dit type je dan nog wel goed, toch een prestatieCALIBANaan schreef:vet, t is nu noig bezig, maar ik moest even eerde rweg anders kawam ik helemaal niet uit rotterdam meer weg.
Nox spelede t dak van t gebousw, en prostitute disfigurement was net als alle tig keren lekker vetjes...
de 1e band was verrasnded vet..
en cardinal ha dwa5t pech met t geluid
dat kan ik me niet eens herrinneren.....hahaKristof schreef:Despondecy: degelijk begin van de dag, goed geluid, zeker niet slecht
Cardinal: viel enorm tegen, nummers als first anal communion en baptized in cum, kwamen live totaal niet over, lag ook aan het kutgeluid
Nox: niet gezien
prostitute disfugerement: tweede keer dat ik ze zag, en deze keer was het ook weer erg gaaf, heel goede liveband, leuke zanger
spawn of possesion: bruut en technisch, wel vermakelijk, alleen die zanger, die elk nummer zei dat dit optreden veel geld koste en dat ze lang moesten rijden om naar baroeg te komen, zeik niet, kom dan niet.
exmortem: tering saai concert; die autopsy cover was enige nummer dat ik kon pruimen
severe torture: niet geniaal, wel degelijk bruut
gorerotted: verdomd goed geluid, lekker agressie kwijtgespeeld, ZEER goede band, ze speelden nummers van hun twee cd's, en 1 demo nummer, symphatieke band!
voor de rest was het heel gezellig, leuke mensen ontmoet, diep gefilosofeerd met calibanaan., in age and sadness eens ontmoet, destruction die aan dansen en trompet aan spelen was, petomaan die erg relaxt bleek te zijn
kortom: heel leuke avond
Ooh dat heb ik niet eens meer meegekregen, ach dat komt dan de volgende keer wel weer!Butcher schreef:Ik voelde me natuurlijk betrapt, ofzo. Maar ik zou eigenlijk niet meer weten waarom ik snel doorliep, ik zei nog van we gaan zo wel n biertje drinken maar was er dus niet meer van gekomen. Volgende keer beter dan maar.
ik zie ook bont en blauw, en ik had een wonde aan mijn rug van vorige week tegen de kast te vallen, en toen ik thuis kwam zag ik dat die wonde terug open was en dat het vrij hevig had gebloeid. Ach, kan gebeuren.Heer Petomaan schreef:Ik ben helemaal gebroken, iedere spier die pijn kan doen, die doet ook pijn nu!
En we weten nu van elkaar dat we helemaal geen eikels zijn!Kristof schreef:[..]
ik zie ook bont en blauw, en ik had een wonde aan mijn rug van vorige week tegen de kast te vallen, en toen ik thuis kwam zag ik dat die wonde terug open was en dat het vrij hevig had gebloeid. Ach, kan gebeuren.
Belangrijkste is: het was een erg leuke dag.
Took schreef:Yowannuzz is heel lief hoor. niks engs aan.
hehe ja, ik had je best anders verwachtHeer Petomaan schreef:[..]
En we weten nu van elkaar dat we helemaal geen eikels zijn!![]()
Jij praat trouwens echt grappig, met dat mooie accent van je!
Hij herhaalde dat wel echt na elk nummer, en buiten aan het gras aan de baroeg hoorde ik hem ook klagen, klagen en klagen.unique leader schreef:Ik vat het "We traveled all night to get here, we don't get paid well, but we are just here to see all of you again!" toch iets anders op als gezeik.
Zei hij dat??unique leader schreef:Ik vat het "We traveled all night to get here, we don't get paid well, but we are just here to see all of you again!" toch iets anders op als gezeik.
Edit: Overigens bedankt voor de massale opkomst, het was een groot succes, wat volgend jaar zeker herhaald gaat worden.
Overigens even antwoord op je vragen:yowannuzz schreef:-Hadden die ombouwtijden echt niet wat korter gekunt?Vooral voor SoP duurde het wel heel erg lang..
-Had de cd-bak bij de ingang niet wat langer kunnen blijven staan, toen we nog wat ceedeetjes wilden kopen na afloop van gorerotted was ie al weg....