Helloween - Keeper Of The 7 Keys III
- Rebellion666
- Rebellion666
- Rebellion666
- Rebellion666
Het belangrijkste is natuurlijk, heb je gedaan wat ik je opgedragen heb?Bob schreef:Ik kan nu zeggen dat Deris een erg coole dude is, en er meer achter zijn teksten zit dan je op 't eerste gezicht zou vermoeden.

[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- Rebellion666
Yeah, dat staat al in het tour-topic van Helloween.
Vandaag is de single binnen, dus vanavond maar eens goed beluisteren. Ik hoop dat die epic van 14 minuten een beetje leuk is. Want eerlijk gezegd vond ik die van de oude Keepers weinig aan.
Vandaag is de single binnen, dus vanavond maar eens goed beluisteren. Ik hoop dat die epic van 14 minuten een beetje leuk is. Want eerlijk gezegd vond ik die van de oude Keepers weinig aan.
[i]I have to say l was immensely proud of Maiden. Their heads never dropped, instead they went on the offensive[/i]
- Rebellion666
Ik heb überhaubt niet veel met epics maar het nummer 'Keeper Of The 7 Keys' blijft van het begin tot het eind boeien. Wat 'The King For A 1000 Years' betreft; het is zeker geen slecht nummer maar het kan mijn aandacht niet vast houden. Komt bij, de stem van Deris roept bij mij op enkele ogenblikken irritatie op.
De single 'Mrs. God' is wel een leuk nummer maar daarentegen hoor ik liever een 'Just a Little Sign'-soortig nummer op single. Dat laatste is allemaal net wat pakkender en méér Helloween. De clip van Mrs. God is overigens wel okee!
Wat het nummer 'Run (The Name Of Your Enemy)' betreft. Ik vergeef ze deze misstap...
De single 'Mrs. God' is wel een leuk nummer maar daarentegen hoor ik liever een 'Just a Little Sign'-soortig nummer op single. Dat laatste is allemaal net wat pakkender en méér Helloween. De clip van Mrs. God is overigens wel okee!
Wat het nummer 'Run (The Name Of Your Enemy)' betreft. Ik vergeef ze deze misstap...

'In the land of the pigs, the butcher is king.'
Rock Tribune spreekt over het feit dat ze de oude Keeper-platen bijna evenaren. Nu weet iedereen wel dat ik vind dat helloween altijd goede platen heeft gemaakt, maar toch begin ik me erg te verheugen.
- Dragonforce
- Rebellion666
Zónder Hansen en Kiske wordt er helemaal níets geëvenaard! De huidige bezetting is gewoon te slap daarvoor. Neemt niet weg dat ze een dijk van een album hebben afegeleverd maar om dit album te vergelijken met de delen 1 en 2 vind ik een bijna beledigend voor die 2 legendarische albums.Rene schreef:Rock Tribune spreekt over het feit dat ze de oude Keeper-platen bijna evenaren. Nu weet iedereen wel dat ik vind dat helloween altijd goede platen heeft gemaakt, maar toch begin ik me erg te verheugen.
- Hellhammer
- Rebellion666
Lijkt me weinig reeel. Sinds Kiske het licht heeft gezien wil hij weinig meer met zijn verleden te maken hebben. Wat Hansen betreft, waarom zou hij een band (Gamma Ray) verlaten die kwalitatief betere albums afleverd dan Helloween de laatste pakweg 10 jaar heeft gedaan?Hellhammer schreef:Inderdaad.
Het is eigenlijk mijn droom dat Kiske en Hansen terug gaan naar Helloween, maar die kans is niet bepaald reeël.
- Hellhammer
Kwalitatief zijn de laatste albums van Gamma Ray en Helloween net zo goed.Rebellion666 schreef:[..]
Lijkt me weinig reeel. Sinds Kiske het licht heeft gezien wil hij weinig meer met zijn verleden te maken hebben. Wat Hansen betreft, waarom zou hij een band (Gamma Ray) verlaten die kwalitatief betere albums afleverd dan Helloween de laatste pakweg 10 jaar heeft gedaan?
- Hellhammer
Rabbit is één van de snelste cd's van Helloween ooit geworden en dat is toch hun handelsmerk? Dat vind ik één van de redenen dat ik het zo'n toffe cd vind. En nieuwe gitarist Sascha laat meteen zien een goede gitarist en song-writer te zijn. Dus een lame line-up is het nu zeker niet.
- Hellhammer
- Hellhammer
- Hellhammer
- Hellhammer
- Rebellion666
Ja, tuurlijk meen ik dat. Helloween levert nog altijd de muziek die men van hen verwacht en hebben dat altijd erg goed gedaan. Ik heb dan ook nooit gesnapt waarom er mensen zijn die daar anders over denken. Ook de pers geven de cd's van Helloween steevast goede tot zeer goede recensies.Rebellion666 schreef:[..]
Meen je dat nu? Ik vind de laatste albums van Helloween veel wisselvalliger dan die van Gamma Ray ondanks die laatste wat meer op de herhalingstour ging.
Over Gamma Ray precies hetzelfde. Met het verschil dat mensen die band wel weer altijd goed vinden.
- Hellhammer
Nu ik de nieuwe van Gamma Ray gehoord heb, kan ik No World Order nu ook meer waarderen.
Tering, dat King For A Thousand Years is best wel een beetje geweldig! Ik had echt nooit verwacht dat Helloween ooit nog zo'n episch nummer zou kunnen maken.
Tering, dat King For A Thousand Years is best wel een beetje geweldig! Ik had echt nooit verwacht dat Helloween ooit nog zo'n episch nummer zou kunnen maken.
- Hellhammer
Nou ja, ik heb al eerder gezegd dat ik van die epics nooit zo gek ben geweest. Ik moet eerlijk bekennen dat ik van mezelf niet begrijp dat ik King dan weer wel zo gaaf vind. Misschien omdat ik opgegroeid ben met Deris-era Helloween?
- Hellhammer
Ik kocht eerst Better Than Raw. Dat was omdat ik de Aardschok kochte met Blaz Bayley op de voorkant en ik toen nogal Maiden-fanaat was (nog steeds). Die cd was toen album van de maand en dat heb ik in de gaten gehouden. Maar pas een jaar later kocht ik 'm. Daarna kwam ik erachter dat de Keeper-cd's de klassiekers moesten zijn en wilde die dan ook hebben. Maar in de winkel vond ik alleen Time Of The Oath en die vond ik ook geweldig. Later vond ik ze wel, maar Kiske's stem irriteerde me nogal. Maar de nummers waren natuurlijk geweldig.
- Hellhammer
Kai's stem is ook geweldig en vooral uniek. Als hij z'n bek opentrekt, kan ik er niets aan doen dat er spontaan een glimlach verschijnt op mijn gezicht, zo aanstekelijk is ie. Men zegt dat hij op Walls Of Jericho nog niet zo goed zingt, maar dat vind ik reuze meevallen.
- Hellhammer
- Rebellion666
Rene schreef:Ik kocht eerst Better Than Raw. Dat was omdat ik de Aardschok kochte met Blaz Bayley op de voorkant en ik toen nogal Maiden-fanaat was (nog steeds). Die cd was toen album van de maand en dat heb ik in de gaten gehouden. Maar pas een jaar later kocht ik 'm. Daarna kwam ik erachter dat de Keeper-cd's de klassiekers moesten zijn en wilde die dan ook hebben. Maar in de winkel vond ik alleen Time Of The Oath en die vond ik ook geweldig. Later vond ik ze wel, maar Kiske's stem irriteerde me nogal. Maar de nummers waren natuurlijk geweldig.

Hehe, ja, ik ken uiteraard die nummers. Maar dat King is echt gigantisch episch en ligt enorm in de lijn van die epics van de Keeper-cd's. En ik bedoel dus dat ik niet verwacht had dat ze nog zoíets in zich hadden.arnibes schreef:[..]
*kuch*
Revelations
dark ride
En Rebbelion, jij bent echt dé man! Mijn mening doet er niet meer toe en de latere cd's van de band zijn inderdaad kut

- Rebellion666
- Rebellion666
- Lennert
- Lult over cdtjes
- Contacteer:
Ik vrees dat er in dat geval bij mij alleen maar Walls of Jericho nummers komen omdat ik:
1. dat album verreweg beter vind dan de rest
2. ik verder nog lang niet alle helloween albums heb gehoord
1. dat album verreweg beter vind dan de rest
2. ik verder nog lang niet alle helloween albums heb gehoord
Voorts ben ik van mening dat het fenomeen influencer vernietigd moet worden.Strijdkreet schreef:Als ik lennert denk, denk ik Van damme hoofd.
Dus als ik Van damme op tv zie denk ik. "Stik, daar heb je lennert.... oh wacht...."
:' )
- Hellhammer