Hahaha, ik kan echt niks met Master, die nieuwe plaat nu wel maar een keer geluisterd maar er blijft bij mij niks hangen.
Ben wel helemaal maf van de nieuwe band Humanity Delete, hele fijne lekkere old school death metal ( misschien wel wat voor Cranial, dat Humanity Delete )
Jammer dat er hier maar weinig slam liefhebbers zijn
Goreaholic schreef:Hahaha, ik kan echt niks met Master, die nieuwe plaat nu wel maar een keer geluisterd maar er blijft bij mij niks hangen.
Ben wel helemaal maf van de nieuwe band Humanity Delete, hele fijne lekkere old school death metal ( misschien wel wat voor Cranial, dat Humanity Delete )
Jammer dat er hier maar weinig slam liefhebbers zijn
Ik begin slam eigenlijk steeds meer te waarderen. Bands zoals Abominable Putridity, Epicardiectomy, Chordotomy en Cephalotripsy.
Dan zou je gerust GORGASM, VULVECTOMY, DRAGGED ENTRAILS, NECROPTIC ENGORGEMENT, en EXPURGATE kunnen proberen, Jan. Vooral GORGASM en DRAGGED ENTRAILS zijn super, maar ik vind alle genoemde bands zwaar kick.
Nepente.
Is iemand bekend met deze Colombiaanse band? Ze hebben een tweede album uit of willen die nog uitbrengen. Het is niet helemaal duidelijk of ze nou een platenlabel hebben op dit moment. In 2008 hebben ze hun eerste full length uitgebracht: Atonements. Ze maken furieuze Death-Black Metal, een beetje in de lijn van Behemoth, Malevolent Creation of Krisiun. Het tweede album heeft de naam 'Suffering The Seed' en is opgenomen in Colombia en daarna gemixed en gemastered in de legendarische Hertz Recording Studios in Polen.
Hier kan je luisteren naar het nieuwe album:
Laatst gewijzigd door Crises op za dec 01, 2012 12:48 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik denk dat ik allergisch ben voor leer... ik heb altijd zo'n koppijn als ik wakker word met m'n schoenen nog aan
Ken ik niet, ben niet zo into die satanische death / black scene, alhoewel je daar ook wel behoorlijk brute bands hebt zoals bijvoorbeeld een Manticore, tering gave band vind ik dat. Zal eens checken dat Nepente.
over old school death metal : De cd van Humanity Delete, never ending nightmares, draait hier dagelijks zijn rondjes. harde plaat. old school death met wat brute crust punk invloeden. lekker man !
HellcommandeR schreef:Laatste tijd weer op de Immolation toer. Wat is "Close To A World Below" toch een beul van een plaat!
Ja lekkere plaat is dat heb 'm laatst ook geluisterd. Binnenkort Here in After ook maar weer eens aanslingeren, vind ik persoonlijk hun beste samen met Dawn in Possession.
Trouwens is die best of van Cryptopsy nog de moeite waard? Ben niet zo heel bekend met deze band.
HellcommandeR schreef:Laatste tijd weer op de Immolation toer. Wat is "Close To A World Below" toch een beul van een plaat!
Ja lekkere plaat is dat heb 'm laatst ook geluisterd. Binnenkort Here in After ook maar weer eens aanslingeren, vind ik persoonlijk hun beste samen met Dawn in Possession.
Trouwens is die best of van Cryptopsy nog de moeite waard? Ben niet zo heel bekend met deze band.
Die best of kan je best laten liggen. Koop gewoon "None So Vile" en je hebt alles wat je nodig hebt van Cryptopsy.
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
Goreaholic schreef:Dan zou je gerust GORGASM, VULVECTOMY, DRAGGED ENTRAILS, NECROPTIC ENGORGEMENT, en EXPURGATE kunnen proberen, Jan. Vooral GORGASM en DRAGGED ENTRAILS zijn super, maar ik vind alle genoemde bands zwaar kick.
Slam blijft ik heerlijk vinden!! Samen met brutal death en grindcore mijn absolute nr 1!!
Potver, kom er nou pas achter dat Insidious Decrepancy ermee gekapt is. Shawn Whitaker zal het wel te druk hebben met zijn andere bandjes. Jammer hoor.
Ah ok. Op Suffocation (tm Pierced From Within) na vind ik al die bands niet boeiend. Ik kan het nog steeds allemaal negeren.
Ik zet "On Pestilent Winds..." nog maar eens op! Dat vind ik nu Death Metal!
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
De nieuwe Centurian is sinds vandaag uit, maar is al een paar dagen te vinden op het internet. Heb 'm nu een paar keer gedraaid en het klinkt behoorlijk goed. Technisch, hard, duister...
MetalJan schreef:Potver, kom er nou pas achter dat Insidious Decrepancy ermee gekapt is. Shawn Whitaker zal het wel te druk hebben met zijn andere bandjes. Jammer hoor.
Ik dacht dat het ook met juridische dingetjes te maken had. Plus geld want de beste man had het nooit.
Bart schreef:De nieuwe Centurian is sinds vandaag uit, maar is al een paar dagen te vinden op het internet. Heb 'm nu een paar keer gedraaid en het klinkt behoorlijk goed. Technisch, hard, duister...
De nieuwe platen van Kraanium, Devourment en Waking the Cadaver gaan alles op dm gebied verpulveren. Andere bandjes kunnen net zo goed ophouden, de paar tracks die ik gehoord heb zijn fakking hard !!!
Die moet ik eigenlijk nog eens luisteren ..maar sinds de zine hier een beetje aan het lopen is krijg ik nogal eens wat toegestuurd wat ik ook nog moet luisteren etc...
en dan heb je ook de favo bands die je regelmatig luistert en dan heb je voor andere dingen bijna geen tijd...hoewel ik de nieuwe centurian wel al wat rondjes heb laten draaien, de tering wat een band!
alhoewel ik hun of purest fire dagen nog steeds het gaafste vind....
Ik vind de zang wat minder op deze plaat....
De muziek is erg fijn
De zang van de demo vind ik nog steeds echt kick....
En die cover van Morbid Angel die ze hebben gedaan vind ik de meest vette Morbid Angel cover ooit.
Cranial schreef:met de nieuwe suffocation,autopsy en immolation dit jaar verwacht ik dat devourment als enige een bliep op de spreekwoordelijke radar gaat zijn....
Immolation vind ik tegenwoordig veel beter dan Suffocation. Suffocation is wat gewoontjes geworden op de laatste platen in mijn ogen. Eigen sound verloren zodat ze klinken als al die andere bands.
Hopen trouwens dan dat immolation weer de baroeg aandoet, dat optreden van de laatste keer was super gaaf.
En nee, ik denk niet dat het tussen mij en Suffocation nog wat gaat worden. Zelfde heb ik ook bijvoorbeeld met een band '
als Pestilence, nooit wat mee gekund haha.