelfde lijst binnenkomt dan duidt dat nogal erg op fraude.
Dit is echt de slechtste lijst van de afgelopen 5 jaar. Wat een kut platen in de top 10Tokus schreef:vooruit, de top 50, waarbij ik geen zin had om streepjes tussen elke artiest en albumtitel te zetten:
1. Opeth Ghost Reveries
2. Dream Theater Octavarium
3. Nevermore This Godless Endeavor
4. Kreator Enemy of God
5. Nile Annihilation of the wicked
6. After Forever Remagine
7. Arch Enemy Doomsday Machine
8. Children of Bodom Are you dead yet?
9. Hypocrisy Virus
10. system of a down Mezmerize
11. Chimaira Chimaira
12. Gorefest La Muerte
13. Exodus Shovel Headed Kill Machine
14. kamelot the black halo
15. Bruce Dickinson Tyranny Of Souls
16. Strapping Young Lad Alien
17. Trivium Ascendancy
18. judas priest angel of retribution
19. Rammstein Rosenrot
20. Virulent Prime of Naught
21. Soilwork Stabbing the drama
22. Epica Consign to oblivion
23. Masterplan Aeronautics
24. Helloween Keepers of the Seven Keys - The Legacy
25. Dark Tranquillity Character
26. Porcupine Tree Deadwing
27. Hammerfall Chapter V: Unbent, Unbowed, Unbroken
28. Obituary Frozen In Time
29. Soulfly Dark Ages
30. Riverside Second Life Syndrome
31. Roadrunner United The All-Star Sessions
32. sentenced the funeral album
33. Demons and Wizards Touched by The Crimson King
34. Bolt Thrower Those Once Loyal
35. system of a down hypnotize
36. Allen / Lande The Battle
37. Arcturus Sideshow Symphonies
38. disturbed ten thousand fists
39. primordial the gathering wilderness
40. Fear Factory Transgression
41. Meshuggah Catch 33
42. Annihilator Schizo Deluxe
43. Dimmu borgir stormblast 2005
44. Primal Fear seven seals
45. Hatesphere The Sickness Within
46. Candlemass Candlemass
47. Moonsorrow Verisäkeet
48. Six Feet Under 13
49. Napalm Death The Code Is Red... Long Live The Code
50. 1349 Hellfire
nee, ik wil geen lijst van alleen mensen die op het forum reageren. De frontpage staat daar los van, wat mij betreft.NecRobert schreef:[..]
Ik zou dan ook aanraden de lijsten in te zamelen van reeds geregistreerde users. Nu krijg je een beetje een standaard lijst die waarschijnlijk grotendeels is gevormd door 15-jarige puistenkoppen die SoaD en CoB de beste platen vinden. Heb ik ook gedaan voor ZM en die lijst ziet er toch wat aardiger uit imho.
Nu zijn ze helaas niet met elkaar te vergelijken.
Tokus schreef:[..]
ja man, echt.
en over 2 weken ga ik voor een maand naar m'n vakantiehuisje op de Bahama's, wat ik gefinancierd heb van de inkomsten van die commerciele frontpage.
Dat is je eigen schuld, had je maar voordeel moeten slaan uit de commerciele richting van de frontpage, meer reclame, 50 euro cent per top 10, een chat pagina waar je naar toe moet SMSen en je had zo op de bahama's gezeten met een cocktail, een laptop en een glimlach.Tokus schreef:[..]
ja man, echt.
en over 2 weken ga ik voor een maand naar m'n vakantiehuisje op de Bahama's, wat ik gefinancierd heb van de inkomsten van die commerciele frontpage.
Een programma op MTV, noem maar op.Don't Break The Oath schreef:[..]
Dat is je eigen schuld, had je maar voordeel moeten slaan uit de commerciele richting van de frontpage, meer reclame, 50 euro cent per top 10, een chat pagina waar je naar toe moet SMSen en je had zo op de bahama's gezeten met een cocktail, een laptop en een glimlach.
hm ja bij ZM moet je je sowieso registreren, ook wanneer je wilt kunnen reageren op de FP. Dat is bij jullie niet zo zie ik. Dan wordt het idd lastig om een grens te stellen.Tokus schreef:[..]
nee, ik wil geen lijst van alleen mensen die op het forum reageren. De frontpage staat daar los van, wat mij betreft.
Het is toch altijd gezeik van mensen die zich te goed voelen voor een band als Children Of bodom en System of a Down, dat dat bandjes zijn voor pubers etc. Ja, ze zijn redelijk populair, so what? Als ik deze top 10 bekijk valt het nog best mee met de kudde "15 jarige puistenkoppen"-lijsten.
Tokus schreef:[..]
nee, ik wil geen lijst van alleen mensen die op het forum reageren. De frontpage staat daar los van, wat mij betreft.
Het is toch altijd gezeik van mensen die zich te goed voelen voor een band als Children Of bodom en System of a Down, dat dat bandjes zijn voor pubers etc. Ja, ze zijn redelijk populair, so what? Als ik deze top 10 bekijk valt het nog best mee met de kudde "15 jarige puistenkoppen"-lijsten.
*kuch* Deathspell Omega *kuch* Shining *kuch* <code> *kuch* 1349 ...Amibor schreef:[..]
Geen BM is logisch, zoveel baanbrekends is er niet uitgebracht. Uiteraard zeer sterke releases, maar die zijn dan weer te underground om in de top50 te komen.
het eerste jaar kwam het via mail binnen, en heb ik het lopen copy/pasten naar excel. Gelukkig was er toen nog niet zoveel volk en was het nog wel te overzien, maar ik had geen zin om dat nog een keer te doen en heb ik het wat geautomatiseerd. Oftewel, nu gaat alles gelijk de database in. Er moet op het eind nog wel wat gecorrigieerd worden, want je hebt altijd mensen die bandnamen en albumtitels fout schrijven.Heidewolf schreef:Jah ach, ik deed een suggestie. Als ik 't zou moeten doen zou ik het zo doen. Lijkt me vlugger dan met pen en papier. En dan nog, in principe horen de de woorden van de titel even veel voor te komen als de woorden van de band naam. Maar ja, het is hoe dan een onzinnig karwei.