Het Grote black metal topic..
- Demorpheus
- Poseur Extraordinair
- the true Thorko
En heeft dat volk van jou ook een naam? Anders is het zo moeilijk te stigmatiseren...Demorpheus schreef:ik behoor tot een uitverkoren volk die iedereen veracht die eenieder die zegt te behoren tot een 'uitverkoren' volk veracht.

I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
ah jammer! en nu hoop ik toch wel heel erg dat ze met die tour nederland aan gaan doen!Dominion schreef:Ik las net op ZM dat het samenwerkingsproject tussen Frost en Gorgoroth afgeblazen is. Dit omdat Gorgoroth en 1349 een tour willen gaan doen en Frost daardoor zich nog weinig zou kunnen concentreren op Satyricon.
Laatst gewijzigd door nightwing op di mei 04, 2004 9:51 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
www.last.fm/user/robenroll
Precies.Othrys schreef:[..]
Ik heb dat antisemitisme nooit zo begrepen. OK, er zijn van die mongolen die geloven in een grote joodse samenzwering die verantwoordelijk is voor alle problemen in de wereld, maar afgezien van dergelijke malloten (en de Palestijnen, natuurlijk) is er toch niemand die serieus last heeft van Joden? Ik iig niet.
Kijk, de thema's die (NS)BM bands als Bilskirnir in hun teksten bezigen, die snijden dan weer wel hout (zie mijn sig). Daaruit blijkt ook überhaupt geen NS-achtergrond, eigenlijk, en zo moet het ook.
En dan zie ik op metal-archives een band staan, met de naam Aryan Kampf 88, leden als WaffenSSturm en Herr Rasse, een demo genaamd Sieg Heil (goh, origineel..) met een plaatje van Hitler als cover, en daarop nummers als Gestapo Holocaust en Mein Kampf......
Dat kun je toch gewoon niet serieus meer nemen? Zo stereotype NSBM als het maar kan, en toch menen de heren het waarschijnlijk ook nog. Triest.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
- the true Thorko
- impaled succubus
Ik snap het idd ook niet. Ja okej Joden hebben door de eeuwen heen het wel een beetje over zich uitgeroepen om in economies zwakke tijden tot zondebok bestempeld te worden ( door bv veel bezig te zijn in geld wissel en tol heffen etc) en er zijn natuurlijk altijd mensen die zichg aan je gaar ergeren als je zo'n arrogante houding hebt ( het uitverkoren volk).Othrys schreef:[..]
Ik heb dat antisemitisme nooit zo begrepen. OK, er zijn van die mongolen die geloven in een grote joodse samenzwering die verantwoordelijk is voor alle problemen in de wereld, maar afgezien van dergelijke malloten (en de Palestijnen, natuurlijk) is er toch niemand die serieus last heeft van Joden? Ik iig niet.
Kijk, de thema's die (NS)BM bands als Bilskirnir in hun teksten bezigen, die snijden dan weer wel hout (zie mijn sig). Daaruit blijkt ook überhaupt geen NS-achtergrond, eigenlijk, en zo moet het ook.
Maar verder/nu hier in Europa heb je er idd geen last van. In Amerika worden daarin tegen wel veel hoge ambten door Joden bekleed maar al die samenzwering theorien daarover geloof ik niet.
En de Palastijnse questie sta ik aan de Joodse kant. De Zionisten hebben op, delen van, Israel een legitiemere claim dan de Palastijnen.
Laatst gewijzigd door impaled succubus op di mei 04, 2004 11:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Forseti's Justice
- impaled succubus
Een vriend van mij heeft ook nog een Vlad Tepes split voor me liggen. Alleen staat zijn huis zo vol met merchandise voor z'n distro dat hij 'm niet kan vindenAeolus schreef:Krijg zeer waarschijnlijk binnenkort het volgende:
Vlad Tepes/Torgeist - Black Legions Metal Split CD
Wat ik op mp3 heb klinkt zeer gaaf.

- CALIBANaan
- Contacteer:
- CALIBANaan
- Contacteer:
-
Van welke nationaliteit is http://www.plagueprod.cjb.net ?
Staat op een Finse server, ik zou zeggen Fins dus. Maar ik weet niks zeker.verwoesting schreef:Van welke nationaliteit is http://www.plagueprod.cjb.net ?
Komt uit Finlandverwoesting schreef:Van welke nationaliteit is http://www.plagueprod.cjb.net ?
Heavy Metal! Just my way
Heavy Metal! Just my devil
Ik zou ze allebei kopentelluriet schreef:Zo kerels, welke zouden jullie kopen als je 1 van deze 2 moest kiezen:
DEATHSPELL OMEGA "Infernal Battles" CD (Raw French Black Metal) Northern Heritage $13/100SEK
DEATHSPELL OMEGA "Inquisitors of Satan" CD (Second album!!) Northern Heritage $13/100SEK
Heavy Metal! Just my way
- Sturmblast
Heeft iemand nog voor mij aanraders kwa melodic black(ala emperor en hecate enthroned).
,t liefst ook wat nederlandse bands.
ik ga namelijk binnekort naar een muziekbeurs en wil m,n blackmetal collectie wat op te fleuren.
ik ga namelijk binnekort naar een muziekbeurs en wil m,n blackmetal collectie wat op te fleuren.
I,ve got a fever, and the only perscription is more cowbell!
[img]http://www.thebleedingsun.com/pics/mdb_banner.jpg[/img]
- inageandsadness
- Contacteer:
- Sturmblast
verwoesting schreef:Welke 'muziek beurs'?
geen idee, ik word om ,t zo maar te zeggen op sleep touw genomen , het is een redelijk grote schijnt.
ik verwacht binnekort wel meer info van de mensen waar ik mee ga.
I,ve got a fever, and the only perscription is more cowbell!
Je kunt beter zelf gewoon op onderzoek uitgaan om te kijken welke bands je leuk vindt, kijk hier bijvoorbeeld eens in wat topics, ook al is het bijvoorbeeld alleen maar omdat de naam leuk klinkt ofzo, of hou het gewoon bij de bands die je al kent (want er is toch geen melodische bmband die emperor kan overtreffenSturmblast schreef:Heeft iemand nog voor mij aanraders kwa melodic black(ala emperor en hecate enthroned).

Terug van weg geweest
- DoodsRidder
- impaled succubus
iddpuist schreef:[..]
Ik zou ze allebei kopen
Heersch lijstje.telluriet schreef:Dit is het geworden:
Deathspell Omega - Infernal Battles
Kristallnacht - Creation Through Destruction/Adversary
Godless North demo.
Opmerkingen maken zonder duidelijke/solide onderbouwing is nog veel gayer.inageandsadness schreef:Black metal is Gay, maar dat is evident.
Sturmblast schreef:Heeft iemand nog voor mij aanraders kwa melodic black(ala emperor en hecate enthroned).
Tiranilor
Eternal conspiracy
Lair of Golgotha
Shadow Lord
mordaehoth
Deze zijn Nederlands. Verder:
Ceremonial Embrace
Misteltein
Belzebeth
Anorexia Nervosa
- Draconian
- Lult over cdtjes
Als je nog niets van Limbonic Art hebt, zou ik daar zeker eens wat van aanschaffen, vooral In Abhorrence Dementia en The Ultimate Death Worship. Complexe, vrij ondoorgrondelijke black metal die de vergelijking met Emperor zeker kan doorstaan.Sturmblast schreef:Heeft iemand nog voor mij aanraders kwa melodic black(ala emperor en hecate enthroned).
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
- DoodsRidder
- DoodsRidder
- DoodsRidder
Ik quote je nu wel, hehe, maar ik kom verdomme niet op de naam...Sturmblast schreef:Heeft iemand nog voor mij aanraders kwa melodic black(ala emperor en hecate enthroned).
Nederlandse band is het wel.
Even zoeken...
Ordo Draconis!
[i]Vergeten Legenden[/i]
---
Dood account.
---
Dood account.
Zeik niet slet. Meedoen!Dit blackmetal topic is net een top40 topic. Alles wordt aanbeden als een gek. Kom eens op jongens.

Volledig mee eens! Heb 'm net nog gedraaid.DoodsRidder schreef:Kluister nu: Taake - Over Bjørgvin Graater Himmerik III
kan maar 1 ding zeggen GODVERDOMME DIT IS PAS GOEIE BLACK METAL ZOALS SATAN HET BEDOELD HEEFT!!!!!
Nu zit Nattestid erin, ook briljant. Part VII van die plaat is zeker weten één van de beste black metalnummers die ik ken. Wat een knaller! Gewoon 9 minuten ronduit heerschen. En dan dat laatste stuk, dat outro achtige waarbij dat (overigens heerlijke) akoestische riffje weer terug komt met zo'n koor op de voorgrond. Machtig!

Alles wat die gast maakt veranderd in goud, lijkt het wel. _0_
Hêhêh, vishandel Berekoek.