Bericht
door Joris » vr mar 04, 2005 1:58 pm
Wow erg vet concert.
Hatesphere was erg goed, ondanks de slechte grappen van de frontman.
En ondanks het nog niet wakkere publiek. Er waren op dat moment 50 man binnen, ongeveer.
Tijdens ektomorf begon het drukker te worden, en begon er meer sfeer in te komen. Leuke band om te zien, maar zou niet snel iets van ze kopen.
Dan dark tranquillity. De band uit Göteborg speelde een thuiswedstrijd, en dat was ook te merken, want bijna iedereen was hiervoor gekomen (ik ook trouwens). Super sfeer, geweldige nummers, en een langere setlist dan op de rest van de tour, volgens mij. Nadeel was alleen, dat alles wat er gezegd werd, in het zweeds was. En dat kon ik allemaal niet volgen.
Kreator was geweldig, inmiddels al pijn in mijn nek (door pit, en bangen) maar mocht de pret niet drukken. De zaal begon echter al halverwege de set leeg te lopen. En tijdens de toegift was er nog minder dan de helft van het publiek aanwezig.
MAAAAARRRR..... het meest trieste van dit concert: ik kwam binnen, geen bar of niets. Enkel een kerel met een koelkast die cola en sinas verkocht. GEEEN bier???? ik stond echt versteld. Metal en geen bier?
schijnt dat aangezien ze ook publiek willen van onder de 18 jaar (ik heb meisjes gezien, niet ouder dan 12 of 13), ze dan geen alc. mogen schenken.
Heb dus erg veel dorst geleden daar. Godverdomme !