Niet echtMeltdown schreef:[..]
Da's toch die kerel die in Gayhem speelt en een hoerentent genaamd Helvete runt?
Oude grap, maar wel leuk.
Black Metal Topic
- Samoht Slegov
- Samoht Slegov
- zwarte krijser
zwarte krijser schreef:Nee maar ik wil wel even toevoegen dat de demo van Nachtmysticum's Holocaust of Eternity niet om aan te horen is. Ik betwijfel zelfs of deze nummers met een redelijke productie wel te harden zijn.
Ik heb The First Attacks, en daar staat die demo op, ietwat geremasterd, maar erg gaaf hoor. Heb de oorspronkelijke demo niet gehoord, maar dit is iig zeer aan te raden.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
nietszeggend te zijn
zwarte krijser schreef:Ik heb ergens op een of ander forum wel al eens een post gezien van iemand de een Wolf's Lair Abyss CD aanbood met de handtekening van Euronymous erop
Dan ga je je inderdaad afvragen wiens hersens er nou uitgespreid over de vloer lagen.
een haiku is een
nietszeggend te zijn
nietszeggend te zijn
Ik moet het nog steeds eens luisteren, alleen heb ik het nog nergens kunnen vinden, New Era maar eens proberen dan.Jeroen schreef:[..]
post verdomme eens iets zinnigs in plaats van te reageren met dingen die al gezegd zijn of met smileys
De nieuwe Totenburg schijf "Pestpogrom" rost trouwens ook wel hard. Lekker rauwe gitaarriffs en een goede productie..
Stukken beter als die Absurd-achtige schijf die voorheen verscheen
Zijn er hier trouwens nog mensen bekend met de band Ornaments of Sin? Ikzelf heb de mini cd van hen "inhale Zyklon B" genaamd en de split met Sombre Chemin.
Ik moet zeggen deze band kan me behoorlijk boeien, het is lekker agressief en ontzettend duister. Tekstueel kunnen de meeste wel raden waarover het gaat. Maar mocht je een keer de mogelijkheid hebben om het te luisteren dan moet je dat zeker doen, er is niet veel meer van verkrijgbaar. Dus je moet wel een beetje geluk hebben.
Ik moet zeggen deze band kan me behoorlijk boeien, het is lekker agressief en ontzettend duister. Tekstueel kunnen de meeste wel raden waarover het gaat. Maar mocht je een keer de mogelijkheid hebben om het te luisteren dan moet je dat zeker doen, er is niet veel meer van verkrijgbaar. Dus je moet wel een beetje geluk hebben.
Ik heb ook "Inhale Zyklon B" Best wel een gaaf schijfje idd.
Goed geproduceerde rauwe BM
At the end of time, our Volk Leader will return for the Wild Hunt[Wildes Heer], with his Final Battalion, astride a White Horse, Sleipnir, his eight- legged steed. He will be the Last Avatar, also known as Wotan and Vishnu-Kalki.
- Draconian
- Lult over cdtjes
Nog altijd een schijfje dat ik eens moet luisteren inderdaad. Zit daar niet die gast van Ad Hominem in?ThorWulf schreef:Ik heb ook "Inhale Zyklon B" Best wel een gaaf schijfje idd.
Oh, en de liefhebbers van rauwe, maar toch behoorlijk goed geproduceerde, snelle black metal, moeten eens Morde van de band Mord luisteren. Het begin van het eerste nummer (ik weet de titel even niet meer) klinkt precies zoals Xasthur, maar daarna wordt er wat meer vaart gemaakt. Er zit een lid van Misanthropy in deze band, maar Mord is toch echt stukken beter dan Misanthropy.
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- fetuskiller
- Contacteer:
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
is inderdaad goede bm.ThorWulf schreef:Ik heb ook "Inhale Zyklon B" Best wel een gaaf schijfje idd.
Zit een lekkere vaart in.
Ik blijf er ook bij dat mensen Old Wainds moeten checken..de laatste schijf is gaaf, maar de rauwheid op 'Where the snows are never gone..' is geweldig, vooral vette drumsound en vieze ranzige zang
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Ah, jammer dat niemand Black Candle kent. Ik ken 1 nummer van ze op een oude verzamelaar en wil graag weten of de rest van het materiaal net zo lekker klinkt.zwarte krijser schreef:Nee maar ik wil wel even toevoegen dat de demo van Nachtmysticum's Holocaust of Eternity niet om aan te horen is. Ik betwijfel zelfs of deze nummers met een redelijke productie wel te harden zijn.
Natural Born Negative
- Jeroen
- Contacteer:
en jij bent toch zo gaaf en stoer heh..zelf mailorder runnen..concertjes organiseren..Poggwyd schreef:I rest my case....
zozozo..fantastisch
beetje kansloos om dingen niet-black metal te noemen
- Samoht Slegov
- ruben somewhere online
- Jeroen
- Contacteer:
Godverdomme, ik sta hier van te kijken..dit is één van de beste black metal cd's die tot nu toe zijn verschenen in 2004..
Leviathan - Tentacles of Whorror..wat een meesterstuk, nog weer beter als de fantastische voorganger
Black Metal, rauw koud en verderf zaaiend
Leviathan - Tentacles of Whorror..wat een meesterstuk, nog weer beter als de fantastische voorganger
Alweer iemand die dit album goed vind.Jeroen schreef:Godverdomme, ik sta hier van te kijken..dit is één van de beste black metal cd's die tot nu toe zijn verschenen in 2004..
- ruben somewhere online
Vind het de beste plaat zelfs van 2004, lekker ziek klinkende album.Jeroen schreef:Godverdomme, ik sta hier van te kijken..dit is één van de beste black metal cd's die tot nu toe zijn verschenen in 2004..
[img]http://members.lycos.nl/rubensomewhereonline/avatars/rotator.php[/img]
ik heb gister een cd gekocht van burzum goeie cd alleen staat er op de zijkant burzum/aske in het midden, op de voorkant staat gewoon burzum niks anders en er zit een sticker op waar opstaat: includes aske EP
nu komt het.. aan de binnenkant staat dezelfde traxklist als achterop met de lyrics erbij enzo, maar aan de andere kant staan de nummers en songtesten van een andere cd .. terwijl er maar 11 nummers opstaan.
ik ben pas black metal gaan luisteren dus ik ben hier niet bekend mee.
iemand met ervaring of dezelfde cd?
nu komt het.. aan de binnenkant staat dezelfde traxklist als achterop met de lyrics erbij enzo, maar aan de andere kant staan de nummers en songtesten van een andere cd .. terwijl er maar 11 nummers opstaan.
Ibanez RG1550BK, totally shred-compatible
- ik stamp je kapot
- Contacteer:
Ik ga hem trouwens zo maar weer even richting mijn cd-speler verschepen, tijd niet geluisterd. My Journey To The Stars is en blijft onovertroffen.
*pakt cd erbij*
"(...)
Musikk og tekster laget og fremfoert av Greifie Grishnackh."
O, is dat zo, meneer?
Ik blijf erbij: nekschot.
*pakt cd erbij*
"(...)
Musikk og tekster laget og fremfoert av Greifie Grishnackh."
O, is dat zo, meneer?
Ik blijf erbij: nekschot.
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
Daar zat ik ook aan te denken. Echter, die re-release is ook al wat jaartjes oud, en die sympathieën zouden (lijkt mij) pas ontstaan kunnen zijn toen Varg extreem-rechts werd, en da's toch minder lang geleden dan de release van die heruitgave.
Misschien stonden die Duitse teksten zelfs al in het origineel. Dan zou het helemaal vreemd worden.
Misschien stonden die Duitse teksten zelfs al in het origineel. Dan zou het helemaal vreemd worden.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
De cd is een waar pareltje naar mijn mening. Toch wel een van z'n beste werken.catheter schreef:ik heb gister een cd gekocht van burzum goeie cd alleen staat er op de zijkant burzum/aske in het midden, op de voorkant staat gewoon burzum niks anders en er zit een sticker op waar opstaat: includes aske EP
Welke bands ken je nog buiten Burzum?
-
trouwens
http://www.vampire-magazine.com/interviews.asp?id=672
Dus Taake in de vrieskist en Host (misschien) in Carpathian Forest.
http://www.vampire-magazine.com/interviews.asp?id=672
Dus Taake in de vrieskist en Host (misschien) in Carpathian Forest.
Laatst gewijzigd door verwoesting op vr okt 29, 2004 4:46 pm, 1 keer totaal gewijzigd.