Gaat lekker zo...

ik ga er vanuit dat je de aardschok bedoelt inplaats van metalfanLiquid Tension Experiment schreef:In metalfan staat een interview met Omar(2 Bladzijdes vol TMV!), gaat over het verhaal achter Goliath(Oujia bord...), Omar van Nederland houdt... en dat ze alweer met de 5de CD bezig zijn.
Erg grappig om te lezen was dat toen Omar in Israel was hij zijn straat recorder heeft gebruikt om o.a een kerkkoor te kunnen opnemen, wat je schijnt te kunnen terughoren op het nummer Soothsayer.
Hij staat op nl-store, maar dan betaal je wel € 34,25Liquid Tension Experiment schreef:Hoe is de cd-kwaliteit tegenover Amputechture? De gitaren bij dat album deden soms gewoon pijn aan mijn oren. Frances the Mute daarintegen vond ik geweldig qua productie. Bonustracks en bsides ook gisteren gedownload, de Nick Drake cover vind ik echt geweldig, Nick Drake ken ik zelf alleen van naam, maar hoe cedric dit nummer zingt: kippenvel!
Megastatus: Nee, zeker niet. Het is algemeen bekend dat een mens liever naar een band met 3 instrumenten en zang luisterd, dan naar een geluidsmuur met tig instrumenten en die je minstens 10 keer moet herbeluisteren om alles te ontdekken.
In een interview bij MTV canada gaf Omar trouwens aan dat eind dit jaar de concertfilm uit gaat komen en ze bezig zijn met de "history of the band"(wat natuurlijk al langer bekend was, maar niet dat ze deze pas uit willen brengen als TMV ten einde is). Interview en een live optreden van Wax Simulacra en een 11+ versie van goliath zijn op youtube te vinden, net zoals Wax bij Letterman. Ook te vinden: TMV bij Sauce op youtube.
2 vrij interessante en leuke interviews.
EDIT: Weet iemand trouwens een nederlandse site waar ik de japanse import versie kan krijgen, met de bonusnummers en bsides erop?
Ik moet er eerst ff inkomen, maar is echt een lekker plaatje ja. Gaat weer de goeie kant op gelukken en ben benieuw naar de show in 013.Kriestof schreef:het is een geweldige cd zeg!
maar net iets minder als frances the mute, en die vind ik echt geniaal
ook weer eens plaat die na vele luisterbeurten nog steeds boeit