Hehe, gelukkig maar. Ik ben namelijk nogal lichtgeraakt.Meltdown schreef:[..]
Dan was dat niet de bedoeling. Sorry.

Ik denk dat jullie me niet helemaal goed begrijpen. Ik heb nooit gezegd dat de productie clean moet zijn. Integendeel zelfs. De productie moet lekker rauw zijn maar bij Nattestid is had ik graag iets meer nuance gehoord tussen de afzonderlijke elementen als gitaarriffs en zang. Een band als Xasthur maakt weinig gebruik van melodie en meer van hypnotiserende riffs. Daarvoor is zo'n ralle productie perfect. Maar Taake heeft nou eenmaal redelijk wat nuance in hun muziek die er door de productie op Nattestid niet lekker uit komt.Othrys schreef:Omdat mijns inziens bij Taake, net als bij bands als Xasthur en Blut Aus Nord waarvan ik weet dat jij ze goed vindt, geldt dat de rauwe productie juist een bepaalde atmosfeer oproept zonder welke de muziek een stuk minder overtuigt. Neem de openingsriff van het Nattestid album; geweldig vind ik die. Met een gladde productie was de lol er echter meteen afgeweest.
http://www.vampire-magazine.com/reviews ... ing=bazzahJeroen schreef:Wat vind men hier van chaotische (Ex) black metal bands als Beherit en bijvoorbeeld het immer actieve Bazzah?
Ik dacht dat jij keyboard speelde?Robgoroth schreef:Limbonic Art noch Emperor nóch Nokturnal Mortum heeft ooit in mijn top10 gestaan. Daar de muziek wel degelijk erg complex en tevens mooi is, is het toch niets voor mij. Alledrie de bands maken veelvuldig gebruik van instrumenten die het melodisch maken, waar ik in de meeste gevallen geen fan van ben. Wat ik overigens wel goed vind is dat ze er doch een goede Black Metal-sfeer aan geven, iets wat een band als Dimmu Borgir heden ten dage niet meer presteert.
definieer kut? Het is onwijs chaotische black metal, maar bruut als de pest. Dat maakt het goed, niet kut Rob. Blood Storm kan met die chaos omgaan in tegenstelling tot veel van de andere bm bands die snel en chaotisch spelen. Down maar 'ns een nummer van Pestilence from the Dragonstar, echt een geweldige strakke bak teringherrie.Robgoroth schreef:Blood Storm is echt ongelooflijk kut. Wat is daar nou goed aan?
"BLOOD STORM staat vrij hoog op de lijst van dingen die volkomen kut zijn." - *nuberus schreef:"most meldings of thrash, black and death metal" - Metal Nightmare.
"BLOOD STORM offer raw black/death in the vein of eighties legends such as Celtic Frost, Sodom and Possessed." - Aardshock
"BLOOD STORM is about as subtle as a battle axe, deviously savage, parallels to early Sodom and Frost/Hellhammer. This is a much needed antidote!" -Terrorizer
"BLOOD STORM cuts loose with an awe-inspiring barrage of chaos and carnage. A more traditional style of black metal to create a truly soul-shattering experience!" - S.O.D.
"BLOOD STORM release a majestic attack of mythological black/speed metal. A must for fanatics of the infernal abysmal metal." -Hellflame.
*? Als je * heet heb je een * mening zeker? Blood Storm Heerscht. En de mening van een aantal gerespecteerden prefereer ik toch zeker boven die van een pauperig meelulapparaat met de naam ster.* schreef:[..]
"BLOOD STORM staat vrij hoog op de lijst van dingen die volkomen kut zijn." - *
Destroyer 666 vind ik nou niet echt geslaagd.Othrys schreef:Maar ik zit naar een andere Amerikaanse band te luisteren die imo een stuk beter is, nl. Grand Belial's Key. Judeobeast Assassination is een gaaf album! Geen pure Black Metal zou ik zeggen, er zijn raakvlakken met Death en Thrash Metal. Dat levert niet altijd een geslaagde mix op, maar in dit geval wel. Net als bij bijv. Destroyer666.
mja, ach meerdere keren live gezien, dan gaat de lol er wel vanaf. Het is niet slecht of zo, maar ze kunnen me gewoon niet meer boeien.telluriet schreef:Niet?!
Ik vind 't een geweldige band.
check www.profoundlorerecords.com voor de split met LeviathanKnevelaer schreef:Is die re-release van Suidcide in Dark Serenity op Cd al uit?