WTF hahaha heb je daar een foto van gemaakt? Wat erg!!Tokus schreef:
Mayo en Black_Godess leren homie-taal.

Hehehe evol hoor Tokus

WTF hahaha heb je daar een foto van gemaakt? Wat erg!!Tokus schreef:
Mayo en Black_Godess leren homie-taal.
Kanloss met een hoofdletter K....maar wel extreem gezelligFemaze schreef:[..]
Hmm vanacht was wel kansloos zeg
Dat OEREEEEE werden wij ook gek van ja, maar we hebben ze vanacht even teruggepakt met allerlei variaties op een bepaalde melodiesaz schreef:Haha, ook gaaf
Op een bepaald moment vroeg in de ochtend hielden een paar irritante Fransen oa ons en een hoop mensen in ons vak wakker door continu "OEREEE" te brullen. Bijna iedereen wou slapen, maar NIEMAND zei er iets van.
Zwarte Krijser nadat al het bloed vanonder zijn nagels gehaald was:
[krijs modus]
"SHUT THE FUCK UP, YOU FRENCH FUCKING SUB-HUMAN!!!"
[/krijs modus]
En de volgende dag hoorden we onbekenden het woord "sub-human" meermaals gebruiken.
Haha, toch wel geniaal
Hahaha ja die Belgen ja...Soulcollector schreef:ik had de eerste nacht last van een paar belgen die 's nachts nog keihard wat grindcore aan hadden staan. maar gelukkig zei iemand er wat van en kon ik eindelijk pitten.
en femaze, als je ons met die zatte belgen vergelijkt waren wij nog normaal hehe
wat ziet mijn oog! AldiIjsthee! de frisdank der frisdanken!Dominion schreef:
Jezus, wat is daar veel gezopen zeg.![]()
Volgend jaar ga ik in ieder geval wel mee.
Wat was er dan gebeurd?Laus schreef:[..]
daar vlogen iets van 5 man security heen. die hebben toen de gitaar en de vanger die eraan vastzat 'opgehaald'. (niet erg subtiel)
!slayer! schreef:bassist van Death Angel gooide zijn bassgitaar het publiek in.
Aldi Heerscht! (dat was mijn pak ijsthee trouwens.. yammie!)Mendel schreef:[..]
wat ziet mijn oog! AldiIjsthee! de frisdank der frisdanken!
en volgens mij heb ik heel wat goede optredens gemist..
Hee...da's wel gaaf!!slayer! schreef:Ik heb wel 2 death angel shirts gevangenen de setlist
Eghm....geen idee eigenlijk...ik hoorde het verhaal via via......!slayer! schreef:hehe dat is ook een mooie. ook bij death angel?
Hahhahahah....man, je had leraar moeten worden! Je bent je roeping misgelopen!Propain76 schreef:Femaze schreef:[..]
JIJ misschien wel ja[/quote
ik altijd!!!
btw we hadden wat fransen om ons heen staan en die greoten niet terug als ze door ons kampement heen banjerden
daar hebben we ze ff een "heropvoeding" gegeven
als een fransoos ff niet teruggroette dan brulden we net zo hard totdat hij/zij iets terug zei en aan het eind van de rit konden ze allemaal goedenmorgen zeggen hehehe
Femaze schreef:[..]
Nee hij wordt bonecrusher!
Hahahahha...en dat noemt zich bonecrusher?Propain76 schreef:[..]
hahaha ach daak leeft nog dus zo erg is het niet
Hahahahah...nou ja....lijkt me wel een uitdaging ja!Propain76 schreef:[..]
potje knokken mike?
Propain76 schreef:[..]
hahaha deel 2 op wacken dan maar ?
Soulcollector schreef:na de "wie is er het gaafste na demorpheus" verkiezingen, maar een mf cagefight toernooi organiseren? hehe