Beste DM band ooit

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt

Wat is de beste Death Metal band ooit?

Morbid Angel
14
28%
Cannibal Corpse
3
6%
Death
23
46%
Obituary
2
4%
Suffocation
3
6%
Bolt Thrower
2
4%
Possessed
2
4%
Dismember
1
2%

Totaal aantal stemmen: 50

Rascul

Bericht door Rascul » za jan 31, 2004 3:34 pm

De helft zijn uitkauwers ja. Maar er zijn er genoeg die ofwel van zo'n kwaliteit zijn dat ze t waard zijn, of iets nieuws aan het genre toevoegen.
Makkers staakt uw wild geraas

Yokozuna
Contacteer:

Bericht door Yokozuna » za jan 31, 2004 3:35 pm

Ethnobotanikkk schreef:[..]
Inderdaed, heerlijk geluid is het. En perfect bij de muziek, Vader hoort simpelweg snoeihard te beuken, 't zou waarlijk niet klinken met die ielige clickjes.
Precies, ook het begin van "Shape Shifting" is gewoon het bruutste intro stuk van 2003 dat ik gehoord heb :) En dat komt mede door de productie. Als je standaard deathmetal maakt, die het dan perfect, anders ben je overbodig want er zijn al ZO ontzettend veel standaard(brutal) deathmetal albumpjes gemaakt. Een geschikte productie is superbelangrijk om bruut te klinken, veel bandjes/producers lijken dat weleens te vergeten.
De helft zijn uitkauwers ja. Maar er zijn er genoeg die ofwel van zo'n kwaliteit zijn dat ze t waard zijn, of iets nieuws aan het genre toevoegen.

Ik zei een paar posts terug al dat het deathmetal genre erg veelzijdig was, dus ik ben de laatste tegen wie je dit hoeft te zeggen :) Maar nou heb ik nog steeds geen verklaring gehad. Ik snap niet dat bij sommigen standaard brutal-US-Deathmetal nooit lijkt te gaan vervelen.
Laatst gewijzigd door Yokozuna op za jan 31, 2004 3:38 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
mp3's: http://members.home.nl/yoko

Rascul

Bericht door Rascul » za jan 31, 2004 3:38 pm

Mijn betoog sloeg dan ook op de US Death Metal ;) Ik ben een grot fan van het genre, omdat er gelukkig genoeg kwalitatief hoge bandjes binnen komen
Makkers staakt uw wild geraas

Yokozuna
Contacteer:

Bericht door Yokozuna » za jan 31, 2004 3:39 pm

Maar nou heb ik nog steeds geen verklaring gehad. Ik snap niet dat bij sommigen standaard brutal-US-Deathmetal nooit lijkt te gaan vervelen.
mp3's: http://members.home.nl/yoko

Nagash

Bericht door Nagash » za jan 31, 2004 4:15 pm

Morbid Angel

Plaats reactie