Burzum
- MidnightsAngel
zou wel heel sneu zijn maar van wie heb je dat?MidnightsAngel schreef:hoorde gisteren dat Burzum zich nu weer bekeert heeft tot het christendom.... *LOL* die vent is maf.. maakt wel lekkere muziek maar krijg er toch een beetje een nare smaak van in de mond als ik bedenk wat voor andere denkbeelden hij heeft...
- MidnightsAngel
Q: hoorde gisteren dat Burzum zich nu weer bekeert heeft tot het christendom.... *LOL* die vent is maf
Als je niets fatsoenlijks te melden hebt en een beetje ZELF nagedacht zou hebben zou je dit soort rotzooi niet posten..."Hoorde gisteren dat burzum..."
Blaat....Je wlt overduidelijk alleen maar reacties op zo'n debiele post. best. maar vervuil dit topic niet met dit soort troep.
Q:krijg er toch een beetje een nare smaak van in de mond als ik bedenk wat voor andere denkbeelden hij heeft..
Verras me eens met je enorme kennis over nationalisme en/of Burzum.
als je dat met denkbeelden bedoelt athans.
Als je niets fatsoenlijks te melden hebt en een beetje ZELF nagedacht zou hebben zou je dit soort rotzooi niet posten..."Hoorde gisteren dat burzum..."
Blaat....Je wlt overduidelijk alleen maar reacties op zo'n debiele post. best. maar vervuil dit topic niet met dit soort troep.
Q:krijg er toch een beetje een nare smaak van in de mond als ik bedenk wat voor andere denkbeelden hij heeft..
Verras me eens met je enorme kennis over nationalisme en/of Burzum.
als je dat met denkbeelden bedoelt athans.
Multiculturalism is no blessing; rather, it is a disease - a plague on all of humanity.
We come back, Odin comes back. From Odin we came, to Odin we shall go. Hail Odin. Fight for life and death!
We come back, Odin comes back. From Odin we came, to Odin we shall go. Hail Odin. Fight for life and death!
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
wat ben jij een ongelooflijk ziekelijke en zielige trol zeg...
ga je moeder vervelen met die onzin van je...
je denkt echt alles te weten of niet... grappenmaker...
en dat onderschrift van je...tsss
je komt er op een dag wel achter...
tenzij je je anders voordoet op dit forum...
Sad Shadow
ga je moeder vervelen met die onzin van je...
je denkt echt alles te weten of niet... grappenmaker...
je komt er op een dag wel achter...
Sad Shadow
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Jeroen schreef:wat ben jij een ongelooflijk ziekelijke en zielige trol zeg...
Sad Shadow
Q:ga je moeder vervelen met die onzin van je...
Hallo!
Wie verveelt hier wie nou??
Die doos probeert hier een beetje ziekelijke aandacht te krijgen met de post als "Ik hoorde dat Burzum Christelijk is geworden -whatever"
Q: je denkt echt alles te weten of niet... grappenmaker...
Wat nou m'n onderschrift?! problemen mee?? blijkbaar wel anders zou je er niet zo belachelijk op in gaan.
Flikker toch op met dat overdreven linkse gelul van je..waar je de arrogantie vandaan haalt om te denken dat ik je ook maar in enige mate serieus neem.
jQ:e komt er op een dag wel achter...
Waar kom ik op een dag nog wel achter??
verdedig je trouwens maar eens een keer op de dingen die tegen jou bedoelt zijn , want daar zie k je nooit....
Lui,laf en lelijk zwakkeling!
Multiculturalism is no blessing; rather, it is a disease - a plague on all of humanity.
Typisch, die verandering in acceptatie.
Pakweg anderhalf jaar geleden werd een mens nog onvoorwaardelijk voor altijd verbannen van het forum vanwege het voeren van een undersign die letterlijk luidde:
"In memoriam: Ian Donaldson Stuart"
Wanneer er geen problemen meer zijn over het voeren van zulks een onderschrift zou ik dat gaarne horen.
Pakweg anderhalf jaar geleden werd een mens nog onvoorwaardelijk voor altijd verbannen van het forum vanwege het voeren van een undersign die letterlijk luidde:
Wanneer er geen problemen meer zijn over het voeren van zulks een onderschrift zou ik dat gaarne horen.
Hoegaarden or die!
tja, nou weet ik niks van die Stuart omdat ik me daar nooit in heb verdiept en ook nooit zal doen, maar het verbaasde me idd ook al.Poggwyd schreef:Typisch, die verandering in acceptatie.
of ik een van 2en goedkeur laat ik nog even in het midden.
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
Ian Stuart was niemand minder dan de zanger van Skrewdriver, een der meest bekende bands in de rechtse Oi! scene. Kwam in 1993 bij een fataal auto ongeluk om het leven.
Eerbetoon aan hem mocht destijds niet, echter stond er wel een hoop pro-burzum/varg shit destijds in undersigns. Dat het ene niet mag/censuur, ok... (nahja..) maar ben dan wel consequent.
Ik zeg overigens niet dat ik vind dat men weer moet gaan lopen bannen vanwege dit soort zaken, ik vind het alleen vreemd dat het nu ineens wel kan. Prima hoor, daar niet van. Alleen geeft het nogal eens vrije baan voor mensen die er geen fuck van weten.
Eerbetoon aan hem mocht destijds niet, echter stond er wel een hoop pro-burzum/varg shit destijds in undersigns. Dat het ene niet mag/censuur, ok... (nahja..) maar ben dan wel consequent.
Ik zeg overigens niet dat ik vind dat men weer moet gaan lopen bannen vanwege dit soort zaken, ik vind het alleen vreemd dat het nu ineens wel kan. Prima hoor, daar niet van. Alleen geeft het nogal eens vrije baan voor mensen die er geen fuck van weten.
Hoegaarden or die!
Skrewdriver is geweldig!
Je hebt trouwens gelijk pogg....hmmm moet ik dit verder onderbouwen trouwens
.
mrja
Hail the new dawn!
yeah
Je hebt trouwens gelijk pogg....hmmm moet ik dit verder onderbouwen trouwens

mrja
Hail the new dawn!
yeah
Ik noem een
"The Snow Fell"
"Back with a Bang"
"Behind Blue Eyes"
"Road to Valhalla"
"Suddenly"
"Night Trains"
"Gone with the Breeze"
"Built up Knocked down"
"Tomorrow Belongs To Me"
"Hail the new dawn"
"Green fields of France"
"Oh no here comes a Commie"
"Showdown"
"Europe Awake"
"46 Years"
"Poland"
slechts enkele, ik kan er nog tientallen neerplanten die wel gaaf zijn. Die covers moet je vergeten, die zijn inderdaad slecht.
Het vermelden waard is natuurlijk dat deze nummers zo slecht zijn in de ogen van bijvoorbeeld een Natassja, dat geeft niks. Het is maar goed dat het gros van de Blackmetal zo geweldig muzikaal gestructureerd is.
Blackmetal ging toch niet om de muziek, maar de de achterliggende gedachte, de ideologie ?
Dat betreft RAC ook. Muziek is een bindmiddel, love it or hate it.
"The Snow Fell"
"Back with a Bang"
"Behind Blue Eyes"
"Road to Valhalla"
"Suddenly"
"Night Trains"
"Gone with the Breeze"
"Built up Knocked down"
"Tomorrow Belongs To Me"
"Hail the new dawn"
"Green fields of France"
"Oh no here comes a Commie"
"Showdown"
"Europe Awake"
"46 Years"
"Poland"
slechts enkele, ik kan er nog tientallen neerplanten die wel gaaf zijn. Die covers moet je vergeten, die zijn inderdaad slecht.
Het vermelden waard is natuurlijk dat deze nummers zo slecht zijn in de ogen van bijvoorbeeld een Natassja, dat geeft niks. Het is maar goed dat het gros van de Blackmetal zo geweldig muzikaal gestructureerd is.
Blackmetal ging toch niet om de muziek, maar de de achterliggende gedachte, de ideologie ?
Dat betreft RAC ook. Muziek is een bindmiddel, love it or hate it.
Hoegaarden or die!