Thrash/Speed metal IV

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
avenger

Bericht door avenger » di nov 22, 2005 8:14 am

joepie lijstjes :D

persoonlijk vind ik het altijd enorm moeilijk om lijstjes te fabriceren,maar de volgende schijven komen er steeds weer in voor

revenant:prophecies of a dying world
Dark Angel:Darkness descends(Gene Hoglan is GOD)
DBC:Dead brain cells(enorm ondergewaardeerde band)
Agent Steel:Skeptics apocalypse
Anacrusis:suffering hour
Atheist:unquestionable presence
cyclone:inferior to none
Détente:recognize no authority
Forbidden:forbidden evil
infernal majesty:none shall defy
target:Master Project genesis(beste belgische schijf ooit)

voor de rest kunnen mijn lijstjes wel eens verschillen,maar deze albums keren steeds terug :P
rock'till you drop

Oblivion
Contacteer:

Bericht door Oblivion » di nov 22, 2005 9:42 am

Zo ondergewaardeerd is die DBC niet hoor, hij krijgt over t algemeen best hoge cijfers !!!
"Poep, Zweet en Tranen"

[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]

avenger

Bericht door avenger » di nov 22, 2005 9:48 am

Oblivion schreef:Zo ondergewaardeerd is die DBC niet hoor, hij krijgt over t algemeen best hoge cijfers !!!
kan zijn,maar ik ben er intussen achter gekomen dat niet erg veel mensen deze band kennen(behalve hier natuurlijk :D )
trouwens,waar vind je dan eventuele reviews?
rock'till you drop

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » di nov 22, 2005 9:50 am

Ik ken die band niet, ik ga het eens luisteren. :)

Oblivion
Contacteer:

Bericht door Oblivion » di nov 22, 2005 9:52 am

avenger schreef:[..]

kan zijn,maar ik ben er intussen achter gekomen dat niet erg veel mensen deze band kennen(behalve hier natuurlijk :D )
trouwens,waar vind je dan eventuele reviews?
www.metal-archives.com
www.classicthrash.com
"Poep, Zweet en Tranen"

[quote="Fear_Of_The_Dark"]Hij heb een beetje een roggelstem, vind ik eigenlijk wel lache[/quote]

avenger

Bericht door avenger » di nov 22, 2005 9:52 am

Orklord schreef:Ik ken die band niet, ik ga het eens luisteren. :)
vooral doen!

hun eerste schijf is een geweldige knaller van een thrash-schijf,hun opvolger universe is minder(meer experimenteel..)
rock'till you drop

Cathalised
Columnist
Contacteer:

Bericht door Cathalised » di nov 22, 2005 1:00 pm

Favoriete thrashplaten, hmmmm...

Anthrax - Among The Living
Anthrax - Spreading The Disease
Heathen - Breaking The Silence
Onslaught - Power From Hell
S.O.D. - Speak English Or Die
Tankard - Beast Of Bourbon
Tankard - Zombie Attack
Wargasm - Why Play Around

Hier hou ik het maar even bij. Er zijn nog zat dingen die nader beluisterd moeten worden...
Which one of these words don't you understand?

Thousands of miles, two wheels, thirteen reasons.

Meltdown

Bericht door Meltdown » di nov 22, 2005 2:20 pm

-hehe, foutje-
Hêhêh, vishandel Berekoek.

The Horseman

Bericht door The Horseman » di nov 22, 2005 2:49 pm

Een paar van mijn favorieten...

Megadeth - Peace Sells, But Who's Buying
Vio-lence - Eternal Nightmare
Forbidden - Forbidden Evil
[i]Thorns and shroud like it's the coming of the Lord
And I swear to you that I would never feed you pain
But you're staring at me like I'm driving the nails
In your Jesus Christ pose... [/i]

Stillborn
Contacteer:

Bericht door Stillborn » di nov 22, 2005 3:51 pm

Mijn lijstje ligt een beetje in het verlengde van de rest hier, op Anthrax na. Ik zou wel Annihilator - Alice in Hell en Testament - The Legacy daar aan willen toevoegen.
"Maya subjects you..."

Meltdown

Bericht door Meltdown » di nov 22, 2005 4:25 pm

Een hoop van de wat onbekendere releases die hier genoemd worden moet ik nog leren kennen (de bekende ook :lol:), maar tot nu toe ging geen enkele plaat die ik erna hoorde over Overkill's Feel The Fire heen. Onbeschrijflijk haast, wat een fucking atoombom is dat!

Even wat pluspunten op tafel leggen. Dat galopperende ritme in bijna elk nummer, het tempo, de heerschende solo's, het heerlijke ploffende drumgeluid, met drumwerk dat zich niet verplicht voelt om continu vooral snel te spelen (wat me op den duur gaat vervelen), maar ontzettend afwisselend en zo gaaf dat je je hoofd gewoon niet stil kunt houden! De (hier veel cleaner dan later) geweldige, gestoorde vibrato-zang van Blitz die opgewekt en energiek en tegelijk zo meedogenloos klinkt alsof 'ie je ieder moment de keel door kan snijden. Ik hoor serieus een toon van leedvermaak in die stem, wat echt knap gedaan is, en dan gooit 'ie er ook nog een paar van die krijsende uithalen doorheen. Wie krijgt geen rillingen over zijn rug van stukken uit het titelnummer als:

Crawling scratching to stay alive
He's lying on his belly.
One finger needed to rip apart,
The soul Belial carries.
Point your finger, scream in vain,
Not a soul is listening!
Never fast, you'll feel the pain,
Long cold barrel glistning!

Down the dead end street, he strikes to kill the weed.
I call the Devil, laughing as you bleed.

Prepare for your new life.
Satan waits... tonight!!!

Of de bridge:

Higher! Higher! Feel the fire!
She burns at the stake like a witch!
Kill her! Slash her, slit her throat!
There's nothing I dispise more... than a bitch!!!
Burn her tonight!
Run, hide from the Demon's fate,
Too late, the fire is lit!!!

Die zang is geniaal! Soms zo clean en theatraal als een willekeurige Candlemass en dan weer zo bruut en vals als Pleasure To Kill. Echt heerlijk! Er zijn zat andere goede Thrashplaten, maar ze lijken allemaal de constante 'swing' te ontberen die Feel The Fire wél heeft. Het is bijna dansbaar gewoon, echt te apart. Maar wel fantastisch! Overkill hoeft het niet van snelheid of chaos te hebben, aangezien deze plaat qua tempo redelijk tegen Heavy Metal aanligt, ze schrijven gewoon veertig minuten muziek vol geweldige riffs en ritmes. En dat draagt de boel. Het eindresultaat klinkt gemener dan een Eternal Nightmare, een Reign In Blood of een Darkness Descends, zonder daarvoor razendsnel en bruut te hoeven zijn in songstructuur. Overkill creëert die sfeer zelf.
Laatst gewijzigd door Meltdown op di nov 22, 2005 4:42 pm, 5 keer totaal gewijzigd.

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » di nov 22, 2005 4:34 pm

Je gaat wat ver in je verering, maar ergens kan ik het wel met je eens zijn.
Facebook band

All life is temporary - what lasts is consciousness

Last.fm profiel

Meltdown

Bericht door Meltdown » di nov 22, 2005 4:34 pm

Nee, ik meen het.

Dragonforce

Bericht door Dragonforce » di nov 22, 2005 4:36 pm

Kreator - Extreme Aggression
Slayer - Hell Awaits
Anthrax - Spreading The Disease

die luister ik toch het meest van m'n thrash platen, helaas heb ik er veel te weinig
It's the end of time

Lennert
Lult over cdtjes
Contacteer:

Bericht door Lennert » di nov 22, 2005 4:41 pm

Toxik - World Circus
Megadeth - Peace sells... but who's buying?
Skyclad - Wayward sons of mother earth
Kreator - Pleasure to Kill
Exodus - Tempo of the Damned (serieus)
Agent Steel - Skeptics Apocolypse
Helloween -Walls of Jericho (die reken ik als speed/thrash)
Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.

Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."

:' )
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » di nov 22, 2005 4:44 pm

Lennert from hell schreef:Exodus - Tempo of the Damned (serieus)
)
En terecht. Sowieso de beste plaat van Exodus na BBB.
Facebook band

Last.fm profiel

Dragonforce

Bericht door Dragonforce » di nov 22, 2005 4:44 pm

Lennert from hell schreef:Kreator - Pleasure to Kill
Exodus - Tempo of the Damned (serieus)
Pleasure To Kill luister ik ook nog redelijk veel [headbang]

De nieuwe Exodus is trouwens ook erg lekker :P
It's the end of time

The Horseman

Bericht door The Horseman » di nov 22, 2005 4:49 pm

Die bridge van Feel The Fire is inderdaad met zoveel intensiteit gezongen.
Echt heel gaaf !

Meltdown

Bericht door Meltdown » di nov 22, 2005 5:07 pm

KoenM schreef:[..]

En terecht. Sowieso de beste plaat van Exodus na BBB.
Hehe, dat kan ík dan weer niet begrijpen. Een album vol saaie nineties Half-Thrash riffs, gebruikelijke adrenaline-verhogende ritmes vervangen door trage groove die nergens heen gaat en een gebrek aan gave solo's, of solo's an sich, om nog maar niet te spreken van het digitale kutgeluid. Culling The Herd is een goed voorbeeld van dit alles. Of Throwing Down (Up). Man, wat is dat voor shit? Dat begin van Forward March is dan dus wél weer goed, een lekker energiek Thrash deuntje, maar meteen daarna zakt het weer in en krijg je keer op keer die zelfde slaapverwekkende ritmes om de oren met o.a die twee genoemde nummers. Pas tegen het einde met de laatste twee nummers begin de boel een beetje tot leven te komen, en zelfs dan bestaat het gaafste stuk van Impaler nog uit een oude, van Metallica teruggejatte (terecht hoor, dat wel) Trapped Under Ice riff. Doe mij dan maar Fabulous Disaster.

Eigenlijk ben ik het helemaal eens met de review van user ClansMan op metal-archives. Hij verwoordt het beter dan ik dat kan. Ga het maar eens lezen. Waarschijnlijk wordt je er als ToTD-liefhebber pissig van, maar ik stoor me aan precies dezelfde zaken als hij.

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » di nov 22, 2005 5:16 pm

Meltdown schreef:[..]

Hehe, dat kan ík dan weer niet begrijpen. Een album vol saaie nineties Half-Thrash riffs, gebruikelijke adrenaline-verhogende ritmes vervangen door trage groove die nergens heen gaat en een gebrek aan gave solo's, of solo's an sich, om nog maar niet te spreken van het digitale kutgeluid. Culling The Herd is een goed voorbeeld van dit alles. Of Throwing Down (Up). Man, wat is dat voor shit? Dat begin van Forward March is dan dus wél weer goed, een lekker energiek Thrash deuntje, maar meteen daarna zakt het weer in en krijg je keer op keer die zelfde slaapverwekkende ritmes om de oren met o.a die twee genoemde nummers. Pas tegen het einde met de laatste twee nummers begin de boel een beetje tot leven te komen, en zelfs dan bestaat het gaafste stuk van Impaler nog uit een oude, van Metallica teruggejatte (terecht hoor, dat wel) Trapped Under Ice riff. Doe mij dan maar Fabulous Disaster.

Eigenlijk ben ik het helemaal eens met de review van user ClansMan op metal-archives. Hij verwoordt het beter dan ik dat kan. Ga het maar eens lezen. Waarschijnlijk wordt je er als ToTD-liefhebber pissig van, maar ik stoor me aan precies dezelfde zaken als hij.
Ja, maar jij bent die zeikerd die Fuel for hatred van Satyricon nu-metal vond. Tempo of the damned is m.i. zoals Fabulous disaster had moeten klinken. Het zit ongeveer op dezelfde golflengte qua stijl, alleen grijpt FD me nergens naar de strot waar TotD dat al doet met de eerste riff van Scar spangled banner. Die verbetenheid, ongeëvenaard. En dan die hele vieze boze stem van Souza.

Ik krijg de indruk dat mensen black of thrash niet goed kunnen vinden als het niet rammelend geproduceerd is. Dat kán sfeerverhogend zijn hoor, daar zul je mij niet over horen. Maar zo'n strakke plaat als TotD afdoen als een mislukt groovend niemendalletje gaat wel erg ver.
Facebook band

Last.fm profiel

Ernst

Bericht door Ernst » di nov 22, 2005 5:38 pm

Ik ben het met je eens Koen dat TotD zeker niet als mislukt gezien kan worden, doch ben ik het ook zeker met Meltdown eens....de plaat mist sfeer.

Meltdown

Bericht door Meltdown » di nov 22, 2005 5:42 pm

Ja, maar jij bent die zeikerd die Fuel for hatred van Satyricon nu-metal vond.
Haha, ja, dat was ik. Dat was achteraf gezien wel wat overdreven van me.
En met dat laatste begrijp je me even verkeerd, je moet die twee zaken los zien. Ik vind niet dat Tempo of The Damned vol met saaie groove-riffs zit omdát de productie strak is, ik vind de productie strak* én vind de riffs e.d saai. Het was een prima album geweest als de nummers inwendig ook gaaf waren, ik zeg immers ook dat de laatste twee nummers en het begin van FM oké zijn, daar moet je eerlijk in zijn. Ik ben ook weer niet zo closed-minded dat ik alles dat digitaal klinkt automatisch kut vind. Ik vind het album zelf ernaast gewoon geen kont aan, het is vaak geeneens echt Thrash.

* In dit geval vervelend strak, omdat een goede productie niet zo perfect afgesteld hoeft te klinken dat het weer suf wordt. Het hoeft van mij ook helemaal niet rammelend te klinken, ik bedoel, kijk naar Feel The Fire. Dat album is ook gewoon prima luisterbaar, maar daar is ieder drumbeatje te identificeren als een unieke slag, en niet als digitaal plakwerk dat alles hetzelfde laat klinken en iedere keer precies op het juiste moment te horen is. Dat eerste houdt het boeiend, dat laatste is irritant. Bovendien hoef ik maar twee seconden te luisteren om "hee, dit is Feel The Fire" te kunnen zeggen. Het is een uniek geluid dat je vanzelf herkent. Tempo klinkt alsof er ontzettend met de opnames gerommeld is om ieder instrument perfect naast de rest te zetten, want dat zou nodig zijn, maar daarmee is het geluid juist saai en voorspelbaar geworden, dat is de knik. Alles klinkt hetzelfde. Na één nummer weet je al precies hoe de rest klinkt. En als meerdere albums zo geproduceerd worden, kun je ze amper nog uit elkaar houden. Er zit ook geen energie aan dit geluid, zo'n lekkere stoot adrenaline van enthousiast gitaarwerk waar je de voltage van af kunt horen slaan. Het klinkt te gemaakt, zeg maar als een verplichting in plaats van een lolletje en dat vinden veel mensen storend.

Ik zou het nog veel beter willen uitleggen, maar het vinden van de juiste woorden is echt nijpend. Mensen kunnen je zo snel verkeerd begrijpen.. En dan kun je je opnieuw gaan verdedigen. Het voelt voor mij iig niet goed, dat is zeker.

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » di nov 22, 2005 5:54 pm

Ja, maar jij bent die zeikerd die Fuel for hatred van Satyricon nu-metal vond. Tempo of the damned is m.i. zoals Fabulous disaster had moeten klinken. Het zit ongeveer op dezelfde golflengte qua stijl, alleen grijpt FD me nergens naar de strot waar TotD dat al doet met de eerste riff van Scar spangled banner. Die verbetenheid, ongeëvenaard. En dan die hele vieze boze stem van Souza.

Ik krijg de indruk dat mensen black of thrash niet goed kunnen vinden als het niet rammelend geproduceerd is. Dat kán sfeerverhogend zijn hoor, daar zul je mij niet over horen. Maar zo'n strakke plaat als TotD afdoen als een mislukt groovend niemendalletje gaat wel erg ver.

FD is mijn favoriete EXODUS album.....en FD is bovendien absoluut niet brak geproduceerd maar klinkt zelfs vandaag de dag nog vet. Ik hou bovendien helemaal niet van die steriele pro tools producties van tegenwoordig die elke band hetzelfde laat klinken. IK vind dat er in de 80's wel degelijk ook zeer goede producties zijn gemaakt, even geen thrash maar neem AC/DC's "Back in Black" dat klinkt onsterfelijk goed!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » di nov 22, 2005 5:56 pm

Rattlehead schreef:Ik ben het met je eens Koen dat TotD zeker niet als mislukt gezien kan worden, doch ben ik het ook zeker met Meltdown eens....de plaat mist sfeer.
Mee eens maar SHKM zo mogelijk nog meer door het ontbreken van Zetro en bovendien een productie die nagenoeg identiek is....

Stillborn
Contacteer:

Bericht door Stillborn » di nov 22, 2005 6:08 pm

een gebrek aan gave solo's, of solo's an sich
Ehm, dan mag je het saaie riffs vinden en de productie té digitaal...mening is een mening...maar op die plaat staan een paar van de beste solo's die ooit uit het exodus kamp gekomen zijn: Blacklist, Shroud of Urine ,de trippende solo van Forward March, Sealed...en die imo heerlijk meegroovende teringgave solo's van throwing down...

en check die dvd
"Maya subjects you..."

S.Y.L.

Bericht door S.Y.L. » di nov 22, 2005 6:09 pm

mijn lijstje:
Destruction - Infernal Overkill
Slayer - Show No Mercy
Nuclear Assault - Game Over
Sodom - Better Off Dead
Tankard - The Morning After
Celtic Frost - Morbid Tales
Suicidal Tendencies - Suicidal Tendencies
[url=http://www.getthrashed.com][img]http://www.getthrashed.com/media/images/gt-banner-01.jpg[/img][/url]

The Horseman

Bericht door The Horseman » di nov 22, 2005 7:17 pm

Ik heb 'Man Of Straw' van Viking weer eens opstaan.
Fijne thrashplaat blijft dit, de riffs zijn echt van een hoog niveau mijn inziens.
De teksten zijn ook weleens geinig om te lezen.
Overigens vind ik de 'Pat Benater'(ja, zij) cover uitermate geslaagd.
'Hell Is For Children' dus...
Dat nummer komt op het goede moment op het album en de solo's en rustige acoustische stukken zijn erg prettig om aan te horen

Die_Eier_Von_Satan
Contacteer:

Bericht door Die_Eier_Von_Satan » di nov 22, 2005 7:32 pm

Pat Benatar? Tering :lol:
Makin' movies, makin' songs, an' foightin' round the world!

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » di nov 22, 2005 7:50 pm

Ik heb net de nLARGE zending binne en JA de nieuwe TANKARD DVD is een dikke aanrader! jammer dat hij qua publiciteit zo ondergesneeuwd is!

de nieuwe ANNIHILATOR kan ook zeker mijn goedkeuring wegdragen, alleen blijft eeuwig zonde van die zanger!

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » di nov 22, 2005 8:27 pm

Ik las volgens mij op Metal Archives wat slechte dingen over Viking, maar het is dus wel aan te raden?

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » di nov 22, 2005 8:42 pm

ja allebei hun albums zijn erg gaaf, het tweede is minder rommelig en volwassener, doet een beetje aan DARK ANGEL denken mara dan iets gestructureerder en melodieuzer

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » di nov 22, 2005 9:02 pm

Dan ga ik er toch wat van luisteren, net als van Dark Angel trouwens, want dat kom ik overal tegen en ik heb het eigenlijk nog nooit geluisterd. :oops:

Destructor

Bericht door Destructor » di nov 22, 2005 9:52 pm

een aantal favorieten van mij:

Nuclear Assault- Survive
Sodom- Agent Orange
Sepultura- Beneath The Remains
Sadus- Elements of Anger
Protector- Golem
Dark Angel- Darkness Descends
Coroner- R.I.P.
Razor- Evil Invaders
Atrophy- Socialized Hate

Knevelaer

Bericht door Knevelaer » di nov 22, 2005 9:57 pm

Orklord schreef:Ik las volgens mij op Metal Archives wat slechte dingen over Viking, maar het is dus wel aan te raden?
De slechte dingen zijn dat Ron is bekeerd tot het christendom en daarom zijn muziek carriere heeft laten vallen, en dat hij deed alsof hij de broer van Brett Erickssen was, om meer publiciteit te krijgen. Maar muzikaal is het dik in orde!

Doe je die cd niet toevallig weg The Horseman? :roll:
Terug van weg geweest

Orklord
Contacteer:

Bericht door Orklord » di nov 22, 2005 10:02 pm

aah, okeej. De albums kregen daar verder ook niet echt hoge cijfers, maar ik ga het eens luisteren.

Knevelaer

Bericht door Knevelaer » di nov 22, 2005 10:04 pm

Orklord schreef:aah, okeej. De albums kregen daar verder ook niet echt hoge cijfers, maar ik ga het eens luisteren.
Man of straw is trouwens helemaal te downloaden op hun site. De link ervan staat op metal-archives.
Terug van weg geweest

Knevelaer

Bericht door Knevelaer » di nov 22, 2005 10:23 pm

OKay, als we toch met lijstjes bezig zijn, mijn favo thrashplaten:

Viking - Man of Straw
Viking - DO or Die
Sadus - Chemical Exposure
Dark Angel - Darkness Descends
Sabbat - Dreamweaver
Vengeance Rising - Once Dead
Annihilator - Alisson Hell
Pantera - Vulgar Display Of Power (als dat tenminste onder thrash valt)
Exhorder - Slaughter in the Vatican
Morbid Saint - Spectrum of Death
Infernal Majesty - None shall Defy
Overkill - Feel the Fire
Heathen - Breaking the Silence

Best veel dus :P
Terug van weg geweest

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » di nov 22, 2005 10:25 pm

Destructor schreef:een aantal favorieten van mij:

Nuclear Assault- Survive
Sodom- Agent Orange
Sepultura- Beneath The Remains
Sadus- Elements of Anger
Protector- Golem
Dark Angel- Darkness Descends
Coroner- R.I.P.
Razor- Evil Invaders
Atrophy- Socialized Hate

Mooi lijstje, al zou ik Sadus met LAAZ ROCKIT - NOthing's Sacred vervangen en ATROPHY met WARGASM - Why Play ARound, en PROTECTOR met SABBAT's - Dreamweaver, maar god wat moeilijk vind het allemala goeie platen!

Die_Eier_Von_Satan
Contacteer:

Bericht door Die_Eier_Von_Satan » di nov 22, 2005 10:45 pm

In willekeurige volgorde:
Dark Angel - Darkness Descends
Vio-Lence - The Eternal Nightmare
Sodom - Agent Orange
Death Angel - The Ultra-Violence
Razor - Shotgun Justice
Slayer - Reign in Blood
Kreator - Pleasure to Kill (Maar aangezien ik Extreme Aggression steeds meer begin te waarderen, zal dat waarschijnlijk veranderen.)
Tankard - Beast of Bourbon
Exodus - Bonded By Blood
en nog wel wat meer.
Makin' movies, makin' songs, an' foightin' round the world!

sanguis
Contacteer:

Bericht door sanguis » di nov 22, 2005 10:53 pm

valt Arise van Sepultura te vergelijken met beneath the remains en schizo of meer met het latere werk, zoals chaos ad en roots??

KoenM
Contacteer:

Bericht door KoenM » di nov 22, 2005 11:01 pm

Arise is het best te vergelijken met Beneath the remains denk ik. Maar hij klinkt wat netter, en toch is hij wat voller.
Facebook band

Last.fm profiel

!slayer!

Bericht door !slayer! » di nov 22, 2005 11:14 pm

willekeurige volgorde:

Anthrax Among The Living
Heathen Victims Of Deception
Lääz Rockit Annihilation Principle
Slayer Reign In Blood
Toxik World Circus
Vulture Easier To Lie
Wargasm Why Play Around?
Vio-lence Eternal Nightmare
Slayer Seasons In The Abyss
Sabbat Dreamweaver
Over Kill Feel The Fire, Taking Over, The Years Of Decay
Forbidden Forbidden Evil

Dit zijn op het moment een beetje mijn toppers. Moeilijk om een keuze te maken met wat nou echt het beste is.

Assault

Bericht door Assault » di nov 22, 2005 11:16 pm

Knevelaer schreef:[..]

De slechte dingen zijn dat Ron is bekeerd tot het christendom en daarom zijn muziek carriere heeft laten vallen, en dat hij deed alsof hij de broer van Brett Erickssen was, om meer publiciteit te krijgen. Maar muzikaal is het dik in orde!

Doe je die cd niet toevallig weg The Horseman? :roll:
Hij heeft hem, net als de meeste hier gedownload

enforcer
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo nov 23, 2005 7:00 am

Sterker nog bij is Dominee geworden en heeft zijn eigen gemeente ergens in de USA.

avenger

Bericht door avenger » wo nov 23, 2005 8:31 am

Oblivion schreef:Zo ondergewaardeerd is die DBC niet hoor, hij krijgt over t algemeen best hoge cijfers !!!
ben er trouwens achter gekomen dat ze weer tesamen zijn,kijk op www.dbcuniverse.com voor meer informatie...nu maar wachten op nieuw werk van deze band
rock'till you drop

Plaag

Bericht door Plaag » wo nov 23, 2005 11:17 am

Jullie moeten eens even naar dit luisteren, van de nieuwe Demonizer, "The Essence of War":

http://users.skynet.be/demonizer/files/ ... ory666.mp3

http://users.skynet.be/demonizer/files/ ... eofwar.mp3

Lekker raggen.

http://www.demonizer.be
Kop dicht, Thorko

The Horseman

Bericht door The Horseman » wo nov 23, 2005 2:18 pm

Orklord schreef:Ik las volgens mij op Metal Archives wat slechte dingen over Viking, maar het is dus wel aan te raden?
Ja hoor, het krijgt het verwijt teveel op Dark Angel te willen lijken maar zoals Enforcer al zei, het verschilt er toch wel wat van.
Overigens zeg ik dat op basis van 'Man Of Straw'.
Hun debuut ben ik niet mee bekend maar die schijnt wat meer chaos met zich mee te brengen.

sanguis
Contacteer:

Bericht door sanguis » wo nov 23, 2005 2:25 pm

Plaag schreef:Jullie moeten eens even naar dit luisteren, van de nieuwe Demonizer, "The Essence of War":

Lekker raggen.

dat is idd een leuke band, ik heb ze een tijd geleden nog samen met flesh made sin in de little devil in tilburg gezien.

The Horseman

Bericht door The Horseman » wo nov 23, 2005 2:26 pm

Plaag schreef:Jullie moeten eens even naar dit luisteren, van de nieuwe Demonizer, "The Essence of War":

Lekker raggen.

Sorry Plaag, maar ik heb beide nummers na een halve minuut afgezet.
Hier word ik vervelend van.
Het mist de essentie van Thrash.
Dit is voor mij persoonlijk meer wild geraas.
Ik denk dat hier animo voor is, in het black metal topic.

Meltdown

Bericht door Meltdown » wo nov 23, 2005 2:28 pm

Maar wie wil er nu geen wild geraas, in deze tijd, van Sinterklaas?

Gesloten