Ik denk dat jij van weten tout court evenveel afweet als een raap van alchemie net voor de avond van Sint JuttemisGIER schreef:Je weet volgensmij nieteens wat Hellhammer is, bewaar je gepieker maar.Tim Cunningham schreef:Amaai, zou dat niet erg zijn zeg...een hellhammer t-shirt en * wat zeg je?* een korn-muts? Wat een schande...jij, ik en andere hoogbegaafde intellectuelen die zichzelf GIER, PIER, LIER (laat ons de verzamelnaam KLIER gebruiken) noemen, kunnen toch nooit naar twee verschillende soorten muziek luisteren?GIER schreef:dat is juist het probleem, dat er door hun meer metalheads komen, allenmaal van die skater pipo';s met mayhem shirts haha
straks zie je nog een kerel met een hellhammer shirt en een korn muts. haha~!!!!!!!!!!
Hahahaha, gewoon al de gedachte hieraan? Zeg GIER, mag ik je een vraag stellen? Om het met de woorden van Blackadder te zeggen : "Wie gebruikt er bij jullie voor het moment de familiale hersencel?"
Invloeden
- Tim Cunningham
Multiculturalisme is wat onze wereld doet draaien...hoe dichter bij elkaar, hoe meer inteelt: dat zijn dus dommere smoelen en stommere mensen: racisten dus !
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- Snaggerske
- Contacteer:
Hellhammer waardeloos ?
Tsss... Deze band heeft zoveel power in hun primitieve maar oerdegelijke riffs. Of wat te denken van een hymne als triumph of death? Geweldig! Ik kan overigens wel begrijpen dat mensen die van power-loze technische en overgeproduceerde dingen houden het niet begrijpen ..
Celtic frost heerscht op de eerste 2 platen hellhammer er overigens wel uit ja. Vooral op mijn favoriet Morbid Tales.
Tsss... Deze band heeft zoveel power in hun primitieve maar oerdegelijke riffs. Of wat te denken van een hymne als triumph of death? Geweldig! Ik kan overigens wel begrijpen dat mensen die van power-loze technische en overgeproduceerde dingen houden het niet begrijpen ..
Celtic frost heerscht op de eerste 2 platen hellhammer er overigens wel uit ja. Vooral op mijn favoriet Morbid Tales.
Power chords come crashing down ...