Beetje slappe uitspraak om te zeggen dat de composities van Pink min of meer beter zijn als die in de metal. Zij bedenken al hun muziek tenminste zelf Pink niet!!! Zij is dus niet meer en niet minder dan een fucking Jamai! Pfff...

JIJ moet lezen wat er staat... bovenaan deze pagina. Ff quoten? Komt ie:vertigo schreef:Je moet lezen wat er staat mr. Fusion. JIJ zegt dat Pink over het algemeen betere composities heeft dan menig metalband. IK zeg dat Pink niet al haar muziek zelf schrijft en dus ook niet alles componeert...net als Jamai. Zij zijn de sletjes van het podium, niet de band. Pfff dat haat ik.
Fuckin' big difference.
En als jij geen verschil kan maken tussen een mening en een feit... sterf dan maar.
Fusion schreef:Dit is niet alleen mijn mening, maar dat is objectief bekeken een feit.
@FusionFusion schreef:Op wat verwensingen en nu dus wat homo-erotische opmerkingen na, komt er niet veel zinnigs uit je driftige puberale koppie he?
Fusion schreef:Waar jij t over hebt, is alleen maar uiterlijk en image. Daar word ik niet warm of koud van. Ik heb t puur over de muziek... De muziek van Pink is juist veel meer mainstream pop-rock, terwijl vele nummers van de Sugababes juist een donkere sfeer hebben, of heel zweverig en mysterieus zijn...