Wat is dat nou weer voor flutonderbouwing? Als je bloedt, dan bloed je... klaar.-Mutilya schreef:Ik vond alleen het bloed wat, tja overdreven.
Baroeg Open Air 6-9-2008 o.a. Hail Of Bullets/VNV Nation
- the true Thorko
- the true Thorko
Tssss thorko... wat denk je wel niet van mij. Ik verzeker je: no such thing...the true Thorko schreef:[..]
Weer naar een date aan het hengelen? Je lijkt gvd onderhand Hoero wel... ga eens gauw verkassen uit E'hoven!
Eindhoven bevalt nog altijd prima. Trouwens als ik ga verhuizen betekend dat niet dat er weer ineens blackmetal concerten in bladel zijn... hehe

edithoer: godverdomme, die spelling...wat is dat de laatste tijd?
Laatst gewijzigd door Poggwyd op wo sep 10, 2008 12:30 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Hoegaarden or die!
- the true Thorko
't Hele dorp rukt uit om je tegen te houden... Berucht in Blaol e.o.Poggwyd schreef:[..]
Tssss thorko... wat denk je wel niet van mij. Ik verzeker je: no such thing...
Eindhoven bevalt nog altijd prima trouwens als ik ga verhuizen dat er weer ineens blackmetal concerten in bladel zijn... hehe
Mooi.

EDIT: Wellicht dat je in Reuselcity met open armen wordt ontvangen? Reusel-city... je verzint het niet.
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
- Finsternis
Reusel-city... tsja... grappig detail is dat de vaandeldragers van dat clubje vroeger bij mij op de havo zaten. En het gros toch echt uit Bladel kwam, haha. Verraders!!!!the true Thorko schreef:[..]
't Hele dorp rukt uit om je tegen te houden... Berucht in Blaol e.o.
Mooi.
EDIT: Wellicht dat je in Reuselcity met open armen wordt ontvangen? Reusel-city... je verzint het niet.
Hoegaarden or die!