Bericht
door wuzzer » ma nov 07, 2005 10:16 pm
ik was er gisteravond ook, een mooie avond gehad, shakra speelde goed, ik heb ze dit jaar ook in Zurich gezien in het voorprogramma van Maiden, gister vond ik ze beter spelen. Ik vond dat ze veel spelplezier hadden, en ze hebben goed bij Saxon gespiekt, haha.
Hammerfall was echt geweldig!! Mooie opening, de band was in vorm, alleen jammer dat het een tijdje duurde voordat het geluid goed afgesteld was, helaas. Setlist was goed, had alleen nog graag glory to the brave willen horen en ik had iets meer pyro techniek verwacht, maar ze verdiende zeker een hele dikke 8.
Stratovarius was hopeloos uit vorm, Het was voor mij de derde keer dat ik ze zag en ze worden steeds slechter, ik ga voorlopig niet meer naar hun concerten doen, speltechnisch was het allemaal dik in orde, het geluid kon beter maar ik miste het spelplezier, het heilige vuur, dat kleine beetje extra. Ze hadden niet eens de moeite genomen om fatsoenlijke kleren aan te trekken, erg slap. Als ze met zo weinig plezier spelen (het lijkt ajax wel, in potentie kei goed, maar ze bakken er niks van) kunnen ze er beter mee ophouden, maar ja wie schulden maakt zal centjes moeten verdienen. Ik ben tijdens hunting high and low weggegaan, als je zelfs dat lied weet te verpesten houdt het voor mij op.
Het was een geslaagde avond, Hammerfall en Shakra waren goed, strato was ronduit slecht en ik hoefde niet te boppen, prima metal avondje dus