Aerodeth schreef:Motley Crue >>>>>> Golden Earring

Aerodeth schreef:Motley Crue >>>>>> Golden Earring
Als Aerodeth het nou niet snapt dan weet ik het ook niet meer.Latebloomer schreef:tuurlijk jongens.
overigens schijnt ook Kane nog in de running te zijn, met Peter Koelewijn en zijn Rockets als stand in.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
Ik heb M-Pire of Evil al live gezien. Niet helemaal 'mijn' muziek, maar ze waren zeer goed! Ze speelde dan ook vooral Venom nummers, anders kende ik echt niks van ze.Rubicon schreef:Venom (...) Wellicht leuk voor Aerodeth, stukje metalen cultuurgeschiedenis
Anthrax, yes! Eindelijk een eetpauze in het programma!alicecooper schreef:Anthrax, Gojira, Deafheaven en The Charm the Fury zijn toegevoegd.
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
Of de Sabbat eert (op zaterdag!).Latebloomer schreef:ik hoop dat Sabaton zichzelf overlapt
of opdoekt, ook goed
http://www.last.fm/user/Eekhoornhoer/KoenM schreef:[..]
En jij houdt van Motorhead?
"Wat?"
Ja dus.
Die zanger is live een stuk beter geworden in de afgelopen jaren..wanneer heb je ze voor het laatst gezien?Orklord schreef:Annihilator staat ver weg in de Friese modder te spelen. Dat die zanger daar mag blijven...
Verder zijn de nieuwe bands ook niet overtuigend genoeg.
En Gojira. Ik vind het ook opvallend dat Fortarock nu al vrij nadrukkelijk in herhaling lijkt te vallen. Er is toch aanbod genoeg zou je zo denken.scarymonster05 schreef: maar met Ghost, Slayer, Trivium en Anthrax hebben we toch al een aantal bands die recent nog op Fortarock hebben gestaan
Zou ik jammer vinden. ik heb ze vorig jaar in Roermond gezien en ze waren beestachtig goed!Took schreef:Annihilator staat in Friesland op een festival, toch? Dat is voor andere festivals meestal een reden om een band niet te boeken dat jaar.
Idd, veruit de interessantste band tot nu toe.Splijtzwam schreef:Maar erg blij met Gojira, da's de eerste band waarvoor ik een kaartje zou kopen.
Natuurlijk heeft Anthrax veel leuke muziek uitgebracht. Dat er anno 2014 (enkele) liefhebbers over zijn die nog altijd niet zijn afgeknapt op de vele line-upwisselingen en de persoonlijkheden van de bandaanvoerders Benante en Ian, dat wil ik ook nog wel accepteren.Siego schreef:En van m'n favoriete thrashband Anthrax, kan ik nooit genoeg krijgen.
Ik snap je punt, echt. Maar Slayert erbij halen en het hebben over line-up wisselingen en persoonlijkheden van bandaanvoerdersGilbert schreef:Natuurlijk heeft Anthrax veel leuke muziek uitgebracht. Dat er anno 2014 (enkele) liefhebbers over zijn die nog altijd niet zijn afgeknapt op de vele line-upwisselingen en de persoonlijkheden van de bandaanvoerders Benante en Ian, dat wil ik ook nog wel accepteren.Siego schreef:En van m'n favoriete thrashband Anthrax, kan ik nooit genoeg krijgen.
Met enige moeite kan ik me zelfs voorstellen dat er nog vraag is naar live-optredens van Anthrax, ondanks de voorspelbare setlist (met alle doodgespeelde hits en coversongs) en hoewel het tegenwoordig maar afwachten is wie er deze keer bij zal zijn. Zelfs de aanwezigheid van Benante en Ian zelf is immers allang geen zekerheid meer. (Mag/durft/kan Benante inmiddels eigenlijk de VS al weer uit voor concerten?) Dat sommigen zelfs geen genoeg kunnen krijgen van Anthrax, neem ik ter kennisgeving aan.
Maar dat iemand Anthrax oprecht als zijn of haar favoriete thrashband bestempeld, nee, dat gaat mijn (Slayer)pet toch echt te boven!
Ik wist dat dit argument zou komen. Ik geef direct toe dat het hypocriet van me is om Anthrax een onbegrijpelijke keus te noemen als "favoriete thrashband" (van dit moment) en dan zelf vervolgens Slayer te noemen.Siego schreef:Maar Slayert erbij halen en het hebben over line-up wisselingen en persoonlijkheden van bandaanvoerders
Of mis ik hier de ironie?