Het Grote Iron Maiden Topic
- ruben somewhere online
Beste openers van Maiden albums in mijn ogen: Aces High en Caught Somewhere in Time. Wildest Dreams is een leuk nummer voor een B-kant, maar als opener voor een album voorspeld dat niet veel goeds voor de rest van het Dance of Death album. Moet je eens kijken naar de tourposter van hun aankomende tournee.

Mijn reactie: Dit is toch om te janken, wat een belachelijke kut poster zeg. Te lelijk voor woorden zeg! Je zou haast denken dat Maiden in de schulden zit. Ben bang dat de cover van hun aankomende album net zo kut wordt of erger dan dat. Uit protest download ik het album ipv kopen. Voor het artwork is het de moeite niet waard. Vergeet niet: De Maiden albums met heerschend artwork waren ook de beste Maiden albums. Zegt genoeg lijkt me.

Mijn reactie: Dit is toch om te janken, wat een belachelijke kut poster zeg. Te lelijk voor woorden zeg! Je zou haast denken dat Maiden in de schulden zit. Ben bang dat de cover van hun aankomende album net zo kut wordt of erger dan dat. Uit protest download ik het album ipv kopen. Voor het artwork is het de moeite niet waard. Vergeet niet: De Maiden albums met heerschend artwork waren ook de beste Maiden albums. Zegt genoeg lijkt me.
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
mmmmm poster is lelijkruben somewhere online schreef:Beste openers van Maiden albums in mijn ogen: Aces High en Caught Somewhere in Time. Wildest Dreams is een leuk nummer voor een B-kant, maar als opener voor een album voorspeld dat niet veel goeds voor de rest van het Dance of Death album. Moet je eens kijken naar de tourposter van hun aankomende tournee.
maar vind wildest dreams zeker een goed nummer, idd geen wereld klassieker maar wel eens leuke singel en een leuk kort nummer
ik heb wel hoge verwachtingen van het nieuwe album hoor
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- ruben somewhere online
wat een bullshit. Ja, die tourposter is lelijk, en wat ik vandaag hoorde is dat de albumvoorkant er redelijk op lijkt dus die zal ook lelijk zijn.
Echter, een album niet kopen om de lelijke hoes is de grootste onzin ooit.
Aangezien je alleen nog maar Wildest Dreams gehoord hebt, wat een redelijk standaard Maiden nummer is, moet je gewoon je mond houden en zeker niet speculeren over de rest van het album. Ook al zou een album vol staan met zulke nummers, dan nog is het al beter dan het meeste wat er uit komt.
Echter, een album niet kopen om de lelijke hoes is de grootste onzin ooit.
Aangezien je alleen nog maar Wildest Dreams gehoord hebt, wat een redelijk standaard Maiden nummer is, moet je gewoon je mond houden en zeker niet speculeren over de rest van het album. Ook al zou een album vol staan met zulke nummers, dan nog is het al beter dan het meeste wat er uit komt.
- ruben somewhere online
Feit: Lelijk album cover=slecht album. Het verleden heeft dat bewezen. Wat bedoel je eigenlijk met:"dan nog is het al beter dan het meeste wat er uit komt"?
EDIT: met lelijk album cover=slecht album bedoel ik dus de Maiden albums natuurlijk voor alle duidelijkheid.
EDIT: met lelijk album cover=slecht album bedoel ik dus de Maiden albums natuurlijk voor alle duidelijkheid.
Laatst gewijzigd door ruben somewhere online op vr jul 25, 2003 10:39 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
pure onzin, walg er van, wat een nep feitruben somewhere online schreef:Feit: Lelijk album cover=slecht album. Het verleden heeft dat bewezen. Wat bedoel je eigenlijk met:"dan nog is het al beter dan het meeste wat er uit komt"?
en jah een maiden cd is nog altjid beter dan het gros van releases dat uitkomt op een jaar
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- ruben somewhere online
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Hmmm, kvind iig de single WD niet geweldig, tekstueel boeit het me niet zo en het refrein is me iets te vrolijk... maar Bruce zingt nog steeds prima en muzikaal zit het natuurlijk top in elkaar (speelt Smith de solo?) De singles boeien me toch vaak het minste, ik ga ervanuit dat het album wel goed zal worden
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Heer Petomaan
Lul niet!!!ruben somewhere online schreef:Feit: Lelijk album cover=slecht album. Het verleden heeft dat bewezen. Wat bedoel je eigenlijk met:"dan nog is het al beter dan het meeste wat er uit komt"?
- ruben somewhere online
H speelt idd de solo.Lennert from hell schreef:Hmmm, kvind iig de single WD niet geweldig, tekstueel boeit het me niet zo en het refrein is me iets te vrolijk... maar Bruce zingt nog steeds prima en muzikaal zit het natuurlijk top in elkaar (speelt Smith de solo?) De singles boeien me toch vaak het minste, ik ga ervanuit dat het album wel goed zal worden
- ruben somewhere online
- Heer Petomaan
- ruben somewhere online
- Heer Petomaan
- yesferro
- Contacteer:
nicko is anders ook olijk en vrolijk aan het wezen in NY:http://www.nypost.com/news/regionalnews/1612.htm
-We're here to make metal, Black metal, blacker then the blackest black, times infinity- Nathan Explosion
- Heer Petomaan
July 27, 2003 -- The latest smash hit for heavy metal masters Iron Maiden has come in a parking lot.
The legendary band's drummer, Michael "Nicko" McBrain, 51, was arrested on an assault charge yesterday after he allegedly got angry at a Jones Beach Theater parking attendant and struck him with his Jaguar, cops said.
The long-maned musician was apparently miffed after the attendant, who didn't recognize the aging rocker, demanded to see a parking pass for the V.I.P lot outside the theater, said Maj. Richard O'Donnell of the New York State Park Police.
O'Donnell said McBrain arrived at Jones Beach around 8:30 p.m. for the group's concert, and was stopped as he entered the exclusive parking area.
After a confrontation with the 30-year-old worker over credentials, the park employee stood in front of McBrain's car, blocking the lot entrance.
"The employee said Mr. McBrain struck him in the legs," O'Donnell said.
The man backed up, but stayed in front of the car. McBrain, told him to "move or he would hit him again," O'Donnell said.
The man refused to budge, and McBrain surged the car forward again, nailing him and causing the man to fall forward on the car's hood.
Concert security who witnessed McBrain's antics contacted the police on site, and McBrain was arrested.
After he was given a desk appearance ticket, he returned to the theater and joined his bandmates on stage in time for their performance.
McBrain must return to Long Island for a Sept. 16 court date.
His victim suffered minor injuries to his legs and right hand.
Hahaha!!! :trui:
The legendary band's drummer, Michael "Nicko" McBrain, 51, was arrested on an assault charge yesterday after he allegedly got angry at a Jones Beach Theater parking attendant and struck him with his Jaguar, cops said.
The long-maned musician was apparently miffed after the attendant, who didn't recognize the aging rocker, demanded to see a parking pass for the V.I.P lot outside the theater, said Maj. Richard O'Donnell of the New York State Park Police.
O'Donnell said McBrain arrived at Jones Beach around 8:30 p.m. for the group's concert, and was stopped as he entered the exclusive parking area.
After a confrontation with the 30-year-old worker over credentials, the park employee stood in front of McBrain's car, blocking the lot entrance.
"The employee said Mr. McBrain struck him in the legs," O'Donnell said.
The man backed up, but stayed in front of the car. McBrain, told him to "move or he would hit him again," O'Donnell said.
The man refused to budge, and McBrain surged the car forward again, nailing him and causing the man to fall forward on the car's hood.
Concert security who witnessed McBrain's antics contacted the police on site, and McBrain was arrested.
After he was given a desk appearance ticket, he returned to the theater and joined his bandmates on stage in time for their performance.
McBrain must return to Long Island for a Sept. 16 court date.
His victim suffered minor injuries to his legs and right hand.
Hahaha!!! :trui:
- ruben somewhere online
Brute actie. O ja, screenshots van de nieuwe video Wildest Dreams: http://www3.sympatico.ca/hatebreeder/maiden/index.html
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Wow, dat waren nog eens tijden idd!
Nee, mijn favo maiden clips zijn Holy smoke omdat hij zo lekker melig is en Wasted years. Die laatste zit gewoon mooi in elkaar met al die veranderende eddies
Nee, mijn favo maiden clips zijn Holy smoke omdat hij zo lekker melig is en Wasted years. Die laatste zit gewoon mooi in elkaar met al die veranderende eddies
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
- Sven Mesman
Hmm die screenshots doen mij aan Carmageddon 2 denken...
(en daar deed Maiden ook en de soundtrackt voor
)
Anyways leukste clip in mijn ogen ook Holy Smoke, maar het mooiste nummer van Maiden is en blijft Flight of Icarus...
Heersch
(en daar deed Maiden ook en de soundtrackt voor

Anyways leukste clip in mijn ogen ook Holy Smoke, maar het mooiste nummer van Maiden is en blijft Flight of Icarus...
Heersch
Reality is an illusion created by the lack of alcohol.
Love is an illusion created by the lack of common sense.
Love is an illusion created by the lack of common sense.
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Wel een gigantisch mooie solo.
Mijn favo blijft Caught somwhere in time
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Niet iedereen heeft een goede smaak moet je maar denken...
De muziek telt, das waar
De muziek telt, das waar
- Sven Mesman
- ruben somewhere online
Beste opener in mijn ogen van een Maiden album. Vooral de duelerende solo's van Smith en Murray doet het nummer naar een absolute hoogtepunt tillen. Jammer dat die nummer nog te vaak wordt onderschat en ook het album zelf in het algemeen. Somewhere in Time is mijn favoriete album, vooral omdat het zo aparte sfeer heeft.Lennert from hell schreef:Wel een gigantisch mooie solo.
- ruben somewhere online
Derek Riggs werkt niet meer voor Maiden na onenigheid met betrekking tot de cover van BNW. Trouwens, de tekeningen van Derek waren na Seventh Son toch al aan de lelijke kant. Kwam o.a. doordat hij het beu was om Eddie's te tekenen en dat hij niet voor andere bands mocht werken. Snap niet dat ze die Melvyn Grant niet hebben ingehuurd die ook de cover maakte voor Fear of the Dark, want die cover heerschte.Grishnákh schreef:kan iemand ff Derek Riggs bellen, want lijkt echt nergens op
- ruben somewhere online
- ruben somewhere online
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
jaja, neem dan niet zo'n avatarruben somewhere online schreef:[..]
Met het eerste ben ik het zeker mee eens.

- ruben somewhere online
Slik. Wat een aanfluiting zeg!
Laatst gewijzigd door ruben somewhere online op ma jul 28, 2003 7:57 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- ruben somewhere online