Thrash/Speed Metal X

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » zo apr 15, 2007 7:38 pm

Lone Starr schreef:Ik persoonlijk zie die 2 powermetal varianten toch altijd gescheiden want US Powermetal verschilt mijns inziens teveel van de Europese variant om het onder hetzelfde genre te laten vallen.

Vandaar mijn reactie.
Dat doe ik zelf ook, maar de rest van de wereld helaas nog niet. Als je echter in voorgaand geval de term power metal leest kun je wel raden om welke variant het gaat.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » ma apr 16, 2007 1:31 am

Van de Ed&Rocco's myspace....

September :

-Agent Steel
-Vicious Rumors
-After All

VEEEEETTT!!!!
Mijn favoriete speedmetal band en mijn favoriete us powermetalband!!!! Wat een No brainer!!!!! Hier ga ik bij zijn!!

http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... D=80783307
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25340
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » ma apr 16, 2007 10:19 am

Edwynn schreef:Bevat de Metal Mind versie van World Circus eigenlijk wel de Wasteland demo?
Nee dat is dan weer vreemd.
Terwijl de Metal Mind edities van Atrophy's beide albums juist wel weer de meeste demo nummers bevatten (en de Displeased versies van die platen hebben dan weer geen extra's )
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22268
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma apr 16, 2007 10:42 am

Lone Starr schreef:Van de Ed&Rocco's myspace....

September :

-Agent Steel
-Vicious Rumors
-After All

VEEEEETTT!!!!
Mijn favoriete speedmetal band en mijn favoriete us powermetalband!!!! Wat een No brainer!!!!! Hier ga ik bij zijn!!

http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... D=80783307
Ik hoorde gisteren dus dat in september Agent Steel, Vicious Rumors én Destruction in Eeklo staan! Als het dán niet uitverkoopt snap ik er niks meer van. (gisteren bij Lääz Rockit maar 2/3 vol)
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » ma apr 16, 2007 11:11 am

KoenM schreef:[..]


Ik hoorde gisteren dus dat in september Agent Steel, Vicious Rumors én Destruction in Eeklo staan! Als het dán niet uitverkoopt snap ik er niks meer van. (gisteren bij Lääz Rockit maar 2/3 vol)
2/3 vol lijkt me voor Lääz Rockit toch best behoorlijk.

Dat Agent Steel & VR gaan touren was al bekend. Als After All er bij komt is dat alleen jammer, wat een klote band is dat toch...
It's the end of time

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22268
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma apr 16, 2007 11:11 am

Dragonforce schreef:[..]
2/3 vol lijkt me voor Lääz Rockit toch best behoorlijk.

Dat Agent Steel & VR gaan touren was al bekend. Als After All er bij komt is dat alleen jammer, wat een klote band is dat toch...
Jamaar: AS en VR mét Destruction. Wat een package man. :)
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Running Wild
Berichten: 200
Lid geworden op: ma jun 12, 2006 6:28 pm
Locatie: Schiedam

Bericht door Running Wild » ma apr 16, 2007 11:16 am

Destruction heeft 07/09 inderdaad een show in Belgie staan, en AS en VR hebben allebei nog een tba European tour staan.

Zou zeer zeker wel een reis naar belgie waard zijn.
"If It's Not In Thy Blood, Thou Will Never Understand"

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22268
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » ma apr 16, 2007 11:23 am

Dragonforce schreef:[..]
2/3 vol lijkt me voor Lääz Rockit toch best behoorlijk.

Dat Agent Steel & VR gaan touren was al bekend. Als After All er bij komt is dat alleen jammer, wat een klote band is dat toch...
Ja, maar het is gewoon jammer, want Lääz Rockit is gewoon een ontzettend goede liveband, en op deze manier maken de organisatoren misschien wel verlies, zodat een volgende keer er waarschijnlijk niet inzit. Men snijdt zijn vingers maar 1 X aan oldschoolbands. Daarom ook dat ik zeg dat het met AS, VR en Destruction wel móet uitverkopen.
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » ma apr 16, 2007 11:58 am

KoenM schreef:[..]


Ja, maar het is gewoon jammer, want Lääz Rockit is gewoon een ontzettend goede liveband, en op deze manier maken de organisatoren misschien wel verlies, zodat een volgende keer er waarschijnlijk niet inzit. Men snijdt zijn vingers maar 1 X aan oldschoolbands. Daarom ook dat ik zeg dat het met AS, VR en Destruction wel móet uitverkopen.
Ik denk niet dat ze met LR verlies maken als het 2/3 vol zit. Met AS, VR & Destruction ligt dat natuurlijk anders, maar zolang die lineup maar op een locatie (per land in ieder geval) samen spelen is de kans dat het uitverkocht raakt wel behoorlijk groot.
It's the end of time

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma apr 16, 2007 7:06 pm

Lääz Rockit lijkt me ook geen band die het voor het geld zou doen. Hooguit een onkostenvergoeding en verder een hoop lol maken.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Municipal Beeste
Berichten: 153
Lid geworden op: do jun 22, 2006 10:57 pm
Locatie: (B)

Bericht door Municipal Beeste » ma apr 16, 2007 7:22 pm

super in Eeklo gisteren, de organisatoren hebben wel de broek gescheurd, minimum 300 betalenden nodig en hooguit 200 aanwezig maar 't was wel supergoed! LR is één van die bands die ik wel kende van naam maar 'k ga dus zeker op zoek naar het goede materiaal v die mannen.
Destructor ook wel lekker eigenlijk, thrashende 40plussers in leder en studs bij tropische temperaturen!
[url=http://www.schizo1.com]PSYCHOTHRASH[/url]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma apr 16, 2007 7:56 pm

:(
Laatst gewijzigd door enforcer op ma apr 16, 2007 7:58 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma apr 16, 2007 7:57 pm

Vorige keer op Dynamo viel Laaz Rockit me erg tegen maar op KIT waren ze echt goed. Toch jammer dat ze niets van "nothing's sacred" speelden dat is en blijft IMO de allerbeste Laaz Rockit CD.

Op zich is die Package met AS en VR natuurlijk erg vet, maar ik kan echt op een of andere manier niet warmlopen voor de nieuwe Agent Steel, is allemaal zo tam en saai, de nieuwe Vicious Rumors vind ik dan alweer een pak beter, maar james Rivera heeft ondertussen al bij zoveel bands de hoer uitgehangen dat zijn stem me onderdehand een beetje de strot uitkomt. Nou ja zijn stem is natuurlijk kikke, maar ik weet niet het lijkt wel of ie bij elke band zingt als hij tijd en zin heeft en waarschijnlijk de financiele vergoeding er naar is. Hij heeft gewoon exclusiviteit verloren door in 6 bands tegelijkertijd te spelen (nou ja ik weet dat ik overdrijf maar je begrijpt de essentie). Destruction tja....ik vind ze sionds de reunie eigelijk ook lang zo gaaf niet meer als vroeger, ik heb ze ontzettend vaak gezien en toen bij het eerste reunie optreden was ik helemaal gek want ik was echt een giga Destruction fan in die tijd, maar dat is echt behoorlijk bekoeld. Ik kan nu meer warmlopen voor een Sabbat die op KIT echt een gigacool optreden neerzetten!

After All vind ik ook geen flikker aan, het stoort me dat ze zo vaak voorprogramma's doen van toffe bands, heb ze daardoor al veel te vaak gezien.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma apr 16, 2007 7:57 pm

Op KIT trouwens een paar leuke dingen gekocht, 2 CD's van Pyrancanda, Duitse thrash, maar klinkt eerder naar vrij cleane thrash met een bay area touch, niet superbijzonder maar zeker ook niet verkeerd, voor die tijd ook zeker vet geproduceerd. De tweede NAPALM "zero to black" wel effe wennen, het debuut (cruel tranquility) klinkt vrij SODOM achtig,l maar deze CD is behoorlijk experimenteel en vrij technisch, niet zo goed als het debuut omdat dat een beetje ten koste van de energie gaat, maar na wat doorbijten toch best aardig. De tweede ASSASSIN "interstellar experience" had ik natuurlijk al maar nu nog maar eens origineel gekocht op steamhammer records, blijft voor mij een superplaat! "disillusion" van LOUDNESS eindelijk op CD weten te bemachtigen, god dat heeft lang geduurt, is geen tharsh maar wel heerlijke Japanse powermetal die wat gemeen heeft met Metal Church, met waanzinnige gitaarpartijen van de heer Takasaki, voor 1984 buitengewoon te noemen. De eerste GANG GREEN ""You Got It" eindelijk op originele Roadrunner persing, wat een toffe plaat zeg. lekkere rappe bierpunk/crossover, nog beter dan "older, budweiser". Nog wat meer shit gehaald maar dat valt niet echt onder het genre.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Municipal Beeste
Berichten: 153
Lid geworden op: do jun 22, 2006 10:57 pm
Locatie: (B)

Bericht door Municipal Beeste » ma apr 16, 2007 8:09 pm

enforcer schreef:De eerste GANG GREEN ""You Got It"
de 1e is "another wasted night" :wink:
[url=http://www.schizo1.com]PSYCHOTHRASH[/url]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma apr 16, 2007 8:29 pm

Municipal Beeste schreef:[..]


de 1e is "another wasted night" :wink:
sorry je hebt gelijk!
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » ma apr 16, 2007 11:54 pm

AGENT STEEL - Alienigma European Tour 2007
(Also appearing VICIOUS RUMORS + AFTER ALL)

September 2007
05.09.07 Wed D Frankfurt @ Nachtleben
06.09.07 Thu NL Weert @ De Bosuil
07.09.07 Fri B Eeklo @ Meetjeslands Metalfest 4 (CC De Herbakker)
08.09.07 Sat NL Noordwijk @ Join
09.09.07 Sun NL Rijssen @ Lucky & Co. (+ Candlemass)
10.09.07 Mon TBA
11.09.07 Tue TBA
12.09.07 Wed TBA
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » ma apr 16, 2007 11:57 pm

Metalheank schreef:
09.09.07 Sun NL Rijssen @ Lucky & Co. (+ Candlemass)
:P Candlemass erbij, ik ook. :D
It's the end of time

Gebruikersavatar
Metalheank
Berichten: 8199
Lid geworden op: zo jul 11, 2004 11:20 am
Locatie: Zutphen

Bericht door Metalheank » di apr 17, 2007 12:03 am

Ik ook, als Visjes en After All er dan maar niet staan. Of het moet lekker vroeg beginnen natuurlijk.
twitter.com/MiddeleeuwsBouw
Vuige automuziek playlist: http://open.spotify.com/playlist/4Rsy2e ... TROREETjMA

avenger
Berichten: 186
Lid geworden op: wo nov 02, 2005 11:02 am
Locatie: somewhere between heaven and hell

Bericht door avenger » di apr 17, 2007 1:56 am

roflol..destruction en co op 5 km van mijn deur??Waar gaan we dat schrijven?Ik ben erbij dan...enkel en alleen voor Agent Steel,Destruction heb ik al meerdere malen gezien,en kunnen me sinds de reunie inderdaad niet echt meer bekoren...Wat AFter All in die package doet,vraag ik me ook af...
Btw:ik ga hier een hoop gedonder mee krijgen,maar ik heb Slaughter nog eens een kans gegeven,maar ze kunnen me echt niet bekoren...Ik kan echter niet uitleggen waarom niet...Er ontbreekt iets.
rock'till you drop

Ernst
Berichten: 5030
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 10:27 am
Locatie: Boedapest

Bericht door Ernst » di apr 17, 2007 7:08 am

Candlemass!!! Dinkla-boys, kan ik eventueel met jullie mee?

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » di apr 17, 2007 10:40 am

Metalheank schreef:Ik ook, als Visjes en After All er dan maar niet staan. Of het moet lekker vroeg beginnen natuurlijk.
Het is op een zondag, dus de kans dat het in de middag is is vrij groot.
It's the end of time

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » di apr 17, 2007 12:53 pm

enforcer schreef: De eerste GANG GREEN ""You Got It" eindelijk op originele Roadrunner persing, wat een toffe plaat zeg. lekkere rappe bierpunk/crossover, nog beter dan "older, budweiser".
Erg gave band inderdaad, ik heb zelf You Got It, I81B4U en Older... Budweiser. Ik baal er wel erg van dat ik hun optreden van vorige week in Dynamo heb moeten missen.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » di apr 17, 2007 1:16 pm

Destructor schreef:[..]


Erg gave band inderdaad, ik heb zelf You Got It, I81B4U en Older... Budweiser. Ik baal er wel erg van dat ik hun optreden van vorige week in Dynamo heb moeten missen.
nou ja aan de ene kant was het erg vermakelijk, aan de andere kant was het muzikaal toch licht teleurstellend.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Orklord
Berichten: 11329
Lid geworden op: vr sep 24, 2004 5:10 pm
Locatie: Krommenie
Contacteer:

Bericht door Orklord » di apr 17, 2007 3:10 pm

MUNICIPAL WASTE have completed work on their second Earache CD, entitled "The Art of Partying". A press release reads: "Sticking it in the face of depressing modern eyeliner fuelled rock with a blatant disregard for their own safety in honour of the thrash party gods and armed with an arsenal of nuclear beer, boogie boards, food fights and steaming riffs, MUNICIPAL WASTE have only one aim: to put the fun back into rock music. Offering lessons in how to party, the notoriously well-experienced beer mad Virginia based band, return with 'The Art of Partying' which is building up to be one of the most anticipated records of the year."

Fresh out of Zeuss' Planet Z studios inb Massachusetts, drummer Dave Witte enthuses: "We couldn't be more stoked with the outcome. Fast, furious and fun all rolled into one...a real animal."

"The Art of Partying" will be released on June 11 via Earache Records.

In advance of the release, MUNICIPAL WASTE will undertake a full European trek in support of THE HAUNTED beginning on April 25 in Tilburg, the Netherlands.
Daar kijk ik wel naar uit!

Gebruikersavatar
Jens
Berichten: 400
Lid geworden op: vr jan 20, 2006 10:38 pm

Bericht door Jens » di apr 17, 2007 5:44 pm

enforcer schreef: After All vind ik ook geen flikker aan, het stoort me dat ze zo vaak voorprogramma's doen van toffe bands, heb ze daardoor al veel te vaak gezien.
Geruchten gaan dat ze daar weleens €€€ voor neertellen...

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » di apr 17, 2007 6:30 pm

Tja dat zou kunnen, alhoewel ik niet weet hoeveel ik daarvan moet geloven. Maar ja het is inderdaad opvallend hoe vaak ze in het voorprogramma van interessante packages staan....Metal Church, Nuclear Assault, Over Kill, Laaz Rockit noem het maar op.

Overigens een interessant ""nieuwtje" uit bronnen dichtbij de band. SODOM schijnt momenteel in de studio te zitten MET Chris Witchunter om de "in the sign of evil" EP opnieuw op te nemen met 7 "bonus" tracks, wat ik hoevan moet denken weet ik nog niet, maar het is tamelijk senasationeel als Tom Angelripper weer zou opnemen met Witchunter......
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Eru Iluvatar
Berichten: 4173
Lid geworden op: wo aug 18, 2004 2:33 pm
Locatie: Groningen

Bericht door Eru Iluvatar » di apr 17, 2007 6:32 pm

Ernst schreef:Candlemass!!! Dinkla-boys, kan ik eventueel met jullie mee?
Ja natuurlijk. Wellicht wordt dat wel een stuk fietsen, maar dat komt wel goed.

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » wo apr 18, 2007 8:59 am

enforcer schreef:Tja dat zou kunnen, alhoewel ik niet weet hoeveel ik daarvan moet geloven. Maar ja het is inderdaad opvallend hoe vaak ze in het voorprogramma van interessante packages staan....Metal Church, Nuclear Assault, Over Kill, Laaz Rockit noem het maar op.

Overigens een interessant ""nieuwtje" uit bronnen dichtbij de band. SODOM schijnt momenteel in de studio te zitten MET Chris Witchunter om de "in the sign of evil" EP opnieuw op te nemen met 7 "bonus" tracks, wat ik hoevan moet denken weet ik nog niet, maar het is tamelijk senasationeel als Tom Angelripper weer zou opnemen met Witchunter......
inderdaad. Verder weet ik niet of een hoop mensen wel zitten te wachten op heropnames van die nummers, of er zouden een hoop veranderingen aan gemaakt moeten worden. Ik ben namelijk van mening dat het bij de In The Sign Of Evil vooral aan de nummers ligt dat het zo brak klinkt en niet zozeer aan de productie.

Daarnaast zie ik een trend ontwikkelen waar ik ook zo mijn twijvels over heb, namelijk het heropnemen van oud materiaal. Testament (alhoewel de uitkomst hier wel erg gaaf was), Destruction en nu Sodom, en waarschijnlijk zijn er nog wel meerdere bands die dit gedaan hebben.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » wo apr 18, 2007 9:20 am

Ik vind in the sign of evil ook niet zo bijzonder, met dezelfde reden als Destructor. Dus als ze de nummers aan zouden passen, dan zou het wel gaaf kunnen worden. Al met al zie ik liever een nieuw Sodom-album verschijnen met nieuwe nummers.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo apr 18, 2007 10:55 am

Destructor schreef:[..]


inderdaad. Verder weet ik niet of een hoop mensen wel zitten te wachten op heropnames van die nummers, of er zouden een hoop veranderingen aan gemaakt moeten worden. Ik ben namelijk van mening dat het bij de In The Sign Of Evil vooral aan de nummers ligt dat het zo brak klinkt en niet zozeer aan de productie.

Daarnaast zie ik een trend ontwikkelen waar ik ook zo mijn twijvels over heb, namelijk het heropnemen van oud materiaal. Testament (alhoewel de uitkomst hier wel erg gaaf was), Destruction en nu Sodom, en waarschijnlijk zijn er nog wel meerdere bands die dit gedaan hebben.
hey, ik ben de erste die zal zggen adt ik gen fan ben van heropgenomen materiaal. maar het gaat hier iig niet om zomaar random opnieuw opnemen, ten eerste gaat het om het opnemen van een comlpeet album en niet om een soort van "best of", en ten tweede bljibaar met de originele drummer die normaliter niet tot de line up behoort. Overigens sluit ik me geheel aan bij brakke nummers als je het over "obssessed by cruelty" zou hebben, maar op "in the sign of evil" staan juist gave nummers die beperkt worden door een (enignszins) brakke productie en gelimiteerde vaardigheden, niet voor niets spelen ze vaak nog 3 van de 5 nummers van de EP live, ze zijn net zo "klassiek" als een "tormentor" van Destruction of "flag of hate" van Kreator.

Heropnemen is geen trend van de laatste jaren, het is al veel langer aan de gang denk aan Runnning Wilds "first years of piracy", Gamma Ray "a blast from the past" de Venom en Saxon heropnames, om maar te zwijgen van bands die een enkel nummer hebben heropgenomen op een actuele plaat (tankard, exodus etc etc) om er maar een paar te noemen. Idd de Testament was erg geslaagd, ik wacht dus af voor ik een oordeel vel.
Laatst gewijzigd door enforcer op wo apr 18, 2007 11:06 am, 2 keer totaal gewijzigd.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » wo apr 18, 2007 11:01 am

innuendo schreef:Ik vind in the sign of evil ook niet zo bijzonder, met dezelfde reden als Destructor. Dus als ze de nummers aan zouden passen, dan zou het wel gaaf kunnen worden. Al met al zie ik liever een nieuw Sodom-album verschijnen met nieuwe nummers.
Tuurlijk, eens! maar j moet bedenken dat ze dit jaar heel veel gaan touren o.a. een Australie/Nieuw zeeland en verre Oosten tour is bevestigd, de festivals en Zuid-Amerika zitten in de planning alsmede een gerucht over eenwteede hell comes to your town tour met iig Destruction en wellicht Kreator iig voor de USA. Ze zijn druk bezig met hun nieuwe DVD en het laatste album ligt og geen jaar achter ons, ik denk dat we een nieuw album nog niet moeten verwachten. IK zat te hopen op een cover CD ofzo, maar goed een release is beter dan geen release, zoals ik al zei ik wacht het af, kan ebst wel eens een leuke CD worden, zeker ook vanwege de 7 bonustracks.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Lone Starr
Berichten: 6203
Lid geworden op: ma jun 16, 2003 5:25 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Lone Starr » do apr 19, 2007 8:09 pm

Cover cd's vind ik meestal niet boeiend. Een cover op een album is geen probleem en meestal wel leuk maar om nou een complete release met alleen covers te krijgen vind ik niet zo geweldig.

Een compleet oud album opnieuw opnemen daarentegen lijkt me wel tof.
"Do is die Bahnhof!!"

[img]http://lastfm.obsessive-media.de/weekly/10x2/guidolemmens.jpeg[/img]

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » za apr 21, 2007 5:58 pm

Voor degenen die nog steeds op zoek zijn naar Laaz Rockit's Nothing'$ $acred: je kunt 'm voor 12 euro bestellen op dis-order.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » za apr 21, 2007 6:02 pm

innuendo schreef:Voor degenen die nog steeds op zoek zijn naar Laaz Rockit's Nothing'$ $acred: je kunt 'm voor 12 euro bestellen op dis-order.
Een bootleg zeker?
It's the end of time

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » za apr 21, 2007 6:04 pm

Geen idee. Als je het zeker wilt weten, zul je ze moeten mailen.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » za apr 21, 2007 6:07 pm

innuendo schreef:Geen idee. Als je het zeker wilt weten, zul je ze moeten mailen.
Nee, ik heb m al. Maar zover ik weet is ie allang out of print, en bij dis-order hebben ze wel vaker bootlegs...
It's the end of time

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » za apr 21, 2007 6:10 pm

Ik heb 'm laatst besteld bij LSP


Toen ik 'm kreeg zat er het schijfje van City's gonna burn in. En nog steeds geen mail terug gehad van hun, binnenkort maar weer eens mailen. Dat het een Japanse import is maakt me geen reet uit. De teksten staan er in het engels en japans in.
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » za apr 21, 2007 7:49 pm

Ik heb ook die Japan import fan Nothing$ $acred, Canyon Records als ik mij niet vergis.

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » za apr 21, 2007 7:55 pm

Destructor schreef:Ik heb ook die Japan import fan Nothing$ $acred, Canyon Records als ik mij niet vergis.
Als je deze hebt, bezit je de originele:

NOTHINNG SACRED PONY CANYON PCCY-00330 1992

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » za apr 21, 2007 8:00 pm

het cat. nummer klopt alleen staat er 1991 i.p.v. 1992 op.

Gebruikersavatar
!slayer!
Berichten: 3729
Lid geworden op: za okt 11, 2003 5:42 pm
Locatie: Zevenaar

Bericht door !slayer! » za apr 21, 2007 8:04 pm

Destructor schreef:het cat. nummer klopt alleen staat er 1991 i.p.v. 1992 op.
Dat zou kunnen. Lijkt erop dat je de originele hebt, maar die zul je wel niet bij dis-order ofzo gehaald hebben lijkt me :wink: .
Toevallig ook nog OBI erbij?

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » za apr 21, 2007 8:08 pm

nee niet bij Dis-order (Duh 8) ), bij de Plaatboef in Rotterdam heb ik em gekocht. En nee helaas geen OBI.

Gebruikersavatar
Dragonforce
Berichten: 4354
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 11:56 am
Locatie: Down Town

Bericht door Dragonforce » zo apr 22, 2007 1:01 pm

Hoe weet je dan dat het de Japanse import versie is?
It's the end of time

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » zo apr 22, 2007 1:22 pm

omdat er in het boekje en op de achterkant in het japans geschreven is.

Gebruikersavatar
innuendo
Lult over cdtjes
Berichten: 22677
Lid geworden op: zo dec 08, 2002 10:49 pm
Locatie: Eindhoven

Bericht door innuendo » ma apr 23, 2007 10:16 am

Ik heb afgelopen weekend weer flink genoten van Sacred Reich's The American way. Als ik zo op i'net rondsnuffel zie ik dat maar weinig mensen mijn mening delen. Wat vinden jullie van de plaat?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » ma apr 23, 2007 10:36 am

Ik vind het een erg goed album. Er staan naar mijn mening gewoon erg gave nummers op.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma apr 23, 2007 1:07 pm

Ik vind het (veruit) het beste Laaz Rockit album, op het oudere werk is het allemaal nog best wel "corny" en clichematig (wat ze compenseerden met de live act), maar op "nothings sacred" is het echt vlammen!

Het Gack album uit 1993 is ook niet onaardig, helaas is daar de snelheid een beetje verwenen, maar ja in die periode was "groove" metal a la pantera het enige metalantwoord op de grunge manie.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gebruikersavatar
Destructor
Berichten: 1890
Lid geworden op: zo mei 15, 2005 3:00 pm
Locatie: Bleiswijk

Bericht door Destructor » ma apr 23, 2007 3:31 pm

Helemaal mee eens. Naast Nothing$ $acred vind ik Annihilation Principle en Know Your Enemy ook nog goed te pruimen, maar de albums daarvoor vind ik geen bal aan.

Gebruikersavatar
enforcer
Berichten: 3806
Lid geworden op: wo jul 23, 2003 11:11 am
Locatie: delft
Contacteer:

Bericht door enforcer » ma apr 23, 2007 3:38 pm

Ja ik vind op al hun albums wel een aantal aardige tot goede nummers staan, amar op nothings sacred is alles vet. Op Annihilation principle staan nog een aantal echte vullers, ook is de productie van Michael Rosen erg stijfjes. Dat was van oudsher al de kritiek op laaz Rockit, een prima liveband, maar die energie hebben ze nooit op plaat kunnen vangen.
Thrash Core Fanatics, Furious Thrashcore!

[url]http://www.facebook.com/thrashcorefanatics[/url]

Gesloten