Houten Deathfest 18 september o.a. Malignancy en Kraanium
Re: Houten Deathfest 18 september o.a. Malignancy en Kraaniu
hehe, ik zag het al. In het Devourment topic was het prachtig maar hier hou ik het graag normaal 

Houten Deathfest 28 en 29 juni 2013
Jammer, Arnoud, had nog een leuk verhaal liggen over haar en de Devo boys, maar ik snap dat je dit topic schoon wilt houden kerel. Veel plezier op je fest en geniet ervan, wij doen ergens anders nog wel eens een drankje, hopelijk is die plakchinees er dan niet bij, heb ik weer wat meer ruimte om me te bewegen in de zaal!
hahahaha jullie haten elkaar echt heel erg he.....
jammer dat je er niet bent. 15 euro man voor deze line-up is niks man!!... hehe
in maart weer een nieuwe editie dus je krijgt een herkansing
jammer dat je er niet bent. 15 euro man voor deze line-up is niks man!!... hehe
in maart weer een nieuwe editie dus je krijgt een herkansing
Ach, haten is een groot woord man. Ik mag dr gewoon niet, en ik mag graag stangen.
ja, prijs doe je goed man, maar ik heb even wat ellende op te lossen met mijn tandarts en niet genoeg verzekerd enzo, mooi kut. volgende keer doen dus, bij deze beloofd, marty vond het ook al mega kut dat ik er niet bij was, maar goed, shit happens.
have fun dude.
ja, prijs doe je goed man, maar ik heb even wat ellende op te lossen met mijn tandarts en niet genoeg verzekerd enzo, mooi kut. volgende keer doen dus, bij deze beloofd, marty vond het ook al mega kut dat ik er niet bij was, maar goed, shit happens.
have fun dude.
-
Ik ga er verder ook geen heisa van maken.Maar dat hij zich blijkbaar voelt aangesproken zegt al genoeg...arnoud schreef:hehe, ik zag het al. In het Devourment topic was het prachtig maar hier hou ik het graag normaal
-
Maw.je wilt graag doorgaan met trollen.Zombi schreef:Jammer, Arnoud, had nog een leuk verhaal liggen over haar en de Devo boys,l!

@Arnoud: Ik haat hem niet, maar als ie van die achterlijke dingen gaat lopen posten met het idee grappig te zijn en een hoop onzin over mij uitkraamt, laat ik dat niet zomaar over me kant gaan.
Maar ik ben dus niet degene die hier in dit topic verder gaat gallen...

Trollen, jaja......hou het daar maar op..ik denk dat Arnoud graag nog een keer wilt lachen...maar zoals gezegd hou ik graag zijn topic schoon....ik zie trouwens dat net als op zm, ook hier je spatiebalk nog steeds op vakantie is? en lezen is nog steeds niet je sterkste kant he? Maar goed jij hebt weer andere kwaliteiten he? :')
topic schoonhouden mn reet ja,er staat nu al weer een pagina vol met deze bullshit,enkel nu ook verontschuldigen en elke keer zeggen dat je het topic niet wil vervuilen.
www.portall.net
www.myspace.com/portall
www.myspace.com/portall
Ik denk dat jullie elkaar gewoon een keer keihard moeten neuken. Zo, en nu wil ik er geen woord meer over zien 
Vandaag vrij van werk. Alle energie en tijd nog op HDF storten en dan vanavond de guys van Kraanium ophalen van Schiphol. SICK!!!!!! veel zin in

Vandaag vrij van werk. Alle energie en tijd nog op HDF storten en dan vanavond de guys van Kraanium ophalen van Schiphol. SICK!!!!!! veel zin in
Kraanium, kunnen die niet wat langer spelen die dag zodat ze al hun zooi ten gehore kunnen brengen?

![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
- Tuska
- Eén hoofdletter is genoeg
- Contacteer:
Owwww niet meer reserveren nee? Dat had ik niet verwacht, ik denk ik plemp er vandaag nog een bestellinkje tegenaan..
Sip van die extra 2,50 als't aan de deur moet (de Hollander hè). Ook OV gaat wat kosten. Aan de andere kant lijkt't me een erg vet feestje wel.
Brrrr ik haat besluiten nemen : D
Sip van die extra 2,50 als't aan de deur moet (de Hollander hè). Ook OV gaat wat kosten. Aan de andere kant lijkt't me een erg vet feestje wel.
Brrrr ik haat besluiten nemen : D
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!
~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje
3 maanden de tijd gehad om kaarten te reserveren en het nu raar vinden dat dat nu 2 dagen van tevoren niet meer mogelijk is. Klagen over 2.50 euro extra terwijl er al geen extra shitkosten bijzitten. Het is ook echt nooit goed voor de azijnzeikers onder ons.
Bijna morgen!!!
Bijna morgen!!!
- Tuska
- Eén hoofdletter is genoeg
- Contacteer:
Ik was het alweer 3 maanden vergeten ; ). Bovendien is er bij dit soort feestjes meestal ruimschoots plaats, en kun je meestal tot op het laatste moment bestellen als het om e-tickets gaat. En ik zeg niet dat die 2,50 het te duur maakt (het is een degelijke prijs), alleen dat het sip is (ik zou waarschijnlijk 2 kaartjes moeten betalen en dan scheelt het me toch 5 euro). Maar als organisator voel je je daar natuurlijk extra op aangesproken. Doe dat maar niet joh, ik ben gewoon zo'n last-minute-beslisser.
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!
-
Je moet gewoon komen. Krijg je bier van mij. Scheelt ook weer.

bedoeling was dat ik nou ongeveer in Nijmegen zou staat op het station... iets te hard gefeest gisteren, ik ben nog in limburg aan het ontbijten
opschieten dan!
metalfoto's @ http://www.basementonline.nl
Videos van Begging, Kraanium, Carnal Decay en Vulvectomy staan online:
http://www.youtube.com/user/Grindtube66 ... e=mhum#g/u
http://www.youtube.com/user/Grindtube66 ... e=mhum#g/u
Superbedankt man, te gekke filmpjes. Ik kan alleen deel 3 van Begging niet vinden als ik zoek op youtube.
Vet man! hoe was kraanium, ging het nog goed los bij hun? marty was behoorlijk siked voor deze gig zei die.
Ben 3 dagen samen geweest met de guys van Kraanium, Begging en Vulvectomy. Allemaal te gekke gasten. Geoefend in Utreecht. Maar de gig van Kraanium was niet best. Max van Begging had er echt heel veel moeite mee. Jammer, maar Kraanium krijgt in een van de volgende edities een nieuwe kans.
Uiteindelijk was het niet uitverkocht maar de zaal stond wel helemaal vol. Publiek was zoals altijd gekkehuis. Extreme moshpits van begin tot eind en een naar mijn idee erg goed geluid. Jammer dat Diluvian na 1 nummer een gitaartop opblies en een minuut later de double bass pedaal doormidden trapte. Uiteindelijk heeft Diluvian maar 3 nummers gespeeld.
Mijn hoogtepunten:
1. Despondency
2. Begging for Incest (publiek ging totaal nuts)
3. Carnal Decay
Vanaf de eerste minuut weer keihard genoten van een wel erg geslaagde en relaxed lopende HDF.
Hopelijk in maart een nieuwe editie. In ieder gevaal staat nu al vast dat er volgend jaar september weer eentje komt. De te boeken tour staat bijna vast.
Uiteindelijk was het niet uitverkocht maar de zaal stond wel helemaal vol. Publiek was zoals altijd gekkehuis. Extreme moshpits van begin tot eind en een naar mijn idee erg goed geluid. Jammer dat Diluvian na 1 nummer een gitaartop opblies en een minuut later de double bass pedaal doormidden trapte. Uiteindelijk heeft Diluvian maar 3 nummers gespeeld.
Mijn hoogtepunten:
1. Despondency
2. Begging for Incest (publiek ging totaal nuts)
3. Carnal Decay
Vanaf de eerste minuut weer keihard genoten van een wel erg geslaagde en relaxed lopende HDF.
Hopelijk in maart een nieuwe editie. In ieder gevaal staat nu al vast dat er volgend jaar september weer eentje komt. De te boeken tour staat bijna vast.
Laatst gewijzigd door arnoud op zo sep 19, 2010 5:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Een nieuwe kans ja? thanks man. Al moet ik in een van marty zijn broekzakken slapen dan, ik ben er!
Dat zei je van dit optreden ook en toch was je er niet.
Was buiten mijn schuld om kerel, lees even een paar posts terug, geld, gebit kwestie.
En, nu ik lees dat de kraanium gig zo slecht was, baal ik er niet meer zo erg van, hehe.
Nope, dat is zo. maar Kraanium was sowieso op voorhand al niet de beste band van het fest vind ik. Despondency vooral Heerste iedereen eruit. Malignancy eigenlijk ook, maar dat is niet echt mijn ding.
ja, jammer dat die ermee kapten, 1 gig van gezien, op t rotterdam deathfest in baroeg destijds, was een vette gig.
-
Kom op zeg je heet Zombi en maalt om je tanden..watje..Zombi schreef:Was buiten mijn schuld om kerel, lees even een paar posts terug, geld, gebit kwestie.
Lol.selvmortsydd schreef:Kom op zeg je heet Zombi en maalt om je tanden..watje..Zombi schreef:Was buiten mijn schuld om kerel, lees even een paar posts terug, geld, gebit kwestie.
Het was weer een geslaagd feestje! Ik had het alleen wel wat drukker verwacht, maar goed, dat mocht de pret niet drukken.
Voor mij waren Malignancy (schandalig dat bijna iedereen al weg ging!) en Despondency toch de bands van de avond. Begging was ook tof, hoewel ik toch liever die oudere nummers heb dan de nieuwe, zo op het eerste gehoor.
Kraanium was verder ook best aardig, alleen de drummer trok het idd niet allemaal. Carnal Decay was een leuke ontdekking en Vulvectomy viel mij ietwat tegen.
O en wat is dat tegenwoordig met die rondjes lopen! Ga eens echt moshen!!
Voor mij waren Malignancy (schandalig dat bijna iedereen al weg ging!) en Despondency toch de bands van de avond. Begging was ook tof, hoewel ik toch liever die oudere nummers heb dan de nieuwe, zo op het eerste gehoor.
Kraanium was verder ook best aardig, alleen de drummer trok het idd niet allemaal. Carnal Decay was een leuke ontdekking en Vulvectomy viel mij ietwat tegen.
O en wat is dat tegenwoordig met die rondjes lopen! Ga eens echt moshen!!
Haha, dat vond ik ook. Kwam omdat er veel Duitsers waren, die lopen altijd van die kutrondjes. Later op de avond verdween het wel gelukkig. Naar mijn iedee stond het nog wel lekker vol tijdens Malignancy.
Voor mij was het druk genoeg. Er waren ongeveer 200 betalende bezoekers. Plus 50 man bandleden en 20 crew+gastenlijst. Liep toch 270 man rond. Anyway, kosten er voor de 5e keer ruim uit en de sfeer was echt top. Ik ben blij met een zeer geslaagde editie.
Die arme drummer van Begging. Hij had het echt zwaar tijdens Kraanium. Echt respect aangezien hij pas de avond ervoor voor het eerst 2 uurtjes heeft kunnen oefenen met Kraanium.
Voor mij was het druk genoeg. Er waren ongeveer 200 betalende bezoekers. Plus 50 man bandleden en 20 crew+gastenlijst. Liep toch 270 man rond. Anyway, kosten er voor de 5e keer ruim uit en de sfeer was echt top. Ik ben blij met een zeer geslaagde editie.
Die arme drummer van Begging. Hij had het echt zwaar tijdens Kraanium. Echt respect aangezien hij pas de avond ervoor voor het eerst 2 uurtjes heeft kunnen oefenen met Kraanium.
Naja voor mijn gevoel was het drukker (of misschien waren de mensen gewoon meer binnen ipv buiten) bij de eerste 2 edities (die daarna heb ik helaas gemist). Maar goed, mooi dat alles uit de kosten is, dat is alleen maar positief! 
En in het begin stond het nog wel vol bij Malignancy, maar het was een beetje doods, kan er natuurlijk mee te maken hebben dat het een wat "moeilijkere " band is. Ik vond ze iig erg gaaf!
Op naar de volgende!

En in het begin stond het nog wel vol bij Malignancy, maar het was een beetje doods, kan er natuurlijk mee te maken hebben dat het een wat "moeilijkere " band is. Ik vond ze iig erg gaaf!
Op naar de volgende!
Malignancy is denk ik inderdaad echt moeilijker in te komen. Denk zelf dat de grootste reden was dat de 3 bands ervoor echt los gingen met als hoogtepunt de laatste 5 nummers van Begging. Die moshpit was echt niet meer normaal. Iedereen was al kapot en toen moest Malignancy nog beginnen
hehe, een groot deel was iig wel bezopen aan het eind
dat valt je dan weer op als bob zijnde 
wel jammer van dat opstootje aan het eind, maar dat werd gelukkig snel de kop ingedrukt.

wel jammer van dat opstootje aan het eind, maar dat werd gelukkig snel de kop ingedrukt.
Ik heb 10 minuten in lopen lullen op die dronken engelsman. Wat was hij irritant zeg. Hij liep ook al de hele avond te klagen dat er een schuimkraag op zijn biertje zat. haha
Ja, iedereen was wel echt goed lam ja. Heb zelf geen biertje op
Ja, iedereen was wel echt goed lam ja. Heb zelf geen biertje op
http://www.youtube.com/watch?v=QLYyGta3KZ0
Covertje van Begging die ze als laatste nummer speelden. Schrok me kapot toen die zanger me het podium op trok, haha
Covertje van Begging die ze als laatste nummer speelden. Schrok me kapot toen die zanger me het podium op trok, haha
Ja, was wederom een leuk dagje! Heb me prima vermaakt!
Beste bands imo: Despondency, BFI en Carnal Decay.
Beste bands imo: Despondency, BFI en Carnal Decay.
Dit was echt een heel vet feest!!
Heb dus erg genoten. Hoogtepunten waren voor mij Vulvectomy Kraanium en begging.
Ik ben er de volgende ook zeker weer bij!!
![Headbanger [headbang]](./images/smilies/rockdevil.gif)
Ik ben er de volgende ook zeker weer bij!!
[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]
Wie waren die gasten in die badjassen? 

Nog een soort verslagje/recensie van mijn kant:
De eerste band, Fumes Of Decay, heb ik moeten missen.
Nadat ik m’n polsbandje had afgehaald en wat munten uit de automaat getrokken had, begaf ik me naar de zaal. Daar stond Kastrated op punt van beginnen. Met een wat schel geluid (gelukkig werd het later beter) knalde men erin. Keiharde deathmetal met een lekkere putgrunt, dat horen en zien we graag. De Britten hadden er zin in. Ook het publiek ging behoorlijk uit z’n stekker middels een ‘zombiepit’. Erg grappig om te zien.
Daarna was het de beurt aan het Italiaanse Vulvectomy met drumcomputer en samples. Het geluid was prima te noemen en deze mannen hadden er ook zin in. Het duurde even voordat het publiek losging, maar ze bouwden ook bij dit optreden een leuk feestje.
Uit een heel ander vaatje, tapte het technische Diluvian. Lang duurt dit optreden van deze Fransen niet, want tijdens het 2e nummer blies men een gitaartop op en trapte de drummer door de dubbele bass pedalen. Na een angstvallige stilte, hebben ze, na wat ik later gehoord heb, nog 2 nummers gespeeld. Maar toen waren we al wat gaan eten.
Na 2 broodjes braadworst, was het tijd voor Carnal Decay. De band uit Zwitserland gaf een puik optreden weg en het publiek genoot met volle teugen. Eén van de beste optredens deze dag, van de heren én dame!
Dan de band waar volgens mij de meeste mensen voor gekomen was; Begging For Incest! Het eerste wat mij opviel was dat, óf de zanger is flink aangekomen, óf ze hebben gewoon een andere zanger en achteraf bleek het laatste het geval te zijn. De verassing is er nu wel beetje vanaf en de bandnaam is niet echt spannend meer, hehe (het is het 3e optreden op HDF!), maar deze gasten weten wel hoe ze een feestje moeten bouwen! Heerlijke (slam)death met dito vocalen is wat we voorgeschoteld krijgen. Ook het publiek lust er uiteraard wel pap van. Gaaf optreden!
De drumer van BFI kan blijven zitten, wat hierna staat Kraanium op het programma. Wegens omstandigheden drumt hij vandaag, na een paar uurtjes met ze te hebben geoefend de avond ervoor. En dat is helaas te merken, want hij zit er paar keer flink naast. Al met al klinkt het muzikaal wel vet en het publiek gaat ook hier flink los.
Speciaal voor Houten Deathfest hebben de mannen van Despondency de gitaren nog eenmaal opgepakt. Na dit optreden besluit men op te stoppen met de band. Men speelt een lekkere mix van oud en nieuw materiaal. Hoewel het geluid in het begin wat matig is, word het later gelukkig een stuk beter. Een waardig laatste optreden van deze Duitsers.
Aan Malignancy de taak om deze avond af te sluiten. Daar weten de Amerikanen wel raad mee. Hun deathmetal is zeer complex en zit vol breaks. Geen zombiepits hier, maar publiek geniet wel, zo als ook ondergetekende. De zanger praat het geheel, op een Mikael Åkerfeldt -achtige manier aan elkaar. Al met al een prima laatste optreden van deze dag.
Op naar de 6e editie!
De eerste band, Fumes Of Decay, heb ik moeten missen.
Nadat ik m’n polsbandje had afgehaald en wat munten uit de automaat getrokken had, begaf ik me naar de zaal. Daar stond Kastrated op punt van beginnen. Met een wat schel geluid (gelukkig werd het later beter) knalde men erin. Keiharde deathmetal met een lekkere putgrunt, dat horen en zien we graag. De Britten hadden er zin in. Ook het publiek ging behoorlijk uit z’n stekker middels een ‘zombiepit’. Erg grappig om te zien.
Daarna was het de beurt aan het Italiaanse Vulvectomy met drumcomputer en samples. Het geluid was prima te noemen en deze mannen hadden er ook zin in. Het duurde even voordat het publiek losging, maar ze bouwden ook bij dit optreden een leuk feestje.
Uit een heel ander vaatje, tapte het technische Diluvian. Lang duurt dit optreden van deze Fransen niet, want tijdens het 2e nummer blies men een gitaartop op en trapte de drummer door de dubbele bass pedalen. Na een angstvallige stilte, hebben ze, na wat ik later gehoord heb, nog 2 nummers gespeeld. Maar toen waren we al wat gaan eten.
Na 2 broodjes braadworst, was het tijd voor Carnal Decay. De band uit Zwitserland gaf een puik optreden weg en het publiek genoot met volle teugen. Eén van de beste optredens deze dag, van de heren én dame!
Dan de band waar volgens mij de meeste mensen voor gekomen was; Begging For Incest! Het eerste wat mij opviel was dat, óf de zanger is flink aangekomen, óf ze hebben gewoon een andere zanger en achteraf bleek het laatste het geval te zijn. De verassing is er nu wel beetje vanaf en de bandnaam is niet echt spannend meer, hehe (het is het 3e optreden op HDF!), maar deze gasten weten wel hoe ze een feestje moeten bouwen! Heerlijke (slam)death met dito vocalen is wat we voorgeschoteld krijgen. Ook het publiek lust er uiteraard wel pap van. Gaaf optreden!
De drumer van BFI kan blijven zitten, wat hierna staat Kraanium op het programma. Wegens omstandigheden drumt hij vandaag, na een paar uurtjes met ze te hebben geoefend de avond ervoor. En dat is helaas te merken, want hij zit er paar keer flink naast. Al met al klinkt het muzikaal wel vet en het publiek gaat ook hier flink los.
Speciaal voor Houten Deathfest hebben de mannen van Despondency de gitaren nog eenmaal opgepakt. Na dit optreden besluit men op te stoppen met de band. Men speelt een lekkere mix van oud en nieuw materiaal. Hoewel het geluid in het begin wat matig is, word het later gelukkig een stuk beter. Een waardig laatste optreden van deze Duitsers.
Aan Malignancy de taak om deze avond af te sluiten. Daar weten de Amerikanen wel raad mee. Hun deathmetal is zeer complex en zit vol breaks. Geen zombiepits hier, maar publiek geniet wel, zo als ook ondergetekende. De zanger praat het geheel, op een Mikael Åkerfeldt -achtige manier aan elkaar. Al met al een prima laatste optreden van deze dag.
Op naar de 6e editie!
metalfoto's @ http://www.basementonline.nl
gaaf, volgende editie wil ik er weer bij zijn