Nieuw festival: Loud From The South - eind augustus

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
number_17

Bericht door number_17 » zo aug 31, 2008 11:34 pm

Bastiaan schreef:Mooie foto, wat denk je, komt er een volgende editie afgaande op bezoekersaantallen?
50/50
Er moet heel wat veranderen.
En de prijs moet lager.
Anders komt er misschien nog een deel 2, maar zeker geen deel 3 meer.

Wel mooi, iemand die achter een kraam zat sprak mij vandaag aan omdat ik een festival shirt droeg. Hij wilde weten wat de bezoekersaantallen waren.
Toen ik het hem vertelde begon die te lachen en zei hij dat hij blij was niet te zijn gegaan. :lol:
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » zo aug 31, 2008 11:39 pm

number_17 schreef:Wel mooi, iemand die achter een kraam zat sprak mij vandaag aan omdat ik een festival shirt droeg. Hij wilde weten wat de bezoekersaantallen waren.
Toen ik het hem vertelde begon die te lachen en zei hij dat hij blij was niet te zijn gegaan. :lol:
Ik begrijp dat sneue leedvermaak niet... dit soort initiatieven moet je koesteren - ook al is de opzet helemaal verkeerd.
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

number_17

Bericht door number_17 » zo aug 31, 2008 11:44 pm

the true Thorko schreef:[..]
Ik begrijp dat sneue leedvermaak niet... dit soort initiatieven moet je koesteren - ook al is de opzet helemaal verkeerd.
Heb een shirt gekocht, en een poster hier op mijn kamer hangen, en bij een eventuele deel 2 ga ik gewoon weer.
Maar hoe hij het bracht vond ik gewoon geinig.
[url=http://ashladan.be]Mijn E-zine[/url]
[url=http://www.last.fm/user/Thurisazz/]Last.fm[/url]

Bastiaan
Contacteer:

Bericht door Bastiaan » zo aug 31, 2008 11:53 pm

Ik denk dat ieder metalminnend persoon dit soort initiatieven toejuicht. Maar een organisatie moet wel reeel blijven. Over alles wordt nagedacht, dus ook over bijvoorbeeld de prijs. Er is bewust gekozen voor dit bedrag, en niet 10/15/20 eur minder, wat de reden daarvoor ook mag zijn. Misschien is het logisch voor hen omdat ze anders niett uit de onkosten komen, maar het leek me op voorhand duidelijk dat de prijs aan de hoge kant was. Had er overigens best naar toe willen gaan, een mooie lineup was het zeker.
'Mijn leven is net een sprookje. Altijd als ik thuis kom zit die heks op de bank.'

Elessar
Contacteer:

Bericht door Elessar » ma sep 01, 2008 12:46 am

Precies. Dat zei ik destijds ook al.
Een band als Soulfly hadden ze moeten laten zitten. Dat scheelt sowiezo al een hoop poen. Zou Carcass dan een geschikte headliner geweest zijn? Misschien.
Maar een hoop jongere fans kennen het wellicht niet (genoeg). Ze hadden een headliner als Exodus of Sodom moeten nemen. Erg bekend bij vrijwel elke generatie. En ook nog een stuk goedkoper.
KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?

"Wat?"

Ja dus.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/

The Wörld Is Yours

the true Thorko

Bericht door the true Thorko » ma sep 01, 2008 1:06 am

Elessar schreef:[..]

Een band als Soulfly hadden ze moeten laten zitten. Dat scheelt sowiezo al een hoop poen. Zou Carcass dan een geschikte headliner geweest zijn? Misschien.
Maar een hoop jongere fans kennen het wellicht niet (genoeg). Ze hadden een headliner als Exodus of Sodom moeten nemen. Erg bekend bij vrijwel elke generatie. En ook nog een stuk goedkoper.
Probleem blijft dat metal niet mainstream genoeg is om een klein festival over alle subgenres heen te organiseren. De entree was gewoon te hoog voor één band, maar dat is wel waar je op gokt met een brede voor-elk-wat-wils opzet.
I'm not sick... I'm evil!

Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.

MMayo

Bericht door MMayo » ma sep 01, 2008 7:44 am

Gilbert schreef:[..]
Inderdaad, als je dat weet, waarom suggereer je dan dat "autistische kinderen die 3 dagen zonder aandacht zitten" zich op een bepaalde manier gedragen? Zo'n generaliserende opmerking stuit mij tegen de borst. Daarbij was jouw opmerking zeer onduidelijk. Ik vatte het op als dat je denkt dat zwaar autistische kinderen veel aandacht willen hebben (wat in de regel juist niet zo is), maar blijkbaar bedoel je dat ze veel zorg nodig hebben.
Je vatte het anders goed op hoor, de bedoeling van meneer 17 met zijn opmerking. En inderdaad, die opmerking sloeg nergens op.

@Tokus
Klote is dat met dat licht.

Took
Contacteer:

Bericht door Took » ma sep 01, 2008 8:31 am

Probleem blijft dat metal niet mainstream genoeg is om een klein festival over alle subgenres heen te organiseren.
Nou, bij LFTS viel dat best mee. Gothic, black en brute death (Carcass kwam het dichtste in de buurt?) was er niet; het merendeel sloot best aardig bij elkaar aan.
Gezien het thrash-verleden van dhr Cavalera was Soulfly ook niet zo'n hele vreemde eend in de bijt, ook omdat de laatste paar albums een stuk minder van die rimboemuziek zijn dan de eerdere.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

earik mortem
Contacteer:

Bericht door earik mortem » ma sep 01, 2008 9:32 am

Took schreef:Om foto's te nemen was het trouwens wel hel, als je geen flitser mee had. Het hoofdpodium had welgeteld 2 lampen voor het podium hangen, bij het kleinere podium hingen er nog een paar meer maar ook daar was het geen vetpot.

Afbeelding
Hey Took, mooie foto. toevallig meer foto's gemaakt, bv van de eerste band :wink: :wink:
fuck off and die

Took
Contacteer:

Bericht door Took » ma sep 01, 2008 9:38 am

hehe yep, jullie staan er wel op hoor. Net als op Dokk'em Open Air, waarvan ik deze week hoop m'n verslag klaar te hebben. Eigenlijk was het m'n bedoeling dat gister te doen, maar toen kwam er helemaal niks van.
http://www.metalfan.nl
yowannuzz schreef: Took is de man, de alpha en de omega.

earik mortem
Contacteer:

Bericht door earik mortem » ma sep 01, 2008 11:51 am

Took schreef:hehe yep, jullie staan er wel op hoor. Net als op Dokk'em Open Air, waarvan ik deze week hoop m'n verslag klaar te hebben. Eigenlijk was het m'n bedoeling dat gister te doen, maar toen kwam er helemaal niks van.
Ah cool, is er en manier om aan die pix te komen?

Ik vond LFTS een geslaagd feest BTW, mooi programma (afwisselend), CARCASS, lekkere sfeer, CARCASS en natuurlijk CARCASS.

En oei wat was ik blauw toen we de auto inrolden...... :?
fuck off and die

Achrome Moments
Contacteer:

Bericht door Achrome Moments » ma sep 01, 2008 4:18 pm

Ook ik heb gefotografeerd op LFTS. Online staan: Soulfly, Carcass, Laaz Rockit, Sabbat, Dark Tranquillity en natuurlijk The Lucifer Principle :wink:

www.achromemoments.nl

De gehele fotoserie van het festival is vanaf dinsdag te zien op www.musicfrom.nl
Concertphotography, Black & White Photography, and more...
www.achromemoments.nl

MetalTuupLimburg
Contacteer:

Bericht door MetalTuupLimburg » ma sep 01, 2008 5:37 pm

Amen

earik mortem
Contacteer:

Bericht door earik mortem » ma sep 01, 2008 6:17 pm

Achrome Moments schreef:Ook ik heb gefotografeerd op LFTS. Online staan: Soulfly, Carcass, Laaz Rockit, Sabbat, Dark Tranquillity en natuurlijk The Lucifer Principle :wink:

www.achromemoments.nl

De gehele fotoserie van het festival is vanaf dinsdag te zien op www.musicfrom.nl
mooie foto's! mooie actie bij Soulfly :shock:
Laatst gewijzigd door earik mortem op ma sep 01, 2008 6:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
fuck off and die

gloomy88

Bericht door gloomy88 » ma sep 01, 2008 6:25 pm

Was een leuk feestje.
Jammer dat het zo duur was maarja je kunt niet alles hebben en carcass heerste zeker :twisted:
Hoeveel bezoekers waren er uiteinlijk?
[img]http://media.nuclearblast.de/openx/www/images/fd395dc9a150325eaefd6903672007d5.gif[/img]

earik mortem
Contacteer:

Bericht door earik mortem » di sep 02, 2008 8:35 am

fuck off and die

Eus
Contacteer:

Bericht door Eus » di sep 02, 2008 1:03 pm

ha ha, je was me voor, bij deze nog een kleine selectie!!

The Lucifer Principle
Afbeelding

Evile
Afbeelding

Darkane
Afbeelding

Norther
Afbeelding

Dark Tranquillity
Afbeelding

Carcass
Afbeelding

Laaz Rockit
Afbeelding

Soulfly
Afbeelding

De rest is te vinden op mijn website: [/img]http://www.metal-experience.com

earik mortem
Contacteer:

Bericht door earik mortem » di sep 02, 2008 7:13 pm

mooie pix eus!
fuck off and die

Pim
Contacteer:

Bericht door Pim » wo sep 03, 2008 3:14 pm

Ik ben op lfts mijn digitale camera (Sony) verloren/vergeten. Hij is door de organisatie helaas niet gevonden. Ik snap dat het aantrekkelijk is om zo'n ding te houden als je hem vindt, maar als iemand hem gevonden heeft of weet dat iemand hem heeft dan hoor ik dat graag.

CTTS
Contacteer:

Bericht door CTTS » wo sep 03, 2008 3:43 pm

Als ik de verhalen moet geloven scheelt het niet veel wat Soulfy en Carcass moeten kosten.

sal
Contacteer:

Bericht door sal » wo sep 03, 2008 6:36 pm

Haha, die "dreads" van Max lijken wel met de week lelijker te worden zeg. :' )
[quote="Amibor"]Ze zal ongetwijfeld tegen alle verwachtingen in een ontzettend strakke lap entrecote hebben waar hij zijn beaderde bifiworst terloops loeihard naar binnen kan prakken.[/quote]

[size=67]Buma in me zak.[/size]

innuendo
Lult over cdtjes

Bericht door innuendo » wo sep 03, 2008 6:54 pm

Anders vond je hem wel een lekker ding?
Ceterum censeo Carthaginem esse delendam.

Joris
Contacteer:

Bericht door Joris » wo sep 03, 2008 7:07 pm

hehehe.
nog even en het zijn geen dreadS meer.
Dan is het nog 1 dikke slurf van rot haar.

Plaats reactie