Neurotic Deathfest 2010
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Meer bands, en minder overlap. Hoe dat mogelijk is komen jullie gauw genoeg te weten als het schema online komt. Denk dat we het schema begin januari online kunnen zetten. Voor die tijd is de dagindeling in ieder geval al duidelijk.
Verder hebben we buiten de bands nog een aantal speciale andere verrassingen in petto, later meer daarover.
Verder hebben we buiten de bands nog een aantal speciale andere verrassingen in petto, later meer daarover.
Neurotic Records Forum:
www.smnnews.com/board/forumdisplay.php?s=&forumid=124
www.smnnews.com/board/forumdisplay.php?s=&forumid=124
Ik ben benieuwd !!ruud schreef:Meer bands, en minder overlap. Hoe dat mogelijk is komen jullie gauw genoeg te weten als het schema online komt. Denk dat we het schema begin januari online kunnen zetten. Voor die tijd is de dagindeling in ieder geval al duidelijk.
Ik zou het erg fijn vinden als de eerste bands deze editie niet pas om 16:30 beginnen, maar om pakweg een uurtje of 14:00. Dan zou je ook minder overlappingen hebben .
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
- Defleshed by flieS
Er zijn zelfs festivals van 3 dagen waar je maar 30/40 euro voor lapt + camping... Hier moet je ook nog zien te komen en je overnachting zelf regelen.
Desalnietemin denk ik alsnog wel aanwezig te zijn, maar een beetje een belachelijke prijs lijkt mij!
Desalnietemin denk ik alsnog wel aanwezig te zijn, maar een beetje een belachelijke prijs lijkt mij!
G.O.R.E.
[img]http://i53.photobucket.com/albums/g70/defleshedbyflies/banner.jpg[/img]
- fetuskiller
- Contacteer:
jullie moeten allemaal eens kappen met zeiken....eerst is het dat er niet genoeg leuks staat om te gaan, dan word er geld ingepompd om een betere line up te krijgen en omdat ze dan 15 ballen extra moeten lappen is het meteen over... die bands komen niet naar europa met TNT hoor....
ik ben gewoon beide dagen aanwezig en hulde voor de line up zoals ie tot nu toe al is...
ik ben gewoon beide dagen aanwezig en hulde voor de line up zoals ie tot nu toe al is...

Tullepetoanum Metallius
gewoon nu alvast een hotelkamer boeken, NDF als familie uitje plannen en 32,50 per dag voor een festival.
Vind ik een hele schappelijke prijs, zeker als het idd rond een uurtje of 2 's middags al begint.
Avondje Paganfest kost volgens mij ook rond de 30eu (als we toch prijzen gaan vergelijken)
Vind ik een hele schappelijke prijs, zeker als het idd rond een uurtje of 2 's middags al begint.
Avondje Paganfest kost volgens mij ook rond de 30eu (als we toch prijzen gaan vergelijken)
Remember me as you pass by
As you are now so once was I -
As I am now so you will be
Prepare for death and follow me.
As you are now so once was I -
As I am now so you will be
Prepare for death and follow me.
- Tuska
- Eén hoofdletter is genoeg
- Contacteer:
Het is meer dat de hoogste prijs (75) in't oog springt, en de Hollandse hersenen dan een seintje ophalen van 'dayum!!'. En dat had ik vorig jaar niet, al scheelt het (mits in vvk gekocht maar dat doen we natuurlijk allemaal) 'maar een tientje'. Maar een tientje waarvan ik toch veel liever bier had gehaald. En ik snap het allemaal wel, organisatorisch gezien, en dat het juist is om het awesomer te maken voor ons, en met wat logisch redeneren is het ook lang zo erg niet.. - maar toch wel een reden tot het wellicht uitpikken van slechts één superawesome dag (..ze zullen natuurlijk wel allebei té awesome zijn, maarja). Vooral omdat dat ook de overnachting daar scheelt (vorig jaar erg veel geluk mee gehad haha), da's iets waar ik al helemaal niet graag geld aan uitgeef (hmm.. nog nooit gedaan ook denk ik HUHU).
Maar goed, voor de duidelijkheid: dit zijn de vooruitzichten vanuit de huidige financiële situatie. Wie weet valt er wel behoorlijk wat te werken aankomende tijd, en het is een supertof festival (ik zie het alleen niet als festival trouwens, heel raar - meer als twee concertjes, lange concertjes, en voor een concertje betaal ik al niet graag meer dan 20 euro. Hahaha ik toch wel lachen om hoe mensen (..ik) altijd op hun geld zitten).
Maar toch zal ik de aankomende tijd waarschijnlijk wel straatarm zijn.
En jezus, wat is dit een achterlijk lang nutteloos verhaal. Gauw posten voordat er nog meer bij komt.
Maar goed, voor de duidelijkheid: dit zijn de vooruitzichten vanuit de huidige financiële situatie. Wie weet valt er wel behoorlijk wat te werken aankomende tijd, en het is een supertof festival (ik zie het alleen niet als festival trouwens, heel raar - meer als twee concertjes, lange concertjes, en voor een concertje betaal ik al niet graag meer dan 20 euro. Hahaha ik toch wel lachen om hoe mensen (..ik) altijd op hun geld zitten).
Maar toch zal ik de aankomende tijd waarschijnlijk wel straatarm zijn.
En jezus, wat is dit een achterlijk lang nutteloos verhaal. Gauw posten voordat er nog meer bij komt.
Olen viikinki, tulin raiskaamaan teidän tyttären!
~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje
~!!iK hAuW Va ma DuSHi Elli3!!~ Lavv me schatje
Sja als ik ga reis ik wel heen en weer met de trein die 2 dagenGimmeGore schreef:gewoon nu alvast een hotelkamer boeken, NDF als familie uitje plannen en 32,50 per dag voor een festival.

Niet alle mensen hebben zoals jij een geldboom in de tuin staan, heer Cranial. dus je gezeik slaat nergens op. Het is niet raar dat mensen flippen over zo'n prijs, dude. Denk even na voor je iets post anders.Cranial schreef:jullie moeten allemaal eens kappen met zeiken....eerst is het dat er niet genoeg leuks staat om te gaan, dan word er geld ingepompd om een betere line up te krijgen en omdat ze dan 15 ballen extra moeten lappen is het meteen over... die bands komen niet naar europa met TNT hoor....
Yippee-ki-yay, motherfucker !!!!!
Oh, daar heb je op zeker gelijk in, maar t was maar om aan te geven dat t voor sommigen gewoon niet te doen is...jammer de bammer voor mij. Maar goed heb nog zat andere coole concerten waar ik heen kan, dus zo'n prob is het niet hehe.yowannuzz schreef:Maar hoeveel je "vreet en zuipt", is natuurlijk een keuze.
Je hoeft je niet volledig klem te zuipen.
-
- Defleshed by flieS
Het eten is dus inderdaad ook al zo duur zoals jij zegt... Juist het punt :`)selvmortsydd schreef:Jezus zeg, sommigen doen net of 65 euro het einde van de wereld is..
Drie milkshakes en een patatje met kost ongeveer hetzelfde, dat gezeik altijd..
G.O.R.E.
is meer een kwestie van '' je weet het op tijd dus je kent ervoor sparenPigface schreef:[..]
Niet alle mensen hebben zoals jij een geldboom in de tuin staan, heer Cranial. dus je gezeik slaat nergens op. Het is niet raar dat mensen flippen over zo'n prijs, dude. Denk even na voor je iets post anders.

Tullepetoanum Metallius
- Defleshed by flieS
Ah je hebt dus helemaal geen recht van blaffen in dit topic nu..Cranial schreef:[..]
is meer een kwestie van '' je weet het op tijd dus je kent ervoor sparen'', bovendien ben ik zoiezo een dag voor nix binnen en dat ''gezeik'' is compleet terecht, want deze bands voor 32,5 euro per dag is een bijzonder schappelijke prijs...en anders zuip je maar wat minder

gewoon ff redelijk zijn , als je 2 ( met geluk 3 ) van deze bands op een dag hebt ergens in een halletje voor 20 euro is iedereen gelukkig en dan moet je toch ook je eigen eten en drinken betalen?... zodra er een boel zijn en mensen ineens 35 piek per dag betalen is het schande... ik kan er nog steeds niet bij met mn pet maar goed..ieder zn ding toch? ik ben in ieder geval beide dagen aanwezig 

Tullepetoanum Metallius
- Defleshed by flieS
Waren het nog maar pieken, zou toch een berg schelenCranial schreef:gewoon ff redelijk zijn , als je 2 ( met geluk 3 ) van deze bands op een dag hebt ergens in een halletje voor 20 euro is iedereen gelukkig en dan moet je toch ook je eigen eten en drinken betalen?... zodra er een boel zijn en mensen ineens 35 piek per dag betalen is het schande... ik kan er nog steeds niet bij met mn pet maar goed..ieder zn ding toch? ik ben in ieder geval beide dagen aanwezig
G.O.R.E.