Invloeden

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Tim Cunningham

Bericht door Tim Cunningham » zo feb 23, 2003 2:02 pm

GIER schreef:
Tim Cunningham schreef:
GIER schreef:dat is juist het probleem, dat er door hun meer metalheads komen, allenmaal van die skater pipo';s met mayhem shirts haha

straks zie je nog een kerel met een hellhammer shirt en een korn muts. haha~!!!!!!!!!!
Amaai, zou dat niet erg zijn zeg...een hellhammer t-shirt en * wat zeg je?* een korn-muts? Wat een schande...jij, ik en andere hoogbegaafde intellectuelen die zichzelf GIER, PIER, LIER (laat ons de verzamelnaam KLIER gebruiken) noemen, kunnen toch nooit naar twee verschillende soorten muziek luisteren?

Hahahaha, gewoon al de gedachte hieraan? Zeg GIER, mag ik je een vraag stellen? Om het met de woorden van Blackadder te zeggen : "Wie gebruikt er bij jullie voor het moment de familiale hersencel?"
Je weet volgensmij nieteens wat Hellhammer is, bewaar je gepieker maar.
Ik denk dat jij van weten tout court evenveel afweet als een raap van alchemie net voor de avond van Sint Juttemis
Multiculturalisme is wat onze wereld doet draaien...hoe dichter bij elkaar, hoe meer inteelt: dat zijn dus dommere smoelen en stommere mensen: racisten dus !

Demorpheus
Poseur Extraordinair

Bericht door Demorpheus » zo feb 23, 2003 3:06 pm

ah, the smell of pointless discussions in the morning.
Nee, jij!!

Snaggerske
Contacteer:

Bericht door Snaggerske » zo feb 23, 2003 3:30 pm

Hellhammer waardeloos ?

Tsss... Deze band heeft zoveel power in hun primitieve maar oerdegelijke riffs. Of wat te denken van een hymne als triumph of death? Geweldig! Ik kan overigens wel begrijpen dat mensen die van power-loze technische en overgeproduceerde dingen houden het niet begrijpen ..

Celtic frost heerscht op de eerste 2 platen hellhammer er overigens wel uit ja. Vooral op mijn favoriet Morbid Tales.
Power chords come crashing down ...

Weichy
Contacteer:

Bericht door Weichy » zo feb 23, 2003 6:23 pm

wie noemde Hellhammer waardeloos?
Dan breekt de storm boven Melanies hoofd los
En moet zij alles op alles zetten
Om zich staande te houden tegenover Grand Pendleton
Een man die nog nooit een gevecht verloren heeft

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo feb 23, 2003 8:59 pm

ik noemde ze gewoon een cult band die veel te belangrijk word gevonden...waardeloos heb ik nooit in de mond genomen..
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Plaats reactie