Die riffs, de teksten, je zou haast een spontane orgasme krijgen.

KoenM schreef:Wat een gezeik. Megadeth staat wat metal betreft toch echt boven Anthrax. Wat niet wegneemt dat ik Anthrax ook goed trek. Maar Megadeth is toch écht een klasse apart.
Ik kan hier wel al die argumenten gaan aanvoeren, maar dat hebben Fusion en Rattlehead al gedaan.
Wel nee, je hebt het compleet bij het verkeerde eind. Al luister ik nu net een plaat uit 2004 (!) hoezee! Pagan Altar - Lords of hypocrisyKoenM schreef:[..]
Niks te naai-actie. Ik heb gewoon jullie truiheid doorprikt. Probeer nou eens te zien dat er veel meer hedendaagse bands zijn die gave muziek zijn dan jullie willen luisteren.
Niet eens State of Euphoria en Persistence of TimeRattlehead schreef:[..]
Zwijg, onnozele!![]()
Nee, mijn favo album ooit is Peace sells....en dat is het al een hele tijd. Ik kan oude Anthrax ook erg bekoren, luisterd makkelijker weg dan oude Megadeth; desalniettemin vind ik die eerste vier platen van Megadeth pure genialiteit, waar ik van Anthrax enkel Among the living en Spreading the disease die classificatie mee zou geven. Maar goed, dat is mijn mening
Hmwa, beter dan Hoglan vind ik hem dan weer niet. Wat natuurlijk niet wegneemt dat ook ik Benante een gruwelijke goeie drummer vindenforcer schreef:ik zeg toch ook EEN van de beste metaldrummers, maar dat is hij dan ook zeker.
Ik vind hem beter dan Gene Hoghlan en zeker op gelijk niveau met een Dave Lombardo, natuurlijk zijn beide heren meester in hun eigen ding, maar benente is echt heel erg goed,.
Op elk van die laatstgenoemde albums zijn de nummers rond de 5 tot 7 minutenKoenM schreef:Het probleem van State of Euphoria is, vind ik, dat de nummers te lang zijn en te veel herhalen.
Die stem heeft ook lekker veel live shows verkloot.Destructor schreef:Ik ga toch voor Megadeth, met name vanwege de orginaliteit, Mustaines zang die zo lekker apart is, de genialiteit en diversiteit van riffs, en verder was het een van de eerste metal bands waar ik naar luisterde. Anthrax is zeker ook goed maar ze spelen een beetje standaard thrash, en ik vind dat ze eigenlijk maar 2 echte top albums hebben gemaakt, terwijl Megadeth minstens 4 top albums maakten.
1. A.I.R 05:45 [view lyrics]Oblivion schreef:[..]
Op elk van die laatstgenoemde albums zijn de nummers rond de 5 tot 7 minuten
Gelukkig heeft de maatschappij nog helden als jij Koen, gelukkig maar. En dan nog, moraalriddertje, ik luister genoeg bands uit deze periode, eind 90, begin 2000. Dus, nee, daar heb ik jou niet voor nodig. Wat niet weg neemt dat de actie grappig was.KoenM schreef:[..]
Niks te naai-actie. Ik heb gewoon jullie truiheid doorprikt. Probeer nou eens te zien dat er veel meer hedendaagse bands zijn die gave muziek zijn dan jullie willen luisteren.
Saxon 747 schreef:[..]
Gelukkig heeft de maatschappij nog helden als jij Koen, gelukkig maar. En dan nog, moraalriddertje, ik luister genoeg bands uit deze periode, eind 90, begin 2000. Dus, nee, daar heb ik jou niet voor nodig. Wat niet weg neemt dat de actie grappig was.
Niet gek. Ben je de eerste 5 uur vrij, kom je op school, heb je een luistertoets Frans en de lerares heeft mijn spiekmethode door. Kankerzooi. Maar even heel hard Anthrax draaien, dat helpt!KoenM schreef:[..]
![]()
![]()
Je lijkt wat bitsig uit de hoek te komen.
Je bent een duts. Waarom?Saxon 747 schreef:[..]
Niet gek. Ben je de eerste 5 uur vrij, kom je op school, heb je een luistertoets Frans en de lerares heeft mijn spiekmethode door. Kankerzooi. Maar even heel hard Anthrax draaien, dat helpt!
Ik werd niet gepakt tijdens het spieken, een klasgenoot werd gepakt, waardoor de rest van de klas sort of ook gepakt werd, moi incluis.KoenM schreef:[..]
Je bent een duts. Waarom?
1. Spieken is gay.
2. Gepakt worden terwijl je aan het spieken bent is zo mogelijk nog gayer.
Dat is nog gayer. Je moet ook niet spieken, de antwoorden van te voren al verkrijgen is veel effectiever.Saxon 747 schreef:[..]
Ik werd niet gepakt tijdens het spieken, een klasgenoot werd gepakt, waardoor de rest van de klas sort of ook gepakt werd, moi incluis.
Nu heb ik de verklaring voor al jouw posts.Don't Break The Oath schreef:[..]
Dat is nog gayer. Je moet ook niet spieken, de antwoorden van te voren al verkrijgen is veel effectiever.
Op mijn vorige school was spieken echt te makkelijk, je kon het gewoon rustig doorgeven en geen leraar die er wat van zei. het werd dan ook geen spieken meer genoemd, maar leren.
Kan ik er wat aan doen dat leren en en logisch nadenken niet een van mijn sterke punten zijn. Ik ben beter in slapen en CTRL C - CTRL V werkzaamheden.KoenM schreef:[..]
Nu heb ik de verklaring voor al jouw posts.
Echt, Dragonforce, trap het af.