Ha, met dat nummer begon ie gister ook. Erg vet.
En als je goed luistert zit het deuntje van 'Ruffneck rules the artcore scene' er ook nog in.
Och, wachten moeten we toch. Ik heb er alle vertrouwen in dat het gaaf wordt. De line-up is in ieder geval top.Amibor schreef:[..]
Die 6 uur zou ik maar ff nagaan, want VS zou bij ons tot 4 uur met uitloop tot 5 uur duren, en hij was om 3 uur klaar. Maargoed, toen kwam wel die Japanner nog een uur rossen, dus eigelijk klopt het ook wel. Feest is feest.
Ja Vsnares viel inderdaad wat tegen, de muziek was goed maar hij zocht heel erg weinig contact met het publiek. Als de artiest ook echt contact zoekt met het publiek is dat natuurlijk een stuk leuker.Doodskreet schreef:Jij gaat slapen en ik ben mn nest alweer een tijd uit man. Haha
Venetian Snares viel me lichtelijk tegen, maar ach, het bleef erg gaaf.
Wat mij betrefd was Bong-Ra echt de topper van de avond, geweldig!
Jawel hoor. Het kan makkelijker! Als ze nou eens de links gewoon geven zonder dat je je hoeft aan te melden en zonder dat je een berichtje hoeft achter te laten, dan kan het echt niet makkelijker.Fear_Of_The_Dark schreef:Jawel, www.livesetsonline.com . Alleen even registreren, zoeken op naam van artiest, berichtje achterlaten en je krijgt de link om de set te downloaden. Simpeleren kan niet.
Zucht...ja dat kan. Als jij nog eens een paar uur langer wil gaan zoeken is dat inderdaad makkelijker.Taart schreef:[..]
Jawel hoor. Het kan makkelijker! Als ze nou eens de links gewoon geven zonder dat je je hoeft aan te melden en zonder dat je een berichtje hoeft achter te laten, dan kan het echt niet makkelijker.
Ik had ergens een filmpje van hem gezien op Youtube, kijken of ik hem nog een keer kan vinden. Maar dat is echt ongelooflijk wat die kerel daar doet. Is trouwens grappig, want dan draait ie in Amerika. Daar hakken ze niet, maar daar moshen ze.Doodskreet schreef:Dan vraag ik me toch af hoe scratchen als een motherfucker is :B
Anyway, ode aan USK, trance op nen gameboy..Nog maar een keer erover beginnen hier
Ja haha. De Hoofddorp Hooligans vs. Nieuw Vennep Hooligans strijd barst altijd in vol ornaat los. Grappig om te zien, 16 jarige mannetjes die zo gevaarlijk mogelijk proberen over te komenDoodskreet schreef:Dan is dat zeker zon Hardcorefeest wat Hardcore Holland ventjes trekt?
Als je dr rondkeek zag je er echt van alles rondlopen, dus dan kan het wel.
Het zijn gewoon pussies. Het enige wat zij konden was bij een kinderboerderij rondhangen en onschuldige kinderen en ouders lopen treiteren, alswel de dieren. En als er dan een allochtoon kwam die er eentje voor z'n bek sloeg, deden ze niets terug. Kan je je voorstellen, 30 "hooligans" tegen één allochtoon...Saxon 747 schreef:Het meest trieste is dat die mannetjes nog nooit in een rel hebben gezeten.
'Nou, Saxon747, dat is wel erg kort door de bocht, hoor!'
Nee, dat is het niet. Moet je zien, hoe klein die mannetjes zijn. Dat middelste mannetje heeft waarschijnlijk nog geen eens schaamhaar op zn bana.
Echt bizar, het hele hooliganisme is triest in zn geheel (al is het zeker handig dat soort gasten te kennen en aan jouw kant te hebben, hehehehe).
Maar doen alsof je een hooligan bent, terwijl je waarschijnlijk nog nooit een klap gekregen hebt, is nog triester. Man, wat achterlijk.
SAXON! GEWELDIG!Saxon 747 schreef:Dat middelste mannetje heeft waarschijnlijk nog geen eens schaamhaar op zn bana.
Doodskreet schreef:Tof toch? Zondag ook zat gemosht @ Fractured New Years Edition
Gridlock!Kriestof schreef:zijn de albums daarvoor van autechre ook goed?
en zijn er meer lui die zo'n fraaie muziek maken van zelfde kwaliteit?
Eens.Nakur schreef:
Donders wat een gave electro/triphop/glitch cd