Epic Metal II
Damn, ik heb nu Assedium op staan en dat klinkt lekker. Productie is niet optimaal, maar ook zeker niet slecht en tja het is ook maar een demo.
Zijn er mensen die de demo zouden willen hebben? Ik heb namelijk een mail gestuurd met hoeveel het gaat kosten, dus ik kan er anders wel een paar bestellen.
Zijn er mensen die de demo zouden willen hebben? Ik heb namelijk een mail gestuurd met hoeveel het gaat kosten, dus ik kan er anders wel een paar bestellen.
Oh, nou, ja, dan wil ik er ook wel 1tje!Orklord schreef:Damn, ik heb nu Assedium op staan en dat klinkt lekker. Productie is niet optimaal, maar ook zeker niet slecht en tja het is ook maar een demo.
Weet iemand iets van Embrace Fire? Die lui zouden me wat shit sturen, maar ik kan helemaal niks over ze vinden.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]
http://www.myspace.com/icysteelband Icy Steel dus.
Tot nu toe heb ik slechts de eerste twee nummers beluisterd, waarvan Corrupted King al aardig wat keertjes op repeat staat. Heerlijk meeslepend.
Tot nu toe heb ik slechts de eerste twee nummers beluisterd, waarvan Corrupted King al aardig wat keertjes op repeat staat. Heerlijk meeslepend.
Allemaal even normaal doen tegen djent
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
http://www.airgedlamh.com/
Ik wil iedereen toch nog even aanraden de clip in het hoofdmenu van Warp Spasm te kijken, het is geen boeiende clip, maar het blijft gewoon een gaaf nummer
Ik wil iedereen toch nog even aanraden de clip in het hoofdmenu van Warp Spasm te kijken, het is geen boeiende clip, maar het blijft gewoon een gaaf nummer
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Hellhammer
- Hellhammer
Zo ik ben nu bezig met Gates of Fire van Manilla Road. Eigenlijk had ik hem per ongeluk opgezet, maar toch maar laten spelen. In het voorgaande topic heb ik aardig wat keren vermeld dat het een leuke plaat was, maar met beetje gebrek aan structuur. Nu ben ik echter bij Betrayal van de derde triology en volgens mij heb ik er de voorgaande keren met een half oor naar geluisterd. Gebrek aan structuur is er niet. Wel een stuk harder en ruiger, maar toch weer rustiger (lekker logisch hé) dan andere platen. Het is een verdomd gave plaat. Hij gaat aangeschaft worden.
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... d=56305685 gevonden op myspace. De nummers laden echter niet bij mij. Ze zijn beinvloed door early MANOWAR, SOLSTICE, ISEN TORR, MANILLA ROAD. Mochten ze bij iemand anders wel spelen, laat even weten of het de moeite is, dan zou ik dankbaar wezen.
edit: Via de standalone speler laden ze meteen. Als ik dat nou eerder geprobeert had, had ik hier niet een kwartier op hoeven te wachten.
edit: Via de standalone speler laden ze meteen. Als ik dat nou eerder geprobeert had, had ik hier niet een kwartier op hoeven te wachten.

Zeker weten, al zal ik die demo van Icy Steel ook willen hebben. Waar die demo te halen is zou ik niet weten. Ik kan ze weer geen bericht sturen want dan moet je een myspace account hebben... 
Trouwens mijn laatste bestelling:
Manilla Road Mystification PIC-LP
Manilla Road Atlantis Rising CD
Manilla Road Courts Of Chaos CD
Steel Assassin From The Vaults CD
Denial Price Farewell Within Remains CD
Verwacht het donderdag binnen.

Trouwens mijn laatste bestelling:
Manilla Road Mystification PIC-LP
Manilla Road Atlantis Rising CD
Manilla Road Courts Of Chaos CD
Steel Assassin From The Vaults CD
Denial Price Farewell Within Remains CD
Verwacht het donderdag binnen.

http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... d=67742642 nieuw nummer van Assedium.
- Hellhammer
Assedium? Zo ja dan is dat een uiterst perfect verzorgd product. Volledig zilvere cd (wat was ookal weer boven), met voor en achterkant, en lyrics. Als je wilt kan ik kijken of ik er zo een foto van kan maken.
editje: het komt alleen in een plastic envolop, maarja je hebt vast wel ergens een jewelcase liggen.
editje: het komt alleen in een plastic envolop, maarja je hebt vast wel ergens een jewelcase liggen.
- Strijdkreet
daar heb je gelijk in maar ja kijk naar het eerste albumErnst schreef:Ik mag dan geen kenner van Epic zijn, maar Candlemass is mijns inziens nog altijd pure klassieke Doom....
Epicus Doomicus Metallicus -- Epic Doom Metal

"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
De afgelopen 3 dagen flink aan de Cirith Ungol gezeten. Wat een band zeg. Geniale instrumentaaltjes en supergoede epics. Vooral die stem geeft het een extra dimensie.
- Strijdkreet
Heb alle albums hier op lp.
Het artwork van de covers is en blijft schitterend
Het artwork van de covers is en blijft schitterend
- Dragonforce
Ik snap niet dat er mensen zijn die z'n stem niet kunnen waarderen, past perfect bij de muziek.Saxon 747 schreef:De afgelopen 3 dagen flink aan de Cirith Ungol gezeten. Wat een band zeg. Geniale instrumentaaltjes en supergoede epics. Vooral die stem geeft het een extra dimensie.
Moet deze band trouwens niet in het Death Metal topic? : - )
It's the end of time
- Strijdkreet
Dragonforce schreef:[..]
Ik snap niet dat er mensen zijn die z'n stem niet kunnen waarderen, past perfect bij de muziek.
Moet deze band trouwens niet in het Death Metal topic? : - )

Ghehehe
- Strijdkreet
- Dragonforce
- Dragonforce
- Hellhammer
De CD rereleases hebben ze gewoon bij Displeased voor 11,90 per stuk. Goede band in ieder geval, en ik snap ook niet dat mensen niet van Tim Baker z'n stem houden.jeffrey schreef:Ah ok, die ben ik nog nooit tegen gekomen. De enige re-releases die ik van CU ken zijn de pic-lp versies en die ben ik ook nog niet in de buurt tegen gekomen.
Oh dat snap ik wel. Tim Baker heeft echt niet de meest toegankelijke stem uit de epic metal. Kijk, een Marco Concoreggi, een JD Kimball of een Solstice zanger kan ik me goed voorstellen dat men er weinig problemen mee heeft, maar Tim Baker of bijvoorbeeld Vanni? Nee, dat is niet toegankelijk.
- Strijdkreet
Is die Battleroar - Age of chaos iets aan.
Het debuut is nog steeds gaaf
Het debuut is nog steeds gaaf
Ja Age of Chaos is echt gaaf. Iets epischer en een stuk harder dan het debuut. Een hele gave plaat, aanschaffen die handel!
Van de Holy Martyr site:
Holy Martyr have finally signed a deal with the Italian label DRAGONHEART (DoomSword, Domine, Slough Feg). The band will record the official debut album on July at the Conquest Studios, with the producer Alex Festa.
Gaaf, eindelijk een full length!
Van de Holy Martyr site:
Holy Martyr have finally signed a deal with the Italian label DRAGONHEART (DoomSword, Domine, Slough Feg). The band will record the official debut album on July at the Conquest Studios, with the producer Alex Festa.
Gaaf, eindelijk een full length!