Metallica II (Hij is er!)
- Cathalised
- Columnist
- Contacteer:
- paradigm shift
Kat in de zak... Is het in dit geval niet meer de poes in de zak?Gilbert schreef:De releasedatum is bekend. Het nieuwe album zal op vrijdag 12 september verschijnen en de cover lijkt er nu als volgt uit te zien:
Al lijkt het me niet verstandig om dit album aan te schaffen zonder er eerst naar geluisterd te hebben, als je geen kat in de zak wilt kopen.
οu φροντiς
- HellcommandeR
Nee, ik ben gewoon niet bekrompen. Alsof de drummers van Maiden allemaal zo fenomenaal zijn.toxic schreef:[..]
zo heb jij je hoofd ergens gestoten of ben je gewoon doof......zolang die Lars Prutser zal blijven drummen in Metallica zullen ze nooit meer een goed album opnemen en zeker geen goed concert meer geven.....het origineel van Maiden is natuurlijk stukken beter al is het maar om de drums....
- JustinMaiden
- Contacteer:
- cataclysm child
- Strijdkreet
Klinkt tof.
Laatst gewijzigd door Strijdkreet op zo aug 10, 2008 6:34 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
"I wanted to see a war run so badly."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
"Well you've come to the right place, then. There hasn't been a war run this badly since Olaf the hairy, King of all the vikings, ordered 80,000 battle helmets with the horns on the inside."
Doet in ieder geval niet aan St. Anger denken....cataclysm child schreef:Nieuw nummer 'Cyanide' => http://nl.youtube.com/watch?v=L5rFjCR9NeI
a fool with a tool is still a fool
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
[url=http://www.last.fm/user/FrCl/?chartstyle=asimpleblue5][img]http://imagegen.last.fm/asimpleblue5/recenttracks/FrCl.gif[/img][/url]
- cataclysm child
- the true Thorko
Heerlijk leesvoer zo'n topic...
Waarom deze band nog aandacht gunnen? Ze zijn volkomen gedegenereerd tot kwijlende juppen. Zij teren niet op vergane roem, jullie fanboys kunnen het niet laten ze continu aan te halen. Gun ze hun doorgeschoten, van iedere realiteit gespeende leventjes - maar laat dat verafgoden aub achterwege, ze zijn namelijk de eerste die zoiets zouden geloven.
Dag Metallica! Daaaaaaaaaaag!
Waarom deze band nog aandacht gunnen? Ze zijn volkomen gedegenereerd tot kwijlende juppen. Zij teren niet op vergane roem, jullie fanboys kunnen het niet laten ze continu aan te halen. Gun ze hun doorgeschoten, van iedere realiteit gespeende leventjes - maar laat dat verafgoden aub achterwege, ze zijn namelijk de eerste die zoiets zouden geloven.
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
Het gehele nummer, met een wat betere beeld- en geluidskwaliteit, vind je hier: http://www.youtube.com/watch?v=j8JvHQvGzTo. Het klinkt in mijn oren als een middelmatige compositie, die het niveau van de laatste paar albums niet ontstijgt, maar ik ben natuurlijk ook geen fanboy.
hulde voor uw commentaar...als de ooit nagellak kids van nu ook nou eens gaan inzien dat metallica geen metallica meer is en dat ze belabberd zo niet een vreselijke live band zijn komt het ooit nog goed in deze wereld....the true Thorko schreef:Heerlijk leesvoer zo'n topic...
- KoenM
- Contacteer:
Interessante visie, ware het niet dat het vermelden ervan geen zak toevoegt.the true Thorko schreef:Heerlijk leesvoer zo'n topic...
Dag TTT! Daaaaaaaaaaaag!
- the true Thorko
- the true Thorko
Metallica laat me koud... heb gewoon de schurft aan hun fans.KoenM schreef:Zwarte. Gaat goed samen met mijn vingertoploze handschoenen van CoB.
Maar daar ging het niet om.
Als je nou Metallica ging bashen vanuit een vernieuwende hoek met interessante argumenten had ik het misschien nog boeiend gevonden.
- KoenM
- Contacteer:
Ook goed, maar ga dan lekker zwelgen in je zelfgenoegen. Either way: het voegt niks toe. Het is allemaal al duizend keer verteld.
Ik vind dat Metallica groot is geworden vanwege een combinatie van sterke (destijds vernieuwende) muziek, een dosis geluk en een goed commercieel inzicht. Jij vindt dat Metallica groot is geworden en gebleven vanwege de domheid van een enorm grote hoeveelheid mensen.
Ik vind dat Metallica groot is geworden vanwege een combinatie van sterke (destijds vernieuwende) muziek, een dosis geluk en een goed commercieel inzicht. Jij vindt dat Metallica groot is geworden en gebleven vanwege de domheid van een enorm grote hoeveelheid mensen.
- the true Thorko
Alsof ik niet kan vinden dat 'Metallica groot is geworden vanwege een combinatie van sterke (destijds vernieuwende) muziek, een dosis geluk en een goed commercieel inzicht'.KoenM schreef:Ook goed, maar ga dan lekker zwelgen in je zelfgenoegen. Either way: het voegt niks toe. Het is allemaal al duizend keer verteld.
Dat heeft nl. niets met mijn opmerking over het huidige - volg je me nog: h.u.i.d.i.g.e. - Metallica te maken. Hier probeer je, wijzend naar het verleden, anderen te diskwalificeren, daarom heb ik de schurft aan Metallica-fans zoals jij.
Heb je dan ook een hekel aan mij? *snif*
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- the true Thorko
- KoenM
- Contacteer:
edit: @TTT: Ja. En dat kun je vinden. Blijft het feit dat dat vermelden geen zak toevoegt en het allemaal al vaak genoeg is verteld. Meningen daarover kunnen verschillen.
Zoals ik al eerder in dit topic meedeelde vind ik in alle eerlijkheid dat Metallica maar 1 belabberd studio-album heeft uitgebracht, zijnde St. Anger. (Re)Load vind ik bijzonder goede platen, beter dan s/t. Dus om nou te stellen dat deze band volledig op zijn verleden teert... dat gaat voor mij niet op. Ook vond ik de show op Pinkpop - hoewel massaal - behoorlijk gaaf.
Kritiek hebben is voor mij best ok, maar al dat aandikken omdat het toevallig een band is die voor metalbegrippen astronomisch veel platen verkocht heeft en nog steeds verkoopt? Nee, een beetje makkelijk.
Zoals ik al eerder in dit topic meedeelde vind ik in alle eerlijkheid dat Metallica maar 1 belabberd studio-album heeft uitgebracht, zijnde St. Anger. (Re)Load vind ik bijzonder goede platen, beter dan s/t. Dus om nou te stellen dat deze band volledig op zijn verleden teert... dat gaat voor mij niet op. Ook vond ik de show op Pinkpop - hoewel massaal - behoorlijk gaaf.
Kritiek hebben is voor mij best ok, maar al dat aandikken omdat het toevallig een band is die voor metalbegrippen astronomisch veel platen verkocht heeft en nog steeds verkoopt? Nee, een beetje makkelijk.
- the true Thorko
Als een band bagger produceert, produceert hij bagger. Ongeacht hoe groot een band is, hoeveel platen hij verkoopt of welke reden dan ook; ik koop geen nieuw album omdat hun vorige album goed was. Ik koop een album omdat ik dát album goed vind. Gemakkelijk, hè?KoenM schreef:al dat aandikken omdat het toevallig een band is die voor metalbegrippen astronomisch veel platen verkocht heeft en nog steeds verkoopt?
Weet je wat niets meer toevoegt? De releases van Metallica...
Hee, hij heeft de nieuwe al gehoord!the true Thorko schreef:[..]
Als een band bagger produceert, produceert hij bagger. Ongeacht hoe groot een band is, hoeveel platen hij verkoopt of welke reden dan ook; ik koop geen nieuw album omdat hun vorige album goed was. Ik koop een album omdat ik dát album goed vind. Gemakkelijk, hè?
Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always. Robin Williams
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
Enthousiast over muziek, taal (Nederlands en Engels) en natuur.
Motto's: Leef en laat leven. Oordeel niet.
Last.fm
Muziekcollectie @ Discogs
- the true Thorko
Tja, wie heeft er nou niet de schurft aan KoenM? Ik vermoed dat zelfs de gemiddelde Metallica-fanboy de schurft aan hem heeft. Een tip: Sla zijn posts gewoon standaard over. Een post van KoenM lezen is net zo'n verspilling van tijd en energie als naar Load, Reload of St. Anger luisteren.the true Thorko schreef:[..]daarom heb ik de schurft aan Metallica-fans zoals jij.
- the true Thorko
- KoenM
- Contacteer:
Dat is een mening. Er zijn zelfs mensen die St. Anger een goede plaat vinden. Wat voor de ene een baggerproductie is hoeft dat voor de ander totaal niet te zijn. En je kunt daar over discuzeuren, maar mijn punt is dat dat echt al veel te vaak is gedaan.the true Thorko schreef:[..]
Als een band bagger produceert, produceert hij bagger. Ongeacht hoe groot een band is, hoeveel platen hij verkoopt of welke reden dan ook; ik koop geen nieuw album omdat hun vorige album goed was. Ik koop een album omdat ik dát album goed vind. Gemakkelijk, hè?
Ik kan vaak ook niks met veel black metal. Ik kom toch ook niet in het blek topic lopen zaniken over de mensen die naar black metal luisteren? En dan geef jij er vast weer een kwinkslag aan dat dat niet besteed is aan minder ontwikkelde oren ofzo, maar de kern van mijn punt kan ik hier niet duidelijker maken denk ik.
@Gilbert: jij impliceert dat Metallica-fanboys bij voorbaat een soort mensen zijn die falen in smaak oid. Verder kan ik uit je bijzonder bitse toon opmaken dat jij nog steeds met onverwerkte frustraties t.o.v. mij zit. Neem anders een chokotoff ofzo, ouwe druktemaker.
Ontopic: dat youtube-dingetje stemde mij noch bijzonder teleurgesteld, noch bijzonder enthousiast.
KoenM schreef:[..]
@Gilbert: jij impliceert dat Metallica-fanboys bij voorbaat een soort mensen zijn die falen in smaak oid. Verder kan ik uit je bijzonder bitse toon opmaken dat jij nog steeds met onverwerkte frustraties t.o.v. mij zit. Neem anders een chokotoff ofzo, ouwe druktemaker.

En dit allemaal om een band. Nou nou. Alle frustraties komen eruit. Fuck Freud! Metallica owns teh old Germans!
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
The Wörld Is Yours
- Strijdkreet
- the true Thorko
Je moet je eens afleren mensen woorden in de mond te leggen; je bent meer dan welkom in het BM topic. Maar je zult er mee moeten leren leven dat Metallica, juist omdat ze zo 'groot' zijn, door meer mensen beoordeeld wordt dan, laat ik zeggen, Z'B'T.KoenM schreef:Ik kan vaak ook niks met veel black metal. Ik kom toch ook niet in het blek topic lopen zaniken over de mensen die naar black metal luisteren? En dan geef jij er vast weer een kwinkslag aan dat dat niet besteed is aan minder ontwikkelde oren ofzo.
Jij vindt de laatste releases van Metallica geen bagger, dat mag... maar ga dan niet lopen verkondigen dat de kritiek - die blijkbaar meer mensen met mij delen - overbodig is omdat die reeds vele malen is geuit. De kritiek is niet aan jou adres maar dat van Metallica - dat jij je gedwongen voelt het voor hen op te nemen lijkt nobel maar is niet meer dan verwrongen fanboyschap -; een band die geen benul meer heeft waarom hij een weer een album opneemt...