Heavy Metal topic

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Plaats reactie
nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » vr jan 27, 2006 7:31 pm

ach ik raad hem deze nummers aan omdat ze gewoon gaaf zijn:

Conquerors Divine
Whimps And Basterds
Brother To Brother
Metal Forever
Teachers Pet(Venom cover)
Rites of War
Screaming For Metal True
Under The Guillotine (Kreator cover)
The Battleground
Metal To The Metals
The Wiccan
Ride

nou ja nog veel meer, maar dit zijn toch mooie inkomertjes! Live aan te raden.
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Bericht door Hellhammer » vr jan 27, 2006 7:37 pm

Over Manowar gesproken; ik heb vandaag voor het eerst in tijden weereens Kings of Metal opgezet.
Wat is dat toch een briljant album!
Het is haast onmogelijk om niet mee te schreeuwen met Hail & Kill.

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » vr jan 27, 2006 7:48 pm

Hellhammer schreef:Over Manowar gesproken; ik heb vandaag voor het eerst in tijden weereens Kings of Metal opgezet.
Wat is dat toch een briljant album!
Het is haast onmogelijk om niet mee te schreeuwen met Hail & Kill.
Inderdaad, een geweldig album is dat.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » vr jan 27, 2006 8:01 pm

COnquest of Steel, bijvoorbeeld luister ik veel liever dan Goddess, dat vind ik een stuk kekker.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

goud kereltje
Berichten: 101
Lid geworden op: vr dec 23, 2005 8:25 pm

Bericht door goud kereltje » vr jan 27, 2006 8:08 pm

Saxon 747 schreef:COnquest of Steel, bijvoorbeeld luister ik veel liever dan Goddess, dat vind ik een stuk kekker.
Da's ook een onmogelijk vergelijking. Conquest of Steel mag trouwens wel eens een nieuwe cd uitbrengen, want die selftitled is toch wel heel erg lekker. Ik hoop alleen niet dat dan hetzelfde probleem opduikt als wat Metal Inquisitor heeft. Een stijlverandering van 0,0 zodat een tweede cd toch tegenvalt. Erg jammer.
Van Goddess of Desire vind ik vooral Conquerors Divine heel erg sterk. Met als ultieme meezinger nummer 14. Live ook een ontzettend gaaf spektakel.
De eerste twee albums vind ik niet zo. Ik hoop ooit nog eens hun video van Wacken tegen te komen, die schijnt heel erg goed te zijn.

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » vr jan 27, 2006 8:09 pm

ik ken maar 1 nummer van Metal Inquisitor om eerlijk te zijn. En dat is Take Revenge. Dat is toch wel een geweldig nummer hoor!
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » vr jan 27, 2006 8:11 pm

Ja, Metal Inquisitor is erg gaaf. Ik hoop die band nog eens live te zien.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » vr jan 27, 2006 8:11 pm

goud kereltje schreef:[..]


Da's ook een onmogelijk vergelijking. Conquest of Steel mag trouwens wel eens een nieuwe cd uitbrengen, want die selftitled is toch wel heel erg lekker. Ik hoop alleen niet dat dan hetzelfde probleem opduikt als wat Metal Inquisitor heeft. Een stijlverandering van 0,0 zodat een tweede cd toch tegenvalt. Erg jammer.
Van Goddess of Desire vind ik vooral Conquerors Divine heel erg sterk. Met als ultieme meezinger nummer 14. Live ook een ontzettend gaaf spektakel.
De eerste twee albums vind ik niet zo. Ik hoop ooit nog eens hun video van Wacken tegen te komen, die schijnt heel erg goed te zijn.
bedoel je die oude video? is die niet emer te koop bij hun dan? Of bedoel je van 05 de gig op tape? Dat was me een partij een groot feest namelijk midden in de nacht!
www.last.fm/user/robenroll

goud kereltje
Berichten: 101
Lid geworden op: vr dec 23, 2005 8:25 pm

Bericht door goud kereltje » vr jan 27, 2006 8:12 pm

nightwing schreef:ik ken maar 1 nummer van Metal Inquisitor om eerlijk te zijn. En dat is Take Revenge. Dat is toch wel een geweldig nummer hoor!
Ik kraak de band ook niet af. Ik stond versteld toen ik hun eerste album hoorde, geweldig gespeelde heavymetal in oude stijl met een modern likje.
Fan-fucking-tastisch. Maar het tweede album is bijna een kopietje van het eerste. Ik ben geen voorstander van extreme stijlveranderingen maar een exact kopie van een eerdere plaat maakt mij ook niet vrolijk.

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » vr jan 27, 2006 8:12 pm

Saxon 747 schreef:Ja, Metal Inquisitor is erg gaaf. Ik hoop die band nog eens live te zien.
komen op Wacken, wat houdt je tegen :wink:
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » vr jan 27, 2006 8:19 pm

nightwing schreef:[..]


komen op Wacken, wat houdt je tegen :wink:
Joh, dat maakt maar liefst 1 interessante band!
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

nightwing
Berichten: 22593
Lid geworden op: do mar 27, 2003 4:35 pm

Bericht door nightwing » vr jan 27, 2006 8:20 pm

gezellig daar, en komen zat gave bands.
www.last.fm/user/robenroll

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » vr jan 27, 2006 8:22 pm

nightwing schreef:gezellig daar, en komen zat gave bands.
Vanzelf wel, uiteraard. Of ik er naar toe ga, hangt af van de rest van de festivals. Het blijft natuurlijk in Duitsland en er is meer gaafs daar.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Ernst
Berichten: 5031
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » vr jan 27, 2006 8:34 pm

Ik luister nu weer eens Running Wild - Under jolly roger en een wereld gaat voor me open. Wat een fantastische heavy metal! Ik ga ervan uit dat het in dit topic thuishoort, daar ik nog geen piratenmetal topic gevonden heb.

Nog meer aanraders van deze band?

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » vr jan 27, 2006 8:36 pm

Rattlehead schreef:Ik luister nu weer eens Running Wild - Under jolly roger en een wereld gaat voor me open. Wat een fantastische heavy metal! Ik ga ervan uit dat het in dit topic thuishoort, daar ik nog geen piratenmetal topic gevonden heb.

Nog meer aanraders van deze band?
Running Wild lijkt eigenlijk allemaal zo erg op elkaar, dat als je een plaat goed vindt, de rest je ook kan bekoren. Ik zou voor de eerste 4 gaan. Lekkere albums.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » vr jan 27, 2006 8:46 pm

Dat nieuwe is ook erg lekker. Ik denk dan aan The Brotherhood, meer ken ik eigenlijk ook niet van ze.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
dako
Berichten: 23083
Lid geworden op: wo mei 19, 2004 9:52 am
Locatie: Polder

Bericht door dako » vr jan 27, 2006 8:55 pm

Ja, die nieuwe plaat ja, Rogues En Vogue.
Inderdaad, meer van hetzelfde, maar gaaf zat.
Tijd dat ze een keer optreden, verdomme!
sabaton is mijn favoriete epic metal band

Gebruikersavatar
valkyrian
Berichten: 4642
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:54 am

Bericht door valkyrian » vr jan 27, 2006 8:56 pm

jeffrey schreef:Ik luister nu naar Conquerors Divine, de plaat, van Goddess of Desire. Gaaf spul met name de Heavy Metal nummers/stukken, maar er zitten stukken tussen die ik niks vind. Zoals dat nummer Seventh Sight. Wat zijn hun meer Heavy Metal georienteerde platen?
ik vind conquerers divine toch een van hun betere platen. heb ook let us win this war, maar die is zo bagger, staan maar 1 of 2 leuke nummers op

Gebruikersavatar
Jeroen.S
Berichten: 1240
Lid geworden op: ma jan 12, 2004 6:53 pm

Bericht door Jeroen.S » vr jan 27, 2006 10:18 pm

Saxon 747 schreef:Maar jongens, probeer R.A.M. nou eens man! Echt goed spul!
Oe gaaf stuur es wat. Sta op het punt dat ding te kaufen! Zweeds toch? Ik zag hem bij Metal Supremacy, dus hij moet wel tof zijn.

Oja mensen, Vavel is tering gaaf en Lord Vader ook! Ik zal die LP's eens overzetten, dan pomp ik het wel op plek x.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » vr jan 27, 2006 11:38 pm

Rattlehead schreef:Ik luister nu weer eens Running Wild - Under jolly roger en een wereld gaat voor me open. Wat een fantastische heavy metal! Ik ga ervan uit dat het in dit topic thuishoort, daar ik nog geen piratenmetal topic gevonden heb.

Nog meer aanraders van deze band?
(Je zou het Running Wild topic kunnen proberen)

Port Royal en Black Hand Inn worden het meest geprezen. Ga daar verder zou ik zeggen.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » za jan 28, 2006 5:20 pm

Death Or Glory is mijn persoonlijke favoriet, met nummers als 'Renegade', 'Riding The Storm' en 'Bad To The Bone'. De zang van Piet Selck (Iron Savior) lijkt erg veel op de zang van die Rolf, gave zang hebben die lui.

Gebruikersavatar
Jeroen.S
Berichten: 1240
Lid geworden op: ma jan 12, 2004 6:53 pm

Bericht door Jeroen.S » zo jan 29, 2006 12:38 pm

Ik heb het album Sword Of Steel van Vault even overgepompt naar plek x. Downloaden mensen, teringgave zooi!

Edit: hij is nog even bezig met overgooien.

Gebruikersavatar
Harvester Of Sorrow
Berichten: 2807
Lid geworden op: do jul 29, 2004 12:43 pm
Locatie: terneuzen
Contacteer:

Bericht door Harvester Of Sorrow » zo jan 29, 2006 12:39 pm

Rattlehead schreef:Ik luister nu weer eens Running Wild - Under jolly roger en een wereld gaat voor me open. Wat een fantastische heavy metal! Ik ga ervan uit dat het in dit topic thuishoort, daar ik nog geen piratenmetal topic gevonden heb.

Nog meer aanraders van deze band?
blazon stone
Erelid van het [b]''Laat Krijst Krijsen Front''[/b]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0VgCPAqgZdWqnwEbvBQkqRj8vG5I6EOgt2ig8LExxWVoSp!30Ou7voYR3ns97ziu9Up9eBJzPdX22H3WmiYewWisBlhR9gXxBsNbTAg4mkllAtWFCmvbZ*deoDm956qjW/KRIJSTKRIJSTGRAAGklein.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » zo jan 29, 2006 1:29 pm

Thaxll'ssillyia schreef:Ik heb het album Sword Of Steel van Vault even overgepompt naar plek x. Downloaden mensen, teringgave zooi!

Edit: hij is nog even bezig met overgooien.
Je hebt een album in je kont gestopt?
It's the end of time

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » zo jan 29, 2006 6:08 pm

Ik luister op het moment weer eens naar de plaat 'Eternal Dark' van de klassieke Nederlandse heavymetalband Picture. Zeer gaaf album en een zeer gave band, dé Nederlandse heavymetalband bij uitstek. Op Eternal Dark staan zeer gave riffs en melodieen, een echte aanrader!

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » ma jan 30, 2006 4:29 pm

Eru Iluvatar schreef:Ik luister op het moment weer eens naar de plaat 'Eternal Dark' van de klassieke Nederlandse heavymetalband Picture. Zeer gaaf album en een zeer gave band, dé Nederlandse heavymetalband bij uitstek. Op Eternal Dark staan zeer gave riffs en melodieen, een echte aanrader!
Ja, Picture rost enorm. Diamond Dreamer! Heavy Metal Ears!
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » ma jan 30, 2006 4:36 pm

Is 1 van hun net zo gaaf? Ik verwacht deze namelijk spoeig op de deurmat.
Allemaal even normaal doen tegen djent

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » ma feb 13, 2006 8:42 pm

Net ff het eerste album van Goat Horn beluisterd. Dit is echt gaaf, echt orgineel. Je hoort waar ze hun invloeden vandaan hebben, maar het is geen schaamteloos kopieren. Wel wat aan de extreme kant van de Heavy Metal, maar zeker het proberen waard.

http://www.lordsofmetal.nl/showreview.p ... 41&lang=nl


Ik luister nu naar Final Sentence/Finally Sentenced. Dit nummer heeft echt een heerlijk melodielijntje.

http://www.goathorn.com/
Allemaal even normaal doen tegen djent

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » ma feb 13, 2006 9:54 pm

Chekken!
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » ma feb 13, 2006 10:17 pm

Ik zal het eens beluisteren. :wink:

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » di feb 14, 2006 8:35 am

De nummers die op de Myspace zaten vond ik wel lekker klinken. Ik moest even wennen aan de zang, maar ik vind het best gaaf klinken.

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » di feb 14, 2006 2:53 pm

Als je aan die zang gewend bent, zal je merken wat een lekkere zanglijnen het zijn.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
NochdFaol
Berichten: 7664
Lid geworden op: ma nov 08, 2004 3:34 pm
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » di feb 14, 2006 4:02 pm

Het moeten wennen aan een band vind ik een vaag iets, het ligt je of het ligt je niet. Ok soms heb je bands die je vaker moet horen om het goed te vinden. Maar ik zie de term vaker voorbij komen dat je moet wennen aan.
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » di feb 14, 2006 4:05 pm

Het is nogal een aparte strot. Ikzelf vond de zang ook niet van het, maar toen ik gister op de fiets hiernaar luisterde viel me pas op hoe gaaf het eigenlijk wel niet is.

Maar je-moet-eraan-wennen argument wordt idd nogal vaak gebruikt.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » di feb 14, 2006 4:05 pm

NochdFaol schreef:Het moeten wennen aan een band vind ik een vaag iets, het ligt je of het ligt je niet. Ok soms heb je bands die je vaker moet horen om het goed te vinden. Maar ik zie de term vaker voorbij komen dat je moet wennen aan.
Oh, dat heb ik vaker bijvoorbeeld. Je hoort van iedereen dat een band super is, maar na 1 luisterbeurt vind je het niks, terwijl het toch jouw ding is. Dan probeer je het nog een paar keer en op een gegeven moment vind je het toch tof. Zo gaat dat bij mij. Cirith Ungol, bijvoorbeeld. In het begin moest ik vooral enorm wennen aan de zang. Ik vond het niet meteen geweldig, terwijl ik de muziek super vind. Na een tijdje ga je dan toch die zang wel waarderen, maar het is een step forward, het is iets nieuws.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
NochdFaol
Berichten: 7664
Lid geworden op: ma nov 08, 2004 3:34 pm
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » di feb 14, 2006 4:09 pm

Kijk ik begrijp wel hoet het zit maar vind het raar dat het zo vaak voorkomt, is het omdat het inderdaad in jouw Straatje/scene past en het dus gaaf moet vinden of is het echt gemeend? Dat vraag ik me dan af. Ik ken zat bands die ik semi gaaf vind maar na 10x of meer geluisterd te hebben vind ik het er niet veel gaver op worden.
Saxon 747 schreef:[..]

Oh, dat heb ik vaker bijvoorbeeld. Je hoort van iedereen dat een band super is, maar na 1 luisterbeurt vind je het niks, terwijl het toch jouw ding is. Dan probeer je het nog een paar keer en op een gegeven moment vind je het toch tof. Zo gaat dat bij mij. Cirith Ungol, bijvoorbeeld. In het begin moest ik vooral enorm wennen aan de zang. Ik vond het niet meteen geweldig, terwijl ik de muziek super vind. Na een tijdje ga je dan toch die zang wel waarderen, maar het is een step forward, het is iets nieuws.
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.

Gebruikersavatar
Geheim_502
Berichten: 1291
Lid geworden op: di dec 06, 2005 11:57 am
Locatie: Ridderkerk

Bericht door Geheim_502 » di feb 14, 2006 4:11 pm

Gister met Disinter een Saxon DVD (live innocense
the power and the glory) gekeken onder het genot van Bier. Was echt een gave dvd.
FACTA NON VERBA

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » di feb 14, 2006 4:16 pm

Ik heb meestal dat als ik het na 4 beurten nog steeds helemaal niks vind dat het dan ook gewoon helemaal niks is, als ik bij de 3e beurt toch denk dat er wel wat in zit dan gebeurt het soms dat ik het nog helemaal geweldig ga vinden. Kut is dat.
It's the end of time

Gebruikersavatar
NochdFaol
Berichten: 7664
Lid geworden op: ma nov 08, 2004 3:34 pm
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » di feb 14, 2006 4:20 pm

Ja maar wennen aan muziek vind ik vreemd, ik ben gewend aan Marco Borsato enz enz omdat de broertje van mijn vriendin bijvoorbeeld leuk vindt maar ik vind het echt pestmuziek.

Als ik iets hoor wat pakkends is en het klinkt leuk dan vind ik het wel gaaf en ga ik er vaker naar luisteren. Als Ik een band hoor waarin iets zit waar ik me aan irriteer of niet leuk vindt dan probeer ik het daarna nog vaker maar daar aan wennen vind ik vaag. Zal wel aan mij liggen. Komt denk ik omdat ik de term "je moet er even aan wennen" erg vaak voorbij komt. Als het je niet gelijk pakt is het toch minder.
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » di feb 14, 2006 4:25 pm

Wennen is eigenlijk ook gewoon iets negatiefs negeren. Dus behoorlijk vreemd ja.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » di feb 14, 2006 4:26 pm

Naja, ik vond het muzikaal allemaal wel erg gaaf klinken, alleen de zang was even anders dan ik gewend ben, maar naar een paar keer luisteren valt het wel mee.

Gebruikersavatar
NochdFaol
Berichten: 7664
Lid geworden op: ma nov 08, 2004 3:34 pm
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » di feb 14, 2006 4:27 pm

Dragonforce schreef:Wennen is eigenlijk ook gewoon iets negatiefs negeren. Dus behoorlijk vreemd ja.
Hmmm krom uitgelegd wat ik bedoel maar ok ;)

Als iets gewoon slecht is is het slecht en hoe erg ik er aan wil wennen of niet het blijft slecht :)

Je hebt ook bands die goed zijn maar iets hebben waar je inderdaad vaker naar moet luisteren. Maar ik zie de term "wennen" zo vaak voorbijkomen dat ik me dan ga afvragen hoe het zit.
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.

Gebruikersavatar
NochdFaol
Berichten: 7664
Lid geworden op: ma nov 08, 2004 3:34 pm
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » di feb 14, 2006 4:28 pm

Orklord schreef:Naja, ik vond het muzikaal allemaal wel erg gaaf klinken, alleen de zang was even anders dan ik gewend ben, maar naar een paar keer luisteren valt het wel mee.
Gaat niet zo zeer specefiek voor 1 bepaalde band maar om de term "wennen aan".
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » di feb 14, 2006 4:29 pm

NochdFaol schreef:[..]


Gaat niet zo zeer specefiek voor 1 bepaalde band maar om de term "wennen aan".
Dat snap ik. :wink: maar ik heb dat vaak bij de zang, als je een band als Sacred Steel neemt was dat in het begin heel erg wennen zeker als je net het genre begint te verkennen.

Gebruikersavatar
NochdFaol
Berichten: 7664
Lid geworden op: ma nov 08, 2004 3:34 pm
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » di feb 14, 2006 4:31 pm

Ja maar afdoen als het hoort bij de genre terwijl iemand in de band gewoon fout bezig is is vaag eh.
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.

Gebruikersavatar
IROn
Berichten: 4518
Lid geworden op: di mei 18, 2004 2:37 pm
Locatie: Arnhem

Bericht door IROn » di feb 14, 2006 4:56 pm

Dragonforce schreef:Wennen is eigenlijk ook gewoon iets negatiefs negeren. Dus behoorlijk vreemd ja.
Natuurlijk niet, neem nou bier, dat moet je ook leren drinken.
And if you're not down with that, we've got two words for ya...

Gebruikersavatar
Saxon 747
Berichten: 8212
Lid geworden op: vr apr 08, 2005 4:43 pm
Locatie: Hoogvliet (Rotterdam)

Bericht door Saxon 747 » di feb 14, 2006 5:53 pm

Probeer Cirith Ungol eens en je snapt wat ik bedoel.
Fan of the Crazy Old Nigga. Cause he's a nigga!

[img]http://talibkweli.com/sites/beta.talibkweli.com/themes/talib/tags/images/banners/tk_banner_468x60.jpg[/img]

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » di feb 14, 2006 6:04 pm

IROn schreef:[..]


Natuurlijk niet, neem nou bier, dat moet je ook leren drinken.
Maar het is wel slecht voor je :P
It's the end of time

jeffrey
Berichten: 4044
Lid geworden op: di jun 08, 2004 8:23 pm

Bericht door jeffrey » wo feb 15, 2006 5:41 pm

Om even terug te komen op het wennen. Ik denk dat je onderbewust een schets van de band maakt. Hoe die klinkt enzo. En als het niet overeen komt dan krijg je denk ik het wennen. Ik zelf heb vaak zoiets van hmm dat klinkt helemaal niet als ik had gedacht, maar het is toch te leuk om af te zetten.

Of je vind er natuurlijk geen reet aan.
Allemaal even normaal doen tegen djent

Gebruikersavatar
NochdFaol
Berichten: 7664
Lid geworden op: ma nov 08, 2004 3:34 pm
Locatie: Schiedam
Contacteer:

Bericht door NochdFaol » wo feb 15, 2006 5:42 pm

Ja ok maar omdat de term zo vaak wordt gebruikt lijkt het wel om een hoop mensen niet willen dat iets slecht is omdat het hoort bij hun genre of zo.
It´s not the world that is wrong but the way some people tend to think.

Plaats reactie