Lunar Aurora
Je zal er geen spijt van krijgen. Gezien de richting die jij in black metal op gaat, is Lunar Aurora jouw ding. De band bevat alles waar jij naar zoekt in dit soort muziek.Zagato schreef:Gretverdrie, ik moet nu echt eens wat gaan luisteren van dze band want iedereen (nou ja) is er erg enthousiast over!
Kop dicht, Thorko
Dat gevoel begin ik ook hoe langer hoe meer te krijgen. Donderdagavond maar eens naar mijn favoriete platenzaak lopen.Plaag schreef:[..]
Je zal er geen spijt van krijgen. Gezien de richting die jij in black metal op gaat, is Lunar Aurora jouw ding. De band bevat alles waar jij naar zoekt in dit soort muziek.
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
Klopt, maar het lijstje van 'nog te checken muziek' wordt ondertussen redelijk lang...nuberus schreef:welnu, je kunt ook grote stappen nemen.
a fool with a tool is still a fool
Nee hoor. Het schommelde inderdaad, wat mijn mening betreft, maar dit is toch echt de conclusie.nuberus schreef:Inderdaad maar ff in het LA topic...dus @Plaag: Mond mager? Nieuwe bezetting beter? Wie weet, maar mager nou nee. Trouwens, vandaag vind je het mager, morgen weer magistraal. Het wil nog weleens wisselen jouw mening over dit album...
Kop dicht, Thorko
- XnegativeX
- Contacteer:
wispelturig maandverband? Is dat met of zonder vleugeltjes?
Ik moet ook zeggen dat Mond mij in de eerste instantie compleet omver blies en dat hij de belofte had om hetzelfde niveau te halen als Ars Moriendi. Maar na een aantal luisterbeurten moet ik ook toegeven dat Mond niet dezelfde diepgang kent als Ars Moriendi of Zyklus.
Het is nog steeds een erg fijn album om naar te luisteren maar het is toch niet de klassieker die ik in de eerste instantie in gedachten had.
Ik moet ook zeggen dat Mond mij in de eerste instantie compleet omver blies en dat hij de belofte had om hetzelfde niveau te halen als Ars Moriendi. Maar na een aantal luisterbeurten moet ik ook toegeven dat Mond niet dezelfde diepgang kent als Ars Moriendi of Zyklus.
Het is nog steeds een erg fijn album om naar te luisteren maar het is toch niet de klassieker die ik in de eerste instantie in gedachten had.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
Moet jij zeggen.. Luister, Nuub, hufter. Ik vind "Mond" een kutplaat, een zwaar overschat simpel bm plaatje. Ik vind dat soort dingen niet voor niets en het zou mij niet verbazen als op een dag blijkt dat dat album een haastklus was. Zo komt het ding namelijk op mij over: als een haastklus. Dat geldt voor de muziek, de teksten en het artwork, wat ik in een paar minuten inelkaar photoshop.nuberus schreef:[..]
Yeah, right. Je bent zo wispelturig als maandverband.
Kop dicht, Thorko
- XnegativeX
- Contacteer:
- the true Thorko
Had zelf liever Whyrrd als gesprekspartner gehad, maar ja die is al een tijdje eruit. Aran is een beetje een typisch geval zeg maar, allervriendelijkst dat wel, maar wat kortaf.XnegativeX schreef:Sterk interview op Vampire magazine.
Die gast is trouwens wel lekker bot en kortaf als hij een vraag niet interessant genoeg vindt.
En de man zal heersen.
Jij had je mening meteen klaar. Ik deed er een tijdje langer over, inderdaad.the true Thorko schreef:[..]
Je ligt een halfjaartje achter Plaag...
Ik denk dat ik "Mond" vanavond maar weer eens ga draaien. Wie weet kan ik dan ineens voor eens en vooral altijd duidelijk maken wat er wat mij betreft aan schort. Voorlopig trap ik mensen alleen maar tegen zere benen als ik mijn mening geef.
'AU, LUL! JE SNOKT TE HARD AAN MIJN LUNAR AURORA!'
Kop dicht, Thorko
- the true Thorko
- the true Thorko
Nuub, 'scenepoints' en 'scene' zijn woorden die niet in mijn vocabulaire voorkomen. Ik doe niks met dat soort terminologieën en met dat soort uitwassen die het populistische "black metal wereldje" kent.
Doe dus niet zo kinds en gedraag je naar het feit dat je dik in de dertig bent.
En bezig niet van die infantiele internetkiddo's taal.
Doe dus niet zo kinds en gedraag je naar het feit dat je dik in de dertig bent.
En bezig niet van die infantiele internetkiddo's taal.
Kop dicht, Thorko
Een beetje in de dertig en proud of it. Jij bent dik in de dertig.
Trouwens, jij met je grootheidswaanzin. Het feit dat jij iets een feit vind, wil niet zeggen dat het een feit is voor mij. Je roept net ff te vaak "omdat ik dat vind, wil dat wat zeggen".
Kinds, uiteraard. Wat anders?
Trouwens, jij met je grootheidswaanzin. Het feit dat jij iets een feit vind, wil niet zeggen dat het een feit is voor mij. Je roept net ff te vaak "omdat ik dat vind, wil dat wat zeggen".
En de man zal heersen.
Man, wat maak je je toch onnodig druk. Ten eerste roep ik dat niet vaak en ten tweede roep ik dingen omdat ik vind dat ik objectief ben, en kritisch. Ik ben zelfs kritisch ten opzichte van mijn eigen mening, dus het enige wat ik bedoel is dat als ik iets zeg, dat ik dat niet zomaar doe. Dat dat weloverwogen is.nuberus schreef:Een beetje in de dertig en proud of it. Jij bent dik in de dertig.
Verder vind ik dat je bezig bent als een chagrijnige huilbaby met buikkrampjes.
Mijn god, kerel, zit toch niet zo te emmeren en te mokken.
Gebruik dit forum waar het voor is en als er wat scheelt stuur je me maar een keer een mailtje of een pm of pak de telefoon.
Tssss. Gek.
Kop dicht, Thorko
Re: Lunar Aurora
Van de Cold Dimensions site:
Lunar Aurora is currently working on the 9th full-length album which is scheduled to be finished in winter 2011/2012.
Gaaf, al vond ik Andacht niet heel erg bijzonder. Vind Zyklus en A haudiga Fluag de beste releases van deze band.
Lunar Aurora is currently working on the 9th full-length album which is scheduled to be finished in winter 2011/2012.
Gaaf, al vond ik Andacht niet heel erg bijzonder. Vind Zyklus en A haudiga Fluag de beste releases van deze band.
- cataclysm child
Fantastisch nieuws! Andacht was monumentaal sterk imo.
Faustian Spirit of the Earth
Dit is inderdaad heel goed nieuws. Zyklus en Andacht zijn twee pareltjes.
Ik vind alles van Lunar briljant. Van de eertse tot en met de laatste plaat. Het is mijn favo black metal band. Ik ben dan ook heel erg blij dat ze terug zijn!!
- cataclysm child
Ik ken er lang niet alles van, maar Andacht vind ik dus een meesterwerk. Ook Mond en Weltengänger zijn zeer goed. Zyklus had ik ook in m'n bezit, maar die plaat heeft me nooit kunnen pakken en heb ik dus verkocht aan een kameraad.
Faustian Spirit of the Earth
Je moet Of Stargates and Bloodstained celestial spheres en Elixir of sorrow maar eens te pakken zien te krijgen. Dat vind ik de 2 beste platen.
- Seventh King of Edom
Dan moet ik dat andere album eens beluisteren, ik ken alleen Zyklus van deze band.Nynke schreef:Van de Cold Dimensions site:
Ik heb een mail naar Whyrhd gestuurd om te vragen of de vinyl exclusive songs op cd zouden uitgebracht worden.
Dit heeft hij mij laten weten:
Dit heeft hij mij laten weten:
Hello Geert,
the „vinyl songs“ will be available again. We have some ideas to put those songs out in a suitable format. So do not buy anything at ebay for much too high price.
Best regards,
Whyrhd
Nog eens met de band gemaild en dit hebben ze laten weten:
There is no date set yet, but we plan with a release around February/March 2012…
Best regards,
Whyrhd
Lunar Aurora - Hoagascht

Im Gartn
Nachteule
Sterna
Beagliachda
Håbergoaß
Wedaleichtn
Geisterwoid
Reng