Black Metal Topic 2
-
-
- Jeroen
- That bastard from Metalfan.nl
- Contacteer:
daarnaast is het melodieUze
Wat vind men hier trouwens van de nieuwe cd van Behexen?
Ik vind het echt een geweldige plaat, lekkere rauwe doch sterk geproduceerde black metal met grandioze vocalen..
Echt een aanrader!
Wat vind men hier trouwens van de nieuwe cd van Behexen?
Ik vind het echt een geweldige plaat, lekkere rauwe doch sterk geproduceerde black metal met grandioze vocalen..
Echt een aanrader!
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"
Tegen overmatig gebruik van breakdowns!
Als een nummer een melodie (wijsje) heeft, wil het nog niet zeggen dat het melodieus is.Samoht Slegov schreef:Ik vind dat ze weer wat meer snelle melodieze nummers moeten gaan maken zoals op transilvanian hunger, het blijft m'n favoriete darkthrone album
Maargoed, feit blijft wel dat Blaze.., Under.. en Transilvanian Hunger de beste platen waren. De rest luister ik eigelijk maar weinig tot nooit.
een haiku is een
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
handig ding om lekker kort
nietszeggend te zijn
- Samoht Slegov
- Jeroen
- Contacteer:
Transylvanian Hunger kan me overigens minder bekoren dan 'A Blaze in the Northern Sky' , die plaat heeft het meest griezelige intro ooit en daarnaast is het gewoon een lekker rauwe black metal plaat.
Transylvanian Hunger is een gaaf album, maar minder afwisselend
- Samoht Slegov
Ik vind Transilvanian Hunger wat afwisselender dan A Blaze In the Northern Sky. Hoewel dat ook een geweldig album is.Jeroen schreef:Transylvanian Hunger kan me overigens minder bekoren dan 'A Blaze in the Northern Sky' , die plaat heeft het meest griezelige intro ooit en daarnaast is het gewoon een lekker rauwe black metal plaat.
- Samoht Slegov
Ik vind Under A Funeral Moon en Panzerfaust ook nog wel gave albums hoor.Amibor schreef:[..]
Als een nummer een melodie (wijsje) heeft, wil het nog niet zeggen dat het melodieus is.
Maargoed, feit blijft wel dat Blaze.., Under.. en Transilvanian Hunger de beste platen waren. De rest luister ik eigelijk maar weinig tot nooit.
Kerel, serieus..Samoht Slegov schreef:Ik weet niet waar ik dit zou moeten posten dus doe ik het hier maar:
Heeft een van jullie de tekst van Hans Siste Vinter van darkthrone?
Ik heb panzerfaust gebranden hij staat ook niet op internet.
Ik ga dit nummer coveren met mn bandje vandaar
Hoe wil je in godsnaam een nummer coveren als je de tekst niet eens kent? En hoe zit het eigenlijk met de muziek? Tabs gevonden?
Verder vermoed ik eerlijk gezegd dat het niet veel soeps zal worden, met het één of andere amateurbandje waar je in speelt.
Hêhêh, vishandel Berekoek.
Ja jongen en als je het na gaat zingen, dan moet je toch echt keelkanker hebben.Meltdown schreef:[..]
Kerel, serieus..
Hoe wil je in godsnaam een nummer coveren als je de tekst niet eens kent? En hoe zit het eigenlijk met de muziek? Tabs gevonden?
Verder vermoed ik eerlijk gezegd dat het niet veel soeps zal worden, met het één of andere amateurbandje waar je in speelt.
edit: niet nucjhter genoeg om te typen
- Samoht Slegov
Kanker toch op met je gezeik.Meltdown schreef:[..]
Kerel, serieus..
We willen gewoon dat nummer spelen, wat boeit het of het veel soeps zal worden of niet?
Edit: Je bent nog echt dom ook he, waarom denk je dat ik de tekst vraag...
En waar is jouw vermoeden op gebaseert? Denk eerst maar eens na voor je iets post, achterlijke kleuter
Laatst gewijzigd door Samoht Slegov op do sep 09, 2004 11:19 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
- Samoht Slegov
- Samoht Slegov
- Samoht Slegov
- Jeroen
- Contacteer:
ik heb al een hele simpele manier gevonden om oude black metal te coveren..
Gewoon een stofzuiger aanzetten bij de mic. gitaar gaan rammen op 10 meter afstand en tussendoor tikkende geluiden maken plus natuurlijk blèren
Gewoon een stofzuiger aanzetten bij de mic. gitaar gaan rammen op 10 meter afstand en tussendoor tikkende geluiden maken plus natuurlijk blèren
- Samoht Slegov
-
- Contacteer:
- Draconian
- Lult over cdtjes
Voor de mensen die hier zo hebben liggen zeuren over hoe geniaal Blut aus Nord wel niet is:
Blut Aus Nord - Decorporation 10
Split, DUKE
2004
--------------------------------------------------------------------------------
10" MLP limited to 500 copies.
Blut Aus Nord
1. I 03:05
2. II 02:20
3. III 03:40
Reverence
4. The flesh's decadence nihil process 07:58
5. Nihil Luciferia 01:24
Total playing time 18:27

Of is dit al oud nieuws?
Blut Aus Nord - Decorporation 10
Split, DUKE
2004
--------------------------------------------------------------------------------
10" MLP limited to 500 copies.
Blut Aus Nord
1. I 03:05
2. II 02:20
3. III 03:40
Reverence
4. The flesh's decadence nihil process 07:58
5. Nihil Luciferia 01:24
Total playing time 18:27

Of is dit al oud nieuws?
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
Racing helpless through the aether, staring outward from the world
-
Mensen die het hardst schreeuwen dat ze niet bij de scene horen zijn meestal de grootste posers.Svenson schreef:Anti-Scene No support for the so-called black metal scene.
Zonder een "scene" zou de muziek voor jan met de korte achternaam gemaakt worden. Beetje onrealistisch wat je hier zegt.
[i]Well these might be my last days
Because I am about to eclipse my sun[/i]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
Because I am about to eclipse my sun[/i]
[img]http://i3.photobucket.com/albums/y74/Dirk86/avatar2.gif[/img]
Het zal me een worst wezen wie een poser is en wie heel gaaf is. Kom op zeg, altijd dat gemiep. Een muzikale stroming is geen fuck waard als er geen aanhangers en supporters zijn.Aeolus schreef:[..]
Mensen die het hardst schreeuwen dat ze niet bij de scene horen zijn meestal de grootste posers.
Gebraut nach dem deutschen reinheitsgebot
- the true Thorko
aanhangers en supporters is iets anders dan een eenvormige-scene...Svenson schreef:[..]
Het zal me een worst wezen wie een poser is en wie heel gaaf is. Kom op zeg, altijd dat gemiep. Een muzikale stroming is geen fuck waard als er geen aanhangers en supporters zijn.
I'm not sick... I'm evil!
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
Metalfans parttime geweten... en fulltime bemoeial.
- Jeroen
- Contacteer:
Voor de liefhebbers van Russische black metal (doelende op de Blazebirth Hall bands)..
Branikald heeft een nieuwe schijf uit, namelijk Varg Fjarne Tornet..met wederom een nooit uitgebrachte full length uit eind jaren 90..
word dus weer genieten
Branikald heeft een nieuwe schijf uit, namelijk Varg Fjarne Tornet..met wederom een nooit uitgebrachte full length uit eind jaren 90..
word dus weer genieten
Dit begrijp ik ff niet. Jij vindt "A Blaze" dus echt minder afwisselend dan "Transilvanian Hunger"? Dan heb je echt niet goed geluisterd. Pas op nummer 6 van TH gooit Fenriz er een ander drumritme tussendoor, de rest van de riffs zijn zo standaard als maar zijn kan in tegenstelling tot A Blaze waar veel meer tempowisselingen in voorkomen afgewisseld met veel interessantere gitaar partijen. Begrijp me niet verkeerd ik vind Transilvanian Hunger een gave plaat, maar hij is echt veel eentoniger dan A Blaze.Samoht Slegov schreef:[..]
Ik vind Transilvanian Hunger wat afwisselender dan A Blaze In the Northern Sky. Hoewel dat ook een geweldig album is.
- Samoht Slegov
Ik let eerlijk gezegd niet zoveel op de drums maar meer op de gitaar. En die vind ik dan interesanter dan op A Blaze in the Northern Sky. Vooral omdat er op TH niet alleen de standaad 'powerchords' gebruikt worden. Ik vind de zang ook gaver op TH, in sommige nummers versterkt hij echt de gitaar riffs en daardoor word het allemaal heel intens. Verder vind ik TH een originelere plaat dan A Blaze In The Northern Sky. Ik vind beide albums erg goed. Maar ik vind Transilvanian Hunger persoonlijk toch iets beterNecroNoud schreef:[..]
Dit begrijp ik ff niet. Jij vindt "A Blaze" dus echt minder afwisselend dan "Transilvanian Hunger"? Dan heb je echt niet goed geluisterd. Pas op nummer 6 van TH gooit Fenriz er een ander drumritme tussendoor, de rest van de riffs zijn zo standaard als maar zijn kan in tegenstelling tot A Blaze waar veel meer tempowisselingen in voorkomen afgewisseld met veel interessantere gitaar partijen. Begrijp me niet verkeerd ik vind Transilvanian Hunger een gave plaat, maar hij is echt veel eentoniger dan A Blaze.
- Samoht Slegov
- Jeroen
- Contacteer:
Totenlieder is uiteraard een prachtalbum, maar Raubritter is gewoon meer van hetzelfdenightwing schreef:gisteravond Raubritter en Totenlieder besteld, hopenlijk zijn die net zo gaaf als Facta Loquunter!
overigens vond ik Facta Loquunter een waardeloos kut album met veel te brakke productie
enige nummers uit het verleden van Absurd die ik gaaf vind zijn 'The Gates of Heaven' en 'Germaniën über Alles'
- Jeroen
- Contacteer:
Ik luister weer eens Thallium, die hebben tenminste nog een beetje uniek geluid..
Ik heb tijdje geleden de tape "A Howling from a Thousand Years" aangeschaft en die klinkt productioneel vrij goed.
Verwacht vrij trage depressieve black metal met hier en daar een versnelling..keyboards worden zo nu en dan gebruikt als ondersteunende factor..
Vooral de uitermate ziekelijke zang doet het bij mij goed..
het is nsbm , dus niet voor iedereen weggelegd (overigens niet echt te merken)
mp3: http://www.thepaganfront.com/stellarwin ... vandan.mp3
Ik heb tijdje geleden de tape "A Howling from a Thousand Years" aangeschaft en die klinkt productioneel vrij goed.
Verwacht vrij trage depressieve black metal met hier en daar een versnelling..keyboards worden zo nu en dan gebruikt als ondersteunende factor..
Vooral de uitermate ziekelijke zang doet het bij mij goed..
het is nsbm , dus niet voor iedereen weggelegd (overigens niet echt te merken)
mp3: http://www.thepaganfront.com/stellarwin ... vandan.mp3
- CALIBANaan
- Contacteer:
- XnegativeX
- Contacteer:
Nu moet ik me toch even weer in de discussie mengen.verwoesting schreef:Blut Aus Nord vind ik echt niks bijzonders
Wat is het precies dat jij niet bijzonder vind aan de laatste 2 albums van Blut aus nord? En dan heb ik het niet over of je het mooi vindt of niet. Maar echt "bijzonder". Ik vind de laatste 2 albums van Blut aus nord namelijk behoorlijk baanbrekend in de black metal scene.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
baanbrekend zijn Draugar en Leviathan en DSO, BAN moet ik dan maar 'ns gaan beluisteren....XnegativeX schreef:[..]
Nu moet ik me toch even weer in de discussie mengen.
Wat is het precies dat jij niet bijzonder vind aan de laatste 2 albums van Blut aus nord? En dan heb ik het niet over of je het mooi vindt of niet. Maar echt "bijzonder". Ik vind de laatste 2 albums van Blut aus nord namelijk behoorlijk baanbrekend in de black metal scene.
En de man zal heersen.
- XnegativeX
- Contacteer:
Dat belooft zeker wat! Wanneer komt daar iets van uit?nuberus schreef:a project called TWILIGHT that features Malefic of XASTHUR, Imperial of KRIEG and Wrest of LEVIATHAN en Azentrius van Nachtmystium.
dat belooft wat.
Is dat Nachtmystium trouwens ook iets voor mij?
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.
- XnegativeX
- Contacteer:
Mwoah, Draugar vond ik nog wel meevallen. Vond ik een beetje black metal in het straatje van Xasthur en Shining. Maar wie ben ik?nuberus schreef:[..]
baanbrekend zijn Draugar en Leviathan en DSO, BAN moet ik dan maar 'ns gaan beluisteren....
Blut aus nord is wel van een ander kaliber maar inderdaad ook baanbrekend als Leviathan en DSO.