Black Metal

Jouw band, andere bands .. alles kun je hier kwijt
Gesloten
Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » za dec 09, 2006 7:14 pm

XnegativeX schreef:Wat maakt die band zo fantastisch dan?
Ik herhaal mezelf nog maar even.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Lafawijn
Berichten: 904
Lid geworden op: zo aug 07, 2005 6:53 pm
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Bericht door Lafawijn » ma dec 11, 2006 5:14 pm

Wie van jullie heeft Galgeras - Booswichterij al?

ik was al fan van Galgeras na de vele Demo's en Reliekrover maar dit album overtreft het zeker

Het klinkt gewoon helemaal top.

wat vinden jullie?
http://www.Lafawijn-records.tk

Gebruikersavatar
BlackGoat
Berichten: 2970
Lid geworden op: do mei 08, 2003 5:28 pm
Locatie: Rotterdam

Bericht door BlackGoat » ma dec 11, 2006 5:23 pm

Lafawijn schreef:Wie van jullie heeft Galgeras - Booswichterij al?

ik was al fan van Galgeras na de vele Demo's en Reliekrover maar dit album overtreft het zeker

Het klinkt gewoon helemaal top.

wat vinden jullie?
Al? Dat album is uit 2005.

Het is idd een erg goed album, vooral door het gebruik van echte instrumenten en de goede mix.
[b][url=http://niggers.on.nimp.org/]http://www.gratismetalalbumsdownloaden.nu[/url][/b]

Gebruikersavatar
Lafawijn
Berichten: 904
Lid geworden op: zo aug 07, 2005 6:53 pm
Locatie: Balkbrug
Contacteer:

Bericht door Lafawijn » ma dec 11, 2006 6:50 pm

De LP versie is net uit...
en ik wacht meestal tot de LP versie

dus voor mij is hij net uit hehe
http://www.Lafawijn-records.tk

Gebruikersavatar
V.
Berichten: 1023
Lid geworden op: di dec 27, 2005 7:37 pm
Locatie: Eurabië

Bericht door V. » di dec 12, 2006 11:17 am

'Jullie' hebben toch mijn interesse weten te wekken in Lucifugum. Zelf heb ik slechts 'Back to Chopped Down Roots' in de kast staan; En ondanks dat dit zeker geen vervelend schijfje is ben ik niet zo lyrisch over deze band als sommige hier. Ik zie echter ook niemand, hier, deze schijf noemen: Is de rest van de dicografie van deze band soms veel sterker/interessanter?
Mijn intresse gaat vooral uit naar de volgende drie schijfjes:

Sociopath: Philosophy Cynicism, de titel spreekt mij aan
The Supreme Art of Genocide, gezien mensen hier vrij lyrisch over deze plaat zijn.
Involtation, omdat het de meest recente is.
[quote="KoenM"][..]


Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.

Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.

Met je snor!

Godver.[/quote]

Gebruikersavatar
Scream filled Silence
Berichten: 1658
Lid geworden op: di mar 02, 2004 7:39 pm

Bericht door Scream filled Silence » di dec 12, 2006 11:46 pm

Trailer van het nieuwe Lunar Aurora album, die verwacht wordt in januari 2007, doen ze leuk bij Cold Dimensions die trailers, die van Geist was ook wel aardig.

http://www.cold-dimensions.de/lunarauro ... railer.zip
[url]www.hopsandbarley.nl[/url]

Gebruikersavatar
Hieronimus
Berichten: 31826
Lid geworden op: wo mar 12, 2003 12:36 pm
Locatie: Hutje in het bos

Bericht door Hieronimus » wo dec 13, 2006 12:50 am

Dat Weltengänger heeft wat leuke riffs, hoor ik zo al.
Front voor/der Matigheid
last.fm

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » wo dec 13, 2006 8:08 pm

Wellicht interessant nieuws voor de Secrets of the Moon fans.

Afbeelding

Het Franse Akedia Records brengt "The Exhibitions" uit op 10" vinyl, in een gatefold hoes en op splatter vinyl als ik het goed begreep. Het is de bedoeling dat 'ie eind januari, begin februari 2007 uitkomt. Ik heb allereerst 4, 5 stuks geregeld voor de distro en vooralsnog lijkt het erop dat wij 'm als enigen in Nederland gaan verkopen. Dus, wie 'm wilt kan vast een PM sturen en dan houd ik het vast bij, en dan hoor je t.z.t. wanneer ik ze binnen heb en je ze kunt bestellen.

Gebruikersavatar
Hellhammer
Berichten: 4253
Lid geworden op: vr mei 06, 2005 9:04 pm
Locatie: Groningen Rock City

Bericht door Hellhammer » wo dec 13, 2006 8:18 pm

Scream filled Silence schreef:Trailer van het nieuwe Lunar Aurora album, die verwacht wordt in januari 2007, doen ze leuk bij Cold Dimensions die trailers, die van Geist was ook wel aardig.

http://www.cold-dimensions.de/lunarauro ... railer.zip
Klinkt best goed! Ben benieuwd naar de hele plaat.

Overigens nog leuk nieuws voor de Sabbat liefhebbers: 1 januari zal Iron Pegaus Fetishism opnieuw uitbrengen op CD en een vinyl versie van The Dwelling uitbrengen.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » vr dec 15, 2006 12:41 pm

Een tijdje geleden ging het hier over Tenebrae in perpetuum. Plaag liet gaf me toen hun cd te leen. Vanmorgen in de auto had ik voor het eerst even de tijd om er eens echt naar te luisteren.

Ik kan je vertellen dat ik blij verrast was. Dit is namelijk een erg sterk bandje die qua sfeer perfect past bij het koude weer van vandaag.

De muziek doet me nog het meest denken aan Judas iscariot tijdens het laatste album van dat heerschap. En dat is sowieso een van mijn favoriete black metal albums. Ijskoud, snel, haatvol en beenhard. Gave shit dus.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
NIBDEM
Berichten: 2306
Lid geworden op: do mei 27, 2004 10:46 pm

Bericht door NIBDEM » vr dec 15, 2006 12:42 pm

K. schreef:Wellicht interessant nieuws voor de Secrets of the Moon fans.

Afbeelding

Het Franse Akedia Records brengt "The Exhibitions" uit op 10" vinyl, in een gatefold hoes en op splatter vinyl als ik het goed begreep. Het is de bedoeling dat 'ie eind januari, begin februari 2007 uitkomt. Ik heb allereerst 4, 5 stuks geregeld voor de distro en vooralsnog lijkt het erop dat wij 'm als enigen in Nederland gaan verkopen. Dus, wie 'm wilt kan vast een PM sturen en dan houd ik het vast bij, en dan hoor je t.z.t. wanneer ik ze binnen heb en je ze kunt bestellen.

Kevin, heb je nog wat exemplaren van die ruins of beverast LP?

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » vr dec 15, 2006 12:48 pm

Ja, denk het wel. Ik kan het niet met zekerheid zeggen, aangezien die dingen bij Sander liggen en hij nu op vakantie is, maar over een dag of 10 weet ik meer en dan mail / PM ik wel.

Gebruikersavatar
NIBDEM
Berichten: 2306
Lid geworden op: do mei 27, 2004 10:46 pm

Bericht door NIBDEM » vr dec 15, 2006 12:56 pm

top!

goatworshipper
Berichten: 4270
Lid geworden op: za nov 08, 2003 2:14 pm
Locatie: Reusel

Bericht door goatworshipper » vr dec 15, 2006 4:03 pm

Parabellum schreef:[..]


En de demo's. Verdienen het minstens evenveel als de Root demo's om in zo'n deluxe box te worden uitgebracht.
dat is echt wel een goed idee, ja!
alcohol in my veins...

Gebruikersavatar
V.
Berichten: 1023
Lid geworden op: di dec 27, 2005 7:37 pm
Locatie: Eurabië

Bericht door V. » za dec 16, 2006 11:07 am

XnegativeX schreef:Een tijdje geleden ging het hier over Tenebrae in perpetuum. Plaag liet gaf me toen hun cd te leen. Vanmorgen in de auto had ik voor het eerst even de tijd om er eens echt naar te luisteren.

Ik kan je vertellen dat ik blij verrast was. Dit is namelijk een erg sterk bandje die qua sfeer perfect past bij het koude weer van vandaag.

De muziek doet me nog het meest denken aan Judas iscariot tijdens het laatste album van dat heerschap. En dat is sowieso een van mijn favoriete black metal albums. Ijskoud, snel, haatvol en beenhard. Gave shit dus.
Als jij iets tofs te ruil hebt heb ik hun eerste full-length hier voor je.
Nee, ik verkoop niet.
[quote="KoenM"][..]


Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.

Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.

Met je snor!

Godver.[/quote]

metalmachine
Berichten: 431
Lid geworden op: do aug 31, 2006 4:54 pm
Locatie: Dronten

Bericht door metalmachine » di dec 19, 2006 11:09 am

Heb eigenlijk de black metal een tijdje links laten liggen, ben veel meer naar progresive en doom gaan luisteren, totdat ik gisteren weer een mega vette black metal album hoorde.

Gjenferdsel, misschien zijn er wat mensen bekend met de band. Echt gewelgdig, zag net dat er een review is geschreven op de home pagina. beetje een mix van Darkthrone en Falknebach echt super.

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25360
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di dec 19, 2006 1:03 pm

ja, leuk album is dat

mijn recensie:

http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3225
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

metalmachine
Berichten: 431
Lid geworden op: do aug 31, 2006 4:54 pm
Locatie: Dronten

Bericht door metalmachine » di dec 19, 2006 2:45 pm

Ja goeie recensie, ik houd er altijd wel van als mensen muziek vergelijken met bands en genres. Dat geeft altijd een duidelijk beeld over de muziekstijl. Het album heeft wel wat weg van Falkenbach en Rivendell iets minder melodieus.

Weet iemand trouwens al iets over een nieuw album van Falkenbach, blijft namelijk ernstig stil rond deze man?

Gebruikersavatar
Jeroen
That bastard from Metalfan.nl
Berichten: 25360
Lid geworden op: di sep 24, 2002 6:18 pm
Locatie: Twente
Contacteer:

Bericht door Jeroen » di dec 19, 2006 3:03 pm

welja, echt een originele schijf is het niet, dus dan sla je al snel aan het vergelijken.

Maar het is een plaat die erg lekker wegluistert. Weinig franje, gewoon goede black metal met een episch randje.
"By Grabthar's hammer, by the suns of Warvan, you shall be avenged!"

Tegen overmatig gebruik van breakdowns!

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » di dec 19, 2006 3:12 pm

Die samples klinken wel aardig, maar ik zie de vergelijking met Falkenbach of Rivendell niet echt.
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
KoenM
Berichten: 22304
Lid geworden op: ma aug 15, 2005 2:08 pm
Locatie: een pittoresk rustiek Vlaams dorpje
Contacteer:

Bericht door KoenM » di dec 19, 2006 3:43 pm

Heb dat DMDS van Mayhem nog es uit de kast getrokken.

Jézus, wat een voortdenderend, allesverwoestend, razend lawaai. En dan die onmenselijke vocalen van Attila.

Iemand tips van platen die hier op lijken? Ik wil meer.

The past is aliiii iiiii iiiive!
Facebook band

Visually Universal - Our Hexagram Unicursal

I stared into the void tonight - the best dream I ever had

Last.fm profiel

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di dec 19, 2006 3:48 pm

Probeer het album Cursed Again van het Engelse Frost.
Of de zweedse band Ondskapt.

Wat misschien ook wel wat voor jou is is het album Séance van het Duitse Dark Fortress.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11071
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » di dec 19, 2006 4:25 pm

XnegativeX schreef:Probeer het album Cursed Again van het Engelse Frost.
Of de zweedse band Ondskapt.

Wat misschien ook wel wat voor jou is is het album Séance van het Duitse Dark Fortress.
Goede aanbevelingen inderdaad! Dat album van Frost is pure Mayhem-worship en erg gaaf om bij tijd en wijle nog eens op te zetten. Heeft iemand trouwens ook het tweede album van die band (Talking to God) gehoord? Is die ook de moeite waard?
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » di dec 19, 2006 4:26 pm

Ik heb beide albums in mijn bezit. Het tweede album is meer Satyricon worship zeg maar. Beide zijn erg de moeite waard. Ik vind eigenlijk de 2e nog net iets beter.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Baldurs Tod
Berichten: 1331
Lid geworden op: do jan 19, 2006 9:42 pm

Bericht door Baldurs Tod » di dec 19, 2006 5:34 pm

Iemand bekend met Forest Silence? Een Hongaars black metal project van een ex-lid van Sear Bliss. Dit jaar is het album 'Philosophy of Winter' uitgekomen en bevat vijf nummers van rond de 7 minuten. Klinkt heel goed!

Een erg korte sample:
http://www.plastichead.com/mp3_samples/CANDLE137CD.mp3
[i]"Die atoombom was misschien toch niet zo'n goed idee. De vijand is woedend!"[/i]

Gebruikersavatar
V.
Berichten: 1023
Lid geworden op: di dec 27, 2005 7:37 pm
Locatie: Eurabië

Bericht door V. » di dec 19, 2006 5:51 pm

V. schreef:'Jullie' hebben toch mijn interesse weten te wekken in Lucifugum. Zelf heb ik slechts 'Back to Chopped Down Roots' in de kast staan; En ondanks dat dit zeker geen vervelend schijfje is ben ik niet zo lyrisch over deze band als sommige hier. Ik zie echter ook niemand, hier, deze schijf noemen: Is de rest van de dicografie van deze band soms veel sterker/interessanter?
Mijn intresse gaat vooral uit naar de volgende drie schijfjes:

Sociopath: Philosophy Cynicism, de titel spreekt mij aan
The Supreme Art of Genocide, gezien mensen hier vrij lyrisch over deze plaat zijn.
Involtation, omdat het de meest recente is.
[quote="KoenM"][..]


Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.

Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.

Met je snor!

Godver.[/quote]

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » di dec 19, 2006 7:50 pm

Draconian schreef:[..]


Goede aanbevelingen inderdaad! Dat album van Frost is pure Mayhem-worship en erg gaaf om bij tijd en wijle nog eens op te zetten. Heeft iemand trouwens ook het tweede album van die band (Talking to God) gehoord? Is die ook de moeite waard?
en toch vind ik het iets eigens hebben (cursed again), ook al is het inderdaad erg sterk gerelateerd aan Mayhem's Mysteriis Dom Satanas

Gebruikersavatar
Draconian
Lult over cdtjes
Berichten: 11071
Lid geworden op: di mar 02, 2004 9:12 pm
Locatie: De Geitenberg

Bericht door Draconian » wo dec 20, 2006 1:24 pm

Het laatste schijfje van Anaal Nathrakh mag hier overigens ook nog wel eens onder aandacht gebracht worden.

Dus zie hier de recensie:

http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3230
We're particles in motion, we can't accept we've no control
Racing helpless through the aether, staring outward from the world

Gebruikersavatar
V.
Berichten: 1023
Lid geworden op: di dec 27, 2005 7:37 pm
Locatie: Eurabië

Bericht door V. » wo dec 20, 2006 3:11 pm

Draconian schreef:Het laatste schijfje van Anaal Nathrakh mag hier overigens ook nog wel eens onder aandacht gebracht worden.

Dus zie hier de recensie:

http://www.metalfan.nl/reviews.php?id=3230
Die beukt idd weer een stuk beter door. Maar er zitten ook lekkere cleane zanglijnen in.
[quote="KoenM"][..]


Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.

Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.

Met je snor!

Godver.[/quote]

Gebruikersavatar
sanguis
Berichten: 4983
Lid geworden op: di okt 18, 2005 1:38 pm
Locatie: Zundert
Contacteer:

Bericht door sanguis » wo dec 20, 2006 5:28 pm

Die cleane zang geeft inderdaad een mooie extra mee aan het geheel. En dit zonder aan agressie in te boeten, erg goeie schijf inderdaad.

Gebruikersavatar
XnegativeX
Berichten: 15008
Lid geworden op: vr dec 12, 2003 4:18 pm
Locatie: Rijssen
Contacteer:

Bericht door XnegativeX » wo dec 20, 2006 9:29 pm

Ik wil het even hebben over het "nieuwe" album van Merrimack, Of Entropy And Life Denial. Plaag had me dit album een tijd geleden meegegeven en bij de eerste luisterbeurt was ik wat teleurgesteld. Ik dacht namelijk dat Merrimack super snelle, Marduk achtige black metal maakte. Maar zo snel was dit niet echt. Daarom heb ik hem een tijdje aan de kant geschoven maar vandaag heb ik hem toch maar weer eens een kans gegeven. Gelukkig maar!

De muziek van deze fransen gaat namelijk veel dieper dan simpel ram en beuk werk. Het is aardsdonkere mensenhaat die hier op cd geperst is. Ik hoor invloeden van black metal bands als Craft, Shining en Deathspell Omega maar ook van doom bands als Deinonychus. Men heeft de gave om naadloos over te schakelen van woeste blast-festijnen naar gitzwarte doom partijen. Verrassend en erg goed.
I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » do dec 21, 2006 8:46 pm

XnegativeX schreef:Ik wil het even hebben over het "nieuwe" album van Merrimack, Of Entropy And Life Denial. Plaag had me dit album een tijd geleden meegegeven en bij de eerste luisterbeurt was ik wat teleurgesteld. Ik dacht namelijk dat Merrimack super snelle, Marduk achtige black metal maakte. Maar zo snel was dit niet echt. Daarom heb ik hem een tijdje aan de kant geschoven maar vandaag heb ik hem toch maar weer eens een kans gegeven. Gelukkig maar!

De muziek van deze fransen gaat namelijk veel dieper dan simpel ram en beuk werk. Het is aardsdonkere mensenhaat die hier op cd geperst is. Ik hoor invloeden van black metal bands als Craft, Shining en Deathspell Omega maar ook van doom bands als Deinonychus. Men heeft de gave om naadloos over te schakelen van woeste blast-festijnen naar gitzwarte doom partijen. Verrassend en erg goed.
Hey, daar zitten Glorior Belli leden in. Dat gaat geluisterd worden.

Gebruikersavatar
NecRobert
Berichten: 223
Lid geworden op: za apr 26, 2003 12:19 am
Locatie: Joure
Contacteer:

Bericht door NecRobert » vr dec 22, 2006 9:51 am

Baldurs Tod schreef:Iemand bekend met Forest Silence? Een Hongaars black metal project van een ex-lid van Sear Bliss. Dit jaar is het album 'Philosophy of Winter' uitgekomen en bevat vijf nummers van rond de 7 minuten. Klinkt heel goed!

Een erg korte sample:
http://www.plastichead.com/mp3_samples/CANDLE137CD.mp3
Promo net ontvangen. Heerlijk verslavende black metal plaat! Doet me af en toe een beetje denken aan oude Gehenna.
https://www.facebook.com/intodarknessfestival
http://gointodarkness.nl
http://gointothevoid.nl

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » zo dec 24, 2006 9:20 am

Tijdens de eerste klanken die ik hoorde van Peste Noire - La Sanie des siècles - Panégyrique de la dégénérescence (na de intro wel te verstaan), dacht ik even aan Dödfödd, maar naarmate ik het kreng vaker draai, gaat hij steeds meer een eigen leven leiden, doordat Peste Noire een manier van black metal ten uitvoer brengt, die ik eigenlijk gewoon origineel moet noemen en traditioneel tegelijkertijd. Niet alleen maar traditioneel door de black zelf, maar ook door de bevreemdende wijze waarop Peste Noire allerlei oude invloeden gebruikt. Of misbruikt. Klassiek rockende solo's tot en met gevoelig akoestisch gitaarwerk verweven met de meest pure en zieke genocidale black metal die er maar gemaakt kan worden. Wat dat laatste betreft blijft de vergelijking met Dödfödd enigszins in stand.
Het is de ziekte die je hoort, de ziekte die schoonheid overmant en die haar dwingt tot slaafse zieligdoenerij.

Mijn top 10 van het jaar wordt flink overhoop gehaald, op deze manier.
Kop dicht, Thorko

Swamp
Berichten: 536
Lid geworden op: do mar 23, 2006 12:05 am
Locatie: down there...

Bericht door Swamp » zo dec 24, 2006 11:47 am

ik snap sowieso al neit waarom mensen in Oktober al met lijstjes van 2006 beginnen.. lijkt me veel vertsandiger om deze in de eertse maanden van 2007 op te stellen...
[b]SATANS REJECTS, SLAVE TO NONE[/b]

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » zo dec 24, 2006 11:50 am

Plaag schreef:Tijdens de eerste klanken die ik hoorde van Peste Noire - La Sanie des siècles - Panégyrique de la dégénérescence (na de intro wel te verstaan), dacht ik even aan Dödfödd, maar naarmate ik het kreng vaker draai, gaat hij steeds meer een eigen leven leiden, doordat Peste Noire een manier van black metal ten uitvoer brengt, die ik eigenlijk gewoon origineel moet noemen en traditioneel tegelijkertijd. Niet alleen maar traditioneel door de black zelf, maar ook door de bevreemdende wijze waarop Peste Noire allerlei oude invloeden gebruikt. Of misbruikt. Klassiek rockende solo's tot en met gevoelig akoestisch gitaarwerk verweven met de meest pure en zieke genocidale black metal die er maar gemaakt kan worden. Wat dat laatste betreft blijft de vergelijking met Dödfödd enigszins in stand.
Het is de ziekte die je hoort, de ziekte die schoonheid overmant en die haar dwingt tot slaafse zieligdoenerij.

Mijn top 10 van het jaar wordt flink overhoop gehaald, op deze manier.
Ik zei het al toen het nog kon, zoek die demo's op, maar nee hoor.. :lol:

Gebruikersavatar
Mr.Antikrist
Berichten: 279
Lid geworden op: za okt 02, 2004 11:02 am

Bericht door Mr.Antikrist » zo dec 24, 2006 11:57 am

Swamp schreef:ik snap sowieso al neit waarom mensen in Oktober al met lijstjes van 2006 beginnen.. lijkt me veel vertsandiger om deze in de eertse maanden van 2007 op te stellen...
Of om gewoon helemaal geen lijstjes te maken :wink:
Lick my chainsaw, bitch!

Swamp
Berichten: 536
Lid geworden op: do mar 23, 2006 12:05 am
Locatie: down there...

Bericht door Swamp » zo dec 24, 2006 12:16 pm

inderdaad... lijstjes zijn gay en overrated..
alsof het iemand kan schelen wat een ander op 1 heeft staan....
[b]SATANS REJECTS, SLAVE TO NONE[/b]

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » zo dec 24, 2006 12:28 pm

Plaag schreef:Mijn top 10 van het jaar wordt flink overhoop gehaald, op deze manier.
Dat is inderdaad één van de meest geniale albums van dit jaar. Na Funeral Procession heb ik geen enkel album zo vaak geluisterd, sinds ik het aangeschaft heb.

Gebruikersavatar
Mr.Antikrist
Berichten: 279
Lid geworden op: za okt 02, 2004 11:02 am

Bericht door Mr.Antikrist » zo dec 24, 2006 12:44 pm

Swamp schreef:inderdaad... lijstjes zijn gay en overrated..
alsof het iemand kan schelen wat een ander op 1 heeft staan....
'

precies! Maar ja, als je bekijkt dat Satyricon tegenwoordig rijkelijk vertegenwoordigd is op de slaapkamer van de gemiddelde HIM en Slipknot-fan, dan zijn lijstjes natuurlijk niet weg te denken :wink:
Lick my chainsaw, bitch!

Gebruikersavatar
Blood&Ashes
Berichten: 3718
Lid geworden op: vr sep 09, 2005 10:41 am
Locatie: Groningen

Bericht door Blood&Ashes » zo dec 24, 2006 12:56 pm

K. schreef:Ik zei het al toen het nog kon, zoek die demo's op, maar nee hoor.. :lol:
Ik heb gisteren Macabre Transcendance... nog proberen te luisteren, maar ik vind er eigenlijk niets meer aan nu dat album uit is. Het komt niet echt overtuigend meer op me over, nu ik gehoord heb waar ze toe in staat zijn.

Gebruikersavatar
V.
Berichten: 1023
Lid geworden op: di dec 27, 2005 7:37 pm
Locatie: Eurabië

Bericht door V. » ma dec 25, 2006 10:56 am

V. schreef:'Jullie' hebben toch mijn interesse weten te wekken in Lucifugum. Zelf heb ik slechts 'Back to Chopped Down Roots' in de kast staan; En ondanks dat dit zeker geen vervelend schijfje is ben ik niet zo lyrisch over deze band als sommige hier. Ik zie echter ook niemand, hier, deze schijf noemen: Is de rest van de dicografie van deze band soms veel sterker/interessanter?
Mijn intresse gaat vooral uit naar de volgende drie schijfjes:

Sociopath: Philosophy Cynicism, de titel spreekt mij aan
The Supreme Art of Genocide, gezien mensen hier vrij lyrisch over deze plaat zijn.
Involtation, omdat het de meest recente is.
Stel hufters; Reageer es!

En S.P.C heb ik inmiddels gehoord. Wat een saaie meuk. TSAoG komt inmiddels deze kant op. Dus eigenlijk is het alweer te laat. :roll:
[quote="KoenM"][..]


Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.

Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.

Met je snor!

Godver.[/quote]

Gebruikersavatar
NIBDEM
Berichten: 2306
Lid geworden op: do mei 27, 2004 10:46 pm

Bericht door NIBDEM » ma dec 25, 2006 11:09 am

Swamp schreef:inderdaad... lijstjes zijn gay en overrated..
alsof het iemand kan schelen wat een ander op 1 heeft staan....
toch kunnen lijstjes wel makkelijk zijn... stuit je nog weleens op releases die je anders over het hoofd gezien zou hebben.

Kriestof
Commander Kansloos
Berichten: 24909
Lid geworden op: ma feb 18, 2002 7:05 pm
Locatie: Europa
Contacteer:

Bericht door Kriestof » ma dec 25, 2006 12:31 pm

Swamp schreef:inderdaad... lijstjes zijn gay en overrated..
alsof het iemand kan schelen wat een ander op 1 heeft staan....
mij kan het wel schelen

heb al veel dingen elk jaar ontdekt door eindejaarslijstjes uit te pluizen van verschillende muziekgenres
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

Gebruikersavatar
Plaag
Berichten: 9495
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 3:55 pm

Bericht door Plaag » ma dec 25, 2006 12:51 pm

K. schreef:[..]


Ik zei het al toen het nog kon, zoek die demo's op, maar nee hoor.. :lol:
Klopt. Dat zei ik hier thuis ook al. 'Had ik toen maar die tapes besteld! Hond die ik ben!'

Maar er komt een dag waarop jij helemaal niets meer van black of wat voor metal dan ook moet weten, en dan gaat je hele zooi in de ramsj. En dan zijn die tapes voor mij.
Geef even een seintje als het zover is, wil je?
Kop dicht, Thorko

Gebruikersavatar
K.
Berichten: 5115
Lid geworden op: zo dec 19, 2004 9:42 am

Bericht door K. » ma dec 25, 2006 1:27 pm

Oké, dat wordt wachten.. :lol:

sammath
Berichten: 863
Lid geworden op: do mei 22, 2003 1:18 pm
Contacteer:

Bericht door sammath » ma dec 25, 2006 1:34 pm

mordaehoth, visions of my dark millennium to come
furious black metal
http://www.sammath.nl http://www.hammerheart.com

Gebruikersavatar
V.
Berichten: 1023
Lid geworden op: di dec 27, 2005 7:37 pm
Locatie: Eurabië

Bericht door V. » ma dec 25, 2006 1:44 pm

En.....?
[quote="KoenM"][..]


Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.

Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.

Met je snor!

Godver.[/quote]

sammath
Berichten: 863
Lid geworden op: do mei 22, 2003 1:18 pm
Contacteer:

Bericht door sammath » ma dec 25, 2006 1:46 pm

V. schreef:En.....?
als je het tegen mij heb? zeer vette demo van nederlandse band uit 97
furious black metal
http://www.sammath.nl http://www.hammerheart.com

Gebruikersavatar
V.
Berichten: 1023
Lid geworden op: di dec 27, 2005 7:37 pm
Locatie: Eurabië

Bericht door V. » vr dec 29, 2006 4:47 pm

Ik heb vandaag voor het eerst de Schneestorm verzamel/promo CD-r die ik ooit eens van Heidens Hart gekregen heb aangezet. De band die eruitsprong was het voor mij totaal onbekende 'Brocken Moon'.
Iemand hier die bekend is met deze band of een linkje heeft naar een distro die het heeft?
[quote="KoenM"][..]


Vervelende elitaire aap. Met je misantropische herrie.

Met je gezeik op muzieksoorten die je niet mag.

Met je snor!

Godver.[/quote]

Gesloten