8 Mei 2004: Rotterdam Deathfest 2004

Hier kan je alles kwijt over concerten en festivals.
Plaats reactie
CALIBANaan
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » za mei 08, 2004 11:44 pm

mooi wat eenkanker zooi de hele dtyrein onder gekostest...heheh, lache dconducteur alles schoonmaken.. :) :lol:
Gelegenheids Satanist

Alexus

Bericht door Alexus » za mei 08, 2004 11:45 pm

wie?

en hoe was het voor de rest?

CALIBANaan
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » za mei 08, 2004 11:47 pm

vet, t is nu noig bezig, maar ik moest even eerde rweg anders kawam ik helemaal niet uit rotterdam meer weg.

Nox spelede t dak van t gebousw, en prostitute disfigurement was net als alle tig keren lekker vetjes...

de 1e band was verrasnded vet..
en cardinal ha dwa5t pech met t geluid
Gelegenheids Satanist

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » za mei 08, 2004 11:57 pm

Haha, zatte aap! :)

CALIBANaan
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » za mei 08, 2004 11:59 pm

net als de rest van de baroeg...:):)
Gelegenheids Satanist

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » za mei 08, 2004 11:59 pm

Overigens is Nox inderdaad erg vet.

Kevin
Contacteer:

Bericht door Kevin » zo mei 09, 2004 12:00 am

CALIBANaan schreef:net als de rest van de baroeg...:):)
Jaja, zal best, ik zeg ook niet dat daar iets mis mee is. :)

CALIBANaan
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » zo mei 09, 2004 12:02 am

dat moets er nog ns bij komen zeg hehehe

bearoeg is gewoon gezellig al siederneen lam isz
Gelegenheids Satanist

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo mei 09, 2004 10:04 am

Despondecy: degelijk begin van de dag, goed geluid, zeker niet slecht

Cardinal: viel enorm tegen, nummers als first anal communion en baptized in cum, kwamen live totaal niet over, lag ook aan het kutgeluid

Nox: niet gezien

prostitute disfugerement: tweede keer dat ik ze zag, en deze keer was het ook weer erg gaaf, heel goede liveband, leuke zanger

spawn of possesion: bruut en technisch, wel vermakelijk, alleen die zanger, die elk nummer zei dat dit optreden veel geld koste en dat ze lang moesten rijden om naar baroeg te komen, zeik niet, kom dan niet.

exmortem: tering saai concert; die autopsy cover was enige nummer dat ik kon pruimen

severe torture: niet geniaal, wel degelijk bruut

gorerotted: verdomd goed geluid, lekker agressie kwijtgespeeld, ZEER goede band, ze speelden nummers van hun twee cd's, en 1 demo nummer, symphatieke band!

voor de rest was het heel gezellig, leuke mensen ontmoet, diep gefilosofeerd met calibanaan., in age and sadness eens ontmoet, destruction die aan dansen en trompet aan spelen was, petomaan die erg relaxt bleek te zijn

kortom: heel leuke avond
Cirkels sluiten. Vervellen. Genieten. That's Kriestof.

DaKonium

Bericht door DaKonium » zo mei 09, 2004 10:48 am

Kristof schreef:destruction die aan dansen en trompet aan spelen was,
O jezus....
Sterf!

Alexus

Bericht door Alexus » zo mei 09, 2004 11:51 am

CALIBANaan schreef:vet, t is nu noig bezig, maar ik moest even eerde rweg anders kawam ik helemaal niet uit rotterdam meer weg.

Nox spelede t dak van t gebousw, en prostitute disfigurement was net als alle tig keren lekker vetjes...

de 1e band was verrasnded vet..
en cardinal ha dwa5t pech met t geluid
dit type je dan nog wel goed, toch een prestatie

CALIBANaan
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » zo mei 09, 2004 11:51 am

ja, het was ene goede avond....
dat is te merken aan mn kater.

:)
Gelegenheids Satanist

Gr. Dracula
Lult over cdtjes

Bericht door Gr. Dracula » zo mei 09, 2004 11:54 am

Despondecy: een goed begin is het halve werk. Sterke opener, hadden meteen ook een lekker geluid (wat me trouwens over het gehele fest gezien echt reuze meeviel deze keer).

Cardinal: Humor. Kwam wel enorm idioot over op de planken, maar daar dat duidelijke opzet was kom ik me daar aardig mee vermaken. Muzikaal vond ik het vrij goed uit de verf komen live, al wisten ze de aandacht niet altijd even goed vast te houden. Desalniettemin ( leuk galgjewoord...) een goede 2de.

Nox: ram-ram-beuk-beuk. Puike band ook. Lekker tempo, fijn strotgeluid en een gaaf geluid. Lekker zwaar en bulderend. Hulde, hulde!

Prostitute Disfugerement: voor mij DE band van de avond. Geniale verschijning, geniale texten, geniaal geluid, geniale liveband. Heb m`n heil weer kunnen halen dus na deze band was m`n avond al onverwoestbaar.

------------------------------------------------------------
toen was het tijd voor een flinke portie friet!
------------------------------------------------------------

Spawn of Possesion: Een goede band, lekker geluid en strak spel. Alleen ja... als je na een band als PD moet spelen, gooi je voor mij geen hoge ogen. Ik heb het met plezier afgekeken maar de podiumprestaties van PD bleven helaas ongeevenaard.

Exmortem: Kwamen live beter uit de verf tijdens hun tour met Necrophagia dus viel deze keer een klein beetje tegen, ook deels te wijten aan de vrijwel totaal ontbrekende podiumpresentatie. Maar voor de rest leverden ze goed, strak, hard werk.

Severe Torture: Niet gezien, helaas, stond te ouwehoeren bij de shirts. Toen het dan eindelijk tot me doordrong dat ST op de planken stond waren ze met `t 1 na laatste nummer bezig. Driewerf KUT, het blijft een brute (live)band...

Gorerotted: ziek, snel, strak en superagressief. Wat mij betreft een zeer waardige afsluiter van een waanzinnig ruige DM-middag/avond.

Ben uietermate te spreken over het beleefde dus. Jammer alleen dat je altijd mensen houdt die zich zodanig lamzuipen dat er rellen uitbreken, glazen flesjes vlak voor het pit-gedeelte worden platgestampt ( lekker, om even door het glas gesleurd te worden) en de drukte bij de bar menigen naar het hoofd stijgt...

Maargoed, al met al: HAIL en tot volgend jaar!
Laatst gewijzigd door Gr. Dracula op zo mei 09, 2004 11:59 am, 1 keer totaal gewijzigd.
Perhaps you should try the morgue

[img]http://i20.photobucket.com/albums/b249/lanablaa/Banner_486x60_kat.gif[/img]

Alexus

Bericht door Alexus » zo mei 09, 2004 11:54 am

tot zover hoor ik alleen positieve dingen ja

had er graag bij willen zijn

CALIBANaan
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » zo mei 09, 2004 11:58 am

Alexus schreef:[..]

dit type je dan nog wel goed, toch een prestatie
dat is inderdaad een flinke prestatie..hehe, beetje t zelfde effect als een lamzak die niet valt over t ijs....en een nuchter persoon wel.
Gelegenheids Satanist

CALIBANaan
Contacteer:

Bericht door CALIBANaan » zo mei 09, 2004 12:03 pm

Kristof schreef:Despondecy: degelijk begin van de dag, goed geluid, zeker niet slecht

Cardinal: viel enorm tegen, nummers als first anal communion en baptized in cum, kwamen live totaal niet over, lag ook aan het kutgeluid

Nox: niet gezien

prostitute disfugerement: tweede keer dat ik ze zag, en deze keer was het ook weer erg gaaf, heel goede liveband, leuke zanger

spawn of possesion: bruut en technisch, wel vermakelijk, alleen die zanger, die elk nummer zei dat dit optreden veel geld koste en dat ze lang moesten rijden om naar baroeg te komen, zeik niet, kom dan niet.

exmortem: tering saai concert; die autopsy cover was enige nummer dat ik kon pruimen

severe torture: niet geniaal, wel degelijk bruut

gorerotted: verdomd goed geluid, lekker agressie kwijtgespeeld, ZEER goede band, ze speelden nummers van hun twee cd's, en 1 demo nummer, symphatieke band!

voor de rest was het heel gezellig, leuke mensen ontmoet, diep gefilosofeerd met calibanaan., in age and sadness eens ontmoet, destruction die aan dansen en trompet aan spelen was, petomaan die erg relaxt bleek te zijn

kortom: heel leuke avond
dat kan ik me niet eens herrinneren.....haha
en dat zegt toch wel dat t gezellig was
Gelegenheids Satanist

Heer Petomaan

Bericht door Heer Petomaan » zo mei 09, 2004 12:33 pm

Petomaan is ook weer uit de dood opgestaan!!

Wat was dat een geniaal festival zeg

Despondeny: Bruut begin van een brute middag/avond

Cardinal: GOAF!!, ondanks het slechte zaalgeluid!

Nox: Niet gezien

PD: Brute liveband, had ze al eens eerder live gezien maar dat boeide me absoluut niet, maar dat vooroordeel hebben ze gister geniaal hard teniet gedaan!

SoP: Wat een agressie, alleen jammer van het gezeik van die zanger over de lange reis en de kosten. Zoals Kristof al zei: Kom dan niet!

Exmortem: Niet gezien, en als ik jullie reacties zo lees, dan heb ik daar niks van gemist

Severe Torture: Ooh wat was dat bruut zeg, het was lang geleden dat ik hun gezien had!

Gorerotted: in 1 woord GENIAAL!!

Nog wat MF'ers gesproken die ik nog niet kende, zoals Kristof, Jaymz (hetzij heel kort), Dark Fantasy, CalibanAAN, Butcher (Hallo en dag!), Goatworshipper en Skinless

Koen (Destruction) was wederom de Beercarrier From Hell, al dacht de bassist van Gorerotted dat we hem misbruikte door hem dat te laten zijn. Dat is natuurlijk onzinnigheid van de hoogste graad, Koen is nou eenmaal trots op die titel.

In de trein terug richting Rotterdam/Den Haag werdt het nog effe spannend. Black Goddess werd, toen ze de coupe binnenkwm, uitgemaakt voor kut gothic door een stel van die kansloze rukkers. Ik moest natuurlijk gelijk weer mijn smoelwerk opentrekken tegen die gasten, die daarna zeer verbaasd mij aan zaten te kijken. Toen Pier binnenkwam, was het ineens muisstil bij die gasten. Het mooiste was nog dat 1 van die gasten een boete kreeg omdat ie zat te roken in de trein. Wat die conducteur niet zag, was dat Pier ook zat te roken. 8)

From Limburg To Baroeg, We Destroy Every Kroeg!!

Butcher

Bericht door Butcher » zo mei 09, 2004 12:46 pm

NOX, Prostitute Disfigurement, Severe Torture en Gorerotted waren allen erg gaaf.
Spawn of Possession vond ik iets minder, iets met het geluid ofzo geloof ik.
Despondency, Cardinal en Exmortem was ik niet heel erg bekend mee, maar dat waren mooie meevallers. Zeker de moeite waard om nog eens beter te leren kennen.

Volgend jaar weer van de partij!
(Wat is iedereen trouwens vroeg van de partij weer hier.)

Heer Petomaan

Bericht door Heer Petomaan » zo mei 09, 2004 12:49 pm

Ik ben helemaal gebroken, iedere spier die pijn kan doen, die doet ook pijn nu!

En Butcher, waarom liep je zo snel door toen we elkaar zagen, was je bang voor me ofzo?? 8)

Butcher

Bericht door Butcher » zo mei 09, 2004 12:51 pm

Ik voelde me natuurlijk betrapt, ofzo. Maar ik zou eigenlijk niet meer weten waarom ik snel doorliep, ik zei nog van we gaan zo wel n biertje drinken maar was er dus niet meer van gekomen. Volgende keer beter dan maar.

Heer Petomaan

Bericht door Heer Petomaan » zo mei 09, 2004 12:53 pm

Butcher schreef:Ik voelde me natuurlijk betrapt, ofzo. Maar ik zou eigenlijk niet meer weten waarom ik snel doorliep, ik zei nog van we gaan zo wel n biertje drinken maar was er dus niet meer van gekomen. Volgende keer beter dan maar.
Ooh dat heb ik niet eens meer meegekregen, ach dat komt dan de volgende keer wel weer!

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo mei 09, 2004 1:02 pm

Heer Petomaan schreef:Ik ben helemaal gebroken, iedere spier die pijn kan doen, die doet ook pijn nu!
ik zie ook bont en blauw, en ik had een wonde aan mijn rug van vorige week tegen de kast te vallen, en toen ik thuis kwam zag ik dat die wonde terug open was en dat het vrij hevig had gebloeid. Ach, kan gebeuren.

Belangrijkste is: het was een erg leuke dag.

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo mei 09, 2004 1:03 pm

trouwens ik zag draconian niet, die ging toch ook komen?

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » zo mei 09, 2004 1:04 pm

draconian kwam limburg niet uit, aan de grens kon hij geen geldige papieren laten zien
[url=http://www.syncardion.nl/]www.syncardion.nl[/url]

Heer Petomaan

Bericht door Heer Petomaan » zo mei 09, 2004 1:04 pm

Kristof schreef:[..]

ik zie ook bont en blauw, en ik had een wonde aan mijn rug van vorige week tegen de kast te vallen, en toen ik thuis kwam zag ik dat die wonde terug open was en dat het vrij hevig had gebloeid. Ach, kan gebeuren.

Belangrijkste is: het was een erg leuke dag.
En we weten nu van elkaar dat we helemaal geen eikels zijn! :lol:

Jij praat trouwens echt grappig, met dat mooie accent van je! 8)

yowannuzz

Bericht door yowannuzz » zo mei 09, 2004 1:08 pm

Zo dat was inderdaad een fijn avondje !!!
Ik zal ook nog even mijn mening verkondigen over het gebodene:

*Despondency: Hele fijne opener,was alleen niet zo gecharmeerd van de zang.
*Cardinal: Vette band!!Ondanks dat het geluid niet geweldig was erg van gnoten.
*Nox : Sodejezus,dat was vet!!!Echt gruwelijk bruut.Speelden veel te kort natuurlijk maar rosten verschrikkelijk lekker door en daar houd ik van!!
*Prostitute disfigurement: Vond het allemaal nogal blij maar verschrikkelijk gaaf.Hyperactief mannetje zeg die zanger.Ook dit was weer genieten geblazen!!
*Spawn of possession: Hier vond ik dus echt geen hol aan.Niet overtuigend en absoluut niet strak.Nee dit was een mooi moment om een frietje te gaan eten.
*Exmortem: Wederom een lekker partijtje beuken !! Geweldige band,bruut,bruut,bruut !! Volgens mij een van de betere bands van de dag.
*Severe torture: Had ze een keer eerder gezien,zo'n 4 jaar terug en toen kon het mij niet echt boeien.Maar sodemieter zeg wat stond hier een dijk van een band.Aan de drukte te zien de populairste band van de dag,maar stond ook als een huis.Dus verdiend druk.Superbruut en supergoede presentatie.
*Gorerotted; Ondanks dat de eerste twee nummers wat mat klonken en er wat technische problemen waren een terechte afsluiter van een geweldig feestje.Geweldige band !!

Dus ; om een lang verhaal nog wat langer te maken.Zeer geslaagd festival
maar 1 slechte band gezien.Dus zeker voor vervolg vatbaar lijkt mij !!

Ik had nog twee kleine puntjes van kritiek(je blijft tenslotte nederlander en als er iets te zeiken valt zal je het niet nalaten):
-Hadden die ombouwtijden echt niet wat korter gekunt?Vooral voor SoP duurde het wel heel erg lang..
-Had de cd-bak bij de ingang niet wat langer kunnen blijven staan, toen we nog wat ceedeetjes wilden kopen na afloop van gorerotted was ie al weg....

Dus afgezien van deze kleine puntjes,niets dan lof !!!
Zeer geslaagd festival !!!
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » zo mei 09, 2004 1:10 pm

dan ga ik die Nox binnenkort hier in eindhoven maar bekijken

Heer Petomaan

Bericht door Heer Petomaan » zo mei 09, 2004 1:23 pm

Skinless is trouwens een super relaxt mannetje!

Ik stond vooraan bij Despondecy te kijken, komt ie naar me toe, vraagt of ik van MF ben, ik zeg ja en krijg gelijk bier van em! :lol:

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo mei 09, 2004 1:35 pm

Heer Petomaan schreef:[..]

En we weten nu van elkaar dat we helemaal geen eikels zijn! :lol:

Jij praat trouwens echt grappig, met dat mooie accent van je! 8)
hehe ja, ik had je best anders verwacht

en mijn taalgebruik valt altijd iedereen op, heb een beetje vage stem ook

unique leader

Bericht door unique leader » zo mei 09, 2004 1:39 pm

Ik vat het "We traveled all night to get here, we don't get paid well, but we are just here to see all of you again!" toch iets anders op als gezeik.

Edit: Overigens bedankt voor de massale opkomst, het was een groot succes, wat volgend jaar zeker herhaald gaat worden.
www.uniqueleader-europe.com
www.neurotic-records.com
www.quintessence.sh

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo mei 09, 2004 1:40 pm

unique leader schreef:Ik vat het "We traveled all night to get here, we don't get paid well, but we are just here to see all of you again!" toch iets anders op als gezeik.
Hij herhaalde dat wel echt na elk nummer, en buiten aan het gras aan de baroeg hoorde ik hem ook klagen, klagen en klagen.

Wel tof dat ze nog kwamen, maar als ze er zo mee zaten hadden ze beter afgezegd.

Soulcollector
Contacteer:

Bericht door Soulcollector » zo mei 09, 2004 1:41 pm

waarom gaat hij dan niet in nederland wonen. zo te horen kan hij beter klagen dan de gemiddelde autochtoon hier

Heer Petomaan

Bericht door Heer Petomaan » zo mei 09, 2004 1:42 pm

unique leader schreef:Ik vat het "We traveled all night to get here, we don't get paid well, but we are just here to see all of you again!" toch iets anders op als gezeik.

Edit: Overigens bedankt voor de massale opkomst, het was een groot succes, wat volgend jaar zeker herhaald gaat worden.
Zei hij dat??

Ooh nou dan heb ik het dus volledig verkeerd verstaan, als je zo reageert, dan ben je goed bezig door niet op de centen te kijken maar gewoon te komen vanuit Zweden!

Verder wil ik je feliciteren met dit geniale spektakel van gister middag/avond!!

Suncross
Loves humping buffalo

Bericht door Suncross » zo mei 09, 2004 1:42 pm

dus lol gehad jongs? mooi.

unique leader

Bericht door unique leader » zo mei 09, 2004 1:43 pm

Vanwege het vele rondrennen en regelen heb ik hem niet echt veel gesproken, maar hij was erg tevreden toen ik hem nog effe te spreken kreeg na de show. Het enige waar hij over klaagde was de kater van de nacht ervoor, aangezien hij een fles whiskey opgezopen had in de autorit hierheen, zodat hij maar snel in coma viel en pas in Nederland wakker werd hehe.
www.neurotic-records.com
www.quintessence.sh

Heer Petomaan

Bericht door Heer Petomaan » zo mei 09, 2004 1:46 pm

Volgend jaar Suffocation als headliner misschien??

nightwing

Bericht door nightwing » zo mei 09, 2004 1:46 pm

nee man obituary, of nee immolation!
www.last.fm/user/robenroll

Heer Petomaan

Bericht door Heer Petomaan » zo mei 09, 2004 1:48 pm

Kom je dan wel Rob?

unique leader

Bericht door unique leader » zo mei 09, 2004 1:49 pm

We zijn al aan het nadenken over bands voor volgend jaar. Maargoed, dat horen jullie tegen die tijd allemaal wel.
www.neurotic-records.com
www.quintessence.sh

Heer Petomaan

Bericht door Heer Petomaan » zo mei 09, 2004 1:50 pm

In ieder geval bedankt voor deze geniale line up!

nightwing

Bericht door nightwing » zo mei 09, 2004 1:51 pm

Heer Petomaan schreef:Kom je dan wel Rob?
als 1 van die 2 bands die ik net opnoemde komen heb je er grote kans van ja.

Heer Petomaan

Bericht door Heer Petomaan » zo mei 09, 2004 1:52 pm

Hmm wat dacht je van de volgende line up??

Gorgasm
Brodequin
Putrefied
Altar
Exhumed
Suffocation

nightwing

Bericht door nightwing » zo mei 09, 2004 1:54 pm

Heer Petomaan schreef:Hmm wat dacht je van de volgende line up??

Gorgasm
Brodequin
Putrefied
Altar
Exhumed
Suffocation
Altar
Immolation
I.N.R.I.
Morbid Angel
Behemoth
Obituary

wat denk je hiervan dan haha

unique leader

Bericht door unique leader » zo mei 09, 2004 1:54 pm

hehe, opzich geen onaardige line-up die je daar noemt, behalve Altar dan.
www.neurotic-records.com
www.quintessence.sh

Suncross
Loves humping buffalo

Bericht door Suncross » zo mei 09, 2004 1:55 pm

en als opener Deifecation hehe

ouwe

Bericht door ouwe » zo mei 09, 2004 1:55 pm

Bij bovenstaande line-up van Nightwing kom ik ook wel kijken..

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo mei 09, 2004 1:55 pm

unique leader schreef:hehe, opzich geen onaardige line-up die je daar noemt, behalve Altar dan.
Ja, nog liever Altar-native dan.

Een band als suffocation als hoofdact zou geweldig zijn.

unique leader

Bericht door unique leader » zo mei 09, 2004 1:58 pm

yowannuzz schreef:-Hadden die ombouwtijden echt niet wat korter gekunt?Vooral voor SoP duurde het wel heel erg lang..
-Had de cd-bak bij de ingang niet wat langer kunnen blijven staan, toen we nog wat ceedeetjes wilden kopen na afloop van gorerotted was ie al weg....
Overigens even antwoord op je vragen:

- Ombouwtijden waren gedurende de dag 15 minuten, tussen Prostitute en Spawn zat 45 minuten, dit omdat toen de eerste backline helemaal afgebouwd werd, en de tweede backline helemaal opgebouwd werd. Gezien de hoeveelheid bands moesten we met twee backlines werken. Ook na Severe Torture heeft Gorerotted wel even wat langer de tijd genomen, waar ik niet zo'n voorstander van was.

- Dani van Revenge Productions moest nog een uurtje of 5-6 rijden. Dus ik denk dat hij blij was dat hij onderweg naar huis was hehe.
www.neurotic-records.com
www.quintessence.sh

Kriestof
Commander Kansloos
Contacteer:

Bericht door Kriestof » zo mei 09, 2004 2:13 pm

Die ombouwtijden zijn totaal niet erg: iedereen moet toch eten zeker!
Daar op zeiken is pure muggezifterij.

goatworshipper

Bericht door goatworshipper » zo mei 09, 2004 2:22 pm

was een zeer geslaagd dagje, van alle bands wel wat gezien.
nox en prostitute zijn eigenlij de bands waar ik voor kwam.
ik heb enkele mf-ers ontmoet, sommige alleen gezien.
de grootste belediging kwam dus van pier, die 5 minuten nadat
ie me gezien had, al niet meer wist wie ik was, en dan tegen
blackgoddess zegt: das een of andere dimmu fan.
flikker toch op man, dooie.
alcohol in my veins...

Plaats reactie