Grind to the gore!
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
Ik heb vorige week op Stonehenge de nieuwe Single van Last days of humanity gekocht getiteld 'In advanced haemorrhaging conditions' en ik moet zeggen dat het weer een hele harde knal voor je smoel is! Het enige nadeel dat ik kan verzinnen is dat hij maar 7 minuten duurt... aan de andere kant staan daar wel krakers als 'Multiple & increased lividious layers of skin' tegen over.
Productioneel zit het allemaal ook opvallend goed in elkaar en muziekaal is het niets anders dan we van LDOH gewend zijn. gewoon lekkere brute, snelle en zieke Goregrind van de bovenste plank.
Nu nog afwachten of de aankomende Full-length net zo goed of zelfs beter wordt...
Productioneel zit het allemaal ook opvallend goed in elkaar en muziekaal is het niets anders dan we van LDOH gewend zijn. gewoon lekkere brute, snelle en zieke Goregrind van de bovenste plank.
Nu nog afwachten of de aankomende Full-length net zo goed of zelfs beter wordt...
ja helaas is my minds mine ter ziele maar wees niet getreurd!!!!!!!!!
BLOOD I BLEED de nieuwe band van twee vande M.M.M leden.
Vorige maand uitgekomen split 7" Blood I bleed/ kru$h.
voor meer info check www.krush.info
Krush is dus de band waar ik een van de vocale voor me rekening neem....niet echt grind maar meer crust core......
check it out.
Day
BLOOD I BLEED de nieuwe band van twee vande M.M.M leden.
Vorige maand uitgekomen split 7" Blood I bleed/ kru$h.
voor meer info check www.krush.info
Krush is dus de band waar ik een van de vocale voor me rekening neem....niet echt grind maar meer crust core......
check it out.
Day
- TELEPETHERION
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
JAAAAAAAAHHHHHH!!!!!!!!!!
Fucking GUT is terug!
Nieuwe cd komt eraan en nu nog wachten op een paar NL shows!
http://www.goregrind.net/gut/index.html
Fucking GUT is terug!
Nieuwe cd komt eraan en nu nog wachten op een paar NL shows!
http://www.goregrind.net/gut/index.html
- Terrorizer
Ja het is inderdaad super! Was jij ook op het Vomit Fest, toen speelde Kru$h met o.a. Galbak enzo? Was mijn eerste concertTELEPETHERION schreef:Kru$h is geweldig, dus daar kijk ik naar uit.

-
- Commander Kansloos
- Contacteer:
ja, fijn plaatje, heb ik ook besproken voor deze sitefetuskiller schreef:Ik heb vorige week op Stonehenge de nieuwe Single van Last days of humanity gekocht getiteld 'In advanced haemorrhaging conditions' en ik moet zeggen dat het weer een hele harde knal voor je smoel is! Het enige nadeel dat ik kan verzinnen is dat hij maar 7 minuten duurt... aan de andere kant staan daar wel krakers als 'Multiple & increased lividious layers of skin' tegen over.
full length zal jammer genoeg wel einde zijn van deze band
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.
- fetuskiller
- Contacteer:
- Defleshed by flieS
De meest rossende CBT plaat blijft voor mij de Split met Ldoh, daar verslaan ze mijn favo gore band met vlag en wimpel.. maar dat ligt waarschijnlijk ook aan de tegenvallende Ldoh tracks op die split ep/mcd.
Die CBT tracks zijn zwaar groovy, goed doordacht en klinken gewoonweg modder vet.
Als je die Ldoh - in advanced.. zo gaaf vind, zoek dan die split lp met Lymphatic phlegm... same shit.. vele malen langer en een stuk rauwere sound dan die mcd (zelfde opname sessie)
Mijn aanvulling aan lekkere death/gore bands (als ze niet al genoemd zijn)
Mucupurulent (sickobaby!!)
Butcher ABC
Splatterhouse
Gonnorhoeaction
Gerbophilia (vrouw of vocals!!!)
Garbage guts
Lividity
Die CBT tracks zijn zwaar groovy, goed doordacht en klinken gewoonweg modder vet.
Als je die Ldoh - in advanced.. zo gaaf vind, zoek dan die split lp met Lymphatic phlegm... same shit.. vele malen langer en een stuk rauwere sound dan die mcd (zelfde opname sessie)
Butcher ABC
Splatterhouse
Gonnorhoeaction
Garbage guts
Lividity
G.O.R.E.
[img]http://i53.photobucket.com/albums/g70/defleshedbyflies/banner.jpg[/img]
- fetuskiller
- Contacteer:
Vet lijstje idd.Defleshed by flieS schreef:De meest rossende CBT plaat blijft voor mij de Split met Ldoh, daar verslaan ze mijn favo gore band met vlag en wimpel.. maar dat ligt waarschijnlijk ook aan de tegenvallende Ldoh tracks op die split ep/mcd.
Butcher ABC
Splatterhouse
Gonnorhoeaction
Garbage guts
Lividity
Maar Ik heb toevallig vanochtend die LDOH split met Lymphetic Phlegm zien staan bij een Mexicaanse mailorder, maar dan moet je je poen in een enveloppe die kant op sturen en daar heb ik niet echt zin in...
- Defleshed by flieS
hmm ja ik kan je vertellen dat hij zeker de moeite waard is.. en zolang dat ie nog te krijgen is moet je hem zeker te pakken zien te krijgen (zijn maar 300 exemplaren van die picture lp).
Maar ik hou er zelf ook nooit van om op goed geluk cash in een envelopje te mikken, als je het opstuurt naar bijv: Mexico, Polen enz dan zou ik het altijd geregistreerd sturen, dat kost je wel wat meer maar je hebt tenminste zekerheid dat het aankomt, en zo niet, dan ben je verzekerd. Probeer er ook achter te komen of diegene betrouwbaar is, maar dat spreekt voorzich natuurlijk.
Maar ik hou er zelf ook nooit van om op goed geluk cash in een envelopje te mikken, als je het opstuurt naar bijv: Mexico, Polen enz dan zou ik het altijd geregistreerd sturen, dat kost je wel wat meer maar je hebt tenminste zekerheid dat het aankomt, en zo niet, dan ben je verzekerd. Probeer er ook achter te komen of diegene betrouwbaar is, maar dat spreekt voorzich natuurlijk.
G.O.R.E.
- fetuskiller
- Contacteer:
-
- Defleshed by flieS
Re: ldoh
Die LDOH hoodie heb ik op Rotting in the sun gekocht, was de laatst die bones brigade had, hij staat nog wel op de web site, maar hij is al uitverkocht.. niet meer te krijgen dus.. ik weet dat er 2 verschillende van zijn, 1 met en 1 zonder back print, die back print is van dat Hyperblasting billateral weet ik veel wat shirt, maar vond m zonder eigenlijk mooier.fetuskiller schreef:Hey man!
Waar heb jij die LDOH Hoodie vandaan? Ik zag em staan bij Bones Brigade maar dat is weer zo'n gelazer met bestellen enzo...
Weet jij hier in NL iemand die er nog een heeft?
De enige kans om die hoodie nog te vinden is denk ik bij Rogier (mangled maggot stew) ik zal het is aan m vragen
G.O.R.E.
- fetuskiller
- Contacteer:
- fetuskiller
- Contacteer:
- Terrorizer
Ik heb de Split met BRS, het is wel gaaf ja! maar heb jij nou al een keer het Zwitserse Fear of god gehoord?fetuskiller schreef:Ik heb nu Teenage Giallo Grind van Gruesome Stuff Relish opstaan, Erg vet geproduceerde Death/grind/gore met invloeden van bands als Carcass, Exhumed, Impaled maar ook de nodige crust elementen.
Aanrader dus.
- Defleshed by flieS
Vlede week die split met Splatterhouse gekocht, tering vette plaat, beide bands spetteren als de ziekte.. maar vinden jullie ook niet dat GSR een beetje erg veel van het zelfde doet.. elke release die ik hoor klinkt precies als zn voorganger, t is zeker gaaf.. maar wat afwisseling zou niet verkeerd zijnTerrorizer schreef:[..]
Ik heb de Split met BRS, het is wel gaaf ja! maar heb jij nou al een keer het Zwitserse Fear of god gehoord?
G.O.R.E.
- fetuskiller
- Contacteer:
Klopt ja, Het lijkt wel opelkaar... Maar ondanks dat is het wel een gave band natuurlijk...Defleshed by flieS schreef:[..]
Vlede week die split met Splatterhouse gekocht, tering vette plaat, beide bands spetteren als de ziekte.. maar vinden jullie ook niet dat GSR een beetje erg veel van het zelfde doet.. elke release die ik hoor klinkt precies als zn voorganger, t is zeker gaaf.. maar wat afwisseling zou niet verkeerd zijn
- arnibes
- Contacteer:
Paracoccidioidomicosisproctitissarcomucosis - Satyriasis And Nymphomania
Ja. Je leest het goed. Dit is een mexicaans grindcore bandje. Die dus met Satyriasis And Nymphomania een nieuwe cd heeft uitgebracht. De muziek vond ik toch net iets beter dan een gemiddeld grind bandje/
http://www.alprods.com/
Ja. Je leest het goed. Dit is een mexicaans grindcore bandje. Die dus met Satyriasis And Nymphomania een nieuwe cd heeft uitgebracht. De muziek vond ik toch net iets beter dan een gemiddeld grind bandje/
Die is vet, die split! Een van de weinig grindplaten die ik nog vrij geregeld luister. De volledige plaat van Splatterhouse is trouwens ook zeer zeker de moeite waard!Defleshed by flieS schreef:[..]
Vlede week die split met Splatterhouse gekocht, tering vette plaat, beide bands spetteren als de ziekte.. maar vinden jullie ook niet dat GSR een beetje erg veel van het zelfde doet.. elke release die ik hoor klinkt precies als zn voorganger, t is zeker gaaf.. maar wat afwisseling zou niet verkeerd zijn
Makkers staakt uw wild geraas
- Terrorizer
- fetuskiller
- Contacteer:
Geniaal bandje idd... Ik heb die split cd met Butcher Abc, is ook zeker een aanrader, Beide kanten trouwens...arnibes schreef:Paracoccidioidomicosisproctitissarcomucosis - Satyriasis And Nymphomania
Ik vermoed dat je dat dan in het verkeerde topic vraagt.Terrorizer schreef:Ik kreeg net van Sepsism paar nummers, dit klinkt erg goed, kennen meer mensen hier deze band, en wat is er echt goed van deze band? En wat vinden jullie ervan?![]()
Maar inderdaad, Sepsism is vrij gaaf ja! Ik heb zelf alleen de laatste, To Prevail In Disgust. Lekker cd'tje met zn sterke en minder sterke kanten. En ik ben nog steeds op zoek naar de eerste cd.
Heus.
- Terrorizer
Ik weet niet of je de re-issue wil, het volgende staat op metal-archives:Gods Puke schreef:[..]
Ik vermoed dat je dat dan in het verkeerde topic vraagt.
Maar inderdaad, Sepsism is vrij gaaf ja! Ik heb zelf alleen de laatste, To Prevail In Disgust. Lekker cd'tje met zn sterke en minder sterke kanten. En ik ben nog steeds op zoek naar de eerste cd.
Coming soon the reissue of sepsism's classic debut album "Purulent
Decomposition" featuring bonus material, a new layout, and a few surprises!
Dus dat is denk wel wat voor je dan

- Terrorizer
Misschien ook re-master? En willen ze hem nu bundelen met het 2e album ofzo? Ik ga die bundel iedergeval kopen! Lijkt me erg gaaf...Gods Puke schreef:Yep, ff afwachten dan maar!
Trouwens, volgens metal-archives.com is Severe Carnal Butchery de eerste cd (uit 1994), maar volgens sepsism.net is die cd hun tweede en is hij gereleased in 2002... Raar...
- fetuskiller
- Contacteer:
Weer goed nieuws uit het kamp van BILE!
Voor mij een van een van de gaafste gore bands van NL!
Hun release schema:
* 13 november: Camp Blood (full-length) No escape records
* November/December: Split 10'' met Blood Duster / Deadlock records
* November/December: Split 7'' met Regurgitate / Regurgitated semen records
* 2006: Split 10'' met Electric wizzard
* 2006: The Shed MCD (re-release) No escape Records
Ik kijk vooral erg uit naar die splitjes met Regurgitate en Blood Duster.
Voor mij een van een van de gaafste gore bands van NL!
Hun release schema:
* 13 november: Camp Blood (full-length) No escape records
* November/December: Split 10'' met Blood Duster / Deadlock records
* November/December: Split 7'' met Regurgitate / Regurgitated semen records
* 2006: Split 10'' met Electric wizzard
* 2006: The Shed MCD (re-release) No escape Records
Ik kijk vooral erg uit naar die splitjes met Regurgitate en Blood Duster.
- fetuskiller
- Contacteer:
Ik heb het er al vaker over gehad maar wat knalt AHUMADO GRANUJO toch genadeloos hard uit de spaekers! Ik ben nu in het bezit van beide meesterwerkjes 'Chemical Holocaust' en 'Splatter Tekk' waarvan ik laats genoemde het meest kan waarderen, Het klinkt allemaal net iets ruiger en ranziger dan zijn opvolger, Die overgens ook niet mis is, maar dat ter zijde. Ahumado Granujo brengt een gestoorde lading Goregrind ten gehore en doet dat met snelle grind riffs en en super opgefokte drumsound. Dat alles mixen ze succesvol met sampels uit de Rave, House, en Mello wat het allemaal nog vetter maakt! Hier en daar een grappig introtje en hoe ze het Geniale King Anus III van CBT moet coveren weten ze ook als de beste.
Gewoon luisteren die handel en dan vooral Splatter-Tekk!
Check ook ff hun prachtige web-site:
http://sweb.cz/ahumado/
Gewoon luisteren die handel en dan vooral Splatter-Tekk!
Check ook ff hun prachtige web-site:
http://sweb.cz/ahumado/
- fetuskiller
- Contacteer:
Geniaal schijfje ja! Heb em hier ook liggen, draait regelmatig rondjes...DORSTIG schreef:laatst serial suicide van kots geluisterd. toch ook wel een heel fijn orkestje
Ben vandaag ook tot de conculsie gekomen dat Disgorged Foetus nog steeds mijn absolute goregrind favoriet is, Wat een godvergeten bak gave herrie produceerd dat duo toch, Echt briljant!
.
Ben vandaag ook tot de conculsie gekomen dat Disgorged Foetus nog steeds mijn absolute goregrind favoriet is, Wat een godvergeten bak gave herrie
mee eens .en laten we het geweldige duo van machetazo niet vergeten
Ben vandaag ook tot de conculsie gekomen dat Disgorged Foetus nog steeds mijn absolute goregrind favoriet is, Wat een godvergeten bak gave herrie
mee eens .en laten we het geweldige duo van machetazo niet vergeten
ah , my good old trustworthy beer , my love for you will never die
Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.
Wiping my ass and finding no shit on the toilet paper is equal to a flawless victory in Mortal kombat.
- fetuskiller
- Contacteer:
-
- fetuskiller
- Contacteer:
-
Dat nieuwe album moet maar eens komen, het wordt tijd dat de gorescene weer eens een forse trap onder de kont krijgt. Sinds de stijlverandering van CBT, het verscheiden van Gronibard en LDOH, de (lichte) teleurstelling van Impaled en het lang niets meer vernemen van SCD en NCC is het akelig stil in goreland. Ik hoop van ganser harte dat de nieuwe Ghoul en Haemorrhage daar verandering in gaan brengen, want hoewel het niet meer de hoofdmoot van m'n menu vormt volg ik de pyrotechnische ontwikkelingen in smerige grind en aanverwant gespuis nog steeds met veel interesse.
Makkers staakt uw wild geraas
- fetuskiller
- Contacteer:
Van LDOH komt nog een full-length uit, Gronibard bestaat gewoon nog, En van NCC komt binnekort een 4-way split uit met o.a Devourment...Rascul schreef:Dat nieuwe album moet maar eens komen, het wordt tijd dat de gorescene weer eens een forse trap onder de kont krijgt. Sinds de stijlverandering van CBT, het verscheiden van Gronibard en LDOH, de (lichte) teleurstelling van Impaled en het lang niets meer vernemen van SCD en NCC is het akelig stil in goreland. Ik hoop van ganser harte dat de nieuwe Ghoul en Haemorrhage daar verandering in gaan brengen, want hoewel het niet meer de hoofdmoot van m'n menu vormt volg ik de pyrotechnische ontwikkelingen in smerige grind en aanverwant gespuis nog steeds met veel interesse.